Login lub e-mail Hasło   

Odciski

Wśród tylu osób, które przewijają się przez nasze życie tylko kilka z nich zostawia w nas trwale piętno, wykuwa nasze szlachetne ja i uczy rzeczy ,które na zawsze nas zmieniają.
Wyświetlenia: 878 Zamieszczono 15/01/2017

Tak jakoś wyszło, że najlepiej mi pisać o emocjach. Jakoś to one prowadziły mnie w życiu, gdy rozum zawodził, gdy nagle ścieżka okazywała się zbyt trudna. To poszukiwanie miłości stało się jakoś moim celem życiowym, nie kariera, nie jakieś dobra materialne, ale miłość. Poznałem kilka osób, które nauczyły mnie na chwile kochać, ale szybko tez przekonały, że marzenia to zbyt mało by coś trwało wiecznie. Na przemian cierpiałem i wznosiłem się do góry. Byłem szczęśliwy, by potem miotać się znów w swej ludzkiej naturze. Widziałem słońce, promyki przebijające się przez zawiłości codziennego życia by potem kroczyć w ciemnościach. Czułem swój rytm, by potem znów pragnąć go odzyskać. Nie wiem,kto nas kształtuje i czy jest to proces całkowicie przypadkowy? Czasem wydaje mi się, że tak a czasem uzmysławiam sobie, że to my sami przyciągamy ludzi, rzeczy, zdarzenia, które przypominają nam o tym, kim jesteśmy, bo czasem jesteśmy takimi, jakimi nas widzą inni. Może to oni nas kreują, może wiedza o nas szybciej wiele rzeczy niż my sami. Odciski, piętna to ludzie, których spotkanie zmienia nas na zawsze. To osoby najbliższe nam samym, z którymi splotły nas losy karmiczne, powinowactwa dusz, uczucia, podobne przejścia, więzy rodzinne, wspólne radości, czy wspólne łzy. Wzajemne spotkania przy kawie, rozmowy o lękach, codziennych problemach, marzeniach. Wspólne spanie, przytulanie, bliskość bicia serca, ciała, kruchość życia ludzkiego w naszych rękach. Pocałunek i pragnienie zatrzymania chwili. Poczucie spełnienia, bezpieczeństwa, wspólna przystań, która wydawać by się mogło, ma trwać wiecznie. Co tak naprawdę decyduje o tym, że kochamy się w tych, a nie innych osobach? Czyżby to, że one najbardziej pasują do naszego, wewnętrznego, cichuteńkiego ja, że są najbliżej poznania nas samych, może i one pozwalają nas nieco zidentyfikować, poznać. Wyobraź sobie, że masz powiedzieć, które rzeczy, osoby w życiu najbardziej kochasz? Które chciałbyś zatrzymać? Które momenty w życiu chciałbyś znów przeżyć? W tym potoku, napływie informacji, poznanych osób, czasem może być to trudne, ale uwierz mi, gdy wyciszysz umysł, choć na chwilę, a otworzysz swoje serce bez żadnego lęku, znajdziesz te najbliższe sobie osoby, rzeczy, znajdziesz swoje prawdziwe ja. Odciski to wreszcie zdarzenia, do których wracamy myślą, gdzie czujemy się bezpiecznie,gdzie możemy się na chwilę schować. To dziecięca kryjówka w lesie, czy opona zawieszona nad jeziorem. To wycieczka w celu złapania żab nad rzeką, czy po prostu jakieś inne miłe zdarzenia. Dla mnie jednym z takich odcisków jest mój pies. Powinienem napisać był mój pies, bo już dawno go ze mną nie ma, w końcu siedemnaście lat, psy nie żyją wiecznie...On jednak nadal jest, czasem odwiedza mnie we śnie, widzę ja, bawimy się razem, kilka dni temu otworzyłem drzwi wejściowe, było piękne słońce, które wlewało się do domu, czysta,świeża zieleń. Ja we śnie mowię:''O jesteś!!'' i widzę ja, znów młoda, czuję pod swoimi rękami jej sierść, widzę rozbawioną, kochającą mordkę i otwiera się mój ODCISK, znajome uczucia i natychmiast rozpoznaję ją, konkretne uczucia się we mnie budzą, które mogę kojarzyć tylko z tym psem. Wtedy się budzę sam w pokoju, nie ma tego słońca, wspanialej zieleni, jest środek zimy, nie ma psa,nie ma jej już dwa lata, ale cały czas ja czuje i uśmiecham się, ciesze, że znów mnie odwiedziła i dane mi się było z nią pobawić raz jeszcze. Czy już wiecie, o co mi chodzi? Myślę, że tak.

Podobne artykuły


17
komentarze: 32 | wyświetlenia: 1246
14
komentarze: 21 | wyświetlenia: 934
14
komentarze: 33 | wyświetlenia: 1017
14
komentarze: 60 | wyświetlenia: 689
13
komentarze: 9 | wyświetlenia: 507
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 704
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 974
13
komentarze: 68 | wyświetlenia: 388
12
komentarze: 144 | wyświetlenia: 807
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 1313
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 597
12
komentarze: 31 | wyświetlenia: 466
12
komentarze: 23 | wyświetlenia: 929
12
komentarze: 72 | wyświetlenia: 374
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Ja widzę świat inaczej.
Rodzimy się jako my. Jesteśmy sobą. Potem zaczyna się wychowanie. Wychowanie to budowanie w sobie ego i co gorsza UTOŻSAMIANE się z nim. W Twoim artykule są tego charakterystyczne pojęcia " Nie wiem,kto nas kształtuje ...".
Ego kształtuje każdy sam swoje - świadomie lub nie. Z czego ? Z każdej chwili swojego życia.
.
Rozwój duchowy pozwala dostr ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Czyli ta walka Ego z naszym prawdziwym ja trwa cale zycie chyba, ze przez dostrzezenie tego potrafimy wydobyc ten najcichszy, prawdziwy glos nas samych.

@Koriolan: Psy sa cudowne, to one jakos pozwalaja nam wydobyc te piekne emocje z siebie, uleczyc glebokie rany i traumy.

  Koriolan,  15/01/2017

@Rafał Kramek: Hmm ...
Tak naprawdę to nie walka. To kwestia świadomości. Poszukiwanie odpowiedzi na pytanie "kim jestem ?"
Owszem, trwa całe życie.
Jedynie tzw oświeceni w żaden sposób nie utożsamiają się z ego.
Oni pozbyli się utożsamienia.

  nse,  15/01/2017

@Koriolan: ..., a pytanie dokąd zmierzam ?

@Mariusz Kajstura: Ja ...donikąd.
Lub inaczej ...
Z punktu A do punktu B.
Czyli od urodzenia do śmierci.
.
Już pisałem. Moje życie to podróż ...
Siedzę wygodnie i patrzę za okno.
To przenośnia ....
Jadę sobie i doświadczam zycia :-)))

  nse,  15/01/2017

Emocje, uczucia, intuicja ... jak się kształtują i czym właściwie są ??
"Odcisk" ... sygnatura rozpoznawcza, identyfikator ??

@Mariusz Kajstura: Ot wlasnie, co nas tak naprawde prowadzi, my sami to odwieczna walka miedzy ego i serca, prawdziwego ja. Zycie jako podroz z malenkim skarbem w nas samych, ktory silniejszy jest i potezniejszy niz wszedobyslkie, rozdmuchane ego.

  nse,  15/01/2017

@Rafał Kramek:Na pytanie brzmiące w tle "Czy istnieje Absolut", odpowiem Tak ...
Natomiast w kwestii intuicji, uczuć i emocji ... nie ma kategorycznych odpowiedzi, bo przykładowo sama intuicja ma co najmniej 2 warstwy albo 2 poziomy, prawdopodobnie jest ich więcej ale nie potrafię jeszcze ich wykazać, to podobnie jak z odcieniami i skalą barw ;)

@Mariusz Kajstura: Moim zdaniem ...
Emocje to energia uwikłana, wydzielająca się, związana ze schematem myślowym (jednym ze składników ego). Uczucie jest tylko jedno - miłość. Z tym, że człowiek ma dar "przysłaniania" miłości tworząc 'drugi' biegun. Ja ten drugi biegun nazywam 'lęk'. Reszta uczyć to gama między tymi dwoma biegunami. Podobnie z emocjami. Mają dwa bieguny i gamę emocji między ...  wyświetl więcej

  nse,  15/01/2017

@Koriolan: ..., a może emocje to gotujące się uczucia ?

  Koriolan,  15/01/2017

@Mariusz Kajstura: Dla mnie uczucia a właściwie jedno uczucie miłość płynie spoza mnie ... od środka.
"Nie jam to uczynił" ... Tak to czuję.
.
Emocje to co innego.
Siedzisz spokojny. Ktoś zadzwonił, coś powiedział ... I już się gotujesz ze złości. To energia która gotuję się pod wpływem zewnętrznego bodźca. Bardzo łatwo to zaobserwować, obserwując siebie, swoje wnętrze :-)))

  nse,  15/01/2017

@Koriolan: W większości przypadków, to ta zewnętrzna informacja jedynie stymuluje coś niezamkniętego z przeszłości, przeszłość nie poukładana determinuje też reakcje ..., ale to inna bajka :)

  nse,  15/01/2017

@Rafał Kramek: Uf, w końcu udało mi się dokładniej przeczytać tekst ( dla mnie za bardzo zlany ), choć jak dostaje myślotoku to też tak pisze i jest nieczytelne :(
Na odciski o których wspominasz, trzeba też mieć miejsce w sobie, wtedy one trafiają tak gdzie zostało przygotowane na nie miejsce, właściwe nic nie dzieje się przypadkiem ...
Z tego tekstu też wynika że w Twojej świadomoś ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Iskra zycia, podoba mi sie :)

  nse,  15/01/2017

@Rafał Kramek: Ty to nazwałeś "maleńkim skarbem", ale nie ważna nazwa ważne że czasem prowadzi wbrew całemu światu :)

@Mariusz Kajstura: Wlasnie i robi z nami co chce, fajnie,ze to zauwazasz, w ogole bardzo wnikliwy z Ciebie(Pana)obserwator.

  nse,  16/01/2017

@Rafał Kramek: "Ciebie" ;)

@Mariusz Kajstura: Ok ''Ciebie''.Masz wiedze, nie tylko ta ksiazkowa wnioskujac z Twoich wypowiedzi.

@Mariusz Kajstura: Hmm ...
To nie jest inne bajka ...
Wszystko jest Jednym, Jedno jest wszystkim.
.
Zobacz artykuł.
Rafał opisuje, że jest w nim ego i serce (dusza, świadomość, prawdziwe ja). Ocenia też, że ego (umysł, myśli) jest słaby a prawdziwe ja poczujesz w ciszy. Serce jest skarbem.
Ale trzeba wiedzieć, że przeszłość to ego, że życie jest jak glinia ...  wyświetl więcej

  nse,  16/01/2017

@Koriolan: Ok, masz racje jeśli się przyjmie jako kryterium wartości "uniwersalność".
Przykładowo: Komórki macierzyste które specjalizują się z czasem, w kryterium uniwersalności stanowią większą wartość od tych wyspecjalizowanych, jednak jeśli spojrzysz na ograniczoność uniwersalnego wyspecjalizowania się pojedynczej komórki, wtedy zaczynasz dotykać utopii :)
Podobnie jest z pamięci ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Tu nie chodzi o rację. Ja tylko Tobie i innym czytajacym, przedstawiam swój sposób widzenia świata.
Tu nie chodzi o uniwersalność, pamięć, odpowiedzialność, projekt czy wychowanie. To rzeczy drugorzędne.
W moim życiu chodzi o odpowiedzi na pytanie :
Jak wygląda świat ?
Kim jestem ?
Jaką drogą prowadzi mnie życie ?
.
Te odpowiedzi ...  wyświetl więcej

  nse,  16/01/2017

@Koriolan:
"Jak wygląda świat ?
Kim jestem ?
Jaką drogą prowadzi mnie życie ? "

Zmieniasz jedno pytanie "Jak wygląda świat ?" pytasz o to co widzisz, co nie ufasz swoim oczom ??
Zamiast tego zapytaj "Jak działa świat ?" ... źle zestawione ze sobą pytania, nie odpowiedzą na to zasadnicze, po za tym odpowiedz najpierw sobie jak definiujesz świat ?
Zła definicja u podstaw sprawia że cała droga i wysiłek nic Ci nie da.

@Mariusz Kajstura: Przepraszam ...
Rozmyłem pytanie na 3 pytania by zrobic je bardziej strawnym ale chyba straciłem precyzję ...
.
Pytanie jest jedno...
.
KIM JESTEM ?
.

@Mariusz Kajstura: Tu i nie chodzi o MYŚLENIE.
.
Tu chodzi o ŚWIADOMOŚĆ !!!
.
Nie ważne jaka dasz sobie odpowiedź słowami. Chodzi o to co będziesz czuł, co sobie uświadomisz.
.
To jak medytacja. Daje Ci odpowiedzi Ale NIE słowami tylko wzrostem świadomości.
To jak koan w zen. Nie możesz dac słownej odpowiedzi.
To prowadzi do świadomości a nie do słów :-))))

  nse,  16/01/2017

@Koriolan: Kot przed wskoczeniem na kanapę, myśli i oblicza ale nie słowami i cyframi ;)

@Mariusz Kajstura: Nieprawda ....
Ja biorę piłkę wybieram kosz i rzucam ...
.
Gdyby kot myślał toby zdechł :-)))
.
Już Ci chyba pisałem, że Twój organizm na widok żmiji wstrzyknal by do krwi adrenalinę WYŁĄCZAJĄC myślenie i ego !!!
I wzialby się za ratowanie Ciebie :-))))

  nse,  16/01/2017

@Koriolan: Żmija nie ściga człowieka, leży sobie i się wygrzewa :) ... wystarczy uważać by nie nadepnąć ani przestraszyć. Jakieś 4 lata temu widziałem żmije zygzakowatą jak się na drodze wygrzewała z jakieś 1,5 miała, ale dokładnie nie wiem nie rozciągałem jej i nie mierzyłem ;)

@Mariusz Kajstura: ok
To tylko przenośnia była :-)))
Ja raczej nie spotkałem jej na swojej drodze ...
Ale wszystko przede mną :-)))

Nie chce mi sie z Toba pisac, sugerowales, ze czegos nie zrozumiem, ze krocze droga prostaczkow to chyba wystarczy co?

  Dziki,  16/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Nie rozumiesz co ten człowiek do Ciebie pisze? Nie chce z Tobą pisać. Rozumieć polska język czy za trudna być?

Więc uszanuj czyjąś decyzję, i wyparuj z jego życia. Z mojego też, dziękuję.

@Dyl Sowizdrzał: Bez przesady co? Zdjecie tez Ci sie nie podoba? A co ozbacza Twoj Awatar? I zostaw ludzi w spokoju, jakas kultura chyba obowiazuje.

@Rafał Kramek: Panie Rafale, od wczoraj przyglądam sie dyskusjom i ciężko mi w to uwierzyć. Pan Dyl i Dziki. No szok... brak słów, ale, że niektóre Panie broną takie zachowania uPana Dyla? nie widzi tego jak się obraża i co pisze - kiedy dotyczy to jej popleczników... Pan Serpico. no, no. wczoraj pisał o życiu prywatnym innej osoby - ma do tego prawo? jest jej aniołem stróżem jak i innych tu obecn ...  wyświetl więcej

  Dziki,  16/01/2017

@Rafał Kramek: Niestety, nie ma tu moderacji komentarzy, więc wszelkiej maści oszołomy mogą robić to, co się im podoba. Bluzgi, obrażanie, prymitywne lżenie - wszystko ujdzie płazem. No i straszą sądem i kolegami informatykami, także spotkaniem "w realu" z kumplami. I śmiesznie, i strasznie.

  Dziki,  16/01/2017

@sicario: Panie doskonale wiedzą że jeśli nie poprą Dyla, to takie samo lżenie będzie w ich komentarzach.

  Dziki,  16/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Ty mi robisz reklamę? A kimże Ty jesteś? Póki co widziałem jedenaście badziewnych artykułów, które wydrukowane najlepiej przydałyby się w toalecie. Pochwal się, pokaż na co Ciebie stać, to wtedy może Ci powiem jakiś komplement żebyś pomerdał ogonkiem - póki co nie widzę powodu.

No tak, ale przeciez pomaga dzieciom to mu sie nalezy. Tak mowia, tyle dobrego zrobil.

  nse,  16/01/2017

@Rafał Kramek: No tak, ale nie powinno się czynić dobra by przykryć zło ...

@Mariusz Kajstura: Zgadzam sie w pelni. Jako, ze nie mam dzieci moze inaczej to widze. Mi sie dostalo za krytyke i przytoczenie paru faktow, informacji.Napisano, ze pluje jadem i w ogole podobne pierdoly. Troche sie zdenerwowalem, bo w koncu mozna miec chyba swoje zdanie. Nikomu nie bronie dawac, ale dla jednych moze on byc filantropem a dla drugich no coz...

  nse,  16/01/2017

@Rafał Kramek: Paweł Kukiz też się kiedyś wkurzył przy zbiórce na dzieci w afryce, wyszedł na scenę i powiedział; "dzieci w Afryce to żałujecie, a tych w Polsce to już nie" ... coś w takim kontekście ... Płacimy tyle podatków i różnych opłat że te zbiórki to tylko kolejne dojenie, dopóki się będzie publiczne pieniądze marnować to żadne dodatkowe zbiórki nic nie wniosą, uczą tylko większego marnotr ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Na kobietach i na dzieciach robi sie najwiekszy biznes.

  nse,  16/01/2017

@Rafał Kramek: Ale to jeszcze za mało, bo trzeba wprowadzić modę na mężczyznę "metroseksualnego" :))))
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)sualizm

  nse,  16/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Nie raz już pisałem by ze sfer pewnych uczuć nie robiono targowiska, przez takie "gierki" ludzie przestają być ludźmi :(

  nse,  16/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Łatwo się uruchamiasz, szkoda zdrowia ... Właściwie to już sam pisałeś że ta donkiszoteria niczego nie zmienia ...
Tu jeszcze dorzucę parę kamyków ...
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)dryjska
https://pl.wikipedia.org/wiki ...  wyświetl więcej

  nse,  16/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: To jego poglądy ( nie wnikałem ), mi się nie chce wszystkim korygować poglądów ..., też mam już zapotrzebowanie na spokój :)
Nie ja propagowałem te wszystkie nieporozumienia, napisałem parę artykułów i to kiepskiej jakości, jako próba przekroczenia pewnego progu ..., ale uważam że, niech piszą artykuły Ci co umieją pisać i mają do tego predyspozycje. Jak ktoś ma ciśnienie na pisanie niech też pisze :)

  nse,  16/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Obecnie to pije w ilościach śladowych, tak że zemnie kiepski sznapskamrat :)))))

  nse,  17/01/2017

@Mariusz Kajstura: O ja pierniczę, ale bzdury napisałem ...
"Jak widzisz ludzie potrzebują wiary, ale niech ta wiara nie będzie budowana na realiów, a nie na ich zaklinaniu :) "
=>
Jak widzisz ludzie potrzebują wiary, ale niech ta wiara będzie budowana na realiach, a nie na ich zaklinaniu :)
Ps. Dylu, postanowiłem Cię wyręczyć, po co masz sobie ciśnienie podnosić :)

  nse,  17/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Czasem nie widzę własnych błędów, zauważam je dopiero po czasie.
Nie miej żalu do użytkowników/czek eioby, którzy nie czytają stron www którymi nie są zainteresowani komentują to co widzą.
Ja zaglądam na eiobe no i te strony dotyczące moich zainteresowań. Ludzie nie muszą czytać wszystkiego co jest w internecie. Miło z Twojej strony że wyjaśniasz o co właściwie chodziło z Dzikim , przy okazji się czegoś nowego nauczyłem.

  nse,  17/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Ludzie nie maja czasu na wnikanie i analizowanie, ale jak już tak Cię to gryzie to sobie wyłapuj i pisz artykuły z linkami i dowodami na to czy tamto ..., a tak nie wiem, czy wyczuwasz że ludzie maja dość ciągłego hejtu i erystycznych przepychanek, czytają do paru kąśliwych uwag i dalej olewają nie wnikając w istotne dla sprawy szczegóły.
Słyszałem taka wymyśloną opowiastkę ...  wyświetl więcej

  nse,  17/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Jakie ma znaczenie moje poparcie, nie poparcie ??
Ludzie i tak będą robić to do czego przywykli, a ja wole przyjaciół od wrogów :)
Przykładowo jak ktoś ma ochotę wydawać ponad 450zł miesięcznie na papierosy, to bluzganie go za to, nic nie wniesie tylko spowoduje niechęć palacza do mojej osoby i zerwanie możliwości jakiegokolwiek porozumienia :(
Rzuciłeś kiedyś ...  wyświetl więcej

  nse,  17/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Masz i nie masz racji, jeżeli ktoś ma przestać robić coś złego ze względu na karę, to nie będzie pracował nad sobą zmieniając siebie, ale będzie pracował nad unikaniem kary ( wychodzi z tego "Donkiszoteria" )
A jeśli ktoś przestaje coś robić ze względu na zrozumienie swojego błędu, wtedy zaczyna pracować nad sobą ...
Ja Dzikiego nie pochwalam za błędny stosunek do Ko ...  wyświetl więcej

  nse,  17/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: Jak myślisz ile statystycznych związków Mężczyzn i Kobiet, które maja sporą szanse na dozgonne trwanie się rozpada z powodu "konkursu zranień", partnerzy zamiast się wspierać to odreagowują nieporozumienie z poprzednich związków ??
Ps. Bluzgi to w rzeczywistości krzyk bezradności ...

  nse,  17/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: "A po każdym nieudanym związku, należałoby wyjść mądrzejszym nieco ... "
Na to wskazuje zdroworozsądkowa logika, ale czy tak się dzieje ??
Te szpilki o których wspomniałem są nam wbijane w serce po to ...
http://blogiceo.nq.pl/matt/fil(...)ria.jpg
... gdy one są już wbit ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  17/01/2017

@Mariusz Kajstura: Generalnie nie ma innej drogi.
Można tylko przyspieszać wyciąganie tych szpilek.
Z drugiej strony jest jedna zajebista zasada ... gdy dobrze rozpoznasz szpilke ... ona po prostu znika.
.
Z jeszcze innej strony Osho wskazuje na możliwość jednorazowego wywalenia wszystkich szpilek w kosmos Ale genetalnie zachodnie umysły (nasze) nie dają rady tego zrobić ...
Porównaj koan zen.

@Koriolan: Osho jest cudowny, sam mam takie szpilki,no ale u mnie to raczej przeszlosc jest bardzo zywa,wspomnienia tez wiec takie wyciaganie na nic sie zda.

  nse,  17/01/2017

@Rafał Kramek: A może tych szpilek już nie ma, a traz trzeba pozwolić by rany po nich się zabliźniły ?

@Rafał Kramek: Nie do końca się rozumiemy ...
Powiedzmy, że Twój umysł to ego i świadomość. Ego składa się z pamieci, schematów myślowych (szpilek), myśli itd.
Oczyszczanie się to "pozbywanie" się EGO. A więc wspomnień, szpilek itd. Po to by być świadomością.
Więc nie chodzi tu o samo wyciąganie szpilek co o utożsamienie się (bycie) ŚWIADOMOŚCIĄ a nie ego (szpilkami lub wspomnieniami).
Już Ci to pisałem ale innymi słowami :-)))

@Koriolan: A to oczyszczanie to,co regres,psychoterapia,dobry film,ksiazka i katharsis?

@Rafał Kramek: Your choice ....
Na wschodzie mówią, że najlepiej działa medytacja :-)))

@Koriolan: Ja umiem wysiedziec tylko jakies 5minut,potem sie rozpraszam

  Koriolan,  17/01/2017

@Rafał Kramek: domyślam się ...
Masz silne ego. Dużo energi bije w Tobie z przeszłości, wspomnień. To widać w Art o psie.
Spróbuj przeczytać E.Tolle "Potęga teraźniejszości" może ta książka Ci lepiej wszystko wytłumaczy :-)))

@Koriolan: Zobacze, pewnie sie przyda

Hehe juz jest 71 komentarzy:)

  nse,  16/01/2017

@Dyl Sowizdrzał: :)))))))

@Dyl Sowizdrzał: Przeciez to zart z tymi komentarzami.Ja jeszcze nigdy sie tak nie rozpisalem pod zadnym artykulem

No ja wiem:)

He he ...
Masz już ponad 100 komentarzy ...
Cieszysz się ?

@Koriolan: Widac dobra energia to sie ludziom gadac zachcialo.

@Rafał Kramek: w/g mnie nie U wszystkich :-)))
Widziałeś kiedyś spotkanie pięciu kobiet ?
O kurczę ... ile energi ... I ciągłego narzekania.
Zła energia bardziej bulgocze :-)))
Ale dobra też się rozlewa.
Popatrz na komentarze i spróbuj określić kto jaką energia promieniuje :-)))



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska