Login lub e-mail Hasło   

Podróż

Czy choćby kierunek słuszny?
Wyświetlenia: 675 Zamieszczono 11/01/2017

Wypisz, wymaluj sytuacja rozklekotanej ciężarówki, od lat lawirującej i pnącej się z mozołem ku zamglonemu, niewyraźnemu szczytowi wzniesienia.

Na pace bierny na razie, przemarznięty i zmęczony tłum podróżnych, mających nadzieję na osiągnięcie obiecanego Celu. W cieplutkiej Kabinie oszalały, nie bardzo gramotny kierowca, siłujący się z oporną kierownicą i pordzewiałymi, zacinającymi się pedałami. Silnik rzęzi ostatkiem sił, kończy się paliwo, wycieka olej.

Obok, w kabinie ci, których przez ich własne przeoczenie (bezskutecznie fałszowane wybory) oderwano chwilowo od Steru. Dyskutują zawzięcie co lepsze; czy nadal sypać piasek w tryby Mechanizmu, czy raczej wetknąć porządny nareszcie kij w szprychy. Są też pomysły, by wypuścić resztki powietrza z kół, włączyć na stałe klakson, poprosić inne, jadące obok ciężarówki o popchnięcie we właściwą stronę. Można by też znienacka zastrzelić kierowcę, jednak wtedy ci z paki mogą zorientować się w sytuacji i w końcu spontanicznie, bez pardonu, próbować pogonić wszystkich z Kabiny, waląc czym popadnie w puste, zdradzieckie łby.

Za brudnymi szybami przemykają inne ciężarówki, wyraźnie pewniej zdążające ku enigmatycznemu szczytowi, jednak również nie bez kłopotów. Ale to już inna bajka. Niemniej, Nasza Ciężarówka, od dawna nie serwisowana, o archaicznej, nieefektywnej konstrukcji sprzed lat, coraz bardziej zbacza z kursu; skręca raz w lewo, raz w prawo, chwilami zawraca, buksuje kołami, co i rusz wypadając z trasy, szlajając się bez sensu po wertepach.

Ci z paki, wytrzęsieni co niemiara, powolutku zaczynają się rozglądać, walić w dach Kabiny, kląć szczerze na całą tę zasraną podróż. Niektórzy wyskakują na ziemię, zdając się chyba słusznie na własne nogi. Pozostali, mający już serdecznie dość, zmawiają się coraz śmielej, analizują wydarzenia, zaciskają pięści jak bochny, rozglądają za kamieniami...

Dojedziemy gdzieś?

1701

Podobne artykuły


25
komentarze: 15 | wyświetlenia: 3368
22
komentarze: 31 | wyświetlenia: 1775
20
komentarze: 32 | wyświetlenia: 1587
19
komentarze: 39 | wyświetlenia: 1792
18
komentarze: 23 | wyświetlenia: 1629
17
komentarze: 24 | wyświetlenia: 1203
17
komentarze: 8 | wyświetlenia: 23383
16
komentarze: 34 | wyświetlenia: 2017
15
komentarze: 75 | wyświetlenia: 3250
15
komentarze: 37 | wyświetlenia: 971
15
komentarze: 77 | wyświetlenia: 1220
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 811
14
komentarze: 28 | wyświetlenia: 753
14
komentarze: 3 | wyświetlenia: 816
13
komentarze: 6 | wyświetlenia: 1078
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Koriolan,  11/01/2017

He he ...
A Co jeśli celem jest 'sama podróż' ?
.
Ostatnio często pojawiają się we mnie słowa dotyczące mojego życia ...
"Wygodnie sobie siedź .... i jedź !!!"
.
https://youtu.be/eghTPPifNsM
.
Reasumjac ...
Do nikąd nie dojedziemy ...
bo "życie nie ma ani celu ani sensu.
Życie po prostu J E S T !!!
.

  Kitek,  13/01/2017

@Koriolan: Nie czytałeś, dokąd jedziemy? Na szczyt wzgórza.

@Kitek: syzyfowego wzgórza ?

