Login lub e-mail Hasło   

... wiatr czy wspomnienie ? ...

Dzisiejszej nocy oplótł mnie wiatr zachłanny, deszcz niepokorny zmoczył moją bluzkę w motyle ....>>>> stałam bezbronna w Jego złowieszczym szumie.... Poczułam...
Wyświetlenia: 426 Zamieszczono 05/10/2017

Dzisiejszej nocy oplótł mnie wiatr zachłanny,

deszcz niepokorny zmoczył moją bluzkę w motyle ....>>>>
stałam bezbronna w Jego złowieszczym szumie....
Poczułam Tęsknotę dawno nie uciążliwą 
a moje piersi pragnienie ciepła ...>>>>

Stałam wpatrując się w Jego siłę i marzyłam żeby mnie wziął >>>>> ze sobą, 
porwał za rękę i pokazał mi moc monsunową, wiały brzozowe liście .....Chciałam być blisko, a On się oddalał, 

gdy drżały mi uda szalał jeszcze bardziej >>>>> pieścił
.... tęskniłam w ogromie Jego szumu, a On nie pozwalał na to ..... >>>>>

niósł kolejne złowieszcze powiewy, by zagłuszyć mą zmysłowość 

... odleciał, zostawił deszcz stukający o szyby i pragnienie ogromne , by znów być razem .....

Bałam się Go ale On ze mnie drwił , wyrwał motyle z mojej bluzki >>>>>
wyciągnęłam ręce ale On chwytał moją talię lubieżnie _
zupełnie jak w tańcu 
gdzie liczy się spojrzenie i myśli skrywane dla Ciebie, gdy kolejnym krokiem wkraczasz we mnie >>>>>>>>>>>

Podobne artykuły


16
komentarze: 6 | wyświetlenia: 1496
16
komentarze: 5 | wyświetlenia: 553
15
komentarze: 39 | wyświetlenia: 1659
15
komentarze: 7 | wyświetlenia: 1126
15
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1182
14
komentarze: 26 | wyświetlenia: 332
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1059
14
komentarze: 24 | wyświetlenia: 942
14
komentarze: 5 | wyświetlenia: 905
14
komentarze: 7 | wyświetlenia: 820
14
komentarze: 7 | wyświetlenia: 852
14
komentarze: 43 | wyświetlenia: 1504
13
komentarze: 2 | wyświetlenia: 807
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 1238
13
komentarze: 1 | wyświetlenia: 755
 
Autor
Artykuł



Widzialas ?

Joanna E.:   "@Koriolan: dla mnie niestety Miłość jest bardzo przereklamowana.
A jak głęboko weszłaś Joanno w nurt miłości po koski, do pasa czy po kolana ?

@zakrawarski: całą sobą ....

@Joanna E.: Pytalem czy widzialas to w..... http://www.eioba.pl/managearticles
Tam jest jeszcze jeden o tobie.....?!

@zakrawarski: jeśli miałeś na myśli http://eiba.pl/4 ... to tak właśnie odpowiedziałam

@Joanna E.: Nie, nie to mialem na mysli, a moja "kronike aktualnosci" w ktorej ujalem
dwie twoje mysli:

Joanna E.: "@pokrzywiony: to bardzo bogaty świat dla wielu niedostępny.

Joanna E.: "@Koriolan: dla mnie niestety Miłość jest bardzo przereklamowana.

  VIVI.,  06/10/2017

@zakrawarski: hmm???

@VIVI.: ""@zakrawarski: hmm??? ""

A oto prezent jako dowod ......czegokolwiek !

VIVI.:   "@Koriolan: Patrzeć na nie patrzeć i nic więcej :):)
Patrzeć to coś jednak daje ale do "nie patrzeć" to on nawet nie wstaje.

@zakrawarski: no bo patrzeć a nie widzieć ...
To po co patrzeć ?
:-)))

  Koriolan,  05/10/2017

:-)))

@Koriolan: ;)

@Joanna E.: Chyba Dyl ma rację i ja babą nie jestem, bo ta zmysłowość nazbyt lubieżna , jak na postaci pisane Dużą literą. Albo niczego nie zrozumiałam

@Felicjanna: to nie kwestia zrozumienia a czucia :-)))
Wiersz jest sensualny :-)))
Więc mniej jest ważne kto kogo niż w jakiej atmosferze ;-)))

@Koriolan: No właśnie- czuję niesmak, przez te duże litery, gdy z małej byłoby, niesłychanie zmysłowo...

@Felicjanna: no to inaczej ...
Forma jest tylko ... Iluzją.
Nic nie znaczy. Owszem, fajnie gdy jest strawna ale to wystarczy. W tym przypadku znaczenie ma odczuwanie. To co odbierasz. Jaka różnica czy będziesz miała purpurową czy zielonobutelkową bieliznę ?

@Koriolan: brawo Kori tak jest dokładnie, cieszę się z Twojego odbioru. Dziękuję.

@Koriolan: otóż jest różnica,bo jeśli kobieta zakłada bieluznę w kolorze, w którym czuje,że dobrze wygląda to czuje się pewniej,bardziej eksponuje swoje ciało i jego atuty. .. wszystko ma znaczenie tylko nie dla wszystkich

@Koriolan: Nie tłumacz mi erotyki. Czuć nią na kilometr. Chodzi mi o postaci nazywane dużą literą, na które, jako wioskowa baba, mam jedno odczucie. Stąd mój niesmak... Mam się wyrazić jaśniej jeszcze...? Jestem daleka od obrażania uczuć poetki. Być może jest religijna...

@Felicjanna: duża litera oznacza rangę słowa i postaci... W powyższej notce postacią jest Wiatr....
Takie literackie dziwactwo moje....
Jak poczytasz wcześniejsze notki pewnie odczytasz moje intencje.....

@Joanna E.: Masz troszkę racji.
Forma (tutaj kolor bielizny) jest zabawą mogącą nawet dojść do znaczenia treści. Np chcę by kobieta miała na sobie konkretny kolor albo 'nic z tego'. Tak np działają notariuszki. Nie mogą założyć sandałów z odkrytymi palcami albo w korporacji. Kobieta ma na sobie garsonkę albo nie ma jej w pracy.
Najczęściej przekaz jest mieszaniną formy i treści ale w ...  wyświetl więcej

@duchowopopsuty: to zdrowa emocja.... Czuj się obrażony, u mnie się czuje to co akurat jest chwilą... Bynajmniej nie zamierzam nikogo obrażać. . to nie mój styl....

@Felicjanna: jejku ...
Aż tak twarde masz zasady ?
Sorry ... Ja już zapomniałem, że tak ktoś może mieć ...
Tak
Nie rozumiem Twojego podejścia. Kto w/g Ciebie jest tą dużą literą ?

@Koriolan: wiesz Kori ... poza tym,że pisanie jesy dla mbie wymierną formą wolności to jeszcze właśnie chcę by teksty moje były pełne zabarwienia emocjonalnego ,bez znaczenia jaki to będzie przekaz. .. .ma być prawdziwy,taki jak ja go czuję... a że wyzwala w czytelniku reakcję, że potrafi mi wyznać swoje spostrzezenia .... to już dla mnie wielka nagroda za moje pisanie. Chcę prowokować. ... Tu mog ...  wyświetl więcej

@duchowopopsuty:"obraża moje uczucia jako Polaka"-haha Popsutku:-)Tyś to prawdziwy pies na orty! Trzy razy musiałem przeczytać, nim gom wyłapał, musim za dużo dziś wypił:-)Polaka? https://m.youtube.com/watch?v=(...)Jyo1B-8

@Koriolan: Nie chodzi o zasady, lecz wszczepione, pewne uwarunkowania. Mam ściemniać, że jestem od nich wolna...? Wielce wyzwolona-obsraj wszystko...? Nic z tego. I wiersz mnie nie obraża w żaden sposób. Natomiast uważam, że dla kogoś religijnego, będzie profanacją. A tak, w ogóle, to poczułam się trochę jak w szkole, omawiająca poezję, haahaa. Młodsza i zwiewna...

@duchowopopsuty: znam i czuję Koriego przez skórę moją oceniłeś moją notkę od strony ortograficznej, nie zdradzilłeś swoich emocji .... dlatego jestem strożna ....

@Joanna E.: ostrożna ....

@Felicjanna: proszę. ..chociaż tutaj odpocznijmy od religii ... Jestem osobą wierzącą i praktykującą ale przede wszystkim myślącą i czującą ....

@Felicjanna: ... Kurcze ...

@duchowopopsuty: szkoda,że w taki sposób próbuje Pan ze mną rozmawiać. Ja szanuję każdego rozmówcę oprócz Tych, którzy probują mnie obrażać. Bynajmniej nie zauważyłam bym nazwała Pana bydlęciem monogamicznym. Mam pewność,że nie obraziłam Pana tylo wyrazi£am swoją opinię na zamieszczony przez Pana komentarz. ... Właściwie słusznie czuję się właścicielką profilu. Nie oceniam tych, którzy szukają swo ...  wyświetl więcej

@Joanna E.:"Jestem osobą wierzącą i praktykującą ale przede wszystkim myślącą i czującą ...."Paniu Joasiu-wierzącą i czującą!-:)-praktykującą i myślącą?:-(

@duchowopopsuty: na ironię i sarkazm pozwalają sobie osoby , ktore się dobrze znają. W innym przypadku może to być odebrane jako brak kultury czy też zwykła niegrzeczność ot i tyle ... Prosze o tym pomyśleć.

@Joanna E.: Jeszcze chciałem zaczepić słowo wolność ...
To cudowna emocja, stan. Rozwój duchowy (RD) jest właśnie procesem uzyskiwania jej w pełni. Polecam wszystkim kto tylko chce słuchać :-)))

@szubrawiec: kolejność moja nie była przypadkowa ... wiara często jest nam dana przez rodziców, życie weryfikuje jej postrzeganie i jej siłę. Ale nie uwazam żeby to zasługiwało na potępienie.

@Koriolan: ale to stan wyższej miary, trzeba umieć do niego dążyć, szczęśliwy ten,kto potrafi go osiągnąć bez reszty....

@Joanna E.: Ech ...
Bez reszty ...
W/g mnie tak naprawdę w 100% wolność osiągają jedynie oświeceni. Powiedzmy tysiąc osób w całej ludzkiej populacji.
Ale wolność można osiągnąć w wielu dziedzinach. Nie tylko w pisaniu tutaj.
Hmm ...
No i jeszcze inny aspekt.
Wolność to druga strona medalu Miłość :-)))
(Nie pisze tu o normalnej, ludzkiej miłości :-)))

@duchowopopsuty: a jakie to ma znaczenie w relacji ze mną ? ja oceniam Jego sposób myślenia, sposób wyrażania myśli i spostrzezeń. Nie zaglądam niczyje życie osobiste i nie chcę żeby ktos robił tak w stosunku do mnie. Nie tutaj ... Od tego jest mail zupełnie jawny i kultura rozmowy i szacunku do rozmówcy

@Koriolan: zgadzam się. .. jedmak pragnienie wolności jest bardziej spektakularne, miłość dzisiaj jest jutro odchodzi a wolności pragnie się zawsze bez względu na wiek i stan cywilny.

@Joanna E.: Ja nikogo i niczego nie potępiam, pani Joasiu.Przepraszam, jeżeli tak to zabrzmiało...ale, to, że urodziłem się w rodzinie katolickiej ma oznaczać, że mam kultywować tę tradycję? Jak mam sobie wytłumaczyć mordy w imię Boga dokonywane przez KRK? A gdybym urodził się na innej szerokości geograficznej? Miałbym pozostać wiernym tradycji muzułmańskiej? Zaznaczam, że nie jestem ateistą, jednak religie są miom zdaniem źródłem wszelkich konfliktów.Bóg-TAK! Religie-NIE!

@duchowopopsuty: jeśli zrobi to Pan po męsku w miejscu innym niż mój pokój mailowy to proszę sobie nie żałować. Kori, podobnie jak Pan jest miom Gościem i proszę o uszanowanie tego.

@szubrawiec: zgadzam się. Stąd też układ słów w moim komentarzu- wierząca i praktykująca ale myśląca i czująca ....

@Joanna E.: Miłość to dla mnie Dwa pojęcia ...
Ludzka - o niej piszesz,
Prawdziwa - o tej ja często piszę.
.
Prawdziwa to odpowiedź na pytania "kim jesteś ?". To kompletnie coś innego. To odpowiedź na pytanie "kim jest Bóg ?". To coś co jest opisane w Biblii jako "Hymn do miłości" albo List sw Pawła do Koryntian (chyba 13-ty).
I tak rozumiana Miłość jest też Wolnością :-)))

@duchowopopsuty: piszę tak o tym miejscu od dawna.... Nie rozumiem Pana ... Skąd w Panu tyle braku wiary w ludzi? Mnie też często zawodzą ale nie przekreślam z tego powodu wszystkich! Bo to niesprawiedliwe. Skoro tak bardzoctutaj Pana wszystko irytuje to dlaczego rozmawiamy? Nie rozumiem Pana podejścia do mnie. Nie zna mnie Pan i nic o mnie nie wie. Posunę się dalej nawet ... Myślę,że nie zadał Pa ...  wyświetl więcej

@Joanna E.:" ... chcę by teksty moje były pełne zabarwienia emocjonalnego ,bez znaczenia jaki to będzie przekaz. .. .ma być prawdziwy,taki jak ja go czuję... " ... hmm, trudne zadanie, wzbudzenia w czytelniku takich samych odczuć jak w sobie. Jedna osoba na wspomnienie o zapachu palącej się świecy i jej blasku rozjaśniającego mrok, będzie odczuwała to jak romantyczną kolacje przy świecach, a inna ...  wyświetl więcej

@duchowopopsuty: no właśnie. .. w tych słowach okresliłPan bardzo wyraźnie swoje spojrzenie na Swiat i Ludzi. Wygląd Drogi Panie to nie jest gwarancja prawdziwego mężczyzny. Prawdziwy mężczyzna jest dobrym strategiem i zemstę serwuje na zimno, z dala od ludzkiej ciekawości.

@Koriolan: "Forma jest tylko ... Iluzją. " ... podobnie jest z wodą, przybiera różnorakie formy jednak liczy się jedynie jej zdatność do picia ;)

@duchowopopsuty: a co Pan wie o mnie a tym bardziej o mojej naiwności? nasza rozmowa polega na moim spokoju i Pana złośliwości. Skoro nie może Pan patrzeć na moją, w Pana oczach naiwność to nie rozumiem,co zmusza Pana do rozmowy ze mną ? Myślę,że wiem o życiu trochę wiecej i inaczej. Pan zatrzymał się w nim na etapie krzywd jakich Pan doznał wszystkich traktuje Pan miarą tych, którzy zranili Pana, ...  wyświetl więcej

@duchowopopsuty: a dlaczego ja nie mogę z Nim rozmawiać wg Pana? O co ten caly szum?

@pokrzywiony: he he ...
Powiedz to dzieciom na lodowisku :-)))
(O piciu wody)

@duchowopopsuty: Oglądałeś ten film ?
https://www.cda.pl/video/91392510

@Koriolan: Nie każda woda nadaje się do picia, ale ta ze sopli lodu zwisająca z dachu się nadaje ( może nie na śląsku )
Ale tam gdzie czyste powietrze to się nadaje ;)

@pokrzywiony: pisząc,że przekaz ma być prawdziwy, tak jak ja tę prawdziwość wyczuwam, zmuszanie czytelnika do odczuwania tych samych wrazeń jest totatlnym nieporozumieniem Drogi Rozmówco, myślę, że tylko Pan tak na wprost odebrał ten tekst.

@Koriolan: daj spokój
... Kori ;) ...

@Joanna E.: Oj wyczuwam w Pani, delikatnie ujmując niepokój ..., spokojnie nie jestem atakującym :)
Z Duchowopopsutym nie warto się wdawać w polemiki, już wielu próbowało coś z jego "kolczastością" zrobić ..., ale to strata czasu :(, pozostaje jedynie współczuć.

@duchowopopsuty: przepraszam ale uważam, że ta rozmowa nie prowadzi do niczego kostruktywnego. Chyba marnujemy swój czas. Pozostawiam Pana w świecie własnych obsesji, a Koriolana lubię,bo On potrafi ciekawie dyskutować. Jestem na eioba od dawna i mimo różnych rozmów i zdań udało mi się utrzymać kontakty ze znajomymi. Może więc powinien Pan posłużyć się refleksją bardziej, a nie agresją i brakiem szacunku do rozmówcy?

@Joanna E.: " ... wszystkich traktuje Pan miarą tych, którzy zranili Pana ..."
Fajna analiza :-)))
Z tym, że dla mnie powinno to brzmieć :
" ... wszystkich traktuje Pan miarą " jaką rani Pan sam siebie.
.
Nie, żebyś źle powiedziała ale ja znam zasadę, że "nikt nie zna nikogo prawdziwie, nawet samego siebie".
Wynika to z braku znajomości odpowiedzi na pytan ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: to jest irytacja z powodu Pana podejścia do ludzi. Ale to też ważne doświadczenie. ... mimo wszystko ....

@duchowopopsuty: "A teraz ją zamęczasz jakimiś teledyskami , dzień w dzień. " Muzyka łagodzi obyczaje, sam spróbuj zamiast z automatu krytykować. :) Jak Dyl tu wparzył i walił przykładowo po Pauli http://www.eioba.pl/paula, to taki męski nie byłeś, ale do Dyla w jego hejcie to się przyłączyłeś, a teraz dżentelmena udajesz. Liwa to hejter, oczywiście umie si ...  wyświetl więcej

@Koriolan: to ważne o czym napisałeś jest w tym wiele racji ale pozostanę przy swojej intuicji, za którą mi się oberwało od duchowopustego.
Dajmy spokój. .. Zostawmy Go... Ma Facet pokretną duszę, nie wiemy dlaczego więc uszanujmy Jego prywatność i to,że z nas szydzi.... To nie nasza liga. On nas nie lubi. Nie można zmuszać do empatii
Już nie kłóć się z Nim Kori.

@Joanna E.: Jakież to ja mam podejście do Ludzi według Pani ?

@duchowopopsuty: probował chyba wytłumaczyć zwrot że prawdziwa zemsta najlepiej smakuje na zimno. ...bo to prawda.... Może gdyby zrozumiał Pan tę scenę nasza rozmowa wygladałaby inaczej .... To już wszystko.

@Joanna E.: Hi hi ...
Podrzuciłem Ci dwa, trzy fajne zagadnienia. Ciekawe co myślisz na ich temat :-)))
Chciałem trochę odciągnąć Cię w inną stronę ...
Ale jesteś fajna, twarda :-)))

@Koriolan: ale gdzie mi podrzuciłeś na .@ ?

@duchowopopsuty:"Liwa to hejter" nie no luz , tylko NIC NIE PISZE '-Serpuś, niestety, ale Pokrzywiony ma rację, Liwka jest hejterką(pisała, tylko Ty nie chcesz tego dostrzec, poza tym jest szczwaną hejterką i jakże wyrachowaną)Hejtowała swego czasu Skalną, nie lubi inteligentniejszych od siebie, szczególnie kobiet.Potem stworzyła drugie konto-koLo i z niego hejtowała Izę, a ponieważ szukała poparc ...  wyświetl więcej

@duchowopopsuty: http://www.eioba.pl/paula ... i to nie tylko jej się oberwało, jechał po kim tylko popadło ... oczywiście admin po czasie skasował jego konto i twoje.

@duchowopopsuty: O, teraz żeś mnie zaskoczył.Niestety, ale muszę przyznać Ci rację! Marcin S.to chyba jedyny tu na eiobce prawdziwie uduchowiony! Nie wiem czy Koro mu zazdrości, ale na pewno mógłby się sporo od niego nauczyć.Szacun Serpo za prawidłowe "przeczytanie" Sznajderka:-)

@duchowopopsuty: Owszem lubię Dyla za naturalność, ale nie jak zamienia się w parowóz i wali na oślep byle tylko se ulżyć. Ciebie też lubię, ale nie jak zaczynasz wywlekać starocie byle coś udowodnić. Dyl wtedy sporo osób wkurzył, nie ma się co dziwić że nastąpiła taka reakcja. Jak ty nie będziesz wracał to inni też nie będą, przecież to proste. :)

@Joanna E.: Tutaj ... Powyżej ...
Są zawarte w moich postach.
Np "nikt nikogo nie może poznać, nawet samych siebie "
I inne :-)))

@duchowopopsuty: Sznajderek też i za bardzo w jałowe dyskusje nie wchodzi-na tym polega jego wielkość.Dyl go lżył i badał jego cierpliwość, ale on się nie dał sprowokować, myślę, że i Dylo nabrał już szacunku do Marcina.

@Koriolan: ok .. Odszukam i z pewnoscią odpiszę jeszvze tetaz nie wiem czy tutaj czy @.

@szubrawiec: Marcin to zawodowiec, pracował jako kaskader ma za sobą sporą Historię ...

@duchowopopsuty: Hmm..prowokujesz mnie Pinczerku:-)Niech Ci będzie, w sumie to Koro uczył mnie, że mam być szczery i mówić to co myślę:-)...tak, więc, uważam, że...masz rację...Kora bardzo lubię, ale niestety za bardzo ocenia ludzi, jak na przebudzonego:-)Tak, jakby miał patent i monopol na duchowość:-)Myślę, że żyje w pewnej iluzji, którą stworzył sobie wyrywając z kontekstu pewne fr.z Osho czy z Biblii, ale idzie w dobrym kierunku:-)

@szubrawiec: ;))

@Joanna E.: Film "Nietykalni" nie traktuje o gangsterach ani o zemście, warto zobaczyć :)
http://www.filmweb.pl/film/Nie(...)-583390
Ps. Spokojnych snów życzę. :)

@pokrzywiony: znam ten film, lubię. ... Jednak trylogia Ojca Chrzestnego to dla mnie Klasyk, teksty zachwycają swoją uniwersalnoscią i ponadczasową mądrością.

@Joanna E.: Mnie pociąga w nim relacja między dwoma odmiennymi światami, oczywiście każdy film czy dzieło można oglądać z różnych perspektyw ... Tak jak w lesie nie znajdą się dwa identyczne drzewa tak i nie znajdzie się dwóch identycznych ludzi co będą odczuwać w ten sam sposób, pozory identyczności polegają na dostosowywaniu się do odgórnych norm rezygnując przy tym z szczerości ... Ale to takie moje przemyślenia ;)
Jeszcze raz życzę spokojnych snów :)

@pokrzywiony: to ciekawy pogląd wart przemyślenia a to już coś....
co lubię. Dobrej i spokojnej nocy Tobie również. Dziękuję za obecność i głos w dyskusji. Zapraszam ....

@Joanna E.: Pani Joasiu, a za cóż pani się tak do mnie uśmiechnęła:-)Myślałem, że mnie pani znielubiła:-)Dobrej nocki i cieplutkich wiaterków:-)

@szubrawiec: usmiecham się czasem.... zwlaszcza do słów które odzwietciedlają moje odczucia. Mamy chyba podobne spojrzenie na niektóre sprawy. Nie jestem tu, by znielubić ... tak bardzo to znielubienie towarzyszy w sieci,że nie potrafimy myśleć o ciekawości drugiej osoby ... To nas bardzo zubaża .... Spokojnej i cieplej nocy...

@duchowopopsuty: Treningami można łatwo przesadzić, znam takich co szybko szli w górę, a obecnie ich motoryka to prawie zero, stawy, ścięgna, itp ... właściwie stały się złomowiskiem, walki KSW, itp ... to też kiepski pomysł nie ma pewności czy sukces osiągnięty tą drogą rekompensuje przykładowo pęknięta śledzionę, ot taki błysk flesha zabłysł i poszedł w zapomnienie, ci co mieli zarobić zarobili, ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: trochę to pokrętne ale warte przemyślenia. Zastanawiałam się nad tym czym są /pozory identyczności/. To chyba chwilowa potrzeba zbliżenia do kogoś,kto wydaje się pokrewną duszą. Myślę, że nie ma w tym nic złego.... Jesli jednak jest tak,jak piszesz dalej to już dla mnie jest to niewytłumaczalne. Uwazam,że nigdy nie należy rezygnować ze swojej odmienności, a już niedopuszczalną jest d ...  wyświetl więcej

@Joanna E.: ... z tymi wartościami to zaczyna być coraz więcej problemów, im bardziej na potrzeby ich kontroli próbuje się je sprowadzać do wspólnego mianownika tym więcej powstaje nieporozumień, bo czy światło białe potrafi zastąpić tęczę ? , albo zlanie wszystkich klatek z filmu w jedną migawkę usuwając oś czasu będzie tym samym co film ?

@pokrzywiony: może więc warto o nich pamiętać po prostu? myślę,że ich siłą jest to,że istnieją. Problemy z ich wiarygodnością wynikają z ludzkiej niedoskonałości. ...

@Joanna E.: ... może wystarczy je zaakceptować, bez chęci ich zawłaszczenia w jakieś pudełeczko i odstawianie na półeczkę ? Czy można mieć czas na własność ? Może jesteśmy podtrzymywani w nieświadomości, poprzez wypaczone pojęcie o Miłości która jest kluczem do odsłonięcia wszystkich tajemnic Życia ?

@pokrzywiony: aksamitne pudełka chronią ich ponadczasowość. Nie ma nic złego w tym,że chcemy je posiąść.
Czy można mieć czas na wlasność?
Można. .. nie wolno tylko zagarniać go zbyt wiele dla siebie, bo jego nadmiar stanie się bezużyteczny.

@Joanna E.: Czas jest ulotny bez względu na nasze intencje, albo wykorzystujemy go umiejętne albo nie ..., owszem możemy zachowywać chwile w swej pamięci i potem do nich wracać, ale wtedy sami zamykamy się jakby w klatkach czasu ... Dar pamięci też otrzymujemy tylko na pewien czas ...

@Joanna E.: "Można. .. nie wolno tylko zagarniać go zbyt wiele dla siebie, bo jego nadmiar stanie się bezużyteczny."
Jak rozumiesz "zagarniać czas dla siebie" ?

@pokrzywiony: wspomnienia to cudowny produkt uboczmy działania czasu. Nie uważam, że wtłaczają nwtłdo klatki,która jest więzieniem. ... raczej właśnie uwalniając nas powodują ciepłe myśli i swiadomość,że ciągle jesteśmy w nie bogaci. Pamieć działa wybiórczo i czasem gaśnie zbyt prędko. ... wiem coś o tym. Dlatego właśnie należy gromadzić pojedyncze kadry wspomnień, by zadziałały w najmniej spodziewanym momencie ....

@Joanna E.: "wspomnienia to cudowny produkt uboczny działania czasu." ..., a nie pamięci ? Te "klatki czasu zachowane w pamięci", to jakby takie pokoiki mailowe, w których można odetchnąć od ciągłej gonitwy ...

@pokrzywiony: masz rację gdyby nie upływ czasu i pamieć nie byłoby ich z nami. Ja nie naduzywam wspomnień ale lubię je mieć w zasięgu depresyjnych klimatów. Trzeba uważać, bo nawet te najpiękniejsze migawki potrafią ranić jak ostre, cienkie szkiełko

@Joanna E.: "Dlatego właśnie należy gromadzić pojedyncze kadry wspomnień, by zadziałały w najmniej spodziewanym momencie ...." ... to ciekawe, tylko z jednego kadru filmu można wygenerować właściwie nieskończoną ilość nowych filmów, a to tylko dzięki fantazji ;)

@Joanna E.: " Ja nie naduzywam wspomnień ale lubię je mieć w zasięgu depresyjnych klimatów." ... też tak robię, wspominam zapachy przykładowo lasu w lecie, szum drzew, orzeźwiający powiew wiatru, itp ...

@pokrzywiony: jeśli kadr pochodzi z dobrego filmu, nie pozwolisz go skalać jakąś trafną nową produkcją ....

@Joanna E.: ... ale wtedy zachowujesz film nie tylko wybrany z niego kadr, a kadr jest jedynie jakby indeksem służącym do odszukania zapamiętanego filmu ;)

@pokrzywiony: nie przekonujesz mnie. .. ale szanuję Twój punkt widzenia.

@Joanna E.: Nawet nie próbuje przekonywać :) , piszę mniejwięcej jak do działa ..., właściwości ludzkiej pamięci są dość ciekawe ... Ucieczka do wewnętrznego świata z przeszłości przed zewnętrznym ..., albo wykreowanie sobie świata alternatywnego w obronie samego siebie ...
Ps. Jaka muzyka Ci najbardziej odpowiada ?
https://www.youtube.com/watch?(...)3jF0TAk

@pokrzywiony: dla mnie to nieistnienie w wymiarze czasu bieżącego, nadchodzi taka chwila,że zatapiasz się we wlasnym świecie. Świecie myśli, emocji, dylematów. .. próbujesz być sam ze sobą. .. a przecież życie toczy się dalej, osoby wokół Ciebie zauważają Twoją nieobecność. .. Ty jesteś na tyle daleko,że Świat do Ciebie nie dociera ... tak rozumiem zagarnianie czasu dla siebie. Nasze tetaz pisanie też jest pewnego rodzaju zaharnianiem czasu dla siebie.

@pokrzywiony: muzyka jest ważnym elementem mojego życia. Wiele różnych istotnych zdarzeń wiąże się z konkretnymi utworami. Poza ciężkim dla mnie metalem chyba lubię słuchać wszystkiego.

@Joanna E.: ... ja bym to określił, poświęceniem sobie uwagi wspólnym spędzeniem czasu, ale zagarnięcie czasu właściwie czemu nie ;)
https://www.youtube.com/watch?(...)HMnI_Ig

@Joanna E.: " nadchodzi taka chwila,że zatapiasz się we wlasnym świecie. Świecie myśli, emocji, dylematów. .. próbujesz być sam ze sobą."
... u mnie to wygląda troszkę inaczej, zanurzam się w głąb samego siebie tak jakbym zanurzał się w głębinach oceanu obserwując własne emocje, uczucia, myśli ... tak jakby były takimi ławicami ryb o różnych barwach i pozwalam im się uspokajać ...
...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: tak właśnie ja to widzę. .. ten czas https://youtu.be/aht7Oa0ewWIwspólny wszystkim jest tylko mój. Zagarnelam

@Joanna E.: https://www.youtube.com/watch?(...)pfHtnoE ... więc, zachowaj go w aksamitnym pudełku :)
Spokojnych Snów :)
https://www.youtube.com/watch?(...)PLsah0s

@Joanna E.: Z głosów polskich wokalistek to mi odpowiada przykładowo
https://www.youtube.com/watch?(...)3VyB7Ic
https://www.youtube.com/watch?(...)2E6a300
https://www.youtube.com/watch?(...)I484L_s

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: ja jadę raz, dwa, trzy ...
.
https://youtu.be/Xa_rqLblzRo
.

@Koriolan:https://www.youtube.com/watch?(...)r0FW6E8 ... uwielbiam ten kawałek :)))
Droga to właściwie taka Duchowa wykładnia, każdy kroczy tą która jest mu najbliższa i każdy będzie bronił zaciekle bliskich mu dróg do wyznaczonych celów ... ;)
Można też jeździć autostradami, tylko co na nich jest warte życie ?
https://www.youtube.com/watch?(...)eXwP0Lc

@pokrzywiony: "... każdy będzie bronił zaciekle bliskich mu dróg ..."
Kiedyś zastanowiłem się dlaczego tak jest ?
Dlaczego świstak tak broni tego katolicyzmu, choć z każdego otworu kłamstwo wystaje ?
Dlaczego Dyl i serpico tak twardo trzymają się trollowanie ? Mimo, że krzywdzą tym samych siebie i widać to w każdym ich zdaniu ...
.
Zrozumiałem wtedy, że ego/człow ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Troszkę posłuchałem o fizyce kwantowej.
Niestety mam słabe zdanie o nauce ogólnie. Nie potrafi niczego ważnego wyjaśnić.
Np jednym z mocnych wyobrażeń (tzw. faktów) jest to, że żyjemy.
A spróbuj się zapytać naukowców "co to jest życie".
Jeb ...
I już naukowcy leżą i kwiczą :-)))
Trzeba czegoś jeszcze ?
.
Owszem, można się bawić ...  wyświetl więcej

@Koriolan: "Nie potrafi niczego ważnego wyjaśnić. " ... kolejna ludzka skłonność do popadania w skrajności, przy jednoczesnym braku cierpliwości ...
Nie tak do końca niczego, postrzegamy i badamy rzeczywistość fragmentaryczne, gromadząc w swej świadomości tylko porozrzucane puzzle, nie mając pojęcia o tym jaki obraz po złożeniu ich wszystkich razem powstanie ..., nauka jedynie w pewnym zakr ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Hmm ...
Możesz mieć zdanie jakie chcesz. Ja tylko Ci pokazuje co ja widzę.
Nauka to zabawa i próba powiedzenia ludziom ... Eureka !
Ja wiem ...
Ale każdemu naukowcowi się ... Tylko zdawało, że wie.
Spójrz na schemat. Naukowiec coś wie, że to prawda a potem drugi udawania, że to też iluzja przy czym ilość NIEWIEDZY rośnie (wzrasta ilość pytań).
/ ...  wyświetl więcej

@Koriolan: A co z wiedzą o drogach jakimi rozprzestrzeniają się choroby, jest przydatna dla świadomości czy nie ?

@pokrzywiony: Widzisz ...
Nie do końca się rozumiemy bo mamy wbudowany szacunek do nauki.
Ale popatrz ...
Jeden naukowiec mówi, że są wirusy.
A drugi mówi, że wszystko jest tylko drganiem strun (cząstek energii).
.
Teraz musisz dokonać WYBORU. Co jest prawdą. Bo jedno drugiemu przeczy :-)))
A prawda NIE JEST kwestia wyboru.
Więc jeden i drugi ...  wyświetl więcej

@Koriolan: spróbuj posłuchać "Z czego zrobiona jest muzyka" :-)))
.https://youtu.be/ar2ZZouLXeI
.

@Koriolan: Dawniej jak wybuchała epidemia jakiejś choroby, a ludzie swe działania opierali wyłącznie na wierze i autorytetach, zapominając o rzetelnym gromadzeniu i porządkowaniu faktów, to wystarczyło pokazać palcem domniemanego czarnoksiężnika czy czarownicę i nieszczęśnicy byli traceni w okrutnych mękach, a choroba dalej grasowała do chwili aż zastymulowana nią natura, nie odpowiedziała na taki ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Ech ...
Próbujesz mi pokazać, że nauka jest dobra. Ale tak nie jest. Wystarczy porównać ilość ofiar w walce na maczugi i na bomby atomowe :-)))
Jednym słowem nauka nie zmniejsza liczby ofiar i cierpienia ludzkości. Jedynie je zmienia.
.
Mam inne zdanie na temat Miłości.
Miłość jest wszystkim co istnieje.
Inaczej mówiąc istnieje tylko Miłość. ...  wyświetl więcej

@Koriolan: "Próbujesz mi pokazać, że nauka jest dobra. Ale tak nie jest. " ... przecież oboje wiemy, że nie chodzi o samą Naukę ani o jej Osiągnięcia ..., tylko o to do czego człowiek wykorzystuje dostępne mu możliwości. Przykładowo jeden na motocyklu ( osiągnięcie nauki ) będzie jeździł i czerpał z tej jazdy korzyści i radość, a inny nie dość że sam się zabije to jeszcze kogoś pociągnie za swoja głupotą ...

@pokrzywiony: Hmm ...
Ja jestem już w innym świecie ...
Próbuję Ci powiedzieć, że czy ktoś czerpie przyjemność czy kogoś zabije ... Jest bez znaczenia :-)))
.
P.S.
Wiem, że to dla wszystkich brzmi jakbym zwariował ... Ale nie chce mi się już udawać :-)))

@Koriolan: Wiem w którym świecie jesteś, ale są tu tacy co jeszcze przez pewny czas muszą się pomęczyć ..., a choćby ze względu na odpowiedzialność za czyjeś życie jakie na siebie wzięli, postaraj się to zrozumieć będąc tam u góry :)
https://www.youtube.com/watch?(...)9FmL6hc

@pokrzywiony: Ech ...
Nie jestem nigdzie indziej niż TU.
Nie jestem nikim innym niż inni, Dyl, Felicjanna czy ktokolwiek.
Jedyna różnica to to, że zadałem sobie pytanie kim jestem i słyszałem odpowiedź :-)))
Reszta jest taka sama :-)))

@Koriolan: By znaleźć się w innym świecie nie trzeba zmieniać miejsca, to raczej kwestia stanu Ducha w jaki się wchodzi :)

@pokrzywiony: trochę źle to napisałem. Odpowiem Ci artykułem.
Ale oczywiście masz rację. Inny świat to zmiana wewnętrzna. Ty widzisz ten sam świat inaczej :-)))

@pokrzywiony: Ech ...
Nie będę pisał artu.
Inny świat to 'rozszerzony' świat.
Np jesteś w domu, czujesz zapach bigosu, schabowego i innych. Pewnego razu wybierasz się do lasu i czujesz zapach mchu, grzybów i poziomek. Cudowne zapachy ...
Ale to nie znaczy, że zapominasz zapach bigosu ... Nie.
To po prostu oznacza, że gdy wrócisz do domu możesz im opowiedzieć jak ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
"Ale też widzę i świat Tollego, de Mello, Messaro czy Spiry ...
Te są ciekawsze i o tych chcę opowiadać :-)))" ..., a dlaczego nie chcesz opowiadać o świecie który sam widzisz ..., tak trudno być sobą ?
Oglądamy i analizujmy świat, od tego co możemy zbadać własnymi zmysłami w pewnej chwili okazuje się że ten świat stał się nudny bo zmysły są ograniczone, by wnikać n ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Tak naprawdę to jestem sobą i opisuje świat który widzę lub wydaje mi się, że widzę lub który sobie wyobrażam (wymyślam go). Tamte nazwiska napisałem by określić z czyim światem mój świat jest podobny. Nikt nie może być nikim innym niż jest. Może jedynie udawać kogoś innego.
Dobrze opisałeś proces odkrywania czegoś nowego. Tak właśnie robię odkrywając kim jestem. Buduje jakaś ...  wyświetl więcej

Widzę, że warczę, a nie tak miałam brzmieć - przepraszam

@Felicjanna: daj spokój, rozmawiamy ... to właśnie jest sens tej rozmowy,by wskazywać swoje Ego i uczyć się słuchać tych,którzy myślą inaczej .... Zaglądaj, pisz,bądź sobą. .. Lubię takie rozmowy choć nie z każdym mi po drodze ale lubię słuchać ludzi i czuć ich emocje.... Pozdrawiam.

Chodziło mi o mnie samą i o to, że nie uwolniłam się o końca od pewnych prawidłowości, które bardzo długo tkwiły zaszczepione w moim ja. Więc pisanie Jego, Jemu, wywołuje we mnie jeszcze niechciane skojarzenia. Ja zaś przekładam to zaraz na odczucia innych, w tym tkwiących. I cóż, bezprawnie to czynię. Przykro mi, jeżeli kogoś uraziłam, nie takie miałam intencje...

@Felicjanna: już napisałam wcześniej ...
Daj spokój. .. Masz prawo do swoich myśli,emocji i uczuć. Tu nie ma towarzystwa wzajemnej adoracji ale są ludzie,którzy mówią prawdę. Punkt widzenia zmienia się z wiekiem i z punktm siedzenia

  Koriolan,  06/10/2017

@Felicjanna: mi też nic nie przeszkadza. Moja reakcja dotyczyła Twoich zadr. Żeby nie było ... Ja mam ich statystycznie więcej niż normalny człowiek (startowałem z dużym bagażem 'wiedzy').
Z innej strony ...
Hmm ...
Wiesz co to zadry ... Fajnie :-)))
Uwielbiam ludzi którzy to wiedzą :-)))

@Koriolan: czytam twój rozwój duchowy.

  Koriolan,  06/10/2017

@Felicjanna: cieszę się :-)))
To dobra rzecz :-)))

@Koriolan: "To dobra rzecz :-)))"
Kiedy "rzecz" ktora traktuje o niczym kogos cieszy to trzeciego "to" nawet smieszy.
I to nawet ......porzadnie !

  Koriolan,  07/10/2017

@zakrawarski: cóż ...
To lepsze niż hejtowanie :-)))
A śmiech to zdrowie :-)))

@Koriolan: ""A śmiech to zdrowie :-)))""
Zgoda na sto !

  VIVI.,  06/10/2017

...a mi ten tekst przypomniał najlepsze i najcieplejsze ostatnie chwile... momenty, dla których warto... i czekać i wszystko...

@VIVI.: świetnie dowiedzieć się o tym. Dziękuję.

  VIVI.,  06/10/2017

@Joanna E.: pozwolę sobie w najbliższym czasie poznać resztę Pani tekstów. Miłego wieczoru i pozdrowienia

@VIVI.: zapraszam ... nawet posiedzieć i milczeć.... Czasem robię to samo ....

  VIVI.,  06/10/2017

@Joanna E.: wiem... warto... kilka lat temu chciałam dochodzić prawdy słowami. Teraz wiem, że Ona broni się bez nich

@VIVI.: pięknie powiedziane.... prawda bywa różna ale jest w niej niezwykła swieżość, która potrafi wiele uzdrowić. ... trzeba nauczyć się z Nią żyć i docenić. ... To trudne czasami ale zawsze dobrze oceniane przez skrzuwdzonych ....

  VIVI.,  07/10/2017

@duchowopopsuty: słuchaj mądralo - znudziło mi się twoje wieloletnie stękanie i na siłę wszystkich przekonywanie jaki to jesteś wspaniały, cudowny, przyjacielski, logiczny, wysportowany, mądry, prawdziwy itd. Ty mnie poprawiałeś, innych , wszytkich... o boże jak bardzo ci dziękuję, że dzięki tobie poznałam swoje niedociągnięcia i mogłam pracować nad sobą warsztatem pisania i wartościami moralnymi. ...  wyświetl więcej

  VIVI.,  07/10/2017

@duchowopopsuty: nie mam kaca. wróciłam z treningu. Rękawice z kimś takim?? come on??... chyba żartujesz.. jesteś największym KALEKĄ emocjonalnym jakiego znam i było mi ciebie żal. dalej jest, ale tylko ty masz na to wpływ i możliwość zmiany. Zrozumiałeś ciapko? I przestań już obrażać innych i zarzucać im czegoś o czym nie masz pojęcia ok? No..

@VIVI.: Spokojnie ...
To tylko ocipres :-)))
:-)))

  VIVI.,  08/10/2017

@Koriolan: dzień dobry Korolian. Spokojnie - jestem spokojna:)

@VIVI.: To super ...
Lubię Cię wyluzowaną, wtedy można wspólnie widzieć piękno tego świata :-)))

No normalnie... Kto to widział, żeby ludzie, o poezji tak długo rozmawiali... i na dodatek- chłopy z babami :)))

@Felicjanna: ha ha dobre! Jest tu wiele wartościowych Osób. Od lat,kiedy tu trafiłam ciągle są. Jedni odchodzą drudzy przychodzą ... Taka trochę poczekalnia ale z tą różnicą, że zawsze mozna znaleźć tu coś dla siebie i o tym porozmawiać.

@Felicjanna: ... Seksmisja ...
Hmm ...
Nie jesteś już "młodzikiem" :-)))

@Koriolan: Młodzikiem? Darujmy sobie dyrdymały popsutych i zgorzkniałych. No...

@Koriolan: Wracam do stanu równowagi. Popróbuję coś z siebie wywalić, ale nie znachoruj-:))) Wiesz, że często skutek jest odwrotny-
ps-przeładowany ten pokój- więc mój nowy art- czekam na komentarze-:)))

@Felicjanna: hmm ...
Bardziej mnie ciekawiło czy ... Seksmisja ...
Młodzik wyszedł przy okazji. Tak dla poruszenia otoczenia :-)))

@Felicjanna: Proponuje, napisz kiedy i gdzie dokonalas operacje zmiany plci ?
Masz sie dobrze w nowej roli, warto bylo ?
Wspomnij co zrobiliscie z twoim czlonkiem ?
Ale -welcom- w gronie powykrzywianych, popsutych i zgorzkniałych znanych i nie znanych.
Oraz --jedynego tu rozsadnego--......Pana Z a k r a w r s k i e g o.......

  jotko49,  07/10/2017

Skoro już tyle pojawiło się tu brzydko pachnących szambem grajdołków,
pomimo próśb Joanny, dołożę i ja swe z niesmakiem,
bynajmniej nie z wonią dziewanny czy choćby tatarakiem.
Od siedmiu lat chłonę Jej obrazy które przesyłała z swego pokoiku,
jakby w telepatycznym mym urodzinowym prezencie.
Nie musiałem się nawet logować by w jego zaciszu zagłębić się i w ich ...  wyświetl więcej

@jotko49: witaj mój wierny Czytelniku:) miło, że zaglafasz. Jeszcze nigdy nikt nie napisał tylu słów w obronie mojego słowa. Jestem pod wrażeniem. Panie, Panowie przedstawiam Wam Eterycznego i Uduchowionego jotko49. Warto być w kręgu Jego zaintetesowania, bo czuje bardziej, wymaga więcej i ceni kreatywność.

@duchowopopsuty: smakowitej podróży :-)))

@duchowopopsuty: :-)))

@Koriolan: witaj Kori, myślałam o tym co napisałeś. ... Chyba trochę bronię się przed stwierdzeniem, że Człowiek jest Miłością samą w sobie,bo takim stworzył Go Bóg. W swojej Miłości do Człowieka
Ten sam Bóg dał Człowiekowi wolną wolę i to już jest bardziej interesujące.
Dla mnie stwierdzenie,że każdy Człowiek jest miłością jest dużym nadużyciem. Biorąc pod uwagę np.mnie... Ja mam w ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  08/10/2017

@Joanna E.: Kim jestem ?
To naprawdę konkretne i osobiste pytanie. Siadasz spokojnie i zadajesz sobie pytanie "kim jestem ?". Potem słuchasz co napływa z głębi Ciebie. Np pojawiają się myśli "jestem Joanna", "jestem kobietą" itd. Mi chodziło właśnie o takie myśli. Ty uważasz, że ktoś inny wie lepiej kim jesteś - poetka ... Jaka ?
Mi chodzi o to kim naprawdę jesteś, co Ty myślisz o sobie samej :-)))

@Koriolan:"Siadasz spokojnie i zadajesz sobie pytanie "kim jestem ?". Potem słuchasz co napływa z głębi Ciebie." -Witaj Koro:-)Oczywiście,że tak, ale...czy tutaj nie ma pewnej pułapki? Czy nie ma ryzyka, że błędnie odczytam ten wewnętrzny głos? Kto to ma zweryfikować? Mieliśmy już w historii świata wielu szaleńców, przekonanych, że prawidłowo odczytują"wewnętrzny przekaz","głos Boga"?Skąd mam wied ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: A KTO ma wiedzieć kim jesteś ?
.
Z innej strony ...
Czego może się bać syn Boga ?
Zakładamy, że mówimy o prawdziwym Bogu i prawdziwym synu :-)))
Z jeszcze innej strony ...
Wszystkie odpowiedzi są w Tobie. Boisz się je zobaczyć ?

@Joanna E.: A czym dla Ciebie jest prawdziwa Miłość ?
Ludzka, normalna to gdy facet zobaczy ładną kobietę, pogada z nią, prześpi się i stwierdzi "ok, ożenię się z nią bo mi z nią fajnie bo łączy nas miłość". Albo matka mówi do dziecka "kocham Cię".

@Joanna E.: Jesteś niedoskonała ?
A czego Ci brakuje do doskonałości ?

@Joanna E.: A dlaczego zapominamy o sobie ?
Kiedy zaczęliśmy i dlaczego ?

@szubrawiec: 'Siadasz spokojnie i zadajesz sobie pytanie 'kim jestem ?'.
Takie pytanie mozesz rowniez postawic sobie chodzac.
Wielcy kompozytorzy jak: Brahms, Dworzak wpadali na swoje idee na swoich spacerach.
Pomysl, spacerujesz wieczorem i zapadles tak gleboko w twoje myslenie, ze sie zagapiles.
I nagle walisz lepetyna w uliczna lampe i krzyczsz z bolu....Eureka.....v ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: popieram w całości Twój punkt widzenia/odniesienia

@Koriolan: zapominamy o sobuie wteduy,kiedy inni zaczynają o nas zapominać ... to się nazywa samotność

@Joanna E.: Sorry ...
Ale co innego miałem na myśli. Tu chodziło mi o rozwój ego/umysłu człowieka.
Gdy się rodzisz to jesteś sobą. Mama Ci mówi "jaki piękny bobasek". Ale gdy już opanujesz chodzenie i język to słyszysz "siedź grzecznie, nie mów cholera, nie jedz cukierków przed obiadem" itd. Wtedy widzisz, że bycie Sobą jest złe, zaczynasz być tym czym chcą rodzice ...
WTEDY Z ...  wyświetl więcej

@Joanna E.: " ... to się nazywa samotność" ... po otwarciu się na działanie Boga, wszystko co Żywe staje się bliskie i samotność umyka, gdzieś tam w nieodwiedzane zakamarki pamięci ... :)

Do wody wskoczyl Dyl ale wyszla Felicjanna !
No i jak tu mozna watpic w cuda ?
Ja nie watpie......na mur !

@zakrawarski: uważam, że się mylisz bracie :-)))
Dyl ma straszną głowę ...



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2017 grupa EIOBA. Wrocław, Polska