Login lub e-mail Hasło   

Nicea, w imie ojca...sorry... ktorego ?

Ten kto nawoluje do wzmocnienia "wiary" nawoluje w samej rzeczy do kontynuacji morderstw.
Wyświetlenia: 1.587 Zamieszczono 15/07/2016
To w imieniu boga działają teroryści...Allach jest wielki...krzyczą !
Dodając,..... śmierć niwiernym !
A ponieważ katolicy twierdzą, że bóg jest jeden, więc musi być ten sam !
Te dwa ugrupowania, lub ich reprezentanci powinni spotkać się i ustalić
kto kogo ma mordować i dlaczego.
.....
Ateiści, ani ci wśród katolików, ani ci wśród muzelmanów nie biorą udziału
w "religijnych" delibacjach, ceremoniach, i wzajemnym mordowaniu.
Ateista wśród katolików i ateista wśród muzelmanów nie zabija w imie bogów
bo nie wierzy w ich..... istnienie !!   P R O S T E  ??
To -- BOGOWIERCY -- są nieszczęściem i potwornościa tego świata !
To w imie boga zamordowano najwiekszą ilość ludzi na świecie
od zarania istnienia wierzeń reigijnych.
.....
1492 r. - Kolumb odkrył Amerykę. Inkwizycja szybko postępuje śladami odkrywców. Tubylców, którzy nie chcieli nawrócić się na wiarę chrześcijańską mordowano. Gdy była taka sposobność, przed zabiciem oporni Indianie byli przymusowo chrzczeni.
.....
1493 r. - Bulla papieska uprawomocniła deklarację wojny przeciwko wszystkim narodom w Ameryce Południowej, które odmówiły przyjęcia chrześcijaństwa. W praktyce kobiety i mężczyzn szczuto psami karmionymi ludzkim mięsem i ćwiartowanymi żywcem indiańskimi niemowlętami. Wbijano ciężarne kobiety na pale, przywiązywano ofiary do luf armatnich i puszczano je z dymem. Mordowano, gwałcono, ucinano ręce, nosy, wargi, piersi. Gdy katoliccy "misjonarze" zawitali do Meksyku, żyło tam około 11 milionów Indian, a po stu latach już tylko półtora miliona. Szacuje się, że w ciągu 150 lat zabito co najmniej 30 milionów Indian.
.....
Ten kto nawołuje do wzmocnienia "wiary" nawołuje w samej rzeczy do kontynuacji morderstw.

Podobne artykuły


100
komentarze: 62 | wyświetlenia: 48361
132
komentarze: 65 | wyświetlenia: 44506
113
komentarze: 102 | wyświetlenia: 21501
103
komentarze: 89 | wyświetlenia: 16295
104
komentarze: 232 | wyświetlenia: 49324
72
komentarze: 75 | wyświetlenia: 27371
58
komentarze: 37 | wyświetlenia: 11861
45
komentarze: 11 | wyświetlenia: 17615
37
komentarze: 41 | wyświetlenia: 6098
37
komentarze: 32 | wyświetlenia: 12169
35
komentarze: 17 | wyświetlenia: 19558
18
komentarze: 22 | wyświetlenia: 13723
35
komentarze: 26 | wyświetlenia: 10127
34
komentarze: 113 | wyświetlenia: 7173
 
Autor
Artykuł



  Henear,  15/07/2016

Zabić Chrześcijan!

  Henear,  15/07/2016

W imię Zakrawarskiego!

@Henear: Milo z twojej strony !
Ale.... naleze do tego typu czlowieka ktory z karabinem w reku na rozkaz ...kogos...
...zabij go... raczej strzelilbym do siebie niz zabil kogos innego.
Nie zabijam nawet muchy ktora usiluje pokonac szybe okna.
Przykrywam ja szklanka, podkladam papier miedzy szyba a mucha
i wypuszczam muche na wolnosc.
I wyobraz sobie, ze ni ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: He he ...
W/g mnie ludzie się mordują ... bo chcą. Pretekst jest obojętny.
I tak Amerykanie wyrzynali Indian bo chcieli ich ziemi. Tak, że nie do konca chodzi tu o Boga.
.
Przeciw kościołowi katolickiemu głośno tetaz wypowiada się Krzysztof Pieczyński. Tworzy Stowarzyszenie Polska Laicka.
.
Z tą muchą to też przesada. Jesz i jeśli nie jesteś ...  wyświetl więcej

@koriolan: Zgoda, ze "wiekszosc wszystkiego" co ma miejsce jest kompromisem.
Jak jedzenie miesa !
W moim przypadku granica jest to, ze ja nie jestem w stanie zabic....
tego co zjadam.
Kiedys czlek ktory mial farme kur prosil abym mu pomogl zabic kilkast tychze
za co dawal pomagajacym ekwiwalent w kurach.
Inni zgodzili sie, ale ja nie moglem.
Oczywis ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Hmm...
Chyba słabo to napisałem. Mi w sumie wszystko jedno czy pisze o Tobie czy o sobie. I ogólnie o kimś czy o sobie. Mamy te same dylematy. Też otwieram okno i gazetą wypycham muchę za okno. Jak lata po domu życzę jej by znalazła drogę za okno.
Też się zastanawiam czy potrafilbym zabić i zjeść kurę. Wydaje się, że nie ale podobno z głodu człowiek 'wszystko' zrobi (ni ...  wyświetl więcej

@koriolan: Dobrze i slusznie piszesz...z wyjatkiem " historię rozbitego w Alpach samolotu"
Ta katastrofa (doszlo do kanibalizmu) miala miejsce w Andach w poludniowej Ameryce wiele lat temu.
Oczywiscie, ze wiele w zyciu czlowieka zalezy od oklicznosci i przypadku w ktorym czlowiek
znajdzie sie tam gdzie powinien lub nie powinien !
A jak to ocenic ?
Tego "takim stworzył mnie Bóg" nie poruszam, bo to jest ........nieporuszalne !

  Henear,  15/07/2016

@zakrawarski: Chrześcijanie są najbardziej obłudni, co niedzielę spożywają ciało i krew swojego boga...
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)styczny

@Henear: Ludozercy ?!

@zakrawarski:Zastanowilem sie nad tymi Andami. Tam bylo tak, że czesc osób podjęło decyzję jeść a część nie jeść. Po zastanowieniu ja nie potępiłem ani jednych ani drugich.
Na pytanie co ja bym zrobił ?
Nie udaję bohatera ... podjalbym decyzje w momencie takiego zdarzenia :-)))

@_serpico_: nie znam żadnych szczegółów.
Zabijali się ?
Czy jedli już .... ?
.
Podobno w Stalingradzie też się to zdarzało.
Ech ...
Coraz więcej ludozercow ....

  Hamilton,  16/07/2016

Wszystkie religie świata wymyślili ludzie, ale jest to tylko narzędzie. Sama w sobie ani zła, ani dobra. Wszystko zależy od tego kto, gdzie i jakim celu pociąga za cyngiel. Religia stworzona przez Boga byłaby odporna na wszelkie ludzkie manipulacje.

  Koriolan,  16/07/2016

@Hamilton Starszy: he he ...
Czytam "Kurs Cudow". Tu pisze, że świat jest taki gowniany bo ....
To ludzie bo stworzyli :-)))))

  Koriolan,  16/07/2016

Moja córka mieszka pod Jasną Góra.
Lub dokładniej ... W pobliżu.
Ma tu być Papież.
Już kilka razy rozmawialiśmy czy terroryści coś 'wymodza'. Na wszelki wypadek wysyła syna w bezpieczne miejsce :-))))

A niewierzący nie zabijają? Takie ZSRR. Państwo bez Boga. Milion na Ukrainie zagłodzonych na śmierć, miliony zamordowanych, dziesiątki milionów w łagrach. Miliony w podbitych państwach. I mechanizm ten sam, przywódca nawołuje do czegoś i kogoś potępia, a jego ambitni pomagierzy idą to realizować. Jak się przyjrzeć, to zaczęli likwidować masowo Indian, gdy powstało USA. Wcześniej, to nie było takie ...  wyświetl więcej

@Janusz Nitkiewicz: "Powodow" do zabijania jest cala niskonczonosc,
a m.in. w celach "konsumpcyjnych"
Zwroc uwage, prosze, na tytul tego krotkiego artu...Nicea...to zrozumiesz oczywiscie asocjacje.
To jeden z tych sposobow uwazany za najbardziej "owocny" !

@zakrawarski: No nie, masz rację, że propaganda religijna doprowadza do takich wypadków jak Nicea. Tytuł przeczytałem i zrozumiałem intencje autora, ale... ""Powodow" do zabijania jest cala niskonczonosc". No właśnie i tu chyba tych oszołomów można określić szerzej. Tylko część z nich będzie wmawiała, że ich intencjami kieruje wiara. No tak, ludożerca jest chyba najuczciwszy w ujawnianiu tego, dla ...  wyświetl więcej

  gaga77  (www),  18/07/2016

Zgadza się! najgorszy jest fanatyzm religijny!

@gaga77: I kompletnie bezpodstawny !
Bog, ten wsanialy, jak go glupcy przedstawiaja moze akceptowc jak
szalency zabijaja sie wzajemnie, a w tym niewinne dzieci, aby sprawic mu przyjemnosc ?

  Koriolan,  18/07/2016

@zakrawarski: Cóż ...
Nie wiem dokładnie kim/czym jest Bóg ale należę do tych głupców.
Mam trójkę dzieci i jak się dwoje biło to łagodnie im mówiłem, żeby się kochali. Wkraczałem, gdy mogli sobie zrobić krzywdę.
Bóg i Ty jesteście wieczni. Więc po co tyle krzyku o jedno, dwa czy miliard ciał ?
Gdybym był wieczny to ciało byłoby warte mniej niż mój włos (kurde ... są cor ...  wyświetl więcej

  Trebor,  28/07/2016

Są jeszcze ci, którzy zabijają w imię pieniądze, w imię chęci posiadania i w imię władzy.
Fakt, że w imię religii/boga to najczęstszy przypadek w historii ludzkości ale to nie całość popełnionych mordów.

Żadna religia czy wiara nie byłyby złe (i nie są złe same w sobie) JEŚLI nie czyniły źle człowiekowi. Od ludzi zależy to, jak będą patrzeć na swoje życie i życie innych.

  Trebor,  28/07/2016

"Ten kto nawoluje do wzmocnienia "wiary" nawoluje w samej rzeczy do kontynuacji morderst." - każda religia i każdy ruch religijny w swoim statusie ma "nawracanie" innowierców i umacnianie wiary w już wierzących ... dlaczego jednak zawsze miałoby się to wiązać z morderstwami?

@Trebor: Nie bezposednio, jak "wierzysz to zabijaj" ale posrednio, jak "nawroc sie na
nasza wiare bo jesli nie to cie zabijemy"
"Inkwizycja szybko postępuje śladami odkrywców. Tubylców, którzy nie chcieli nawrócić się na wiarę chrześcijańską mordowano. Gdy była taka sposobność, przed zabiciem oporni Indianie byli przymusowo chrzczeni""
A obecnie to inaczej wierzacy taliban zab ...  wyświetl więcej

  Trebor,  29/07/2016

@zakrawarski: trochę naciągane ale zrozumiałe :-)))
Generalnie każdy przeżywał swoją historie - kościół katolicki mordy ma za sobą, kościół islamski jest w trakcie "nawracania" ... może to po prostu trzeba przeżyć bo człowiek inaczej nie potrafi?

@Trebor: kościół katolicki mordy ma za sobą, kościół islamski jest w trakcie "nawracania"
........
Tak to jest postrzegane, ale bardziej specyficznie to nie "kosciol"
tylko l u d z i e w tych kosciolach.
Co jest dowodem, ze bog, religie, wiary, koscioly, morderstwa, sa dzielem ludzi.
Jakas sila wyzsza o jakiejkolwiek "nazwie" nie popelnialaby potwornosci jakie mi ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  29/07/2016

@zakrawarski: Hmm ...
To co robią ludzie nie wydaje mi się dowodem na to, że Bóg jest dziełem ludzi.
Powiedzmy, że życie trwa długo i że to jest jakąś siłą - 'siła życia'.
Powiedzmy, że oczyścisz jakiś kawałek ziemi. Po roku na tym 'oczyszczonym' kawałku będzie tętnić życie.
Jeśli się temu przyjrzymy to widać gołym okiem, że człowiek nad tym NIE PANUJE.
Owszem, s ...  wyświetl więcej

@koriolan: Zgoda co do: n a t u r a, p r z y r o d a !

  Koriolan,  29/07/2016

@zakrawarski: Ok ... Natura.
Fajnie, że widzisz siły nad którymi człowiek nie panuje. Nie uważasz, że to pocieszające ?
W sensie, że człowiek nie może wszystkiego zniszczyć.
Patrząc co wyprawia na tym świecie.
A co powiesz na stwierdzenie, że jak człowiek nad tym nie panuje ... to TO nad nim panuje ?
Czy też te 'siły' są Obok siebie ?
(Siła człowieka i Natury)

  Henear,  29/07/2016

@koriolan: Tu potrzeba rozróżnienia na boga i boskość( czyli wszystko co istnieje, bezosobowy potencjał twórczy)
Bóg czego dowodzi historia, jest jakby emanacją, "duchem" spajającym naród. Jest wielu bogów, siła danego boga zależy od ilości jego wyznawców.
Kolektyw tworzy pewien myślo-kształt o określonych właściwościach i celach na które nastawiona jest tworząca go grupa. Łatwiej je ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  29/07/2016

@Henear: Masz w pewien sposób rację.
Tym niemniej, ja chciałem tylko podważyć w zakrawarskim pomysł, że twórcą Boga są ludzie.
Podważyć tylko tą jedną, jedyną myśl.
Bo na dyskusję o Bogu nie starczy nam kilka milionów naszych żyć.
.
Odpowiadając Ci wprost.
Ja jestem zwolennikiem jednego Boga czyli Twoimi słowami - myślo-kształt spajającego wszechświat. Moi ...  wyświetl więcej

  Henear,  29/07/2016

@koriolan: Nah, twórcą boga są ludzie ale twórcą ludzi jest bóg.
Taki paradoks, jedno wynika z drugiego, ścisłą symbioza. Powiedzmy że jest pewien "materiał" który zawsze istniał, np. "piasek". Ludzie zastając piasek pomyśleli że można go do czegoś wykorzystać, więc wzięli foremki (ego) i zaczęli budować babki z piasku (bogów i inne).
Więc stworzyli go na swój obraz i podobieństwo, b ...  wyświetl więcej

@Henear:Ech ...
Twój przykład jest świetny. Chyba bardziej zrozumiałem Ciebie i zakrawarskiego.
Ja po prostu prawie nigdy nie używam słowa bóg w pojęciu foremki z piasku. Chyba, że dyskutuje o kościele dającym wpier*dol ludziom. Każą im sie kłaniać przed foremka. Jak się ukłonią to oddajcie nam 10% zarobków. Jak się nie uklonia to łopatką w łeb.
Ja prawie zawsze używałem słowa ...  wyświetl więcej

  Remter,  29/07/2016

"Obowiązująca wizja historii kultury wskazuje jednego wroga wolności - chrześcijaństwo, a kulturę traktuje jako źródło opresji i zniewolenia, nie tłumaczy jednak, dlaczego ta właśnie chrześcijańska kultura jako jedyna stworzyła współczesną naukę, cywilizację wysokich technologii, umożliwiła ludziom zdobycie dobrobytu i wolności. Nie tłumaczy również, dlaczego nie stworzyły ich inne kultury, któryc ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  29/07/2016

@Remter: Nie wiem czyje to jest zdanie bo w cudzysłowiu Ale przyjmuję, że to też Twoje zdanie.
Pierwszy problem to słowo chrześcijaństwo. W skrócie oznacza ludzi wierzących Chrystusowi. I tu pierwszą zadra. W Rzymie powstała mafia. Nazwała się chrześcijaństwo, stwierdziła, że reprezentuje Boga i Jezusa.
Dlaczego to mafia ?
Bo Chrystus to miłość do ludzi a oni mordowali ludzi i ...  wyświetl więcej

  Remter,  29/07/2016

@koriolan: To są słowa umieszczone do linku pod filmem. Chrystus nie założył żadnej religii...

@Remter: Masz rację, że Jezus nie założył żadnej religii.
Pytanie jest takie :
Czy w bibli są ziarna prawdy i które to są ?

  Remter,  29/07/2016

@koriolan: Ziarno prawdy znajduje się w opisach miejscowości, w wydarzeniach, chociaż nie wszystkich... w przekazach, jakie są w stanie zmieniać się w Ducha a później miecz obosieczny. Jest to historia relacji pomiędzy Bogiem a ludźmi, ludźmi między sobą i ludzi z Bogiem.. kiedy coś się nie zgadza ... musisz dotrzeć do historii danego miejsca na mapie i wówczas zrozumiesz dlaczego tak się działo...

Poprawiam, podkreslam: Czlowiek nie stworzyl boga tylko p o j e c i e ....Bog !
Prymitywny czlowiek w odleglych czasach nie byl w stanie pojac wszystkiego co go otaczalo.
Uderzenie pioruna, wulkany, Trzesienie ziemi, i wiele innego, uwierzyl wiec, ze KTOS to robi.
Stawiam pytanie dla tych ktorzy wierza, ze to jednak bog ktorego odzwierciedleniem jest czlowiek.
Pytanie: Gdzie znajdowal sie ten bog zanim ......stworzyl swiat ?

  Remter,  29/07/2016

@zakrawarski: Odpowiedź masz w słowach; "Czyż Bóg nie jest Bogiem żywych? Bogami jesteście ... Bogiem byli władcy ziemscy... nietykalni... zniewalający innych a i tacy , którzy umieli podać rękę innemu... Dziwne jest to, że Jezus nie mówi w NT, jak wywyższycie Boga to poznacie kim jesteście... tylko jak zostanie wywyższony Syn Człowieczy ...

@Remter: Rzecz w tym -droga Tereso- ze 13-to letnia Miriam byla jedyna osoba
ktora wiedziala z kim zaszla w ciaze (jesli wiedziala)
Z czasem powstaly dwie "falangi" chrzscijanstwa ta w Jeruzalem i ta w Rzymie.
Ta w Jeruzalem to jego rodzina i najblizsze otoczenie, i oni nigdy nie twierdzili,
ze chopiec byl bogiem.
To falanga w Rzymie, dla -wlasnych korzysci- wymy ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  29/07/2016

@zakrawarski:Najpierw odpowiedź :
Bóg jest wieczny, wiec słowo 'zanim' nie ma zastosowania, sensu.
Podobnie brak sensu w pytaniu 'gdzie była wodą zanim nie wytrysnęła z ziemi ?'.
Zresztą Bóg jest dla każdego czymś innym.
.
Podobnie do Twojej falangi opisałem kościół wyżej.
Ale ad. Wiary.
Jest jeszcze możliwość znalezienia prawdy w sobie.
Ja tam jej szukałem i część znalazłem ...
A Ty ?

  Remter,  29/07/2016

@zakrawarski: Ślepa jest wiara panująca dzisiaj na ziemi... Ja należę do niewiernych Tomaszów , inaczej - czego nie doświadczę w to nie uwierzę... Żydzi wciąż żyją kłamstwami i dlatego trudno jest wierzyć ich przekazom. Gdyby Jezus był ich pobratymcem to na pewno by o nim w swoim Talmudzie takich głupot nie wypisywali ... Ale ja mam dla ciebie inne odkrycie zapomnianej Jerozolimy ...  wyświetl więcej

@koriolan: Zyciowe doswiadczenie powiedzialo mi:
"nie ma nic poza tym co mozna zobaczyc i dotknac"
Reszta to ludzka wyobraznia i latwowiernosc !



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska