Login lub e-mail Hasło   

Jadłospis tygodniowy – dieta rozdzielna

Chcesz przejść na dietę rozdzielną, ale nie wiesz, jak ułożyć jadłospis? Oto przykłady jadłospisów, które możesz wykorzystać. Zainspiruj się!
Wyświetlenia: 1.737 Zamieszczono 08/03/2016

Dieta rozpisana jest na jeden tydzień – każdy posiłek przestrzega zasad rozdzielania posiłków białkowych i węglowodanowych. Dieta rozdzielna to doskonałe rozwiązanie, jeśli chcesz zredukować wagę lub oczyścić organizm.

Poniedziałek

  • Śniadanie ( posiłek węglowodanowy) 300 gram owoców sezonowych
  • Obiad (posiłek węglowodanowy) pełnoziarnisty makaron z warzywami na parze
  • Kolacja (posiłek węglowodanowy): ziemniaki w mundurkach z masłem

Wtorek

  • Śniadanie (posiłek węglowodanowy): węglowodanowe): kromka chleba żytniego z plasterkiem żółtego sera i masłem
  • Obiad ( posiłek białkowy): filet z łososia lub kurczaka, sałatka warzywna
  • Kolacja (posiłek węglowodanowy):): sałatka: jajko na twardo, szczypiorek, sałata, łyżka majonezu lub jogurtu naturalnego, papryka, cebula i sos winegret

Środa

  • Śniadanie ( posiłek węglowodanowy): granola z jabłkiem i dodatkiem cynamonu
  • Obiad (posiłek węglowodanowy): gotowane warzywa, porcja ryżu
  • Kolacja: (posiłek węglowodanowy) pomidor nadziewany farszem z rzodkiewki i cebuli

 

Czwartek

  • Śniadanie ( posiłek węglowodanowy): tost z miodem, sałatka z owoców sezonowych
  • Obiad ( posiłek białkowy): pierś z kurczaka pieczona z gotowanymi na parze brokułami
  • Kolacja ( posiłek białkowy) fasolka szparagowa z sosem holenderskim

 

Piątek

  • Śniadanie (białkowe): jajecznica z szynką smażona na łyżce z oliwy z oliwek
  • Obiad (węglowodanowy): kasza jaglana z kalafiorem i masłem
  • Kolacja: sałatka: pomidor, rukola, cebula, wybrane warzywa,

 

Sobota

 

  • Śniadanie ( posiłek węglowodanowy): Muesli z owocami
  • Obiad ( posiłek węglowodanowy) zupa pomidorowa z ryżem
  • Kolacja: sałatka : tuńczyk, sałata, pomidor, cebula

 

Niedziela

  • Śniadanie (posiłek węglowodanowy): naleśniki z mąki ryżowej z owocami
  • Obiad ( posiłek białkowy); grillowany łosoś z sosie musztardowo miodowym, sałatka z pomidorów
  • Kolacja: pieczywo pełnoziarniste z plasterkiem sera żółtego

Podobne artykuły


17
komentarze: 32 | wyświetlenia: 1613
15
komentarze: 60 | wyświetlenia: 919
14
komentarze: 21 | wyświetlenia: 1192
13
komentarze: 9 | wyświetlenia: 772
13
komentarze: 93 | wyświetlenia: 465
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 1038
13
komentarze: 62 | wyświetlenia: 786
13
komentarze: 68 | wyświetlenia: 588
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 737
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 726
12
komentarze: 72 | wyświetlenia: 509
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 997
12
komentarze: 144 | wyświetlenia: 1126
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska