Login lub e-mail Hasło   

Ustroń promuje się filmami reklamowymi. Czy będą emitowane w telewizjach?

Ustroń w ramach promocji opracował kilkuminutowe filmy wideo przedstawiające miasto w różnych porach roku. Niewykluczone, że to pierwszy krok w kierunku kampanii w telewizyjnych.
Wyświetlenia: 297 Zamieszczono 17/11/2015

To jedna z pierwszych inicjatyw marketingowych Ustronia, gdy miasto zdecydowało się na reklamę poprzez profesjonalnie wykonane filmy ukazujące atrakcyjność, klimat i wspaniałe krajobrazy tej beskidzkiej miejscowości. Ich realizacji podjęła się firma Machej.pl ze Skoczowa. Jej właściciel Marcin Machej, doświadczenie zdobywał m.in. na planach filmowych takich reżyserów, jak Andrzej Wajda, Stanisław Janicki, czy Feliks Falk. Jego firma obsługuje klientów zarówno w kraju, jak i zagranicą.

Materiały wideo pokazują Ustroń w bajecznych jesiennych sceneriach oraz zimowej bieli pełnej dynamiki i radości z narciarskiej aktywności. Nie brakuje widoków całego miasta zrealizowanych przy użyciu dronów, ujęć z Równicy, Czantorii, rynku, Leśnego Parku Niespodzianek, czy też tras spacerowych wzdłuż rzeki Wisły i stoków narciarskich.

Chcemy w ten atrakcyjny sposób pokazać przede wszystkim turystom, ale także mieszkańcom Ustronia, jak piękna jest nasza miejscowość. Spoty mają zachęcić jeszcze więcej osób, do przyjazdu tutaj. Oferta turystyczna Ustronia jest bardzo bogata, a pokazana w ten profesjonalny i niezwykle barwny sposób, wywiera ogromne wrażenie – mówi Joanna Olszar z Urzędu Miasta Ustroń.

Ponad 55 000 wyświetleń, blisko 1100 udostępnień i ponad 500 polubień – to statystyki oglądalności spotu na profilu Ustronia na Facebooku. Materiał promocyjny pt. „Jesień” chętnie oglądany jest także na kanale miasta na portalu YouTube, gdzie do tej pory zobaczyło go blisko 19 tys. osób, a ich liczba dynamicznie rośnie. W ciągu następnych kilku tygodni, miasto zamieści także film promujący Ustroń zimą. – Jest równie ciekawy, dynamiczny i piękny, jak materiał jesienny – zachwala Marek Landowski. Z obu filmów bezpłatnie w dowolny sposób korzystać mogą wszystkie zainteresowane ośrodki gastronomiczno-hotelarskie w Ustroniu.

Czy powstanie materiałów wideo promujących Ustroń, to krok w kierunku kampanii telewizyjnej? – Na pewno odpowiedniej długości realizacje powstałe na bazie stworzonych już filmów, doskonale spisałby się w tej roli. Mimo tego że reklamy emitowane w telewizjach są bardzo drogie, to rozważamy taką formę promocji. Na dziś jednak, nic nie jest przesądzone – podsumowuje Marek Landowski.

Film promocyjny można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ldRr8Kqp-wY

Podobne artykuły


17
komentarze: 71 | wyświetlenia: 1788
17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1710
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1124
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 969
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1048
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 968
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1037
12
komentarze: 53 | wyświetlenia: 688
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 884
11
komentarze: 37 | wyświetlenia: 413
11
komentarze: 92 | wyświetlenia: 572
11
komentarze: 34 | wyświetlenia: 881
11
komentarze: 70 | wyświetlenia: 577
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska