Login lub e-mail Hasło   

Znakowana odzież reklamowa – najlepsze techniki nanoszenia logo

W ilu stopniach prać odzież reklamową oznakowaną drukiem cyfrowym? Czym różni się sitodruk od sublimacji? Poznaj odpowiedzi na pytania dotyczące znakowania odzieży reklamowej.
Wyświetlenia: 302 Zamieszczono 14/02/2017

Odzież reklamowa powinna być nie tylko praktyczna i wygodna, ale również oznaczona logo firmy tak, by była nośnikiem informacji o miejscu zatrudnienia pracownika. Ale jak najlepiej znakować odzież reklamową? Co zrobić, by logo było widoczne, nie niszczyło się podczas prania lub w trakcie intensywnego użytkowania w pracy i nie blakło. W zależności od potrzeb firmy istnieją różne sposoby znakowania odzieży reklamowej. Zapraszamy do lektury.

Sitodruk

Sitodruk jest najczęstszą metodą znakowania odzieży reklamowej. Znakowanie tą metodą najbardziej opłaca się przy większych zamówieniach. Sitodruk pozwala na zadrukowanie dużej przestrzeni na odzieży reklamowej. Projekt może zawierać nawet drobne elementy, które będą doskonale widoczne. Odzież reklamową z logo naniesionym metodą sitodruku należy prać w temperaturze 30-50ºC.

Tampodruk

Ta metoda polega na nanoszeniu farby przy pomocy silikonowego stempla o odpowiednim kształcie. Pozwala na zdobienie nierównych powierzchni, ale doskonale sprawdza się również przy znakowaniu odzieży reklamowej. Tampodruk pozwala na uzyskanie logo o wyjątkowo wysokiej rozdzielczości.

Sublimacja

Jednym z najtrwalszych i najefektowniejszych sposobów na naniesienie logo jest sublimacja. Pozwala na osiągnięcie nadruku o bardzo wysokiej rozdzielczości i nie narzuca żadnych ograniczeń kolorystycznych. Jest opłacalna nawet przy znakowaniu jednej sztuki odzieży reklamowej. Nadruk jest niewyczuwalny i nie zmienia jakości nawet po bardzo wielu praniach. Logo tą metodą można nanosić jedynie na odzież reklamową uszytą z poliestru.

Haft komputerowy

Wyhaftowane logo wygląda niezwykle efektownie. W dodatku haft komputerowy jest po sublimacji uważane za najtrwalszą metodę znakowania. Do stworzenia logo używa się kilkanastu różnych kolorów nici.

Druk cyfrowy

Do nanoszenia logo na odzież reklamową za pomocą druku cyfrowego potrzebujemy drukarki atramentowej. Ta technika nie narzuca żadnych ograniczeń kolorystycznych i opłaca się znakowanie już nawet jednej koszulki, a otrzymane logo nadrukowane jest w bardzo wysokiej rozdzielczości. Odzież reklamową z nadrukiem cyfrowym należy prać w temperaturze 30-40ºC.

Druk laserowy

Ta metoda przypomina opisaną powyżej technikę zdobienia drukiem cyfrowym, z tą różnicą, że zamiast drukarki atramentowej używa się cyfrową. Technika nanoszenia logo laserem pozwala na precyzyjne i estetyczne zdobienie grubszych materiałów, na przykład jeansu czy skóry.

Skonsultuj się ze specjalistami od znakowania odzieży reklamowej. Szwalnia Wave Group oferuje zarówno szycie, jak i różne techniki nanoszenia logo firmy.

Podobne artykuły


8
komentarze: 79 | wyświetlenia: 1080
111
komentarze: 32 | wyświetlenia: 60582
54
komentarze: 68 | wyświetlenia: 31240
54
komentarze: 56 | wyświetlenia: 32525
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 63433
49
komentarze: 18 | wyświetlenia: 64907
39
komentarze: 30 | wyświetlenia: 28760
39
komentarze: 50 | wyświetlenia: 23214
37
komentarze: 9 | wyświetlenia: 28461
36
komentarze: 37 | wyświetlenia: 23359
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26282
32
komentarze: 76 | wyświetlenia: 12445
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska