JustPaste.it

PUMA prezentuje stroje Arsenalu na sezon 2015/16

W 2 sezonie partnerstwa PUMY z Arsenalem, firma zaprojektowała strój na sezon 2015/16 z nowoczesnym podejściem do materiałów, połączonym z bardziej formalną i tradycyjną sylwetką.

W 2 sezonie partnerstwa PUMY z Arsenalem, firma zaprojektowała strój na sezon 2015/16 z nowoczesnym podejściem do materiałów, połączonym z bardziej formalną i tradycyjną sylwetką.

 

Nowa podstawowa koszulka zawiera kołnierz ze stójką i złotą lamówką obszywającą jego brzegi. Kolory nowego stroju pozostają wierne klasycznej czerwieni z bieli, która po raz pierwszy pojawiła się w 1933 roku. Czerwony korpus reprezentuje wieloletnią tradycję „Kanonierów”, ale zostały też dodane odważnie i delikatnie wplecione poziome pasy. Białe rękawy zawierają klasyczny pasek PUMY, elegancko uwydatniony czerwoną lamówką, który jest połączony z siatką dla przepuszczalności powietrza.

16 czerwca nastąpiło oficjalne przedstawienie strojów podczas pokazu na żywo na stadionie Emirates. Horyzont nad północnym Londynem rozbłysł czerwienią, kiedy ponad tysiąc fanów wspomogło tę premierę swoim zaangażowaniem i chóralnymi śpiewami. Legenda klubu, Thierry Henry, wraz ze znanym DJem, Gillesem Petersonem, doprowadzili publikę do szaleństwa, kiedy zaintonowali słynną stadionową przyśpiewkę dotyczącą Północnej Trybuny i Clock End. Kiedy napięcie sięgnęło zenitu i zakończyło się odliczanie, w akompaniamencie tych okrzyków i fajerwerków, Santi Cazorla, Hector Bellerín, Tomas Rosicky, Nacho Monreal i Danny Welbeck wyszli na scenę, prezentując najnowszy strój fanom.

Video thumb

Pamiętając o ogromnej roli fanów w tworzeniu klubu i inspirowania piłkarzy do maksymalnego wysiłku, 18 czerwca PUMA wypuściła również film “Powered by Fans”. U boku kibiców występują w nim Olivier Giroud, Santi Cazorla, Héctor Bellerín i Nacho Monreal. W sercu tej kampanii PUMY na sezon 2015/16 najważniejsi są jednak fani. Oni nie ubierają czerwieni. Oni żyją czerwienią. Zobaczcie:

Video thumb

- Nowy strój ma tradycyjny wygląd, co jest istotne w Arsenalu. Podoba mi się sposób, w jaki PUMA połączyła nasze zwyczajowe kolory z przykuwającym uwagę wzornictwem i materiałami, które naprawdę poprawiają komfort i wydajność. Wiem, że fanom ten trykot naprawdę przypadnie do gusty i nie mogę się doczekać, kiedy zagramy w nich mecz – powiedział Santi Cazorla, błyskotliwy pomocnik Arsenalu.

Stroje domowe i pełna kolekcja dla kibiców będzie dostępna w sklepach od 25 czerwca 2015 roku. Już teraz, wraz z linią treningową, produkty te są dostępne w przedsprzedaży na stronach www.puma.com i www.ArsenalDirect.com.

Licencja: Creative Commons - bez utworów zależnych