Login lub e-mail Hasło   

Powrót do Astrologii

Teoria Słowa
Wyświetlenia: 791 Zamieszczono 12/11/2017

Z tą ewolucją, to nie wiadomo do końca .... jak było. Brak ciągłości pomiędzy gatunkami, nagłe zanikanie gatunków i pojawianie się nowych ...

Pracuję teraz nad teorią, która przyczynę "ewolucji" umieszcza w ... Kosmosie.

Pierwszą barierą do pokonania, jest stworzenie modelu mózgu, który zewnętrzne oddziaływanie grawitacyjne - poprzez indukcję - "przetwarza" w ciąg impulsów nerwowych (rola synaps?). Jeśli byłaby to prawda, to konsekwencje tego zjawiska byłyby przeogromne!

Po piewrsze: to co myślimy wynikałoby z indukcji pola grawitacyjnego - a w konsekwencji zaprzeczałoby istnieniu wolnej woli.

Po drugie: powstanie życia na Ziemi, byłoby efektem grawitacji - indukcji, ktra wywołała w prostych związkach węgla, tlenu, azotu, wodoru, przebiegi impulsów, w efekcie - prowadzących do powstania co raz bardziej skomplikowanych organizmów. Bicie serca i oddychanie byłoby skutkiem działania indukcji pola grawitacyjnego.

Po trzecie: różnorodne formy życia na Ziemi byłyby odbiciem różnorodności układu gwaizd, galaktyk, planet i wszelakich ciał niebieskich w Kosmosie (samych gwiazd jest według szacunków około 10 do potegi 20!). Zatem istnienie pięknego motyla, sosny, wróbla i każdego innego stworzenia - łącznie z nami - byłoby wynikiem swoistego, różnego dla każdego gatunku fauny i flory, układu gwiazd i innych obiektów astronomicznych na niebie!

Zatem ewolucja w rozumieniu darwinowskim byłaby niepotrzebna, a odrębość gatunkowa i nagłe pojawianie się i zanikanie różnych zwierząt - zrozumiałe.

Byłby to również powrót do łask Astrologii - poseudonauki o wpływie układu gwiazd na zachowanie człowieka.
Astrologia stałaby się nauką na równi z fizyką.

No to na tyle ... a odnośnie tego uproszczonego modelu mózgu: ruch jednej materii względem drugiej - magnes/cewka - wywołuje indukcyjne powstanie impuslu elektrycznego. Jeśli ruch przyspieszony jest równoważny grawitacyjnemu ... to dlaczego nie mogłoby być tak, ze nasz ruch na Ziemi i względem innych ciał niebieskich, nie mógły być przyczyną indukowania się myśli, przebiegu impulsów nerwowych, bicia serca, oddychania ... i dlaczego powstawanie różnorodnych form materii ożywionej na Ziemi... nie mogłoby być spowodowane różnorodnością oddziaływania grawitacyjnego gwiazd i planet?

A grawitacja? To przecież sposób działania Boga ... ?

Podobne artykuły


16
komentarze: 5 | wyświetlenia: 2442
16
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1360
15
komentarze: 6 | wyświetlenia: 2662
15
komentarze: 27 | wyświetlenia: 618
15
komentarze: 17 | wyświetlenia: 957
14
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1463
14
komentarze: 3 | wyświetlenia: 685
14
komentarze: 44 | wyświetlenia: 2604
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2192
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2199
13
komentarze: 15 | wyświetlenia: 708
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 727
13
komentarze: 45 | wyświetlenia: 662
13
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1865
13
komentarze: 1 | wyświetlenia: 446
 
Autor
Artykuł



Ja sobie spokojnie poczekam na wypowiedzi innych użytkowników, też mam podobne koncepcje i nie chce niczego sugerować. Pracujesz już nad swoją Teorią sporo lat, dlatego nie chce przeszkadzać ;)

jeżeli brać pod uwagę astrologię, jako naukę, to raczej w odniesieniu do teorii (nie znam nazwy), która mówi o czasie jako czymś zaistniałym i niezmiennym, a wszystko już się wydarzyło i jest niezmienne. Czyli, że postrzegamy czas, w zależności od miejsca, w którym stoimy.
Astrologia- to brednie. moje horoskopy, nawet naciągnięte, sprawdzają się na linii prawdopodobieństwa wystąpienia zdarzenia

@Felicjanna: http://lubimyczytac.pl/ksiazka(...)stosc-1
Czytałaś to ? Jak się myje okna podczas pełni księżyca, albo podczas nowiu ?
Przypływy i odpływy oceanów i mórz są powodowane fazami księżyca. :)
Statystyki z służb ratowniczych wykazują wpływ faz księżyca na ludzkie zach ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: czytałam i oglądałam- brednie, że aż pusty śmiech mnie porywa. Pełnia skłaniająca do złych zachowań itp. Alibi dla popaprańców - moje zdanie

@Felicjanna: I tak i nie :) ... Popatrz jak byty powołane do życia walczą o swoje miejsce i prawo do życia ? ... to jeszcze jest ok, gorzej jak takie byty chcą być pępkiem wszechrzeczy ...
Kiedyś sporo gadałem z takim magistrem od psychologi społecznej, gdy miałem 17lat, stwierdził że napisze coś w kopercie którą otworzymy po 20 latach i zobaczę że przewidział moją przyszłość. Po 20 latach ...  wyświetl więcej

Ech ...
Jestem przeciw tej teorii. Dlaczego ?
Np dlatego, że czasem myślę o tym samym a układ sił grawitacyjnych NIGDY nie jest taki sam :-)))
Ale ....
Teoria jest odmienna :-)))

@Koriolan: Czy przykładowo świadomość wpływu zmiany oświetlenia na nastrój, pomoże skompensować odchyłki w myśleniu powodowane zmianą nastroju ?

@pokrzywiony: tak ...
Mniej więcej o tym mówię. Powiedzmy, że patrzę na ludzi i oni nie zmieniają sposobu myślenia a inni zmieniają i to kolosalnie. Dodatkowo można np powiązać zmiany sposobu myślenia z jakąś tragedia kogoś bliskiego ale jak to powiązać ze zmianą grawitacji osobowej ?

@Koriolan: Pilot pod przeciążeniem 9G też inaczej myśli ;)
https://www.youtube.com/watch?(...)YKqu_iY

@pokrzywiony: masz rację ale w/g mnie jest to wpływ "przeciążenia" całego organizmu. A dokładniej zmniejszenia ilość krwi w mózgu. Końcowo doprowadza to do utraty przytomności. Tymczasem zbadano, że małe zwiększenie grawitacji niespecjalnie zmieniają ... Myśli. Tymczasem podobny próbuje wykazać, że drobne zmiany grawitacji WYWOŁUJĄ określone myśli. I odwrotnie określone myśli wywołują zmiany bruzdkowania mózgu. To już jest chyba pomyłką bo myśli są innej klasy rzędu prędkości.

@Koriolan: Czymś innym jest statyczny wpływ, a czym innym dynamiczny wpływ nawet subtelny wywołujący nieuświadomiony niepokój :)
"Tymczasem podobny próbuje wykazać, że drobne zmiany grawitacji WYWOŁUJĄ określone myśli." ... chyba nie to chce wykazać :)

@pokrzywiony: a według Ciebie "... zewnętrzne oddziaływanie grawitacyjne - poprzez indukcję - "przetwarza" w ciąg impulsów nerwowych (rola synaps?). "
Co by to miało znaczyć jak nie myślenie ?
Oczywiście impulsy nerwowe to jeszcze nie myślenie .. ale wydaje mi się, że taki jest cel.
Zwłaszcza gdy zestawia grawitację z książką de Mello :-)))
.
By wykazać wpływ gra ...  wyświetl więcej

@Koriolan: E = mc^2 ... została wykazana równoważność energii i masy, a masa staje się punktem grawitacyjnym :)
Poszukaj powiązania pomiędzy fotonem, a masą spoczynkową ..., myśl jest jak foton :)
Znasz zbyt dużo teorii z kartki papieru, a zbyt mało z zastosowań tych teorii. Ja uważam że to co pisze Podobny ma sens, ale obaj się gubicie w teoriach które poznaliście z kartki papieru . ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: jestem przeciw :-)))
Prawda jest całością !!!
A każda jej cząstka jest ... Całością :-)))
Sorry ...
Ale ja to przeczytałem i doświadczyłem :-))))
.
Podobny .,..
Już wiem co mi nie pasuje w teorii podobnego.
Dla mnie myśl jest ... ENERGIA !!!
.
Podobny twierdzi że TYLKO jedną z form energii - grawitacja.
Z czym nie mogę się zgodzić :-)))
Wszystko wpływa na Wszystko :-))))

@Koriolan: Nie przyszło Ci do głowy, że fundamentalna cząstka energii musi mieć więcej niż 4 wymiary ?
Inaczej te Twoje przypuszczenia są do kosza :)
"Wszystko wpływa na Wszystko :-)))) ' Operujesz ogólnikami, a "Diabeł tkwi w szczegółach" Wszystkie wielkie ideologie oparte na ogólnikowych hasłach szlak trafił, to przysłowie nie wzięło się przypadkiem. Tak jak żadna forma Życia nie powstała bez powodu ... :)

@pokrzywiony: ech ...
Podobny szuka JEDNEGO prawa dla całego wszechświata ....
Ja już znalazłem :-))))
Ty możesz znaleźć swoją :-))))
.
Błogosławieni szukający ....
Oni bowiem znajdą to co szukali:-)))
.
Ci co przestali szukać już są martwi :-))))

@pokrzywiony: he he ....
Nie szukam diabła....
Znalazłem Boga :-)))
.
A Bóg jest JEDNYM ....
Jest Wszystkim :-))))

@Koriolan: "Podobny szuka JEDNEGO prawa dla całego wszechświata .... " ... dobrze że szuka, a nie go wymyśla ;)

@Koriolan: "Znalazłem Boga :-))) " Gdy znalazłeś Boga, to po co Ci Diabeł ?

@pokrzywiony: he he ...
Ty myślisz, że PRAWDA jest za górami, za lasami, za siedmioma morzami ....
Tak jej normalni ludzie szukają. Serpico, Dyl i inni ..
I dlatego NIE ZNALEŹLI ....
Bo PRAWDA jest ....
.
No właśnie ... Gdzie ?

@pokrzywiony: no właśnie.
Po co mi szczegóły ?
Nauka utonęła w szczegółach :-)))
Zauważ ...
Nauka najpierw wymyśliła eter, potem atom, potem elektrony, potem, protony i tak coraz WIEKSZE szczegóły ...
W końcu dotarlo do nich ... Że mówią o NICZYM :-)))
Materia nie istnieje ... Widzisz to ?

@Koriolan: W Życiu, którego doświadczamy w każdej chwili ... :)

@Koriolan: "W końcu dotarlo do nich ... Że mówią o NICZYM :-))) " To jak szukając grawitacji Roju w pszczołach należących do tego Roju, znajdziesz ?

@gwoli_scislosci: no nie ...
Ty i Dyl to szczytowa para ....
Nikt Was nie przebije :-))))

@gwoli_scislosci: Pewnie że miło, nie widzę problemu. Dlaczego go nie widzę ?

@pokrzywiony: cóż ...
Wystarczy znaleźć królową ...
I wszystko jasne :-))))

@Koriolan: "Wystarczy znaleźć królową ... "
...
Nie, królowe się rodzą i umierają ..., tak samo jak Królowie i Cesarzowie, a Życie i Grawitacja trwa ;)

@gwoli_scislosci: Na ... uj mi taki balast ?

@pokrzywiony: e tam ...
Życie się nie rodzi i nie umiera ...
A gdzie była grawitacja przed wielkim wybuchem ?

@Koriolan: Jaki masz dowód że jej nie było ?

@pokrzywiony: taki, że fale grawitacji rozchodzą się z prędkością światła .... A wtedy nie było światła :-))))

@gwoli_scislosci: Ale, ja nie chcę być Tolle, ani Budda, itp ..., a z wizerunkami jest tak jak z tą królową w roju umierają i się rodzą. Jeszcze raz powtórzę, na ....uj mi taki balast ?

@Koriolan: "A wtedy nie było światła :-))))" ... a skąd to wiesz ?

@gwoli_scislosci: Jak już chcesz promować, to promuj siebie :))))))

@gwoli_scislosci: No to już wiesz czego potrzebujesz, wypracuj to w sobie przecież potrafisz :)

@pokrzywiony: dwie sondy kosmiczne to potwierdziły ...
Nie wiem czy to nie Ty dawałeś link do tego.
Sonda zrobiła zdjęcie wszeswiata tuż po tym jak pojawiło się światło. To upewniło naukowców, że był wielki wybuch i gdy plazma ostygła na tyle by fotony mogły być widoczne to pokazał się obraz wszeswiata. Ten obraz zarejestrowała sonda :-)))
.
Jak znajdę to na YT to Ci podeślę link :-)))
To był jakiś wykład Polaka, fizyka o wielkim wybuchu.

@gwoli_scislosci: To popracuj nad swoim "looku" pod spokój i rób sobie wizerunek dla siebie :)

@Koriolan: Coraz więcej fizyków ma wątpliwości co do wielkiego wybuchu jako prapoczątku, a światło mogło istnieć uwięzione w czarnej dziurze wielkości ziarnka maku ? Mogło ... ? Czyli mogła być i grawitacja i światło i przestrzeń ..., mogło tak być ?

@pokrzywiony: cóż ...
Nauka nie wie nic ... Na pewno. Dlatego nie szukam PRAWDY w nauce. Przyjmuję, że wszystko jest energią i nie ma co jednej z jej form wyróżniać. Bez sensu mi się wydaje, że myśli są grawitacja a życie jest światłem :-)))
Ale jeśli ktoś to lubi ... To czemu nie ?

@Koriolan: Zależy co rozumiesz pod pojęciem nauka ? Czy Nauka to coś co się dokonało, czy coś co trwa nie mając początku ani końca, taki wieczny proces poznawczy ?

@pokrzywiony: nauka to dla mnie proces ...
Nie wiem czy wieczny. Na pewno miał początek :-)))
To proces plus wiedzą jaką w danej chwili mają ludzie.
Zauważ, że nauka to czyste ego. Czyli pamięć i myślenie :-)))

A jak grawitacja spowoduje, że spadniesz ze schodów, rąbniesz głową o schody, stracisz przytomność i przestaniesz myśleć to co na to twoja teoria? Była grawitacja, była indukcja, a efektu brak. I wszystkie wielkie planety rumienią się ze wstydu, że mała główka górą i niezależna od układu ich sił.

  podobny,  14/11/2017

@Hamilton Starszy: Jeśli zniszczysz "druciki" w komputerze - też przestanie działać. Nie w tym rzecz, że można coś zepsuć - rzecz w tym, żeby w końcu odkryć jak to działa. Nauka potrafi badać strefy aktywności mózgu (fMRI), ale nadal nie wie, w jaki sposób myśl powstaje ...

@podobny: ""Pracuję teraz nad teorią, która przyczynę "ewolucji" umieszcza w ... Kosmosie""
Nie pracuj zbyt wiele, bo to wlasnie zmeczony mozg daje taki rezultat .
Odpocznij wowczas wszystko rozwiaze sie samo !

@podobny: sprowadzanie procesu myślenia tylko do grawitacji jest tak samo niedorzeczne jak tłumaczenie wszystkich zjawisk politycznych, społecznych i gospodarczych masonami i iluminatami. Prezentujesz podobny rodzaj myślenia. Równie dobre byłoby światło, dźwięk, fale oceanu, chrapanie albo uderzenie pioruna czy wybuch supernowej.

  podobny,  15/11/2017

@zakrawarski: Masz rację, myślenie to choroba. Zresztą każdy ma jakąś, bo każdy ma jakieś "myślenie". No cóż, ja pewnie na swoje myślenie kiedyś umrę i ok. Ale może uda mi się przynajmniej odkryć trochę mechanizm myślenia, co pozwoli ludziom lepiej zrozumieć siebie.

  podobny,  15/11/2017

@Hamilton Starszy: Czegoś nie rozumiesz. Nie da sie procesu myślenia sprowadzić tylko do grawiatacji, natomiast można próbować zrozumieć-odkryć jej rolę w powstawaniu myśli. Zdajesz sie prezentować postawę osoby wszyskowiedzącej, kwetionującej prawie wszystkie opinie na eioba - nie dziwi mnie to, bo taki już jesteś - "czepialski"

Ja natomiast jestem troche odwrotnością Ciebie - nie krytyku

...  wyświetl więcej

@podobny: nie zamierzam cię zniechęcać w twoich poszukiwaniach. Przeciwnie, twoje teksty (przynajmniej niektóre) są ciekawe i inspirujące. Nie oczekuj jednak zachwytów. Nie dysponujesz ani jednym dowodem, ba, nawet poszlaką, że myślenie i grawitacja mają jakieś wspólne i udokumentowane cechy czy interakcje. A sięganie do "zdobyczy" astrologii pachnie średniowieczem. Poza tym każdy twórca nowej teo ...  wyświetl więcej

@podobny: " Nauka potrafi badać strefy aktywności mózgu (fMRI), ale nadal nie wie, w jaki sposób myśl powstaje ..."
Czy sieci neuronowe to myśli, czy już utrwalone myślokształty ?
Może warto pogadać o wpływie kosmosu w którym jesteśmy zanurzeni, na nasze uczucia emocje, myśli ... ?
Czy to w jaki sposób budzi się dzień jest zależne od tego co się dzieje w kosmosie, czy nie ? ...  wyświetl więcej

  podobny,  15/11/2017

@pokrzywiony: Jedynym kryterium "poprawności" naszego myślenia jest rozwój - rozumiany jako stan przyrodniczy dążący do rozkwitania. Myślenie, które prowadzi do samozagłady jest niezgodne - przeciwne naturze. Zatem, jeśli pojęcia, które "zakwitły" w Twoim umyśle, prowadzą do rozwoju - w sensie psychicznym, fizycznym - to są to "dobre" myśli - zgodne z naturą Kosmosu.

