Login lub e-mail Hasło   

"Ajurweda a uroda" - jak być pięknym i zdrowym!

Ajurweda uważana za "matkę wszelkiej medycyny" naucza, że piękno to efekt utrzymywania równowagi. Książka "Ajurweda a uroda" daje wskazówki jak dbać o siebie i zachować zdrowie!
Wyświetlenia: 502 Zamieszczono 08/06/2016

Ajurweda a uroda

Melanie Sachs

Książka adresowana jest do każdego, kto w mądry sposób chce dbać o siebie, zarówno przeprowadzać zabiegi ajurwedyjskie, jak i doświadczać pozytywnych skutków takich zabiegów. Autorka książki Melanie Sachs jest znaną na świecie działaczką na rzecz zdrowia i urody. zdobyła wykształcenie jako terapeutka zajęciowa. Kształciła się u wybitnych praktyków w zakresie alternatywnych metod leczenia, w szczególności ajurwedy i jest autorką wielu publikacji z dziedziny ajurwedyjskich terapii upiększających.

Jakie korzyści może dać nam przeczytanie lektury? Książka wprowadzi nas w tajniki ajurwedy, pomoże określić naszą doszę, czyli zestaw indywidualnych cech naszego organizmu. Dzięki tej wiedzy będziemy mogli korzystać z wszystkich zdrowotnych i urodowych porad które w prosty sposób mogą zmienić swoje życie.

Porady z książek dotyczą przeróżnych aspektów życia. Od odżywiania, poprzez pielęgnację ciała aż po styl codziennego życia. Żeby wprowadzić Was w treść książki przytoczę kilka porad związanych ze zdrowym, spokojnym snem, który jak wiemy wpływa również na nasz piękny wygląd.

Melanie Sachs radzi by przed snem zawsze umyć ręce, twarz i stopy oraz zęby, a także wypłukać usta. Ważnym jest aby nie jeść i nie pić najlepiej dwie godziny przed snem, w szczególności unikać ostrych i tłustych posiłków oraz napojów z kofeiną. Zeby spać głęboko należy zasypiać w cichym, chłodnym, dobrze wentylowanym miejscu, z dala od zapachu dymu i zapachu jedzenia. Ajurweda proponuje zasypianie na prawym boku, aby sen był spokojny. Oddychanie przez lewe nozdrze naturalnie wycisza i schładza ciało.

Jeśli cierpisz na bezsenność wykonuj ćwiczenia relaksacyjne w ciągu dnia lub po powrocie z pracy do domu. Przed snem rozciągnij kręgosłup, szyje oraz ramiona, w tych miejscach gromadzi się najwięcej napięcia w ciągu dnia. Przed snem weź kąpiel w letniej wodzie. Gorąca kąpiel pobudza krążenie i utrudnia zasypianie. Dodatkowo wywary ziołowe dodane do kąpieli pomogą wyciszyć ciało i umysł. Śpij tylko w ubraniach z naturalnych włókien i naturalnej pościeli. Pamiętaj, że na Twój spokojny sen wpływ ma również ruch fizyczny, który pomaga pozbyć się z ciała adrenaliny, której poziom wzrasta pod wpływem stresu, a która wywołuje napięcie i niepokój sprzyjające bezsenności.

Mam nadzieję, że te kilka krótkich porad pomogą Wam zachować zdrowy i spokojny sen, a artykuł zachęci do dalszych poszukiwań związanych z ajurwedą. Ja z całego serca polecam książke ajurweda a uroda każdej kobiecie, która dbając o wygląd zwraca uwagę na zdrowotne aspekty swoich działań. Bądź piękna i naturalna!!!

Podobne artykuły


12
komentarze: 32 | wyświetlenia: 888
11
komentarze: 1 | wyświetlenia: 724
11
komentarze: 40 | wyświetlenia: 898
10
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1052
10
komentarze: 7 | wyświetlenia: 864
10
komentarze: 11 | wyświetlenia: 427
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 855
10
komentarze: 14 | wyświetlenia: 413
9
komentarze: 20 | wyświetlenia: 766
9
komentarze: 0 | wyświetlenia: 584
9
komentarze: 1 | wyświetlenia: 583
9
komentarze: 18 | wyświetlenia: 592
9
komentarze: 43 | wyświetlenia: 337
9
komentarze: 2 | wyświetlenia: 520
9
komentarze: 4 | wyświetlenia: 799
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska