Login lub e-mail Hasło   

Wirus cywilizacji śmierci

Wspólną cechą wszystkich istot żywych na tej planecie jest zabijanie!
Wyświetlenia: 1.438 Zamieszczono 10/08/2016

 

Na temat tej książki zob.: http://horror-fantazja.blog.pl/

*

– Jest to trzecia od Słońca planeta i na niej istnieje życie. Powstało ono na skutek zdolnej do tworzenia związków organicznych materii w warunkach uzależnionych od promieni Słońca. Owo życie ulegało przemianom od form prostych do skomplikowanych. Nie był to jednolity proces, gdyż w trwającym wiele milionów lat okresie zaistniały różnorodne formy życia, które w wyniku katastrof uległy zniszczeniu lub gwałtownym przemianom. Najbardziej niebezpieczną formą życia jest ta z rozwiniętym układem nerwowym, zwana homo sapiens. Jest to pionowo poruszająca się istota, która opanowała różne sposoby używania narzędzi oraz ognia. Te dwa czynniki odróżniają ją od świata innych biologicznych istot.

Jednakże wspólną cechą wszystkich istot żywych na tej planecie jest zabijanie. Każdy organizm stosuje zabijanie jako środek do przetrwania. Tylko dzięki zabijaniu istnieje zdolność do tworzenia przestrzeni życiowej. Owo zabijanie prowadzone przez homo sapiens jest też podstawą rozwoju ich cywilizacji i kultury. Wszystkie zdobycze tych osobników w zakresie cywilizacyjnym są ściśle powiązane z uśmiercaniem i kultem śmierci jako źródłem, z którego wywodzą się wszelkie wartości moralne i duchowe. Świadczą o tym olbrzymie grobowce zwane piramidami, mauzolea poświęcone mordercom zwanym mężami stanu i władcami oraz świątynie, w których czci się męczenników. Homo sapiens stworzył przemysł produkujący maszyny do zabijania, niektóre z nich mają zdolność unoszenia się w przestrzeni, a inne powodują straszliwe eksplozje nuklearne. Te istoty świata przyrody potrafiły stworzyć masowy system uśmiercania innych osobników, tworząc obozy śmierci, w których wykorzystywano do zabijania związki chemiczne oraz różne urządzenia techniczne służące do likwidacji milionów trupów.

Nawet produkowana przez tych osobników żywność powstaje w dużej mierze przez masowe zabijanie niżej rozwiniętych istot. Jest tzw. produkcja żywności z trupów zwierzęcych. Te i inne śmiercionośne czyny homo sapiens mają swoje ugruntowanie w kulturze, a wyrazem tego jest tzw. myślenie religijne, to jest przekonanie, że rzekomo istniejące bóstwa podarowały im podrzędny świat zwierząt w celu ich mordowania. Homo sapiens stworzył różne historie o zabijaniu bóstw. Głoszą one, że owe bóstwa po okrutnie zadanej śmierci zmartwychwstawały, ale szybko z tego świata uciekały w niebiosa. Od początku swego istnienia ten osobnik w wyrafinowany sposób zabijał i gloryfikował ten proces, do takiego stopnia, że treści norm moralnych i treści światopoglądowe wywodził z idei składania ofiar, męczenia i zabijania bóstw i innych istot, łącznie z osobnikami własnego gatunku. Na początku dziejów tego świata zaistniał tzw. rytualny kanibalizm, a teraz istnieje mocno ugruntowana kultura aborcji i pochwały eutanazji, które to traktuje się jako wartości chronione prawnie, a każdy protest przeciwko temu jest karany.

Na tej planecie wszystko jest powiązane z zabijaniem: systemy bankowe finansują przemysł zbrojeniowy w celu prowadzenia wojen, bogactwo pewnej grupy homo sapiens zniewala innych i powoduje, mimo rozwoju techniki, umieralność z głodu (średnio co sześć sekund umiera z tego powodu jeden osobnik). Homo sapiens wdrożył biologiczne sposoby zabijania, rozpowszechniając różnego rodzaju chorobotwórcze bakterie i wirusy, których celem jest eliminacja słabych osobników i ras.