Oczywiście nieodwołaln

...  wyświetl więcej

  podobny,  15/11/2017

@Hamilton Starszy: Niczego nie oczekuję, chociaż zdaję sobie sprawę, że mam naturę chełpliwego, rządnego sukcesów człowieka - tej natury nie można odrzucić, bo z natury Kosmosu (grawitacji) ona wynika. Ale dziękuję Tobie za zrównoważoną i pełną zaufania do aktualnego stanu wiedzy opinię.

Kiedyś przyjdzie taki moment - w co wierzę - że paradoksalnie to nie nauka, ale to co odbiera artysta b

...  wyświetl więcej

  podobny,  15/11/2017

@podobny: o kurcze! sorry za ortografa: oczywiście "żądny", a nie "rządny" - pewnie za dużo ostatnio słucham programów o sukcesach naszego rządu w TVP.

@podobny: Czy ten ort.ma tak naprawdę jakieś większe znaczenie? PS Dzięki za Twoje wpisy:-)

@podobny: Dzięki :)
"Dlatego znajdź w sobie środek w którym myśli nie ma - w którym, falowanie morza słów i podłączonych pod nie hormonalnch emocji - NAS NIE DOTYKA!" ... wewnętrzne oko cyklonu już znalazłem, właściwie już mam wszystko czego mi trzeba. Jesteśmy jak galaktyki z czarną dziurą w swym wnętrzu, tam się wszystko zapada i stamtąd wszystko bierze swój początek. Szkoda że tak daleko ...  wyświetl więcej

@podobny: słucham programów o sukcesach naszego rządu w TVP
Byloby jeszcze smieszniej gdybys napisal....naszego żądu......Pamietaj, smiech nalezy faworyzowc !

@podobny: wolę opis rzutu kamieniem prostym wzorem matematycznym niż najbardziej kwiecisty opis poetycki.

  Isabel  (www),  19/11/2017

"to co myślimy wynikałoby z indukcji pola grawitacyjnego - a w konsekwencji zaprzeczałoby istnieniu wolnej woli" - zgadza się. Ale naszą wolną wolą jest to, O CZYM myślimy. Cała reszta to prawo przyczyny i skutku. Myśli tworzą wibracje, które w działaniu z kosmosem łączą nasz wymiar z czwartym wymiarem. Wszystko to, co dzieje się w naszym życiu "ściągamy" naszymi myślami z czwartego wymiaru, w kt ...  wyświetl więcej

  Henear,  20/11/2017

@Hannibal_Lecter: Przerazajace!

@Hannibal_Lecter: dla polityków po przekroczeniu czasu na mównicy.

  Isabel  (www),  20/11/2017

@gwoli_scislosci: Żeby zrozumieć, czym jest czwarty wymiar, trzeba zrozumieć wiele innych rzeczy jednocześnie. Na przykład to:
https://zapytajfizyka.fuw.edu.(...)wymiar/
https://www.paranorma ...  wyświetl więcej

@Isabel: "Zmieni to nasz pogląd wszechświat, choć dla mieszkańców Ziemii bezpośrednich, natychmiastowych skutków istnienia czwartego wymiaru nie przewidywałbym", mówi Keeton. "Po prostu będziemy wiedzieli, że żyjemy w czterech wymiarach przestrzeni, a nie trzech, jak sądziliśmy do tej pory". Pojęcie czterowymiarowości znane jest od ponad 100 lat, a pan Keeton już "będzie wiedział". Odkrywczy jak p ...  wyświetl więcej

@gwoli_scislosci: próbowałem kiedyś ściągać niuniom majteczki myślami przez czwarty wymiar i wywoływać nagłe orgazmy siłą intencji.
Jednak nie udało się, ściema totalna!

@gwoli_scislosci: "Nie neguję wpływu myślenia na ludzki los, mi chodzi o racjonalne podejście do tego." Czytam dokładnie: "Nie neguję wpływu myślenia na ludzki los, tylko myślenie musi byc racjonalne." Co jest normą racjonalności, skoro jest ona funkcją myślenia, które często racjonalne nie jest? To, czego uczyli nas rodzice, szkoła, a może koledzy, na podwórku w pracy albo z książek? Których - ty ...  wyświetl więcej

@Kpt. Pazur: Ależ to nie bzdura, to fakt ... wystarczy trochę wyobraźni i już pragnienie działa. To jest aż tak proste.

A teraz dam dla porównania dwa obrazy i zastanów się, który wolisz:

Oto niunia w czystych (oby) majtkach, przepocona z lekka, i już trochę zatęchła fizjologicznym zapachem wydalania, z pomarszczonym brzuchem i opasłym tyłkiem, której w realu próbujesz ściagnąć maj

...  wyświetl więcej

@podobny: wolę taką realną młodą kobietę z wyobraźnią i fantazją. Może byc 3 wymiarowa i by jej balony mnie przyciągały swoją grawitacją.
Tak bym koło niej krążył że hoho.
Niezły opis, choć nie znam osó dostających orgazmu of wymiotów.

  podobny,  21/11/2017

@gwoli_scislosci: Wpadasz w myślenie irracjonalne: kto powiedział, że myśleniem cokolwiek przyciagamy? Jak myślisz, tym się stajesz - przykładów można mnożyć i mnożyć.

Myślenie może stać się chorobotówrcze jak wszystko co czynimy w nadmiarze. Tyle samo czyni nadmiar picia, jedzenia, czy palenia ... a nawet nadmiar oddychania. Człowiek "pokrzywdzony" przez życię lub w tym życiu zadufany, cz

...  wyświetl więcej

  podobny,  21/11/2017

@podobny: ... jak można powiedzieć dzieciom, że coś jest ich winą, skoro decyzja, "czy być na tym świecie" nigdy nie była ich własną decyzją ... ?

  podobny,  21/11/2017

@Kpt. Pazur: ... już nie długo. Poczekaj - wkrótce technologia pozwoli Ci nacieszyć się trójwymiarową postacią, której bedziesz mógł ściagać majtusie do woli. Wspólczsny świat idzie w stronę tworzenia elektronicznej namiastki rzeczywistości. Namiastki pozbawionej słabych stron naszych 5 zmysłów, za to wywołującej niezwykłe przeżycia odwołujace się bezpośrednio do naszych hormonów.

Gdy tech

...  wyświetl więcej

  Isabel  (www),  21/11/2017

@Hannibal_Lecter: Jeżeli rezygnujesz z polecania moich książek, to znaczy, że wszystkie przeczytałeś i wiesz, o czym piszę. Chętnie posłucham jakichś konstruktywnych komentarzy. Na pewno masz wiele do powiedzenia.

  Koriolan,  22/11/2017

@Isabel: Jestem za Tobą :-)
Hannibal to pewnie dawny Dyl Sowizdrzał ....
Ma takie same głupie zapędy :-))))
Straszy Ci i poucza ....
Zero w nim szacunku dla siebie samego :-)))

  Koriolan,  22/11/2017

Isabel ma RACJĘ :-)))
Istnieje coś takiego jak "prawo przyciagania". Oczywiście ludzie żyjący w świecie materialnym od razu chcą zastosować to w świecie materialnym. Czyli myślą że jak zapragną jakiejś dziewczyny to jej majtki spadną. Albo ktoś zapragnie wygrać milion to od razu ma wygraną w totka.
Niestety zła wiadomość ... To tak nie dziala :-)))
Prawo przyciągania DZIAŁA . ...  wyświetl więcej

  Isabel  (www),  22/11/2017

@Hannibal_Lecter: Biedny Dyl Sowozdrzal... Znowu ma zly dzien... :) A szkoda. Bo chyba wszyscy ze swoimi banalami, bzdurami i niedorzecznosciami czuja sie o wiele lepiej od Ciebie. Zostaw nas samym sobie. A Ty w swojej madrosci siedz sam, wyklinaj wszystkich dookola, nabijaj sie z kazdego slowa i... Ciesz sie swoim szczesciem :))) Buziaki!

@Hannibal_Lecter:" Nie potrzebnie, ośmieszasz się tylko"-panie Lecter, zaczynasz pan od ortograficznego:-)Wybacz pan, ale na recenzenta i krytyka nie masz pan kompetencji...



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska