JustPaste.it

Trendy w hotelarstwie na 2015 r. a hotele w Łodzi

Sektor turystyczny należy do jednych z najbardziej dynamicznie rozwijających się zarówno na świecie jak i w Polsce.

Sektor turystyczny należy do jednych z najbardziej dynamicznie rozwijających się zarówno na świecie jak i w Polsce.

 

Odpowiadają za to wycieczki indywidualne, grupowe, ale także biznesowe. Nowo powstające firmy i centra biznesowe generują zwiększony ruch turystyczny. Na ten stan rzeczy wpływają także nowi przewoźnicy – tanie linie lotnicze. Konkurencja między hotelami jest bardzo duża i ich managerowie prześcigają się w tworzeniu najatrakcyjniejszej oferty dla gości. W dzisiejszych czasach największym i najczęściej wykorzystywaniem źródłem informacji o obiektach noclegowych jest Internet. Zdecydowana większość dokonuje rezerwacji tą drogą, ale Internet to także kopalnia wiedzy o poszczególnych hotelach. Oceny użytkowników, przydzielone punkty, plusy i minusy są rzetelnym źródłem informacji, który stanowi o wyborze danego obiektu.

 

Czy hotele w Łodzi podążają za trendami?

 

Na przestrzeni ostatnich kilku lat bardzo widoczne stało się wyspecjalizowanie poszczególnych obiektów. Na rynku mamy hotele rodzinne, biznesowe, butikowe. Powstają także obiekty, które nie przyjmują dzieci poniżej 12. roku życia i takie, które są odpowiednio przystosowane do przyjmowania najmłodszych gości. Coraz większe znaczenia ma także wystrój hotelu i nie chodzi tu o standard wyposażenia, ale klimat, styl wyróżniający go wśród innych. Znaczącą zmianą jest również detronizacja, kiedyś tak profesjonalnie postrzeganych gwiazdek. Kategoryzacja hotelu była dla ich właścicieli bardzo ważna, bo dawała gościom pojęcie o standardzie obiektu. Obecnie nie ma to już takiego znaczenia, gdyż każdy kraj ma inne wymagania dla hoteli 1,2,3,4 i 5 – gwiazdkowych, a goście uważniej patrzą na opinie innych użytkowników popularnych serwisów rezerwacyjnych. W dużych polskich miastach, np. w Łodzi, można dostrzec niektóre z wspomnianych zachowań. Na pewno nie jeśli chodzi o zróżnicowanie oferty, ale na pewno w kwestii zwiększonej liczby gości hotelowych, m.in. poprzez powstanie kilku nowych wysokiej jakości hoteli.

Źródło: http://www.hotel-boss.pl