Paradoksem homo sapiens jest to, że uśmierca, zabija i niszczy innych, a przy tym głosi wiarę w uzyskiwanie życia wiecznego, będącego nagrodą po owym zabijaniu. Wstępna analiza stanu rzeczy na trzeciej od Słońca planecie pokazuje wyraźnie, że mamy do czynienia z cywilizacją śmierci na nieznaną skalę w kosmosie. Również wiele wskazuje na to, że jest to zainfekowany wirusem śmierci świat i chyba najgorszy z dotychczasowych, jakie poznaliśmy, bo gorszy być nie może – powiedział kapitan Mqu42, szef ekspedycji rozpoznawczej, który stanął przed Radą Najwyższą zwołaną z powodu zakończenia badania tej trzeciej od Słońca planety.

– Prosimy o przekazanie szczegółowego raportu z wyprawy. Po jego analizie w trybie ustawowym zostanie podjęta decyzja, czy przeprowadzimy kolonizację tej planety z zamiarem jej oczyszczenia, czy też zlikwidujemy ją w celu ochronienia reszty kosmosu przed panującym tam wirusem śmierci – stwierdził Mu44, przewodniczący Galaktycznej Rady Najwyższej. – Zatem poczekajmy na szczegółowy raport, bo od niego zależy ta ważna w kosmosie decyzja!

*

Wszelkie prawa zastrzeżone!

Niniejszy tekst ukazał się w moim zbiorze opowiadań

pt. Sen dziwny i straszny,

wydawcą jest Wydawnictwo Sativa Studio.

 Wydawnictwo  Sativa Studio wydało we wrześniu 2016 roku moją książkę pt. „Sen dziwny i straszny”. Jest to zbiór krótkich opowiadań na temat śmierci, nienawiści, szaleństwa i grozy życia codziennego.

*

...

Link do moich opowiadań, kliknąć!

http://groza-fantazja.blog.pl/

 www.marek-sikorski-autor.blog.pl

Podobne artykuły


14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 775
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 829
13
komentarze: 0 | wyświetlenia: 837
13
komentarze: 8 | wyświetlenia: 155
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 592
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 665
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1220
12
komentarze: 18 | wyświetlenia: 1380
12
komentarze: 6 | wyświetlenia: 1319
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 887
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 631
11
komentarze: 3 | wyświetlenia: 746
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 393
11
komentarze: 1 | wyświetlenia: 512
11
komentarze: 1 | wyświetlenia: 649
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Henear,  10/08/2016

Jak dla mnie to wszyscy jesteśmy szaleni.
Bardzo fajnie się czytało. Sci-fi dobrej klasy.

  Koriolan,  10/08/2016

@Henear: E nie ...
Po prostu taki świat. Gwiazda się rozpada by stworzyć planety. Planeta się rozpada by stworzyć księżyc. Rośliny biorą energię z ziemi i gwiazdy. Sarna bierze energię z roślin my z sarny a ziemia z nas. Proste przetwarzanie energii.
To tylko ludzie z lęku nazwali to śmiercią.
.
Popatrz :
Życie żyje wiecznie :-))))

  Henear,  11/08/2016

@koriolan: Życie nie może umrzeć z definicji. Haha.
No popatrz, to jak „Póki jesteśmy, nie ma śmierci, gdy jest śmierć, nie ma nas” - Epikur
Powiem ci że chyba wolałbym żyć na jakiejś innej planecie. Życie w tym świecie jest ciężkie.
Czasami wręcz absurdalne. chyba dlatego ludzie żyją tak krótko, zwyczajnie nie wytrzymują. A odwieczny genetyczny imperatyw brzmi: Przetrwaj i ro ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  11/08/2016

@Henear: Ja już widzę swiat inaczej.
Świat jest po prostu cudowny. Mam nos i mogę wąchać kwiaty. Mam sluch i moge słuchać muzyki. Mam zmysł dotyku i mogę głaskać skórę swojej kochanki. Ja to wszystko widzę i naprawdę cieszę się tym.
Owszem, nie będę tu wiecznie. Ale to powoduje, że cieszę się tym bardziej, że nie mam tego na zawsze. Zresztą, picie piwa jest przyjemne Ale nie jestem w ...  wyświetl więcej

  nse,  11/08/2016

@koriolan: ... masz pamięć i możesz najpiękniejsze chwile zachować na "chude lata" ...

@koriolan: Ludzie mają w głowach takie "strzałki" co ich ciągną w jakimś kierunku. Zwykle nie są tego nawet świadomi że przyczyną ich nieszczęść jest nastawienie właśnie, - wypaczona współzależność. Miłość warunkowa pomijająca całkowicie drugą osobę. Takie traktowanie drugiego człowieka jako stały element rzeczywistości wykonujący określoną funkcję. Społeczne role jakie trzeba wykonywać zabierają ...  wyświetl więcej

  nse,  11/08/2016

@Henear:" ... a steruje i ukierunkowuje właśnie za pomocą tych starych sposobów typu emocji lub braku logiki. " ... fałszywej, błyskotliwej logiki uwarunkowanej chciwością w tle ;)

@Mariusz Kajstura: Hi hi ...
Nie ma chudych lat. Owszem, czasem mam katar i nie czuję jak moja przyjaciółka gotuje, wydobywajac cudowne zapachy Ale to mnie nie martwi. Słucham muzyki a gdy odzyskam węch, cieszę się nim podwójnie :-)))))

@Henear: Masz całkowitą rację.
Dodam tylko, że mocno utrudnia zrozumienie tego co piszesz fakt, że tresury dokonuja ludzie wedlug zasad społeczeństwa. A społeczeństwo nie jest osobą, nie można jej zobaczyć i prawie nikt nie wie o całościowym istnieniu tych zasad.
Tak jak ten facet na przystanku. Pójdzie do KK. Tam się przestraszy piekła. Siedzi w domu boi się okropnie, że nie może wy ...  wyświetl więcej

@Henear: "... jesteśmy prymitywni"
Hi hi ...
Nasza dusza jest wiecznie ta sama. Zabijanie smoków jest takie samo jak zabijanie Niemców czy pokemonów. Te same instynkty i działania.
Mi RD daje zrozumienie siebie, ludzi i świata. Wraz ze zrozumieniem przychodzi akceptacja siebie i ludzi.
Ja zwiedzam wew. Świat. Inni bawią się inaczej :-))))

  nse,  11/08/2016

@koriolan: Nie bez powodu wspomniałem o "chudych latach", mając na myśli sen pewnego faraona :) ... ale podążając za tą myślą łatwo dość do wniosku że życie w tu i teraz stanowi pułapkę, bo latem nie myśli się o mroźnej zimie, a nie myśląc o niej nie wykorzystuje się danego czasu na przygotowanie do tej zimy, by ją przetrwać ...

@koriolan: Co do Kaczyńskiego to mam taką teorię że trauma jaką przeżył rozbiła go wewnętrznie, utrata brata bliźniaka, kontynuacja wspólnych celów, dorastanie w ciężkich czasach - "ratując Polskę" to znaczy podporządkowując sobie działanie kraju ratuje swoją psychikę, swój świat wewnętrzny który legł w gruzach.
Projekcja na kraj, szuka pełności za pomocą władzy bo nie jest zdolny do miłośc ...  wyświetl więcej

  nse,  11/08/2016

@Henear: ... tak to wygląda :)

@Henear: Hmm ...
Wnikliwa i ciekawa analiza. Wygląda prawdopodobnie. Tak On ma drogę jednokierunkowa. Z drugiej strony mię może zrobić absolutnie wszystkiego co chce. Jeszcze z innej strony może to być ostatnia jego tura władzy. Jeśli PiS przegra wybory następne to mogą go zrzucić z lidera partii. Wygląda więc, że nawet po trupach musi umocnić siebie w pisie a pis w rządzie.

  Trebor,  11/08/2016

ciekawe podejście do zabijania i życia ... ale trudno się z tym nie zgodzić

I rzekł Bóg: «Oto wam daję wszelką roślinę przynoszącą ziarno po całej ziemi i wszelkie drzewo, którego owoc ma w sobie nasienie: dla was będą one pokarmem. A dla wszelkiego zwierzęcia polnego i dla wszelkiego ptactwa w powietrzu, i dla wszystkiego, co się rusza po ziemi i ma w sobie pierwiastek życia, będzie pokarmem wszelka trawa zielona». I stało się tak.
A Bóg widział, że wszystko, co uczynił, było bardzo dobre.(Rdz 1, 1. 26-31a Stworzenie świata-Czytanie z Księgi Rodzaju)

@Wilkołak: Tak.
To cytat dla wierzących.
Dla niewierzących mam pytanie : "Czy zaskroniec zabijając żabę jest 'zły' czy 'dobry' ?"
Hi hi ...
Co mądrzejsi z miejsca rozumieli, że nie ma dobrą ani zła :-)))
Inni nie mogli tego zrozumieć i nazywali zabijanie złem.
Taką prawdę wbiło im w mózgi społeczeństwo ...
:-))))

  nse,  11/08/2016

@koriolan: ... nie należy lękać się tych co unicestwiają ciało ..., albo jakoś tak ;)

@Mariusz Kajstura: Masz rację ...
Ale społeczeństwo wciąż Stara się Cię oddzielić. Od Niemców, Europy, Anglików, muzułmanów, murzynów, pisowców, żydów i masonów ...
A to wszyscy są naszymi braćmi :-)))

  Trebor,  11/08/2016

@koriolan: jest głodny ;-)

@Trebor: tak ...
A oceny są bez sensu.
Nawet przez mądre zielone ludziki :-)))

  nse,  11/08/2016

@koriolan: ... lubisz wisienkę na babce ?
Od oceny nie uciekniesz, przecież musisz podejmować decyzje jak to chcesz robić nie dokonując oceny ??

@Mariusz Kajstura: Hi hi ...
Ocena jest porownaniem teraźniejszości z przeszłością. To robi ego.
Pozbywam się ego. To jest właśnie RD. Wtedy decydujesz dusza. Można to nazwać 'czystym sercem'.
Zauważ, że życie to doświadczanie nowego. Gdy zapomnisz wszystko stare będziesz tylko żył :-))))
Wiem, że to przerażająca wizja :-)))
Dlatego wszyscy generalnie żyją przeszłością :-)))
(Ocenami)

  Trebor,  11/08/2016

@koriolan: jeśli nie lubisz jednej odmiany jabłek bo za twarde i za mało słodkie a lubisz jabłka bardziej miękkie i słodkie to siłą rzeczy porównasz dwa owoce do siebie.

Co do tego ma ego?

Ktoś nie lubi brukselki ale lubi kapustę ... dlaczego nagle ma zacząć lubić brukselkę mają możliwość ciągłego porównywania jej smaku z kapustą?

Takich przykładów można mnożyć. Czasem nawy

...  wyświetl więcej

  nse,  11/08/2016

@koriolan: "Ocena jest porownaniem teraźniejszości z przeszłością. To robi ego. Pozbywam się ego." ... jeśli zaczniesz odrzucać przeszłość, to zostaniesz uwięziony w klatce czasu, biorąc stare za nowe i owszem uwolnisz się, ale tylko od nudy :), a wtedy nie ma mowy o żadnym rozwoju ...

@Mariusz Kajstura: Ja to widze akurat odwrotnie...
Gdy reagujesz ciągle tak samo jak kiedyś, jesteś uwięziony w przeszłości. Reagujesz tak jak 10 lat temu. Podejmując decyzje/wybór wciąż od Nowa w zależności od obecnej sytuacji ...uwalniasz się.
Świat jest ciągle zmienny nigdy nie ma idealnie takiej samej sytuacji. Reagujemy wciąż tak samo bo chcemy temu zaprzeczyć.

  nse,  11/08/2016

@koriolan: Jak zweryfikujesz swoje reakcje odrzucając przeszłość ?, skąd będziesz wiedział dokąd dane reakcje prowadzą jeśli nie zapamiętasz następstw swoich reakcji w przeszłości ?
Nie chodzi o to że ocena jest czymś złym, ale o to na jakich podstawach tą ocenę budujesz ... ( czy budujesz ocenę na FAKTACH, czy osobistych życzeniach EGO )
Jeśli chodzi o RD to krąży wokoło niego wiele błyskotliwych stwierdzeń które z czasem ich stosowania okazują się szkodliwe i zwodnicze.

@Mariusz Kajstura: Świeże reakcje będę brał z tego samego miejsca co i Ty przy nowej sytuacji.
Fakty i tak oceniasz z ego. Np. Zabójstwo Kaczyńskiego to fakt czy wymysł Maciarewicza ?
.
Ogólnie sposób życia wybiera się samemu. Mi odpowiada RD i w/g tego żyje. Jest to stosunkowo rzadki kierunek wiec go opisuje.
Złe zasady ?
Musiałbyś podać konkretne przykłady wtedy możemy podyskutować.

  nse,  11/08/2016

@koriolan: "Musiałbyś podać konkretne przykłady wtedy możemy podyskutować. " ... kierowanie się tu i teraz czyli czym ?? , a dokładniej czym jest kierowana reakcja w tu i teraz ??

@Mariusz Kajstura: Mi chodzi o reakcję nie kierowaną.
Np. Kiedyś ustaliłeś sobie, że nie dajesz pieniędzy bezdomnym i tak do końca życia. To schemat. Działasz zgodnie z nim.
Możesz za każdym razem decydować czy dajesz czy nie. To brak schematu.
Mnóstwo takich schematów to człowiek zaprogramowany - automat. Automat to człowiek prawie trup. Owszem niezawodny jak komputer. Jeśli Ci to odpowiada to super. Mi to nie odpowiadało i to zmieniam ... też super :-))))

  nse,  12/08/2016

@koriolan: ... nie do końca, ustalasz kryteria według których podejmujesz decyzje czy dać ... i te kryteria stanowią schemat, pomimo że z obserwacji by wynikało że raz dajesz raz nie to tylko pozorny brak schematu :), czasem takim kryterium jest stan emocjonalny w danej chwili który również jest schematem ...
Takie kryteria to wzorzec postępowania, choć taki wzorzec jest nieco bardziej złoż ...  wyświetl więcej

  nse,  11/08/2016

Poruszający artykuł, śmierć sama w sobie złem nie jest, ale robienie z niej bóstwa już tak ...

  nse,  11/08/2016

"Wspólną cechą wszystkich istot żywych na tej planecie jest zabijanie!" ..., a co z narodzinami ??
Nie jesteśmy tylko jedną szalą wagi :)

@Mariusz Kajstura: Hi hi ...
Narodziny i śmierć to to samo. Wystarczy mówić o jednym :-)))
To tylko przemiana formy energii :-)))

@Mariusz Kajstura: zabija się po to by móc się narodzić. Rodzi się po to by móc zabijać ...
Jedno bez drugiego nie istnieje i istnieć nie może

  nse,  11/08/2016

@Trebor: Zmęczenie materii ;), ... samochód trzeba oddać na złom, by z materii z jakiej go zbudowano można zbudować kolejny oparty na wzbogaconej wiedzy :)
... akceptacja nie jest tym samym co oddawanie temu chłodu, podobnie jak z śmiercią zrobiono z cierpieniem wmawiając że to droga do zbawienia :(

@Mariusz Kajstura: "Cierpienie -zbawieniem" ...
To robią ludzie pragnąc rządzić nami, niewolnikami.
I tak teoria Remter zwyciężyła :-))
Światem rządzą Żydzi :-))))

  nse,  11/08/2016

@koriolan: ... dokładniej faryzeusze :)

  nse,  11/08/2016

@koriolan: "Narodziny i śmierć to to samo. Wystarczy mówić o jednym :-)))" ... waga też jest jednością, a jednak potrzebuje szal i punktu podparcia :) Zbyt pochopnie ujednolicasz, to z reguły wiedzie do zguby ...

  ,,  11/08/2016

@Mariusz Kajstura
Tak, on takie bomby wstawia, że można umrzeć ze śmiechu. Zaczyna mi przypominać wesołego Gucia fruwającego nad łąka pełną kwiatków. Zapomniało mu się z tej euforii, że są 4 pory roku :-)))

  nse,  11/08/2016

@.: ... fajnie tak pobzykać nad pachnącą łączką ;)
Ps. wiedziałem że to do mnie :D

  ,,  11/08/2016

@Mariusz Kajstura:
Wiem, że wiedziałeś ale "minusowicz" ma teraz dyżur - to dla niego skorygowalam :-))
Takiego fana jak On tylko pozazdrościć...wierniejszy od psa ;-)

  nse,  11/08/2016

@.: ... :) ... tu chyba fanka ;)
http://www.eioba.pl/liwa ( związek czasowy )

  ,,  11/08/2016

@Mariusz Kajstura:
....i nie opuszczę cię aż do śmierci ..... :-))

  nse,  11/08/2016

@.: :))) ... powiedziała p.....a :D

  ,,  11/08/2016

@Mariusz Kajstura:
To musi być ten Wirus Cywilizacji ( związek przyczynowy) :-))

  nse,  11/08/2016

@.: ... pewno tak :)

@.: Gucio ...
Tak.
To mniej więcej ja. Mały wesoły robaczek :-)))
A pory roku ?
Czy gdy będę smutny to będzie ich tylko dwie ?
:-))))
Ech ...
Te minusy można zerować, choć to trochę upierdliwe ....
:-))))

@Mariusz Kajstura: Nie wszystkie wagi są takie ...
No i nie mówisz przynieś mi dwie szalki i punkt podparcia a przynieś mi wagę.
Poza tym jeszcze jedno. Wielkie rozdrobnienie/podział - czyli fizyka kwantowa teraz właśnie przeżywa renesans w duchowości czy odwrotnie :-))))
.
Zbytnie rozdrobnienie, podział często jest problemem ...

  nse,  11/08/2016

@koriolan: Pod względem konstrukcyjnej idei, wszystkie wagi są takie same :)
"Zbytnie rozdrobnienie, podział często jest problemem ... "
No właśnie diabeł tkwi w szczegółach :) Ogólnikowo wszystko piękne, tylko czemu ludzie cierpią i giną ??
Według ogólnikowych założeń wszystkie wagi jednakie :)
Na jedną szale kładziesz wzorzec, a na drugą to co ważysz idea ta sama rozwiązań tej idei wiele ;)

  nse,  11/08/2016

@koriolan: A zastanawiałeś się dlaczego akurat fizyka kwantowa w duchowości, przeżywa ten renesans .. ??
Ps.Fizyka kwantowa nie jest intuicyjna, wiesz co to oznacza ??

@Mariusz Kajstura: Hi hi ...
Waga łazienkowa działa na trochę innej zasadzie. Owszem jeśli uznasz, że 'sprężyna' to druga szalka to bedziemy sie sprzeczac do śmierci. Z innej strony każdy pomiar to porównanie ze wzorcem wiec niby masz racje.
Ale w artykule właśnie zbytnio rozszczepili problem jak zresztą sam to zauważyłeś :-))))
.
Ja uznaję, że badanie świata zew. Też j ...  wyświetl więcej

  nse,  12/08/2016

@koriolan: No właśnie waga łazienkowa, jedna szala wewnątrz z wzorcowym odważnikiem zastąpionym sprężyną ;)
Tylko co się dzieje jak wbudowany wzorzec się rozkalibruje ? Podobnie działają zegary posiadają wewnętrzny wzorzec, niestety ze względu na skazę materiału ulegają rozkalibrowaniu ... Na ten temat by trzeba nieco szerzej pogadać, a potem przenieść to na kwestie Duchowe ;)
Muszę ...  wyświetl więcej

  ,,  12/08/2016

@koriolan:
Jaki tam robaczek ... OWAD
... w twarzowym uniformie w paseczki = Więzień Wolności :-))

@.: Ech Wolność ...
To piękna rzecz i cudowne uczucie :-))))

- Ja pierdolę!
Cisnęło się na usta odczytującym paraliżujący raport i zdecydowali przyznać dotację z Galaktycznego Centrum Wspierania Mutantów.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska