JustPaste.it

Wonga.com gwarantuje najtańszą pożyczkę ratalną online w 5 minut

Dzięki nowej ofercie produktowej, gwarancji najtańszej pożyczki ratalnej online, Wonga.com chce być pomostem między bankami a firmami pożyczkowymi.

Dzięki nowej ofercie produktowej, gwarancji najtańszej pożyczki ratalnej online, Wonga.com chce być pomostem między bankami a firmami pożyczkowymi. Z gwarancji będzie mógł skorzystać każdy nowy klient, który do 30. czerwca złoży wniosek na stronie Wonga.com.

 

Firma nie tylko chce dać nowym klientom możliwość uzyskania pożyczki w kilka minut przez internet, ale też gwarantować najtańszą pożyczkę ratalną w kategorii, w odniesieniu do całkowitego kosztu kredytu. W tej chwili ponad 95% wniosków klientów rozpatrywanych jest w mniej niż 5 minut.

 

- Obecnie konsumenci, którzy szukają pożyczki dostępnej w ciągu kilku minut, bez wychodzenia z domu,
z reguły płacą więcej niż w banku. Z kolei banki generalnie nie oferują szybkiej pożyczki online klientom,
z którymi nie mają wcześniejszej relacji.  W wonga.com, dzięki pełnej automatyzacji procesu oceny zdolności kredytowej, możliwości zawarcia umowy online i szybkim przelewom, udało nam się zbliżyć te dwa światy – oferujemy szybką pożyczkę online rozkładaną na raty dla nowych klientów i jednocześnie gwarantujemy najniższą cenę w kategorii.
 – mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce.

Warunkiem skorzystania z promocji jest  pozytywna decyzja kredytowa. Jeśli klient otrzyma od innej instytucji pożyczkowej udzielającej pożyczek ratalnych online ofertę pierwszej pożyczki z niższym całkowitym kosztem kredytu, Wonga gwarantuje, że zmniejszy całkowity koszt pożyczki. 

Aby skorzystać z gwarancji najniższej ceny, wystarczy wysłać na adres gwarancja@wonga.com formularz informacyjny z ofertą pierwszej pożyczki innej instytucji pożyczkowej. Na klientów chcących skorzystać ze specjalnej oferty czekają również konsultanci Wonga pod numerem +48 22 388 88 88.

Oferta jest ważna do 30.06.2016 r. Regulamin promocji można znaleźć na www.wonga.pl

Informacje w skrócie:

Start promocji: 10. maja 2016
Hasło przewodnie kampanii: Gwarancja najtańszej pożyczki ratalnej online w 5 minut
Wybrane kanały: telewizja, Internet
Agencja reklamowa: Unlimited
Produkcja: Film Produkcja
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Planowanie i zakup mediów:
SMG Starcom
Internet:
iProspect
Optymalizacja ROI i ekonometria:
Marketing Analytics
Optymalizacja mediów i audyt mediowy: STARS Sp. z o.o.
Więcej informacji:
wonga.pl
Spoty reklamowe dostępne są też na kanale YouTube Wonga Polska:

https://www.youtube.com/channel/UCsLHJxbX297IyoP4HA727xw

91072dd58ce36022543d83d02134124f.jpg



***
O wonga.com

Wonga pojawiła się na polskim rynku w kwietniu 2013 roku. Od swoich początków na polskim rynku koncentruje się na konsumentach sprawnie zarządzających swoim budżetem i zachowujących płynność finansową, poszukujących jednocześnie alternatywy dla produktów bankowych. Wongę wyróżnia oferta, która wynagradza klientom terminowe spłaty. Do swojego podejścia dopasowuje również sposób windykacji: stawia na „miękkie” metody i polubowną spłatę zadłużenia w oparciu o dopasowane raty. W 2014 roku Wonga wprowadziła kolejne zmiany ofertowe, wydłużając termin spłaty do 60 dni, a także oferując promocyjną, ale nie „zerową” cenę swojej pożyczki, co skutecznie selekcjonuje potencjalnych klientów. Jako pierwsza firma pożyczkowa na polskim rynku podpisała również umowę z Biurem Informacji Kredytowej w zakresie wymiany informacji na temat rzetelnych płatników. W czerwcu 2015 roku firma uruchomiła unikatową platformę edukacyjną Kapitalni.org, która jest ściśle powiązana z produktem Wonga. W zamian za udział w kursach edukacyjnych, konsumenci uzyskują dostęp do tańszego finansowania. W efektywną edukację finansową firma chce zaangażować do 2017 roku pół miliona swoich zarejestrowanych klientów.

 

O Programie Korzyści

Kolejne zmiany w produkcie mają na celu przybliżenie firmy Wonga do pozycji lidera w zakresie odpowiedzialnego pożyczania na rynku pożyczek w Polsce. Firma wykorzystuje nowoczesne rozwiązania oparte na danych, by dostarczyć klientom możliwie najlepszą ofertę pod względem jakości i ceny. Specjalnie skonstruowana oferta Wonga, wykorzystująca nowoczesne rozwiązania systemowe, wprowadza segmentację klientów na bazie scoringu BIK i historii spłat w Wonga. Firma stworzyła cztery segmenty, z którymi wiążą się odpowiednie zniżki. W przypadku „najlepszych” segmentów, zniżka kosztów może wynieść 26% przy Wonga Plus i nawet 45% przy Wonga Max. Oprócz pozyskania lepszego profilu klienta, zasadniczym celem tego podejścia jest skuteczna edukacja klientów i zachęcanie ich do terminowych spłat i budowania pozytywnej historii kredytowej. Innowacyjne na skalę rynku podejście Wongi wpisuje się w rynkowy trend współpracy instytucji finansowych z BIK, zgodnie z którym klienci banków i ubezpieczycieli z dobrą historią kredytową mogą uzyskać tańszy kredyt, tańszą kartę kredytową czy tańsze ubezpieczenie.

 

***

Kontakt dla mediów:

Stefan Bogucki

Grayling | Biuro Prasowe Wonga

stefan.bogucki@grayling.com  

+48 600 891 615