JustPaste.it

Żywe bilbordy - czyli korzyści odzieży reklamowej dla Twojej firmy

Stworzenie loga firmy lub nazwy promowanego produktu na promocyjnym T-shircie nie wystarcza w dzisiejszych czasach, by wzbudzić zainteresowanie konsumentów.

Stworzenie loga firmy lub nazwy promowanego produktu na promocyjnym T-shircie nie wystarcza w dzisiejszych czasach, by wzbudzić zainteresowanie konsumentów.

 

Producent odzieży reklamowej zdaje sobie sprawę z tego, że stworzenie loga firmy lub nazwy promowanego produktu na promocyjnym T-shircie nie wystarcza w dzisiejszych czasach, by wzbudzić zainteresowanie konsumentów. Zamiast tego należy się skupić na stworzeniu odzieży wartej wieszaka w szafie.

producent odzieży reklamowej

W ostatniej dekadzie świat marketingu doświadczył wzmożonej produkcji i zastosowania promocyjnej odzieży. Najczęściej w tym celu stosuje się t-shirty, które wykorzystywane są do promowania sprzedaży nowych produktów, ustanawiania nowej marki na rynku i wielu innych kampaniach mających na celu promocję produktu, usług bądź samej firmy.

 

Czy T-shirty promocyjne działają na zasadzie: „Jestem zadowolony z produktu, który kupiłem, więc będę chodzić w T-shircie z Logo firmy, która go wyprodukowała!” ? Nie. Nie tak działa ludzki umysł i nie takie jest, (a przynajmniej powinno) być założenie producenta zwracającego się do szwalni z prośbą dostarczenia mu kilku tysięcy koszulek z logiem jego firmy lub produktu.

 

Proste T-shirty opatrzone logiem firmy rozdawane za darmo bądź jako dodatek do zakupionego towaru rzadko pozostają na dłużej w szafie konsumenta, a ich noszenie ogranicza się najczęściej jako „koszulek po domu” co nie spełnia swojej funkcji reklamowej. W reklamowej odzieży promocyjnej kryje się olbrzymi potencjał, którego korzyści zbierają ci, którzy wiedzą jak ten potencjał wykorzystać.

 

Zastanówmy się nad tym, jakie możliwości daje dobrze wykonana odzież reklamowa. Bez względu na to, czy reklamujemy firmę, czy jakiś konkretny produkt, robiąc to w odpowiedni sposób, uzyskujemy przestrzeń reklamową o powierzchni równej wymiarowi torsu osoby, która nosi koszulkę. Osoba ta staje się poruszającą się reklamą firmy, bądź jednego z jej produktów, która ciągle wystawia się na widok nowym osobom spotykanym każdego dnia. W przeciwieństwie do billboardu reklama na t-shircie znajdzie się zwykle w wygodnym zasięgu wzroku i poza kosztami produkcji koszulki w szwalni odzieży nic nie kosztuje.

 

Osoba nosząca taką koszulkę reklamową w większości wypadków zapoznana jest w jakimś stopniu z informacjami dotyczącymi firmy / produktu. Jeżeli koszulka reklamowa wzbudzi ciekawość u osób z otoczenia konsumenta, to mogą one uzyskać od niego informacje dotyczące reklamodawcy, co z kolei może skłonić ich do zostania klientem firmy. O ile wybrana szwalnia wykona odzież reklamową solidnie, może ona starczyć na lata, wywierając wpływ i pomagając zapamiętać markę/produkt zarówno osobie znajdującej się w posiadaniu odzieży reklamowej, jak i osobom, które na nią napotkają.

 

Różnica marketingowa pomiędzy ciekawym a nudnym t-shirtem jest taka sama jak przypadku innych mediów marketingowych. Tak samo, jak niektóre reklamy w TV są nudne i czasem nawet żenujące do oglądania, podczas gdy inne są tak zabawne lub sprytne, że ludzie sami wyszukują ich w internecie i udostępniają znajomym dzięki social media. W marketingu nie ma drogi na skróty. Zła reklama nie tylko nie pomoże wypromować firmy, ale może zbudować wokół niej negatywnie kojarzącą się atmosferę. Tak samo będzie z nudnym jednokolorowym T-shirtem ze słabej jakości tkaniny z nadrukowanym logo na środku. Jeżeli skończy jako koszulka podarta na szmatki do przecierania kurzu z półek to tak też będzie kojarzona firma, która się na nim reklamuje.