Login lub e-mail Hasło   

BrainJuice Group zyskuje kolejną markę do swojego portfolio

Fervex zdecydował się podjąć współpracę z agencją BrainJuice Group. Zadaniem agencji jest ugruntowanie leku w świadomości odbiorców jako specyfiku przyjaznego rodzinie.
Wyświetlenia: 318 Zamieszczono 12/08/2015

Firma A&D Pharma Poland Sp. z o.o. dystrybutor leku Fervex w Polsce wybiera agencję interaktywną BrainJuice Group do prowadzenia działań reklamowych w Internecie. Zakres działań obejmie m.in. kampanię SEM oraz działania SEO dla strony https://fervex.com.pl/.

Fervex to marka z kategorii leków OTC na przeziębienie i grypę, od 17 lat obecna na polskim rynku. Dzięki unikalnej formule, Fervex kompleksowo zwalcza najbardziej uciążliwe objawy przeziębienia i grypy, szybko rozgrzewa i dodatkowo wspomaga organizm w walce z chorobą. Głównym składnikiem leku jest paracetamol – środek o sprawdzonym działaniu przeciwbólowym, zaś dodatek witaminy C wspomaga leczenie przeziębienia.

Grupa docelowa Fervexu została określona precyzyjnie – są to kobiety i mężczyźni powyżej 20 roku życia, ceniący ciepło domowe, troskę o najbliższych i grono zaufanych przyjaciół, na których można polegać.

 Wyzwaniem kampanii jest przede wszystkim ugruntowanie leku w świadomości odbiorców jako specyfiku przyjaznego rodzinie, który pomoże postawić nas i naszych bliskich na nogi w przypadku przeziębienia.

Firma zdecydowała się na współpracę z BrainJuice Group w wyniku przetargu.

Podobne artykuły


17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1413
16
komentarze: 71 | wyświetlenia: 845
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 887
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 747
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 838
13
komentarze: 75 | wyświetlenia: 1165
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 792
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 832
13
komentarze: 2 | wyświetlenia: 965
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 627
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 658
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 699
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska