JustPaste.it

Ruszyła ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa firmy FAKRO

Od 14 czerwca w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać 30-sekundowe spoty reklamowe FAKRO, producenta...

Od 14 czerwca w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać 30-sekundowe spoty reklamowe FAKRO, producenta...

 

Od 14 czerwca w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać 30-sekundowe spoty reklamowe FAKRO, producenta okien dachowych, akcesoriów do okien oraz schodów strychowych. Pozwalają one zapoznać się z walorami produktów innowacyjnej polskiej firmy z 25-letnim doświadczeniem na rynku.

Ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa FAKRO jest emitowana w głównych kanałach telewizji publicznej i komercyjnej: TVP 1, TVP 2, Polsat oraz TVN. Jeszcze do połowy lipca, przede wszystkim w weekendowej ramówce, w popularnych pasmach telewizyjnych, będzie można zobaczyć 30-sekundowy spot. Jego główną bohaterką jest dziewczynka w wieku szkolnym, która rozwiązuje oryginalne zadanie. W równaniu tym pojawiają się produkty z oferty firmy FAKRO, w tym nowoczesne osłony zewnętrzne – markizy. Dziewczyna doskonale sobie z nim radzi i perfekcyjnie podaje wynik, kończąc łamigłówkę słowami: Elegancja, komfort i jakość – to musi równać się FAKRO.

Obok głównego nurtu kampanii przez okres 2 tygodni będą emitowane 8-sekundowe spoty reklamowe z billboardem, prezentujące markizy do okien fasadowych. FAKRO pojawi się również w programie „Pytanie na śniadanie”, gdzie zostanie zaprezentowany felieton z finału akcji społecznej „Markizy FAKRO chronią maluchy”, za której realizację odpowiada Innowacyjna Grupa Reklamowa Aveex. Billboardy FAKRO jako oficjalnego partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski można spotkać również przy głównych wiadomościach sportowych w TVP1. Dopełnieniem całej kampanii jest sponsoring programu „Dom Marzeń”, który właśnie startuje w telewizji TVN. 

Za realizację spotów odpowiada firma KENRYCZ 4 MEDIA, za zakup mediów dom mediowy ROSAT MEDIA. Ze strony FAKRO kampanię realizuje Leszek Mężyk.