  Kitek,  13/01/2017

@Koriolan: Od czasu Wazuw jest ono syzyfowe.

  golesz,  11/01/2017

Podróż nie może być celem samym w sobie, również dlatego, że kiedyś się zaczyna i kiedyś się kończy. A długa Podróż "bez Celu" może stać się okropnym, bezsensownym koszmarem, końca którego wyczekujemy z utęsknieniem. Tak sądzę.
Pozdrawiam.

  golesz,  11/01/2017

@Dyl Sowizdrzał:
Przyznam, że nie "zajarzyłem".

  golesz,  11/01/2017

@Dyl Sowizdrzał:
Osobiście, to raczej zmęczony pokonywaniem przestrzeni, zbliżam się powoli do stacji końcowej. Ogólnie zniesmaczony, zwłaszcza pod koniec, powtarzającymi się bez końca obrazkami, ich płycizną, szaroburą, banalną wymową. Choć niektóre - nie przeczę - całkiem, całkiem... Jak to w podróży.

  Koriolan,  11/01/2017

Część golesz ...
cieszę się, że tu się pojawileś. Bardzo lubię Twoje artykuły ...
Ale mam nastrój trochę 'uwalić' TEN artykuł. To nic osobistego, naprawdę uważam, że jesteś świetnym facetem i autorem. Twoje artykuły z dziedziny medycyny mnie powalały :-)))
.
W/g mnie nie masz racji z czysto praktycznego powodu.
Ani cieźarówka, ani podróż NIE ISTNIEJE !
Ci ...  wyświetl więcej

  golesz,  11/01/2017

@Koriolan:
Dobra! Ja odpowiem też mniej lub bardziej zaskakująco: w takim razie Ty udowodnij, że istnieje Wolność, Prawo, Zło, Dobro, Miłość, Nienawiść, itd., itp.. Większość tego typu pojęć, to pojęcia z zakresu odczuć, emocji, wyobrażeń, abstrakcji. Co do Państwa nie zgadzam, się, gdyż negując jego Fizyczne istnienie (konkretnie, geograficznie określone terytorium, Fizycznie istniejące ur ...  wyświetl więcej

@golesz: He he ...
Trochę źle trafiłeś bo ja uważam, że dobro i zło też nie istnieją :-)))
Reasumując :
Nie można udowodnić istnienia niczego bo wszystko to wymysły człowieka. Wszystkie słowa i pojęcia są wirtualne (wymyślone). Zderzamy się tu z filozoficznym pytaniem "co to jest prawda?"
No i z brakiem odpowiedzi na nie :-)))
.
Reasumując artykuł :
...  wyświetl więcej

@golesz: Żartobliwie ...
Gdybyśmy stanęli nad Odrą i pokazał byś mi, że TU jest granicą Polski ... nic bym nie zobaczył.
.
Natomiast Miłość istnieje ... bo ja istnieje ... I kopnął być Cię w ... tyłek.
Wtedy poczuł byś, że istnieje a wiec Miłość też istnieje .... bo to ja jestem Miłością :-)))

  golesz,  11/01/2017

@Koriolan:
Odwołajmy się w takim razie do empirii! Ty twierdzisz, że zło i dobro nie istnieją (zgadzam się, że istnieją względnie, czyli nie ma zła bez dobra, i odwrotnie), oraz, że wszystko co istnieje, to wymysły człowieka (ludzkości?). W takim razie spróbuj nie płacić podatków, lub, jeszcze lepiej, przekaż na moje konto wszystkie swoje roczne dochody. Bo przecież pieniądze, tak, jak Pańs ...  wyświetl więcej

@golesz: He he ...
Moje poglądy są troszkę inne.
Prawda i rzeczywistość istnieją. Powiedzmy, że to to samo. Natomiast opis tej rzeczywistości jest czymś wirtualnym. To samo ze wszystkimi innymi pojęciami człowieka - są wirtualne.
Hmm ...
Może tak :
Stanie na deszczu jest prawdą, rzeczywistością.
Natomiast stwierdzenie, powiedzenie - moknę. To już wirtualny ...  wyświetl więcej

  Henear,  11/01/2017

Każdy żyje w swoim śnie, i wszyscy nawzajem chcą się budzić

  golesz,  11/01/2017

@Henear:
No to już konkret! To znaczy, że istnieje jakaś (zewnętrzna?) synchronizacja w tych miliardowych, indywidualnych snach. Czyli jakaś obiektywna rzeczywistość.

  Henear,  11/01/2017

@golesz: istnieje umowa że ludzie potrzebują się nawzajem

  ...,  11/01/2017

@Henear: ... umowa czy odgórne założenie ??

  Henear,  11/01/2017

@Mariusz Kajstura: przez ewolucję.

  ...,  11/01/2017

@Henear: Możliwe, ale ewolucja to tylko rozwój i adaptacja pierwotnych założeń ...
Chyba że pojęcie ewolucji rozumiemy każdy inaczej ?
Człowiek staje patrzy w niemo, i chce latać ..., patrzy dalej widzi ptaki i dochodzi do wniosku to jest osiągalne ..., ale jeszcze nie wie jak ...

  Henear,  11/01/2017

@Mariusz Kajstura: uważasz się za zaawansowanego?

  ...,  11/01/2017

@Henear: ... oj nie, raczej za bardzo ograniczonego ...
Każda zmiana warunków środowiskowych wykraczająca po za granice pierwotnych założeń wymagają przemyślanych udoskonaleń i adaptacji ..., nieustające zmiany ..., oparte na pierwotnym założeniu celu ...

@golesz: ...
Każdy żyje w swoim śnie (kawałek prawdy, kawałek snu).
Tylko oswieceni żyją w jednym prawdziwym świecie.

  golesz,  12/01/2017

@Koriolan:
Bardzo możliwe i chętnie w to wierzę. Tyle tylko, iż owi Oświeceni, nie są w stanie w żaden sposób tego udowodnić. Chyba, że chodząc po wodzie.

  ...,  12/01/2017

@golesz: Obawiam się, że teraz świat, a zwłaszcza Polska uległa modzie duchowości wszyscy aktywnie gadają zapominając o ciele ( ciężarówce ) które umiera :( Dusza to przecież kompilacja Ducha i Ciała zawarta w jedną funkcjonalną cząstkę, tak samo jak foton w który stanowi kompilacje pola elektrycznego, magnetycznego i czasu ... Może jednak lepiej się zastanowić jaką funkcje w tym ponadczasowym "pe ...  wyświetl więcej

  ...,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: ... zweryfikować jej obiekt lub sposób jego osiągnięcia ??
Edit:
"jak foton w który stanowi" => "jak foton który stanowi"
Przepraszam cały czas muszę coś poprawiać :/

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: wiara to narzędzie...lub narkotyk. Jedni pogrążają się w urojeniach, drudzy używają jej by zmienić swoje życie. Czemu ludzie lubią chodzić do kina?

  ...,  12/01/2017

@Henear: Alkohol to też narkotyk ale czasem napić się trzeba, kwestią jest umiejętne picie :)

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: heh, balans rzekłbym

  ...,  12/01/2017

@Henear: "Czemu ludzie lubią chodzić do kina? " ... zależy którzy ? ... jedni by pobudzić wyobraźnię inni by zorganizować sposobność do przytulenia dziewczyny, a jeszcze inni po to by się przekonać o czym inni gadają ..., jak widać wachlarz możliwości dość szeroki ;)

  ...,  12/01/2017

@Henear: ... :D , ja akurat zmierzam do technicznie działającego całościowego modelu, czyli życie ludzkości w ponadczasowym ujęciu ;)

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: co masz na myśli? Życie ludzkie jest zapętlone, podporządkowane prawom natury, powtarzalnym procesom ktòre umożliwiają trwanie poprzez odnowę, uczenie się, dziedziczenie doświadczeń genetycznie. Istniejemy w zamkniętym systemie.

  golesz,  12/01/2017

@Henear:
Jeśli mówisz o człowieku jako wyłącznie biologicznym homeostacie, to owszem. Sęk jednak w tym, że prócz "ciała", czyli całej tej fizjologii, biologii, mamy jeszcze wyobraźnię, uczucia, plany, honor, nienasyconą ciekawość, empatię, talenty, itd.. I to wszystko nie jest ciału do niczego potrzebne - to raczej znaczne obciążenia. Z czasem (ewolucja?) te duchowe atrybuty zaczynają w nas ...  wyświetl więcej

  Henear,  12/01/2017

@golesz: a skąd biorą się te duchowe atrybuty jeśli nie z ciała? Mòwisz o transhumaniźmie czy przyjęciu innych wartości?

  golesz,  12/01/2017

@Henear:
Czy ciałem, z którego wyrastają te wszystkie wartości, można nazwać mózg ludzki, działający na nieznanych nam zasadach, operujący swobodnie w ramach mechaniki kwantowej, tej podstawy podstaw, gdzie nie obowiązuje nasza prostacka logika? Pewnie można, lecz jedynie, jak uważam, jako podłoże - jak gleba dla kwiatków.

  Henear,  12/01/2017

@golesz: Dobra, skoro ciało jest odbiornikiem to skąd płynie sygnał ?

  golesz,  12/01/2017

@Henear:
Ano właśnie. To pytanie za co najmniej 2 piwa!

  ...,  12/01/2017

@Henear: Już nie muszę odpowiadać :)
@golesz: Dzięki :)

@golesz: Sorry ....
Wrócę do starszej rozmowy....
Oswieceni nie muszą niczego udowadniać. Oni po prostu mówią co znaleźli w Sobie. Jeśli chcesz dowodu, po prostu zajrzyj w Siebie.
Lub inaczej ...
Każdy sam dla siebie odkrywa ... skąd płynie sygnał.
Bo w/g nich sygnał płynie od wewnątrz.
Jedyne zdziwienie to takie ... że do każdego z oswieconych płynie TEN SAM sygnał :-)))

@Mariusz Kajstura: Masz rację, że człowiek jest ciałem i umysłem. Ale ludzie szukają odpowiedzi na pytanie
"kim jestem ?"
Po odcieciu ręki nadal będę sobą.
Reasumując ludzie dochodzą do wniosku, że "mam cialo ale nie jestem cialem". W końcu dochodzimy do wniosku, że jesteśmy PODRÓŻNIKAMI. Ciało zaś to tylko ciężarówka z punku A do punktu B, że potem przesiadamy się do innego c ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura:Wiara ...
Dla mnie to na początku zaufanie, że jest tak, jak mówią inni. Potem samodzielne sprawdzanie 'jak jest'. Gdy znajdziesz odpowiedź 'jak jest' wtedy wiara zamienia się w WIEDZĘ :-))))

  ...,  12/01/2017

@Koriolan: Ok, podejdźmy do kwestii wiary na przykładzie schabowego :))))
Patrzysz na talerzu masz schabowego, pachnie i fajnie wygląda jeszcze nie wiesz a już wierzysz że będzie Ci smakował ..., jeszcze nigdy go nie jadłeś no ale inni zachęcają że jest smaczny ..., więc nie połykasz go w całości i tylko odcinasz nożem kęsa i bierzesz go do ust przeżuwasz, smakuje ..., nie zjadłeś jeszcze c ...  wyświetl więcej

  ...,  12/01/2017

@Koriolan: Chodzi mi o bardziej pragmatyczne zastosowanie wiary, w życiu ludzi których postęp opiera się na międzypokoleniowym zaufaniu :) ... po co ciągle wyważać te same drzwi ??

@Mariusz Kajstura: Już się powtarzam ... sorry.
Jestem zwolennikiem teorii, że świat stoi na głowie. To powoduje, że całe Twoje życie opiera się na wierze. Wierzysz, że jutro wstanie słońce, że będziesz żył, że materia składa się z atomów, że ziemia krąży wokół słońca ... I mnóstwo innych rzeczy. Stąd nie da sie USUNĄĆ wiary ze swojego życia.
Jedyne co możesz zrobić to ZOBACZYĆ, że s ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: A zastanawiałeś się, że NIE MA dwóch takich samych rzeczy ?
.
Może właśnie po to by każdy miał SWOJĄ podróż !
.
"Wygodnie sobie siedź ... I jedź"

  ...,  12/01/2017

@Koriolan: Oczywiście i kiedyś o tym pisałem, nie ma dwóch identycznych drzew w lesie choćby brać pod uwagę drzewa z tej samej sztancy ... Tak że taka siłowa pogoń za oryginalnością nie ma sensu skoro z natury jest się oryginalnym, pozostaje jedynie kwestia akceptacji tej oryginalności ;)

@Mariusz Kajstura: no właśnie ...
Nie szukaj wiec pragmatyczne możliwości skorzystania z wiary czy doświadczeń innych. Życie i tak napiszę Twoje ORYGINALNA i jedyną historię. ...
.
Usiądź wygodnie i zwiedzaj życie :-)))

  ...,  12/01/2017

@Koriolan: Mi niewiele zostało do zwiedzenia, w każdym razie nie w ciele w którym żyję ;)

@Mariusz Kajstura: He he ...
Pesymizm przeszłości. Po tym poznaje się tych, którzy nie odkryli sensu życia :-)))
(Bez oceny tego ...)
A co powiesz na to :
Życie jednodniówki nie jest mniej warte niż Twoje !

  ...,  12/01/2017

@Koriolan: Że się z tym zgadzam :)
https://www.youtube.com/watch?(...)-Yl9Fr0
... może by tak się spotkać u Piotra ?

  Koriolan,  13/01/2017

@Mariusz Kajstura: Jakiego Piotra ?
Wróbla ?
.
Pisz na priv :-)))

  ...,  13/01/2017

@Koriolan: ok :)

  Henear,  12/01/2017

Ciało reaguje na wyobrażenia, pamięć posiada system szybkiego reagowania na bodźce ktòre uprzednio zostały skategoryzowane na dobre, złe i obojętne dla organizmu.
Instynkt, bity pies będzie gryzł głaszczących go ludzi.
W Polsce część ludu się szarpie, inni zobojętnieli pogodzeni z losem, mało kto jest w pełni zadowolony
Naròd potrzebuje wspòlnego celu, państwo ma ten cel reali ...  wyświetl więcej

  ...,  12/01/2017

@Henear: "Ciało reaguje na wyobrażenia, ..." ..., a nie świadomość albo myśli, ocena ... ?
Co rozumiesz pod pojęciem "ciało" ?

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: kompleksowy, przystosowany na drodze ewolucji do funkcjonowania w danym śridowisku mechanizm z systemem reagowania na wpływające na niego czynniki.

  ...,  12/01/2017

@Henear: Czyli "ciało" w Twoim ujęciu stanowi człowieka jako całość ?

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: całość czego? Produktem ciała są zazwyczaj inne ciała, organizujemy się wg jego działania np w "ciało społeczne", organizm dotknięty chorobą stanowi zagrożenie dla jego części składowych.

  ...,  12/01/2017

@Henear: No tak , ale zastanawiając się nad przyczynami wadliwego funkcjonowania pewnej całości nie można zamykać istniejących dysfunkcji ogólnikami, to taka forma zamiatania problemu pod dywan :)

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: przecież wierzysz w "wyższą siłę"

  ...,  12/01/2017

@Henear: Wierzę, ale znam też moc destrukcyjną ludzkiej głupoty ... , jak człowiek głupi i jeszcze uparty to najsprawniejszy Anioł stróż go nie uchroni ..., prędzej taki wszystko rozpierdoli i zginie, niż uzna swój błąd :(

  ...,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Dobre pytanie :) ... trzeba szukać dziury, albo schronu ..., jak ta lawina ruszy to nie będzie zmiłuj :(

  Henear,  12/01/2017

@Henear: ja? Nie chcę, sama się zrobi.

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: głupota nowym bogiem

  ...,  12/01/2017

@Henear: Niestety :( , ... i też wiadomym jest że waleniem pałą po głowie rozumu nie przybywa, trzeba szukać innych rozwiązań niż Mahavellizm ? , albo się do głupoty przyłączyć i zginąć ?

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: wg mnie pragmatyzm zawsze się sprawdza

  ...,  12/01/2017

@Henear: ... sprawdzać się sprawdza, ale jest nielubiany :(
Dopóki ludzie nie wyjdą z emocjonalnego amoku to nic do nich nie trafi, jedynie pozostaje mieć nadzieje że przy głębokich refleksach jednostki zobaczą gdzie te medialne nurty ciągną i przestaną je zasilać ..., nie wiem co będzie ale strachu mam pełne portki :)

  ...,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Dla mnie Kapitalizm jest wstępem do Komunizmu, tak jak "dos" do "windowsa" ..., mieliśmy do czynienia z złymi doświadczeniami z DOS'em nie wydajny i ciężki w obsłudze, więc powstał windows fajny okienaka i kupa fajnych bajerów, ale zaczyna się sypać od nadmiernych koncertów życzeń wiadomo że tak iść nie można bo nie daje się kontrolować i niestabilny, więc panika i powrót do DOS a ...  wyświetl więcej

  ...,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał:
do "konopielki" ...
https://www.youtube.com/watch?(...)6l_IC2A

  Henear,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: konopielke widziałem, ciekawy film.
"Nieświadome życie nie warte jest przeżycia" - myślę że dużą rolę odgrywa to jak postrzega się życie, co jest do stracenia gdy widzi się jak marne są rzeczy zwykle pożądane przez ludzi? W dodatku śmierć czycha za rogiem, co w surowej pozbawionej mniemania wersji oznacza koniec.
Skoro tu już jesteśmy, urodziliśmy się to czemu nie sk ...  wyświetl więcej

  ...,  12/01/2017

@Henear: https://www.youtube.com/watch?(...)DNcPXQs
Według zdrowo rozsądkowej analizy, to na wskutek rozwoju informatyzacji ilość i uciążliwość biurokratycznych procedur powinna maleć, a dzieje się odwrotnie dlaczego ??
Żeby ktoś się mógł bawić to ktoś musi podawać do stołu ...

  ...,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Lubię główną Postać ( osobowość ) tego filmu, no i film bardzo wymowny, jak wiedza i doświadczenie musi się zmagać z realiami świata ...

  ...,  12/01/2017

@Henear: Co byś powiedział na takie przypuszczenie, że żyjemy po to by zrozumieć na czym polega więź Ducha i Materii, nasze ciała i my to właściwie pewna jedność Ducha i Ciała dzieki tym że mamy funkcjonalne ciała możemy doświadczać zmagań Ducha i Materii w funkcjonalnej całości uczymy i doświadczamy tego co dobre i co złe ..., właściwie tego chcieliśmy gdy nasi przodkowie zerwali owoc z drzewa po ...  wyświetl więcej

  Henear,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: walka o siebie to nie donkiszoteria

  Henear,  12/01/2017

@Mariusz Kajstura: może... Jednak do tej teorii potrzeba wiary ktòrej nie mam, a fatalnie jest coś sobie mocno wkręcić i żyć wg niesprawdzalnych rzeczy. Każdy może robić co innego i znaleźć inny sens, życie mròwki czy niedźwiedzia mają je ściśle określone, człowiek przynajmniej może kombinować.

  Henear,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: wg mnie nie ma w nim nic do naprawienia heh, uszkodzony nie jest, po prostu nie działa po naszej myśli :D
To jak z "kobiety nie zmienisz, możesz zmienić kobietę ale to nic nie zmieni" - Poniedzielski.

  Henear,  12/01/2017

@Henear @Dyl polecam wam obu
https://m.youtube.com/watch?v=(...)I_oRSKI

  Henear,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: to niech lemingi żyją sobie wg swojej koncepcji - przecież cię nią nie zarażą.
Jeśli nie weszło się w żadne wiążące społeczne układy to co stoi na przeszkodzie by robić swoje?
"Wolność tomku w swoim domku"

  Henear,  12/01/2017

grają co jakiś czas w kinach studyjnych, warto się wybrać, - Jarmusch świetnie przedstawia tam zombizm, miłość i stosunek artystòw\inaczej myślących do świata zainfekowanego przez głupotę i bezmyślność.

  ...,  12/01/2017

@Henear: Każda teoria, by przerodzić się w wiedzę potrzebuje wiary ... inaczej leży w szufladzie, albo zalega na papierze :)

  ...,  12/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: & @Henear:
https://www.youtube.com/watch?(...)1l_gABI

  ...,  13/01/2017

Tekst piosenki z 1995 roku fajny, wykonanie fajne co do tego ma teraźniejsze zachowanie córek jego autora ??
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)ynarski
" ...karierowiczki. " ... to owoc pogoni za kasą, sławą, modą, itp ...
Więc jaki to ma związek z piosenką "Róbmy swoje" narodzoną w 1995 rok 21 lat temu ??



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2017 grupa EIOBA. Wrocław, Polska