JustPaste.it

Skrócony czas oczekiwania na wjazd i wyeliminowane korki w ThyssenKrupp

ThyssenKrupp Steel Europe usprawnia obsługę załadunków oraz eliminuje korki na bramie wjazdowej, dzięki terminalom samoobsługowym i wagom samochodowym firmy PAARI®

ThyssenKrupp Steel Europe usprawnia obsługę załadunków oraz eliminuje korki na bramie wjazdowej, dzięki terminalom samoobsługowym i wagom samochodowym firmy PAARI®

 

Skrócony czas oczekiwania na wjazd i wyeliminowane korki: ThyssenKrupp automatyzuje odprawę samochodów ciężarowych w swojej fabryce w Duisburgu.

Dzięki kompleksowej przebudowie bram oraz rozległej automatyzacji procesów rejestracji i odprawy samochodów ciężarowych, długi okres oczekiwania na wjazd oraz uciążliwe korki przed bramą fabryki 6 i 7 w zakładzie ThyssenKrupp na północy Duisburga, wkrótce będą należeć do przeszłości.

Na zachodzie Niemiec, w kraju związkowym Nadrenia Północna-Westfalia, znajduje się huta należąca do firmy ThyssenKrupp Steel Europe, jednego z największych na świecie producentów stali. Na teren huty przyjeżdża codziennie ok. 1500 ciężarówek. Pomimo tego, że liczba ta od  lat sukcesywnie wzrastała, technologia stosowana do rejestracji wjazdu i wyjazdy nie zmieniała się od lat osiemdziesiątych.  Wszelkie ruchy na bramie  były rejestrowane przez wyznaczonych pracowników ręcznie. Powodowało to tworzenie się korków oraz kolejek, a długi i niesprecyzowany czas oczekiwania na wjazd, stanowił dużą uciążliwości dla spedytorów i kierowców.

Z początkiem 2016 r. rozpoczęto częściową przebudowę bram 6 i 7.  Technologia została zmodernizowana, a procedury obsługi zoptymalizowane i w znacznym stopniu zautomatyzowane. Grupa PAARI® dostarczyła na teren huty 7 wag samochodowych, wszystkie wykonane w niestandardowych wymiarach oraz zainstalowała i zintegrowała 19 samoobsługowych terminali logistycznych.

Z uwagi na specyfikę zakładu, wszystkie dostarczone przez PAARI® wagi i urządzenia, wraz z oprogramowaniem, zostały zainstalowane i zintegrowane w sposób nie zagrażający płynności funkcjonowania huty.  Zgodnie z życzeniem Zleceniodawcy, terminale zostały wyposażone w szczególnie duże ekrany dotykowe. Dzięki zastosowanym technologiom, pojazdy  mogą być odprawiane w sposób płynny, szybki, bez angażowania dodatkowego  personelu i to w trybie 24/7.

Kontrola wjazdu, szkolenia z zasad BHP, sterowanie załadunkiem oraz wydawanie dokumentacji – wszystko odbywa się w sposób zautomatyzowany.

Prowadzenie użytkownika na terminalach zostało zaprogramowane indywidualnie pod kątem potrzeb Zleceniodawcy i może odbyć się w wybranym przez użytkownika języku. Dzięki możliwości obsługi terminala z poziomu kabiny kierowcy, cały proces rejestracji odbywa się jeszcze szybciej i wygodniej.

Aby odprawa odbywała się bez przestojów i spiętrzeń, dysponenci rezerwują w systemie do awizacji stosowne okno czasowe.  Każdy kierowca, po przyjeździe rejestruje się na jednym z terminali wjazdowych, a każdy pojazd zostaje zważony.  Również ten proces nie wymaga obecności pracownika zakładu.

Wszystkie dane z rejestracji i pomiarów masy zostają automatycznie przesłane do systemu informatycznego firmy ThyssenKrupp. Pozwala to ludziom z obszaru załadunku i magazynu, na szybkie reagowanie i właściwe przygotowanie się do kolejnych działań. Załadunek odbywa się szybko i bez zwłoki. Podczas opuszczania terenu zakładu, następuje kolejne ważenie pojazdu, a kierowca wyrejestrowaniu się na terminalu samoobsługowym, może opuścić teren huty.

 Żródło: Materiały prasowe PAARI Group®

Dodatkowe informacje: „Czas na zmiany - modernizacja bram wjazdowych zakładu w Duisburgu” (https://www.thyssenkrupp-steel.com/de/unternehmen/standorte/gate-4/)