Login lub e-mail Hasło   

Młodociane pokolenie lajków

W czasach mojej wczesnej młodości komputery sławetnej marki Atari, tudzież Komodore używane byłyjedynie do gier River Ride.
Wyświetlenia: 343 Zamieszczono 17/04/2016

Kiedyś to był hit na miarę "Gry o tron". Dopiero dużo później sprzętkomputerowy służył jako maszyna do pisania przeróżnych zadanych prac.

Internet był jakby obok i powolutku, po cichutku generował na stałe nowe pokolenie jego użytkowników.
Teraz ich wiek jest coraz młodszy. Mając swoje profile na portalach społecznościach nagminnie lajkują
konta swoich idoli, nie zdając sobie sprawy z tego, jakie niesie to za sobą skutki.


Na gromadnym lajkowaniu korzystają przede wszystkim duże firmy i koncerny. Wedle ich ustaleń wynika,
że Internet pozostanie z nami na zawsze, by móc zmieniać obraz społeczeństwa. Dzielenie się pasją z
innymi stało się głównym powodem do tego, by się naocznie uzewnętrznić. Lajkami stoi słownik i
nowomowa młodego pokolenia.

Tak trudna do zrozumienia dla tych tylko nieco starszych.
Slogany "Jesteś tym, co lubisz", albo "Lajkuje, więc jestem" czynią z internautów ich własne firmy
medialne. Nie od dziś wiadomym jest, że nawet pojedyncze lajki stygmatyzują tego, kto klika w uniesiony
do góry kciuk.

Dzisiejsza facebookowa młodzież bardzo często zatraca własną, indywidualną przestrzeń w
realu, tworząc dość silne więzi wirtualne. Media społecznościowe są rewolucją, wręcz truizmem, który
zawładną wolnym czasem młodych ludzi, podatnych na różnego typu manipulacje. Myślę, że to oni
zapoczątkowują łańcuszkowe lubienie wszystkiego i wszystkich na około.

Według Google aż 45% ludzi lepiej czuje się za sterami własnej klawiatury, niż w realnym życiu. Ta liczba robi wrażenie.

Podobne artykuły


16
komentarze: 110 | wyświetlenia: 600
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 892
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 950
14
komentarze: 8 | wyświetlenia: 375
13
komentarze: 0 | wyświetlenia: 957
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 726
12
komentarze: 18 | wyświetlenia: 1634
12
komentarze: 1 | wyświetlenia: 494
11
komentarze: 4 | wyświetlenia: 425
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 983
11
komentarze: 298 | wyświetlenia: 438
11
komentarze: 9 | wyświetlenia: 911
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 493
10
komentarze: 0 | wyświetlenia: 345
10
komentarze: 13 | wyświetlenia: 356
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska