Login lub e-mail Hasło   

Pozycjonowanie teraz - czym się różni od tego sprzed lat

Pozycjonowanie jest dla każdego właściciela strony bardzo ważne, dzięki SEO strona jest dobrze widoczna w wyszukiwarkach tym samym widoczna dla klientów.
Wyświetlenia: 478 Zamieszczono 19/08/2015

Pozycjonowanie jest dla każdego właściciela strony bardzo ważne, dzięki SEO strona jest dobrze widoczna w wyszukiwarkach tym samym widoczna dla klientów. Co zrobić aby pozycjonowanie miało jak najlepszy efekt w dobie urządzeń mobilnych? Poniżej krótki poradnik.

Dostosowanie do urządzeń mobilnych
Rozmiar czcionki na stronie powinien być dobrze dostosowany. Musisz pamiętać, że urządzenia mobilne mają najczęściej inne ekrany niż komputery, a strona powinna być czytelna bez powiększania.
 Pamiętaj również o zawartości strony, jest równie ważna jak tekst i również powinna być dopasowana do odbiorców, którzy korzystają z urządzeń mobilnych. Nie każdy chce przesuwać stronę w nieskończoność, postaw się na miejscu korzystającego i staraj się by strona nie odstraszała już na początku.
Podobnie musisz zadbać o przyciski nawigacyjne i linki. Powinny być odpowiednio oddalone aby łatwo było je obsługiwać na różnego rodzaju urządzeniach.
Narzędzia Google również są twoim sprzymierzeńcem. Możesz wykorzystać Mobile-Friendly Test, dzięki temu narzędziu sprawdzisz stopień "przyjazności" twojej witryny dla użytkowników urządzeń mobilnych.
Aby Twoja strona była z przyjemnością otwierana na urządzeniach mobilnych musisz zapomnieć o wyskakujących okienkach pop-up, szczególnie tych które trudno zamknąć. Ta sama zasada tyczy się ankiet i sondaży.
Google ma zalecenia dla osób tworzących przyjazne użytkownikowi strony- zaleca stworzenie strony responsywnej. Ta strona charakteryzuje się tym, że dopasowuje się do rozdzielczości ekranu w urządzeniu przenośnym.

Czego nie robić
Niektóre technologie nie są obsługiwane przez urządzenia mobilne, np. Flash. Gdy robisz stronę internetową skierowaną do właścicieli urządzeń mobilnych unikaj tego typu rozwiązań.
Unikaj przekierowania z podstron "tradycyjnych" na główną stronę wersji mobilnych. Przekierowanie powinno być skierowane prosto na odpowiednią podstronę mobilnej wersji twojego serwisu.

W związku z nieustannie rosnącą liczbą użytkowników urządzeń mobilnych należy zwracać coraz większą uwagę by tworzone strony były dla nich odpowiednie. Już w niedalekiej przyszłości dopasowanie strony pod kątem urządzeń mobilnych będzie jednym z kryteriów wpływających na pozycję w wynikach Google, dlatego warto sie o to zatroszczyć już teraz.

Autor: Monika Podgórna

Źródła: https://www.semtec.pl/jak-osiagnac-wysokie-pozycje-w-google-w-2015/

Podobne artykuły


13
komentarze: 1 | wyświetlenia: 3201
8
komentarze: 79 | wyświetlenia: 873
111
komentarze: 32 | wyświetlenia: 60303
54
komentarze: 55 | wyświetlenia: 32329
53
komentarze: 68 | wyświetlenia: 31097
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 63182
49
komentarze: 18 | wyświetlenia: 64725
39
komentarze: 50 | wyświetlenia: 23082
39
komentarze: 30 | wyświetlenia: 28574
37
komentarze: 9 | wyświetlenia: 28298
36
komentarze: 37 | wyświetlenia: 23135
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26198
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Dzień Dobry .Bardzo odpowiednia analiza zwłaszcza:"dopasowanie strony pod kątem urządzeń mobilnych będzie jednym z kryteriów wpływających na pozycję w wynikach Google, dlatego warto sie o to zatroszczyć już teraz.".Potwierdzam.To już ma miejsce.

Google ciągle coś miesza w wynikach co pokazuje np. ta strona http://mozcast.com/.
Warto współporacowąć z agencją od pozycjonowania, która śledzi zmiany i jest na bieżąco z wytycznymi Google. Ja wybrałam SEMPIRE -> https://www.sempire.pl/pozycjonowanie/
Sporo doradzają i podnoszą wszystkie istotne parametry strony.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska