Login lub e-mail Hasło   

Facebookowe akcje zdobywają swoich zwolenników

Coraz więcej akcji, prowadzonych jest poprzez portale społecznościowe
Wyświetlenia: 216 Zamieszczono 25/04/2016

Tęczowe zdjęcie profilowe
Z okazji zalegalizowania związków osób tej samej płci w całych Stanach Zjednoczonych Facebook
udostępnił specjalne narzędzie, którego głównym zadaniem jest nałożenie tęczy, charakterystycznego
symbolu środowisk LGBT, na zwykłe profilowe zdjęcie. To oznacza naoczną celebracje tej tęczowej
rewolucji. Do akcji przystąpił nawet sam Arnold Schwarzenegger.


"Badanie" oczu i zwierzęcy wynik
Dzięki prostej grze całkowicie za darmo można zmierzyć ostrość wzroku, najważniejszego zmysłu.Owa
gierka jest bardzo popularna wśród użytkowników Facebooka, prawdopodobnie dlatego, że od razu widać
swój rezultat, określany w liczbie zdobytych punktach, i można go porównać z innymi. Włącza się tu
bezapelacyjne zacięcie do rywalizacji. Lubimy wiedzieć, że komuś jest gorzej.


Gra jest banalna, podzielona na poziomy o coraz większej trudności. Chodzi w niej o to, by w gąszczą
jednobarwnych kwadratów odnaleźć ten o innym odcieniu. W miarę rozwoju gry kwadraty stają się
mniejsze a różnice prawie nie dostrzegalne. Od tego, do którego poziomu się dojdzie, to automatycznie
nasz wynik podporządkowany jest zwierzęcym kategoriom takim jak nietoperz, kret, pies, kot, tygrys czy
jastrząb. Im dalej się dojdzie, tym otrzyma się zwierzę o lepszym wzroku. Tak na prawdę na końcowym
etapie wyniku zaczynają się schody, bo wynik wcale nie zależy od ostrości naszego wzroku a jedynie
świadczy o... jakości matrycy naszego monitora.


Wygląda na to, że cuda techniki nie zawsze są najlepsze do osiągania wyższych celów. Facebook powoli,
ale coraz większymi krokami staje się internetową kloaką. Istnieje też nie mniej klasyczny podział
użytkowników pod względem powszechnej charakterologi. Pojawiają się między innymi kociarze,
fotografowie, społecznicy, gracze, informatorzy. Dla wszystkich tych grup, Facebook musi rozwijać swoją
społecznościową ofertę.

Podobne artykuły


17
komentarze: 71 | wyświetlenia: 2177
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1211
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1062
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1117
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 527
13
komentarze: 53 | wyświetlenia: 789
11
komentarze: 92 | wyświetlenia: 640
11
komentarze: 70 | wyświetlenia: 675
11
komentarze: 37 | wyświetlenia: 486
11
komentarze: 34 | wyświetlenia: 977
11
komentarze: 137 | wyświetlenia: 617
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska