Login lub e-mail Hasło   

"Ajurweda a uroda" - jak być pięknym i zdrowym!

Ajurweda uważana za "matkę wszelkiej medycyny" naucza, że piękno to efekt utrzymywania równowagi. Książka "Ajurweda a uroda" daje wskazówki jak dbać o siebie i zachować zdrowie!
Wyświetlenia: 445 Zamieszczono 08/06/2016

Ajurweda a uroda

Melanie Sachs

Książka adresowana jest do każdego, kto w mądry sposób chce dbać o siebie, zarówno przeprowadzać zabiegi ajurwedyjskie, jak i doświadczać pozytywnych skutków takich zabiegów. Autorka książki Melanie Sachs jest znaną na świecie działaczką na rzecz zdrowia i urody. zdobyła wykształcenie jako terapeutka zajęciowa. Kształciła się u wybitnych praktyków w zakresie alternatywnych metod leczenia, w szczególności ajurwedy i jest autorką wielu publikacji z dziedziny ajurwedyjskich terapii upiększających.

Jakie korzyści może dać nam przeczytanie lektury? Książka wprowadzi nas w tajniki ajurwedy, pomoże określić naszą doszę, czyli zestaw indywidualnych cech naszego organizmu. Dzięki tej wiedzy będziemy mogli korzystać z wszystkich zdrowotnych i urodowych porad które w prosty sposób mogą zmienić swoje życie.

Porady z książek dotyczą przeróżnych aspektów życia. Od odżywiania, poprzez pielęgnację ciała aż po styl codziennego życia. Żeby wprowadzić Was w treść książki przytoczę kilka porad związanych ze zdrowym, spokojnym snem, który jak wiemy wpływa również na nasz piękny wygląd.

Melanie Sachs radzi by przed snem zawsze umyć ręce, twarz i stopy oraz zęby, a także wypłukać usta. Ważnym jest aby nie jeść i nie pić najlepiej dwie godziny przed snem, w szczególności unikać ostrych i tłustych posiłków oraz napojów z kofeiną. Zeby spać głęboko należy zasypiać w cichym, chłodnym, dobrze wentylowanym miejscu, z dala od zapachu dymu i zapachu jedzenia. Ajurweda proponuje zasypianie na prawym boku, aby sen był spokojny. Oddychanie przez lewe nozdrze naturalnie wycisza i schładza ciało.

Jeśli cierpisz na bezsenność wykonuj ćwiczenia relaksacyjne w ciągu dnia lub po powrocie z pracy do domu. Przed snem rozciągnij kręgosłup, szyje oraz ramiona, w tych miejscach gromadzi się najwięcej napięcia w ciągu dnia. Przed snem weź kąpiel w letniej wodzie. Gorąca kąpiel pobudza krążenie i utrudnia zasypianie. Dodatkowo wywary ziołowe dodane do kąpieli pomogą wyciszyć ciało i umysł. Śpij tylko w ubraniach z naturalnych włókien i naturalnej pościeli. Pamiętaj, że na Twój spokojny sen wpływ ma również ruch fizyczny, który pomaga pozbyć się z ciała adrenaliny, której poziom wzrasta pod wpływem stresu, a która wywołuje napięcie i niepokój sprzyjające bezsenności.

Mam nadzieję, że te kilka krótkich porad pomogą Wam zachować zdrowy i spokojny sen, a artykuł zachęci do dalszych poszukiwań związanych z ajurwedą. Ja z całego serca polecam książke ajurweda a uroda każdej kobiecie, która dbając o wygląd zwraca uwagę na zdrowotne aspekty swoich działań. Bądź piękna i naturalna!!!

Podobne artykuły


11
komentarze: 40 | wyświetlenia: 338
11
komentarze: 10 | wyświetlenia: 1577
10
komentarze: 8 | wyświetlenia: 645
10
komentarze: 5 | wyświetlenia: 868
9
komentarze: 18 | wyświetlenia: 342
9
komentarze: 0 | wyświetlenia: 246
9
komentarze: 5 | wyświetlenia: 515
9
komentarze: 106 | wyświetlenia: 116
9
komentarze: 7 | wyświetlenia: 525
9
komentarze: 10 | wyświetlenia: 537
9
komentarze: 7 | wyświetlenia: 564
9
komentarze: 12 | wyświetlenia: 412
9
komentarze: 4 | wyświetlenia: 480
8
komentarze: 22 | wyświetlenia: 365
8
komentarze: 12 | wyświetlenia: 412
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska