Login lub e-mail Hasło   

5 sytuacji, w których warto się targować

W naszym kręgu kulturowym większość cen jest ściśle ustalona przezsprzedawców, a także kryteria rynkowe.
Wyświetlenia: 289 Zamieszczono 29/08/2017

Nie jest jednak powiedziane, że czasami nie można zabiegać o obniżenie ceny produktu lub usługi, czyli… targować się. Poznaj
kilka sytuacji, w których dzięki temu zabiegowi możesz sporo zaoszczędzić!


Zamawianie dużej ilości materiałów reklamowych
Jeśli prowadzisz firmę lub jesteś odpowiedzialny za jej promocję, to zapewne wiesz, że
gadżety reklamowe są właściwie podstawą sukcesu – klienci muszą przecież kojarzyć nas i
pozytywnie zapamiętywać. Nie warto oszczędzać więc na ilości materiałów – zamiast tego,
lepiej jest dogadać się z firmą, która je wykonuje i wynegocjować niższą cenę. Budżet
przedsiębiorstwa wiele na tym zyska! Drukarnie, w których osobiście udało mi się wynegocjować niższą cenę przy większym zamówieniu: Chroma, OpenPrint


Wycieczka do krajów arabskich
Kto kiedykolwiek podróżował do krain „Tysiąca i jednej nocy” z pewnością wie, że
targowanie się jest starym arabskim zwyczajem. Kiedy więc wybierzesz się na wymarzone
wakacje poza Europę i będziesz chciał kupić pamiątki na lokalnym bazarku – nie wahaj się
proponować sprzedawcy sporo niższej ceny!


Wizyta u operatora
Niezależnie od tego, w jakiej sieci masz telefon, możesz spróbować negocjować warunki
proponowane Ci przez pracownika. Wielu osobom udaje się otrzymać na przykład telefon w
niższej cenie, uzyskać większy pakiet danych internetowych lub dostać etui na nowy
smartfon.


Wybieranie ubezpieczenia
W tej branży konkurencja jest naprawdę duża – a to działa zdecydowanie na Twoją korzyść!
Jeśli chcesz ubezpieczyć na przykład swój samochód, nie wstydź się negocjować stawki, jaka
pada podczas pierwszej rozmowy. Wiele firm ubezpieczeniowych nagradza także lojalność
–pamiętaj o tym i co jakiś czas próbuj „renegocjować” warunki!

Zakup karnetu na fitness
Jeśli regularnie chodzisz na basen czy siłownię, możesz targować się przy zakupie karnetu.
Bardzo często obiekty sportowe zgadzają się na obniżenie cen, aby przyciągnąć jak najwięcej
nowych klientów i nie zniechęcić obecnych!

Podobne artykuły


7
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1085
7
komentarze: 18 | wyświetlenia: 798
83
komentarze: 25 | wyświetlenia: 71801
51
komentarze: 40 | wyświetlenia: 647488
44
komentarze: 37 | wyświetlenia: 14735
33
komentarze: 30 | wyświetlenia: 21261
30
komentarze: 22 | wyświetlenia: 40251
29
komentarze: 16 | wyświetlenia: 17205
29
komentarze: 8 | wyświetlenia: 12977
29
komentarze: 16 | wyświetlenia: 52970
29
komentarze: 15 | wyświetlenia: 22264
28
komentarze: 29 | wyświetlenia: 17869
26
komentarze: 34 | wyświetlenia: 22870
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska