Login lub e-mail Hasło   

Moje poszukiwania Prawdziwej Miłości.

Kawałek mojego życia ...
Wyświetlenia: 1.425 Zamieszczono 14/12/2017
Całe życie szukałem Prawdziwej Miłości ale opiszę swoje ostatnie 10-lat poszukiwań od chwili gdy rozstałem się z żoną. To trwało w czasie kilka lat a przebiegało tak.
Najpierw dowiedziałem się, że 
_Prawdziwa Miłość jest dla każdego czymś innym_
Zacząłem szukać czym jest dla mnie. 
Znalazłem "Hymn do miłości " św Pawła. Stwierdziłem, że to tekst który najlepiej oddaje to jak sobie wyobrażam Prawdziwą Miłość.
~ | ~
Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, 
a miłości bym nie miał, 
stałbym się jak miedź brzęcząca 
albo cymbał brzmiący. 
2 Gdybym też miał dar prorokowania 
i znał wszystkie tajemnice, 
i posiadał wszelką wiedzę, 
i wszelką [możliwą] wiarę, tak iżbym góry przenosił. 
a miłości bym nie miał, 
byłbym niczym. 
3 I gdybym rozdał na jałmużnę całą majętność moją, 
a ciało wystawił na spalenie, 
lecz miłości bym nie miał, 
nic bym nie zyskał. 
4 Miłość cierpliwa jest, 
łaskawa jest. 
Miłość nie zazdrości, 
nie szuka poklasku, 
nie unosi się pychą; 
5 nie dopuszcza się bezwstydu, 
nie szuka swego, 
nie unosi się gniewem, 
nie pamięta złego; 
6 nie cieszy się z niesprawiedliwości, 
lecz współweseli się z prawdą. 
7 Wszystko znosi, 
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję, 
wszystko przetrzyma. 
8 Miłość nigdy nie ustaje, 
[nie jest] jak proroctwa, które się skończą, 
albo jak dar języków, który zniknie, 
lub jak wiedza, której zabraknie. 
9 Po części bowiem tylko poznajemy, 
po części prorokujemy. 
10 Gdy zaś przyjdzie to, co jest doskonałe, 
zniknie to, co jest tylko częściowe. 
11 Gdy byłem dzieckiem, 
mówiłem jak dziecko, 
czułem jak dziecko, 
myślałem jak dziecko. 
Kiedy zaś stałem się mężem, 
wyzbyłem się tego, co dziecięce.
12 Teraz widzimy jakby w zwierciadle, niejasno; 
wtedy zaś [zobaczymy] twarzą w twarz: 
Teraz poznaję po części, 
wtedy zaś poznam tak, jak i zostałem poznany. 
13 Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy: 
z nich zaś największa jest miłość.
~ | ~
Stwierdziłem, że to trochę dziwny opis bo nic nie mówi o żonie, partnerce czy partnerze. Ale ok.
Zacząłem szukać tej Miłości. Czytać książki, spotykać się z kobietami ale ciągle nie mogłem jej znaleźć. Najpierw postanowiłem się spotykać z największą liczbą kobiet jaką dam radę. Po 50-ciu spotkaniach, związkach, byciu z daną kobietą dłużej lub krócej, bliżej lub dalej ciągle nie byłem ani o krok bliżej znalezienia Prawdziwej Miłości. Stwierdziłem, że byłem już zmęczony tyloma kobietami i pomyślałem, że być może Prawdziwa Miłość potrzebuje czasu i starania by się rozwinąć.
Zawiązałem związek partnerski jeden do jednego i zamieszkałem z kobietą potem drugą.
Niestety, też nic to nie dało ale w czasie trwania drugiego związku partnerskiego przeczytałem książkę "Ścieżka Miłości " don Miguel Ruiz. Wreszcie zrozumiałem gdzie ta miłość jest.
 
_Prawdziwa Miłość jest w Tobie_
 
No dobra, wiem już teraz gdzie ona jest ale to wcale nie oznacza, że ja znalazłem. Rozpocząłem poszukiwania w głębi siebie. Nazwałem to rozwojem duchowym (RD). Oznaczało to po prostu odkrywanie co jest w moim wnętrzu w moim umyśle. Zadawałem sobie pytania kim jestem, jak funkcjonuje mój umysł, co i dlaczego czuję, jak widzę świat zewnętrzny i innych ludzi, dlaczego go tak widzę itp. To dawało mi mnóstwo wiedzy bo wewnętrzny świat jest równie ogromny jak zewnętrzny ale ciągle nie mogłem znaleźć Prawdziwej Miłości.
Pomyślałem, że powinienem znaleźć kogoś, kto był przepełniony Prawdziwą Miłością i pójść jego śladami. Takim człowiekiem był Jezus. W całej historii ludzkości, w naszej kulturze Jezus był człowiekiem, który miał Prawdziwa Miłość. Był nią a nawet uważam, że to on przyniósł ją na ziemię, że taka była jego misja.
Przeczytałem biblię ale moje poszukiwania Prawdziwej Miłości nie posunęły się nawet o krok dalej.
Pomyślałem, że drugim takim człowiekiem jest Budda. Zacząłem czytać książki Osho, współczesnego człowieka, który również był przepełniony Prawdziwą Miłością i 'napisał' więcej książek i znacznie bardziej zrozumiałych niż biblia.
Postanowiłem przejść na buddyzm i czytając jego książkę nagle ...
POCZUŁEM PRAWDZIWĄ MIŁOŚĆ W SOBIE
 
_TY JESTEŚ PRAWDZIWĄ MIŁOŚCIĄ_
 
Co to oznacza ?
Miłość jest jak przestrzeń nieograniczona i nieskończona. Nie ma żadnych warunków, ograniczeń ani założeń. Jest wszystkim i nie da się opisać. Można mówić tylko o formach miłości, tych które najlepiej odpowiadają w danej chwili. Np Prawdziwą Miłość jest energią płynącą ze Źródła przez nas. Ona nas napędza i ją wyrażamy w każdej sekundzie życia.
...
 
Być może nastąpić ciąg dalszy :-)))

Podobne artykuły


22
komentarze: 83 | wyświetlenia: 976
17
komentarze: 109 | wyświetlenia: 2138
15
komentarze: 8 | wyświetlenia: 875
14
komentarze: 10 | wyświetlenia: 1281
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1200
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1932
14
komentarze: 22 | wyświetlenia: 1480
13
komentarze: 10 | wyświetlenia: 1223
13
komentarze: 65 | wyświetlenia: 1828
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 2127
13
komentarze: 132 | wyświetlenia: 1236
13
komentarze: 11 | wyświetlenia: 650
13
komentarze: 48 | wyświetlenia: 1064
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1070
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 435
 
Autor
Artykuł



Znalazłeś miłość w sobie - cóż za genialne odkrycie! Bo przecież miłość w sobie, to miłość do siebie! Pochłania wszystko co wokół ciebie się dzieje by zaspokajać jej wciąż nienasycone potrzeby.

Miłość jest wieczna - bo pochłania wszystko co na zewnątrz wiecznie. Nawet po śmierci - to dla Twojego ciała się dzieje i dla Twojej (reinkarnowanej?) duszy.

Odkryłeś zatem prawo powszechneg

...  wyświetl więcej

@podobny: ... ale zróbmy krok dalej i przyjrzyjmy sie prawo grawitacji działa. Grawitacja jest iloczynem, nie sumą zdarzeń. Pomiedzy Toba, a obiektem Twojej miłości istniejej zatem iloczyn - jednoczesność. Dlatego mamy złudzenie, że ludzie kochaja się wzajemnie. "Ja" jednocześnie kocha drugie "Ja". W takim układzie wzajemności (jednoczesności) każde "Ja" zaspokoja swoją miłość własną.

Zoba

...  wyświetl więcej

@podobny: Co znaczy kochać siebie ?, kochasz siebie jako świadomość, czy kochasz siebie jako swoje ciało, a zarazem organizm funkcjonujący otrzymany w akcie Miłości od Boga, który służy Twojej świadomości ?
Kochasz siebie jak narcyz, czy kochasz Boga w konsekwencji Daru jakiego dokonał w akcie Miłości do Ciebie, przejawiając swoją Miłość poprzez szacunek do Daru Życia w organizmie obdarzonym wielkimi możliwościami ?

@pokrzywiony: Mówimy: Bóg jest miłością - ależ tak! Bóg zawsze przyciąga do siebie i w tym znaczeniu jest to miłość. W obrazie astronomicznym wygląda to w ten sposób.

Człowiek kocha drugiego człowieka.
Ziemia kocha Księżyc.
Ziemię kocha Słońce.
Słońce kocha centrum galaktyki Drogi Mlecznej
Centrum galaktyki Drogi Mlecznej kocha centrum galaktyk
..........

...  wyświetl więcej

@podobny: "Grawitacja jest iloczynem ..." ... oczywiście że iloczynem, bo tylko iloczyn wyjaśnia wykładniczy przyrost jej siły :) Tak też jest z Miłością, jej siła rośnie wykładniczo w stosunku do przyrostu Miłujących ...

@podobny: Bóg jest osią obrotu wszystkiego co się Dzieje w wszechświecie, słońce jest osią obrotu tylko naszego układu słonecznego ...
https://www.youtube.com/watch?(...)i8lSkfM

  trabant,  16/12/2017

@podobny: akurat prawo natury raczej niedorozwój. po urodzeniu jest egocentryzm na 100%. potem większość wyrasta z takiej fazy mniej albo wiencej. innym to nie wychodzi jakoś niedorobione są .jak cwane to kombinują jak to owinąć w papierek, żeby galanciej wyglądało i na ten przykład ględzą o grawitacji

  podobny,  16/12/2017

@pokrzywiony: Szanuję inne koncepcje ... zresztą nie ma to znaczenia. Przecież nie w tym rzecz, żeby analitycznie określać życie kawałek po kawałku, ale żeby znaleźć jedno ogólne prawo nim rządzące. Rozdrabniając wszystko na pomniejsze prawa, nigdy nie będziemy w stanie ujrzeć całości.

@trabant: masz rację ... a inni ględzą o tym jaki samochód kupić, jakiej pasty do zębów używać, albo który papier toaletowy jest lepszy. Spobów życia jest do wyboru i do koloru i przecież w końcu: nikt nikomu nic nie narzuca.

@podobny: "Bo takie jest prawo grawitacji"
.
A wiec mylisz się.
To co opisujesz jest prawdą. Ale tylko prawda ludzi podstawowych. Ludzi, którzy odkryli prawo grawitacji w postaci "wszystko przyciągam do siebie". Wszyscy tu na euobie tacy jesteśmy (i na świecie) a najlepszym, najbardziej charakterystyczny jest Dyl i inni go popierający.
Ale mylisz się o tyle, że ja odkry ...  wyświetl więcej

@podobny: "Dlatego mamy złudzenie, że ludzie kochaja się wzajemnie."
Już pisałem, że się pomyliłeś.
Każdy swoją prawdziwą Miłość po prostu ... Wyraża. To coś jak grawitacja gdy istnieje tylko JEDEN obiekt w przestrzeni.
W/g Ciebie czy grawitacja wtedy działa ? Czy nie działa ?
.
" Dlatego mówi sie, że potrafi kochać tylko ten, który kocha siebie."
No nares ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: "Co znaczy kochać siebie ?,"
Warto najpierw zapytać 'kim jestem' ?
Gdy uzyskamy odpowiedź na to pytanie ... Wszystko staje się jasne.
Kochać prawdziwie siebie to być Prawdziwym Sobą :-)))

@Koriolan: "W/g Ciebie czy grawitacja wtedy działa ? Czy nie działa ? " ... i zaistniało słowo "kompensacja", powodujące stan nieważkości ... :)))))
Skąd wiesz kiedy jesteś sobą ?
https://www.youtube.com/watch?(...)U-Du3eI

@pokrzywiony: hi hi ...
Nigdy nie jestem nie sobą :-)))

@pokrzywiony: "nie pytaj mnie, wiem tyle co i Ty ..."
.
https://youtu.be/P9sgupF6BwY
.

@podobny: i wtedy jest najlepiej, bo każdy określa się sam w wyborze i przez to staje się wiarygodny i postrzegany jako jednostka myśląca, a to zawsze jest godne uwagi

Spróbuj porównać energie z jaką wykonujesz jakąś żmudną pracę, dla pieniędzy, a potem gdy taką prace wykonuje się z Miłości choćby dla samego uśmiechu. Tą Miłość jaka mamy w sobie została zadeptana i zawalona komercyjnym podejściem do życia, ona jest i czeka na ponowne jej odkrycie, odkrycie tego szczególnego uczucia kiedy robiło się coś dla kogoś kogo się kochało. Przykładowo, dla mamy jako dziec ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Co się czuje przy pracy, kiedy ma się świadomość że pracuje się dla pieniędzy którymi trzeba spłacać odsetki od zaciągniętych kredytów ? Większość kredytów to cyrografy, a praca na ich spłacanie to katorga za wiarę we własne recepty na życie ... Komu przyszedł do głowy pomysł, by Miłość zastąpić Mamoną ?

@pokrzywiony: "Tą Miłość jaka mamy w sobie została zadeptana i zawalona komercyjnym podejściem do życia" - ależ nie, to komercyjnośc jest wynikiem właśnie takiej pobudzonej miłości do siebie. Nie byłoby wyścigu szcurów, gdyby nie nieokiełznana potrzeba pokazywania innym swojej miłości własnej.

Zobacz: firma chwali pracownika, gdy ten robi więcej niż od niego sie wymaga - dlaczego? Ponieważ

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Pomysł (Fenicjan) z mamoną dotyczył nie tylko rozliczeń materialnych, ale niematerialnych również: miłość, przyjaźń, uczciwość - wszystko można kupić. Zastanów się: gdybyś miał dużo pieniędzy, czy nadal miałbyś ten sam krąg przyjaciół?

@podobny: ... źle rozumianej Miłości, dlatego obecnie jest takie parcie na oświecenie, bo wyniki są odwrotne do wyznaczanych Miłością ... :)
Oświecenie oznacza zrozumienie Miłości ...
"Zobacz: firma chwali pracownika, gdy ten robi więcej niż od niego sie wymaga - dlaczego? Ponieważ przynosi to więcej zysku firmie: (nie)proporcjonalnie - więcej właścicielowi niż szaremu podwykonawcy, ...  wyświetl więcej

@podobny: " Zastanów się: gdybyś miał dużo pieniędzy, czy nadal miałbyś ten sam krąg przyjaciół?"
Warto się zastanowić czy warto trwać w przyjaźni której spoiwem są pieniądze lub miłość do nich ?
Pieniądze wiele upraszczają, ale też odrywają od trzeźwego rozumienia rzeczywistości ...

@pokrzywiony: ... i będzie tak długo niedoskonała, jek długo będzie odsyłać wyjaśnienie istnienia życia do czegoś ... czego nie rozumiemy.

@podobny: ..., nie rozumiemy Miłości, grawitacji też nie rozumiemy ;)
Czego właściwie szukamy, Miłości czy jej zrozumienia ?

@pokrzywiony: hmm ... czy makler giełdowy, który gra akcjami, jest odpowiedzialny za głód tych, którzy na tych manipulacjach starcą? Przecież on tylko wykonuje to czego się nauczył i zgodnie z prawami rzemiosła.

Czy żołnierz który zabija w czyimś imieniu - często niewinnych ludzi (patrz Syria), jest niewinny, bo wykonuje tylko czyjeś rozkazy?

Czy jesteś w stanie, mając dużo pienięd

...  wyświetl więcej

@podobny: "Przecież on tylko wykonuje to czego się nauczył i zgodnie z prawami rzemiosła." ..., a no właśnie czego nas uczono, a czego my uczymy ?
"Czy jesteś w stanie, mając dużo pieniędzy, oddać je wszystkie biednym?" ... z tym mam pewny problem, bo czasem danie komuś pieniędzy jest jak "niedźwiedzia przysługa" ?

@pokrzywiony: Szukamy tylko prostej odpowiedzi z czego wszystko sie bierze. Analizując prawa jakie odkrył człowiek, dochodzę do wniosku, że takim prawem tłumaczącym wszystko jest grawitacja. Ale jeśli ktoś ma inne - to dobrze - to niech je przedstawi jako coś całościowego.działającego niezależnie od sytuacji szczegółowych.

Przecież grawitacja to tylko słowo (pojęcie) które wymiennie bez ut

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: dokładnie ... widać, że każda prawda ma różne oblicza. A więc każda prawda jest względna.

@podobny: Nie znając siebie, tego jak funkcjonujemy i jaką rolę w przyrodzie jako gatunek odgrywamy w Bożych założeniach, taka odpowiedź nic nam nie da ...

@podobny: " dokładnie ... widać, że każda prawda ma różne oblicza. A więc każda prawda jest względna." ... zależy jaką oś obrotu się przyjmie jako punkt obserwacyjny ?

@podobny: ... oto jak względnośc przedstawia się w naturze. Słóńce mówi: kocham Ziemię. Ziemia mówi - kocham Słońce, więc można powiedzieć: Słóńce i Ziemia kochajś sie wzajemnie. Ale jeśli pojawiłoby sie inne Słońce, dużo wieksze! W pizdu! - powiedziałaby Ziemia i natychmiast zaczełaby kochać Słońce wieksze.

To samo jest z pieniędzmi. Gdy ich nie mamy wydaje nam się, że jesteśmy sprawiedli

...  wyświetl więcej

@podobny: ... i tak, i nie ... "bliższa koszula ciału niż marynarka" ;)
Co z tego że jest słońce wielokrotnie większe od tego wokoło którego kręci się ziemia, skoro jest ono tak daleko że dla ziemi to słoneczko wokoło którego się kręci jest największe ? , a ziemia wraz ze swoim słońcem i tak będzie się kręcić wokoło największego słońca ... i nie ma to znaczenia czy jest tego świadoma czy ni ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: "Co znaczy kochać siebie ?,"
Warto najpierw zapytać 'kim jestem' ?
Gdy uzyskamy odpowiedź na to pytanie ... Wszystko staje się jasne.
Kochać prawdziwie siebie to być Prawdziwym Sobą :-)))
Prawdziwym sobą czyli oczyszczonym z nalotów życia i poglądów innych zapisanych w ego :-)))

@pokrzywiony: Oczywiście, pojawienie się dużo większego Słońca jest hipotetyczne, ale z jakimś bardzo małym prawdopodobieństwem - możliwe. Podobniez miłością do kogoś - nigdy nie wiemy kiedy się pojawi. Jedno jest pewne - miłość własna - do siebie - jest jedyna prawdziwą, bo istnieje zawsze.

@Koriolan: Warto dodać, że nie da się nie kochać siebie. Kochamy się zawsze - nawet wtedy gdy mamy myśli samobójcze, bo przecież to nasze myśli użalają się nad światem - to my mamy siebie dość, a nie ktoś inny. Samobójstwo to akt super egoizmu - zatroskania egzystencją własną, a nie naszych najbliższych.

No więc przyjrzyjmy się pojęciu miłości z bliska, tak od wewnątrz naszego jestestwa. K

...  wyświetl więcej

@podobny: już Ci to pisałem ...
Masz rację ale opisujesz miłość normalną jak grawitację tylko z jednej przyciągającej wszystko strony ...
.
Prawdziwą Miłość jest grawitacja która CIEBIE przyciąga do wszystkiego. Jest odwrotnością własności ...
:-)))

@podobny: Jak tak się przyglądam pewnemu ustanowionemu porządkowi w kosmosie, który jest pilnowany przez grawitacje, to się zastanawiam czy taki porządek by powstał gdyby rozkład sił pola grawitacyjnego był liniowy, a nie według krzywej https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)ormalny ?
Tu nasuwa się mi taki wniosek, by było normal ...  wyświetl więcej

Koriolanovitius cytujac: """Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, 
a miłości bym nie miał, 
stałbym się jak miedź brzęcząca 
albo cymbał brzmiący"""
Oraz innych swietych oddalasz sie o realnej rzeczywistosci w kraine duchow....moim zdaniem.
Aniolow nie ma, wiec co oni -mowia- to tylko slowa bez znaczenia.
A cymbal Zindian lub Paiste to wpanialy instrument ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Otrzymać Talent od stwórcy to jedno, nie zmarnować go i rozwinąć to drugie ... :)
Skąd masz pewność że to Twój syn ?
Przecież Historia zna przypadki "dawców rodów zacnych mężów" ..., może lepiej przyjmować że dzieci obdarzone szczególnym Talentem są Boże i mamy je Kochać jak własne, tylko czy potrafimy Kochać dzieci z poza naszej puli genowej ? Czy jak komuś zaszczepisz ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: oj tam, oj tam ...
To tylko język starożytnych Żydów ... Takie bajki o skrzatach i diabłach.
Natomiast Miłość jest RZECZYWISTOŚCIĄ ...
Dla odmiany i dla przeciwności zgadnij co jest rzeczywistością Dyla ?
(daję go tu dla charakterystycznego przykładu bo dyskusja o nim jest nudna)
:-)))
A młodego słuchałem i dałem puncta już wcześniej ...
Napier dzieła jakby go biesi dusili ... Po staropolsku mówiąc :-)))

@gwoli_scislosci: Ten Twój kumpel co jeździ Lancerem już pojechał ? ..., jak widać nie jest on specjalnie szanowanym przez ciebie autorytetem ....
Zabawny jesteś z tą swoją szamotaniną, a szarpiesz się z własną osobowością której jeszcze nie odnalazłeś ...
https://www.youtube.com/watch?(...)bbLYPuI

@gwoli_scislosci: Skoro tu zaglądasz i czegoś tu szukasz, to ten Twój kumpel musi być strasznym nudziarzem :)))))))

@gwoli_scislosci: I znowu biedaku sam zostałeś i nie wiesz co ze sobą zrobić, masz tylko eiobę w swoim nudnym życiu na dobre i złe :))))))
W realu nikt dla Ciebie nie ma czasu pinczerku zagubiony, chcesz chrupkę ?

@gwoli_scislosci: Pracuj, pracuj, a garb sam wyrośnie :)))))

@gwoli_scislosci: "Z czego ty się kmiocino cieszysz" ... ano z tego, że pracujesz na moją radość w pocie czoła :)))))

@pokrzywiony: Skąd masz pewność że to Twój syn ?
Nie poddawalem mojego syna kontroli DNA ale jego talent muzyczny jest niezaprzeczlnie z Polski.
Jego szwedzka mama nie wie o muzyce nic !
Gral z amerykanskimi jazz muzykami w Villlge Vanguarde jazz club w New Yorku w wieku 10 lat
To amerykanscy muzycy wlacznie z Miles Davisem, Thad Jones podziwiali go najbardziej.
...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Dla mnie Ateiści to są ludzie nieświadomie wierzący w Boga :)

@gwoli_scislosci: ..., a ty nie miałeś żadnego seksu dla odmiany, nigdy nie byłeś zakochany i nigdy cię żadna nie pokochała, a praca to jedyna kobieta która cię chce :)))))

@gwoli_scislosci: Nie można powalić powalonego, obudź się śpiochu :)

@gwoli_scislosci: piszesz że jeśli nie on jest ojcem , a inny facet , to lepiej przyjąć że dziecko jest "boże". O Boże !
...
Juz od dziecka mowilm moim synom, w odpowiednich chwilach, ze istnieja bajki o bogach,, silach wyzszych
ale aby oni nigdy w to nie wierzyli.
Wyrosli na obywateli swiata nowoczesnego.
Syn mlodszego syna Patrika Vincent reprezentowal wlasnie ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Opowiadałeś dzieciom bajki, po co ? Religie to nieudolne motywowanie dzieci, nie nauka o Bogu jako to się przyjęło, gdzie z wiarą w Boga nie ma nic wspólnego.
Bo co to za wiara która przeczy 2 podstawowym przykazaniom, jakie są propagowane przez owe religie. Gdy kładziesz ręce na klawiaturze fortepianu, masz w sobie przekonanie że one są w stanie wydobyć wymagane dźwięki, prze ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Każde dzieło z którego korzystamy ma swojego Autora, my jesteśmy takim dziełem nie znającym swojego Autora ...
Ateiści piszą że człowiek powstał drogą ewolucji i co z tego ? , komputery, internet,samochody, samoloty, itp też tak powstały drogą ewolucji ...
Prototypami latającymi samolotów były żywe ptaki, które człowiek mógł obserwować i uwierzyć że latanie materii cięż ...  wyświetl więcej

@gwoli_scislosci: Twoim jedynym atutem jest ośli upór, no niestety tylko ośli ... :))))))

@pokrzywiony: Opowiadałeś dzieciom bajki, po co ?
...
Aby nie dali sie oszukac calej plejadzie "duszpasterzy" ktorzy zeruja na ludzkiej naiwnosci
opowiadaniami o bogach ktorych nie ma i nigdy nie bylo.!

@zakrawarski: "Aby nie dali sie oszukac calej plejadzie "duszpasterzy" ktorzy zeruja na ludzkiej naiwnosci
opowiadaniami o bogach ktorych nie ma i nigdy nie bylo.! "
...
Słusznie i niesłusznie, bo jedną bajkę zastąpiłeś inną swoją. :)
Pozostawiając im logiczną zagwozdkę, bo mają wierzyć że coś tak złożonego jak ludzki organizm razem z ich mózgiem powstało i się doskonal ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: jak to właściwie jest według Twojej wiary, Bóg istnieje czy nie
...
Mariusz, wierzenia w duchy, bogow oraz mistycyzm z tym zwiazany powstaly w czasach
kiedy ludzie wierzyli, ze ziemia stoi w centrum wszechswiata, jest plaska, i kiedy dotrze sie
do jej konca to wpadnie sie w przepasc.
Wierzono wowczas, ze ktos to wszystko stworzyl niemajac pojecia ja ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: dygresja: jeśli wierzysz w naukę i jej "ciągłość" historyczną, to skąd wiesz (wiara?), że nie powstanie teoria (naukowa), która wszystkim dotychczasowym prawom zaprzeczy? Twoja wiara w naukę jest więc w rodzaju: wierzymy póki co w to, co wyliczymy - bo przecież to o czym piszesz, to "tylko" wyliczenia matematyczne, a reszta jest jedynie wymysłem - tworem człowieka.

Wprawdzie

...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Patrząc po linii naukowej, choćby na ludzki pogląd o budowie materii na przestrzeni wieków to stan wiedzy o niej ciągle się zmienia i to czasem w sposób przełomowy, pomimo że jest badana jedna i ta sama materia, więc nie z materią jest problem, a z stanem naszej wiedzy ..., czy do tej pory mam racje ?
Zresztą sam wskazałeś jak się z czasem zmieniała wiedza na temat budowy same ...  wyświetl więcej

@podobny: Dobrze że się "wtrąciłeś" , przecież rozmawiamy na temat tego w co wierzymy, a to dotyczy nas wszystkich ... tylko nie wszyscy potrafią o tym rozmawiać. Podobnie się gada na tematy rachunków do płacenia w rodzinie, a jak z reguły takie rozmowy wyglądają ? Nie potrafimy rozmawiać o tym co nas wszystkich jednakowo dotyczy, zaraz musi się znaleźć ktoś kto będzie zainteresowany kłótnią i wie wszystko najlepiej :(

@podobny: Pozdrawiam i przepraszam, że się wtrąciłem
...
Dobrze, ze sie wtrąciłes !
Wyrazamy tu tylko takie czy inne zdania, po czesci wlasne, po czesci innnych !
Wszechswiat nic o nas nie wie.
Czytalem art o tym, ze w okresie do 20 lat naukowcy odkryja egzystencje ludzi na innch planetach.
Bardzo chcialbym wiedziec czy beda podobni do nas ?

@pokrzywiony: czy do tej pory mam racje ?
...
Masz racje, a do tego jest czyjes trafne twierdzenie, ze "wszystko plynie"
Odnosnie autorstwa warto dodac, ze znamy nazwiska autorow,
bo oni zyli wraz z innymi ludzmi i tworzyli swoje dziela.
Autorstwo boskie to tylko teoria. Jeden wierzy drugi nie !
Ani ty, ani ja nie zmienimy tego !!

@zakrawarski: Weźmy teraz pod lupę fakt, że Darwin swoją teorię ewolucji wyprowadził na podstawie badań odnalezionych na różnych warstwach geologicznych szczątków szkieletów ( kości ), jakiś odkryć z zachowanym ciałem i układem mięśni było jeszcze mniej. Teraz jeśli by zamiast tych odkrytych szczątków żywych organizmów wstawić odkryte szczątki różnych instrumentów muzycznych jakimi posługiwał się ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Australopithecus kallades en gång "Den felande länken", eftersom den verkade vara halvvägs mellan apa och människa i utvecklingen. De kallas idag allmänt "apmänniskor", och var de första i den grupp däggdjur som kallas hominider. Dit hör även människan. Australopithecus afarensis var det första helt upprättgående ...
...
Czego obecni wierzacy w boga nie biora pod uwage ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Nie wierzenia a wiara KK, to są różne kwestie ..., to jak mylenie gałązki z pniem drzewa wyrastającym z korzeni. ;) Czas i jego właściwości są w wielu teoriach i wierzeniach źle rozumiane ... :)
Jeśli by wykopywano jedynie te szczątki ludzkiej twórczości które zostały upowszechnione i je analizowano metodologia jaka posłużył się Darwin, to też brakowało by wiele ogniw ... to w ...  wyświetl więcej

@gwoli_scislosci: " ale nie w net puszczać "
ech ...
Już zapomniałeś, że Ty nie tylko w net ale i w real puszczałeś bąki ...
To tylko tak dla przypomnienia Twoich telefonów w mojej sprawie :-)))

@gwoli_scislosci: tak pamiętam wojnę wróblową ...
Było fajnie ... Nie tak pusto jak teraz ...
E tam ...
Nie rób sobie jaj, że się czegoś lub kogoś przestraszyleś ... To głupie i dziecinne :-)))
Piszę wprost o Wróblu ... Ja Ci chyba nigdy nie groziłem, choć nie wszystko pamiętam. Czasem chlalem tą wiśniówkę czy piwo :-)))

"Miłość jest jak twierdzenie matematyczne, które wymaga dowodów w każdej skudzie swego istnienia" ... :)
https://www.youtube.com/watch?(...)0OQiN78

@pokrzywiony: dobrze to napisałeś :-)))
Jedynie słowo dowód mi się nie podoba ...
"Miłość jest jak twierdzenie matematyczne, które ma inne rozwiązanie w każdej sekundzie" ...
Teraz trochę lepiej :-)))
.
https://youtu.be/0KJ60uJZ3-Q
.

@Koriolan: https://www.youtube.com/watch?(...)3scB_8c
... znajduje rozwiązania równań uznanych za niemożliwe ..., albo jest równaniem znajdującym rozwiązania rzeczy uznanych za niemożliwe ...
... eetam, wymyślam teraz z nudów ;)

@pokrzywiony: ...
Jest rozwiązaniem WSZYSTKICH rzeczy :-)))
.

@Koriolan: ... zasupełkowanych sznurowadeł też ?
https://www.youtube.com/watch?(...)fMMK1lU
...
1,2,3 i 4 ...
5,6,7,8 ...
9,10,11 ...
i ku... 12 ...
hej ...
https://www.youtube.com/watch?(...)GJdYWzo
https://www.youtube.com/watch?(...)6GUv-wQ

@pokrzywiony: tak ...
A nawet zasupelkowany umysł :-)))
Niestety samemu trzeba sięgać po to lekarstwo :-)

Moze ich nie kochales,tych kobiet, nie wszystkich da sie kochac, moze chciales zapelnic jakas dziure, jakkolwiek dziwnie to zabrzmi.

@Rafał Kramek: hmm ...
Masz rację ...
Chciałem zapełnić dziurę w Sobie. Pustkę po Prawdziwej Miłości. To się nie udało i nigdy nie udaje.
Jedyną drogą to znaleźć Miłość w Sobie.
Jedyną ...

@Koriolan: Koriolenko....sprobuj w agencji towarzyskiej !

@Koriolan: Właśnie! Myśl po europejsku. Bądź człowiekiem wyzwolonym, który nie potrzebuje kościelnej moralności. A więc kup sobie dildo, albo idź do agencji towarzyskiej - jak Tobie radzą światli, wyzwoleni Europejczycy. Spróbuj też miłości gejowskiej - może w niej się odnajdziesz. Jesteś trochę przestarzały w swoich poglądach - teraz modnie być nowoczesnym, pozbawionym wszelkiej moralności Europejczykiem!

@gwoli_scislosci: Tak człowiek się zmienia - przeważnie broni tego w co wierzy. teraz wierzę w coś innego niż wtedy - co nie znaczy, że to kiedyś było gorsze. Po prostu inne. na owy czas - jak i zawsze - optymalne.

Moje szyderstwo wynika ze zmęczenia ciagłym językiem nienawiści, podważania czyjejś inności. Zabranianiem posiadania innego odrębnego zdania. Jak mnie to przepełni to rzygam sło

...  wyświetl więcej

@zakrawarski: hmm ...
Agencja towarzyska ...
To tylko seks i to za pieniądze ...
Jestem za młody by płacić za seks i za mądry by płacić za seks żonie ...
(żart)

@podobny: bardzo mi przykro ...
Ale prawdziwa Miłość jest też moralnością ... Bo jest wszystkim :-)))
Po prostu nie istnieje coś takiego jak moralność ... Jest tylko ... GRAWITACJA :-)))
.
Grawitacja nie jest niemoralna ani moralna...
Grawitacja po prostu JEST. :-)))

@Koriolan: he, he, zimna i obojętna na ludzkie emocje i ślepa jak ... miłość.

Zdrada jest niemoralna? Być może w naszej kulturze, ale przecież nasza kultura nie jest jedyną i wiodącą na świecie. W gruncie rzeczy jest drobnomieszczańska - nie dotykaj co moje! Bo zabiję ciebie lub ... siebie.

@Hannibal_Lecter: Ty też zawsze w ten sam monotonny, monotematyczny sposób piszesz ... czy takie monotematyczne masz również życie?

@Koriolan: Mialem na mysli ....milosc, o ktorej tu wywodzisz !

@podobny: ... ale właściwie, czego lub kogo ja się czepiam - każdy z nas robi to co potrafi ... optymalnie. I wszystko jest OK!

@Hannibal_Lecter: Ech Dyl ...
Widzę, że nie możesz mnie zignorować ... To dobrze. Masz mnie głęboko w dupie i za kilka, kilkadziesiąt lat przypomnisz mnie sobie i wtedy powiesz ...
"był facet, który mi mówił jak wygląda życie ... A ja głupi nie słuchałem ..."
Ale to pieśń dalekiej przyszłości :-)))
Na razie musisz trochę "spuścić gauna z dyni".
.
Z drugiej ...  wyświetl więcej

@podobny: zdrada ...
Dokładnie TAK ...
Zdrada nie istnieje. Ogólnie to pojęcie istnieje po to by móc się zemścić, a właściwie by uzasadnić zemstę przed samym sobą ...
W Mongolii kobieta wychodzi za najstarszego syna i za ... Jego wszystkich braci. U nich to NORMALNE ...
.
A prawdziwa Miłość jest chłodna (letnia). Emocje są efektem ego ... Np mąż się pieni jak się dowie, że ktoś bzyknął mu jego własność (żonę).

@zakrawarski: wiem ...
Ale to kompletne nieporozumienie.
Prawdziwą Miłość to Ty :-)))
Jest w Tobie a nie między Tobą i żona czy też między mną i prostytutką
Wiesz przecież o takim powiększeniu, że żona to najdroższa na świecie ... Prostytutka.
:-))))
.
Teraz jest taki świat, że żony już nie potrzebują twoich pieniędzy ... Dlatego jest tyle rozwodów ...  wyświetl więcej

@gwoli_scislosci: eeee ...
Łączysz coś co nie jest wogóle połączone ... Słabe ...
Akurat "Kroll" jest niezłym filmem ale w zupełnie innej strefie ...
.
Ad życzeń ...
A ja Ci życzę zdrowia i Miłości ...
Miej z życia wszystko co najlepsze :-)))

@Hannibal_Lecter: he he he ...
Ciągle o mnie pamiętasz ?
Fajnie ....
Co to jest "... siostra Ratched ..."
Nie pamiętam czegoś takiego :-))))

@Hannibal_Lecter: ha, ha, ha .... dobre! Ile można wydobyć gnoju z gnoju! Ale jeśli tak lubisz - pluskaj sie dalej. Każdemu według jego potrzeby.

A ja jestem rzeczywiście głupi i tylko dziwi mnie, że dopiero teraz to zauważyłeś, widocznie gnój osłabia zmysły ...

@podobny: Nie było Cię tu trochę ...
Dyl w chwili słabości opisał swoje życie. Nic ciekawego. Nie zdobył wykształcenia, pieniędzy żadnego sukcesu, rodziny czy przyjaciół. Gówniana robota ... To wszystko daje właśnie taki efekt jak widzisz ...
Właściwie to należy mu współczuć ... I ja mu współczuję :-)))
Z drugiej strony wrodzona inteligencja powoduje plynne wylewanie zawartości umysłu:-)))
Jednym słowem Dyl Sowizdrzał :-)))

@Koriolan: ... aha ... no myślę, że to bardzo zdolny eiobowicz, który bardzo zręcznie posługuje się słowem ... szkoda, że w wiekszości plugawym. No ale skoro tak lubi - zgodnie z zasadą optymalnej - niech robi dalej.

... hmm w sumie masz rację ... wygląda jakby ciagle cierpiał. Ktoś, kiedyś zadał mu potworny - lub nadal mu ten ból zadaje ... hmm, może to ja albo Ty, a może to całość życia

...  wyświetl więcej

@podobny: cóż ...
Według mnie Hannibala (Dyla) męczy jego własna grawitacja ... Ego lub umysł. Pamiętaj, że księżyc nic nie może zrobić Ziemi ani Słońcu ... Może je tylko przyciągać :-)))
Tak i Dyl ... Sam się katuje swoim umysłem :-)))

@Koriolan: To z: agencja towarzyska to byl oczywiscie zart.
Zakladam, ze tak to zrozumiales.
Psze na "wsiaki paradnyj sluczyj" panial ?

@Hannibal_Lecter: "... Mam sporo materialów, porobię sobie trochę art. ..."
Fajnie ...
Jeśli mogę Ci doradzić to postaraj się o więcej luzu. Twoje artykuły są albo sztywne jak chuj albo tak uwalane gnojem jak Twoje buty ...
Spróbuj wypośrodkować :-)))
.
"... Ten nędzny szlam, rybi smród kormoran to szmata, dzieciorób i totalny ignorant "
Widzę, że nadal o ...  wyświetl więcej

  Henear,  18/12/2017

Uważam że miłość jest stanowczo przereklamowana.

@Henear: Nie dość że przereklamowana to jeszcze źle reklamowana, bo to co reklamowane to nawet miłościopodobne nie jest ...

@Henear: ale tylko dla tych co nie doszli :-)))
Ci co doszli ... Cóż ....

  Henear,  18/12/2017

@Koriolan: A jak już doszedłeś to chociaż posprzątałeś po sobie?

@Henear: hi hi ...
Nie ma co sprzątać ...
Wszystko jest jednym :-)
Porządek i bałagan to to samo ...
Wiem, że trudno to wyjaśnić ... A Wam zrozumieć ...
Samemu trzeba dotrzeć wtedy wszystko staje się jasne :-)))

  Henear,  18/12/2017

@Koriolan: a biedota i bogactwo, inteligencja i głupota - to też to samo?

@Henear: Powiedzmy to tak ...
Jeśli zrobisz coś złego ... Np zabijesz człowieka, to trzeba posprzątać. Trupa, krew itd
Gdy zrobisz coś dobrego... Dasz biedakowi 10 zł, to nie ma czego sprzątać ....
:-))))
.
Tak ...
Bo czy Dyl tak bardzo różni się ode mnie ?
Nie ...
Owszem, ma inne ciało i ego ... Ale reszta to to samo :-)))
.
Ja ...  wyświetl więcej

  Henear,  18/12/2017

@Koriolan: no dobra, a co w sytuacji gdy dam biedakowi 10 zł a potem go zabiję, hmm?

@Henear: to nic ... A potem ktoś posprząta ...
Normalka :-)

  Henear,  18/12/2017

@Koriolan: Uważasz że zabicie człowieka to nic?
Że możesz nabrudzić i ktoś po tobie posprząta?
W dodatku uważasz się za gwiazdę. To całe rd jest niebezpieczne skoro tworzy ludzi z takim podejściiem.

@Henear: "no dobra, a co w sytuacji gdy dam biedakowi 10 zł a potem go zabiję,"
... ciekawa analiza, możesz mi wytłumaczyć z jakiej perspektywy ( jaką miarą ) w tym przypadku oceniałeś co jest dobre, a co złe ? ... bo mogą się zdarzyć okoliczności że oba czyny będą dobre ..., tak jak i oba mogą być złe ...
Ps. Idę se kupić wyrób czekoladopodobny, bo na prawdziwą czekoladę mnie nie stać ..., nie tak prosto jest ustalić uniwersalną miarę ?

@Henear: nie do końca się rozumiemy ...
Ja nie jestem gwiazdą ale chodziło mi o to, że wszystkie rzeczy/ludzie niewiele się różnią :-)))
Stąd bogaty niewiele się różni od biednego ...
A inteligentny od głupiego ...

@Henear: Ciekawsze jest to, że według mnie moc człowieka pochodzi z innego Źródła. Oznacza to, że ja nie jestem źródłem mocy a jedynie jej przekaźnikiem, rurką przez którą moc przepływa od Źródła do tego świata. Ja jestem tylko jej chwilowym dysponentem.
Inna rzecz to stwierdzenie ...
"Im więcej mocy zużywasz tym więcej jej masz".
Dotyczy to tak siły fizycznej jak i psychiczne ...  wyświetl więcej

@Henear: "a co w sytuacji gdy dam biedakowi 10 zł a potem go zabiję"
Originalne pytanie wiec podobna odpowiedz.
.
Pokryjesz koszty jego pogrzebu !

  Henear,  18/12/2017

@Koriolan: Widziałem różne rodzaje obsesji, ludzi przekonanych o wzajemnym uczuciu. Egoistycznie, prawdziwie.
Nie wydaje mi sie by istniała "prawdziwa miłość" bo dla każdego jest uczuciem subiektywnym.
Ponadto całe to gadanie o miłości jest dość nudne, ludzie nazywają miłością najlepszy możliwy rezultat w poszukiwaniu partnera. Zawsze ta sama historia, podobne zainteresowania może pr ...  wyświetl więcej

@Koriolan: "Oznacza to, że ja nie jestem źródłem mocy a jedynie jej przekaźnikiem, rurką przez którą moc przepływa od Źródła do tego świata. Ja jestem tylko jej chwilowym dysponentem. "
... raczej https://pl.wikipedia.org/wiki/Hydrofor ..., tą moc możesz też w sobie przetrzymywać czekając na stosowną chwilę, by ja oddać ...; nie jesteśmy ...  wyświetl więcej

@Henear: Dla mnie Miłość to najwyższy poziom Świadomości ..., jeszcze nam do Niego bardzo daleko ...

  Henear,  18/12/2017

@pokrzywiony: co przez to rozumiesz?
Coście się tak uwzięli z tą miłością, co możesz zrobić gdy jesteś na tym poziomie? Będziesz bezwarunkowo kochał mrówki, pszczółki i kamienie, obejmował drzewa i tańczył kankana w lesie?
Jaki sens? Pusta ideologia, stagnacja, brak walki o siebie - o to ruch "kochających".
Lęk przed konfrontacją to nie miłość, rzeczywistość to nie fantazja.

@Henear: Walka o samego siebie, czyli o co ?

  Henear,  18/12/2017

@pokrzywiony: A co nie wiesz kim jestes?

@Henear: ... hehe, wiesz właściwie to wiem i nie wiem ..., a Ty wiesz ?
Bo jeśli definiować siebie dla czyjegoś zrozumienia kim jestem to trudne zadanie, prędzej zostaniesz przez kogoś definiowany niż przez siebie, wszystko zależy w jakiej grupie się znajdujesz i z jakiej perspektywy na siebie patrzysz, jeśli zawodowej to na ogół się odpowiada zawód wyuczony lub wykonywany choć wiadomo że n ...  wyświetl więcej

  Henear,  18/12/2017

@pokrzywiony: Według koriolana w 20% ślimakiem.
A co cię obchodzi zdanie jakichś typów, walczyć o siebie to realizować się, nie wachać kwiatki i nadstawiać drugi policzek.

@Henear: ... :)))) ... sam widzisz jak jest ;)

@Henear: "A co cię obchodzi zdanie jakichś typów, walczyć o siebie to realizować się, nie wachać kwiatki i nadstawiać drugi policzek." ... ok, a co gdy walka o fundamenty bytowe przestała być istotna ..., wszystko już masz co dalej ?
Nie musisz walczyć o bezpieczeństwo, pokarm, przyjemności ...; co dalej ?

@Henear: Jeżeli wszystko co jest miłością, jest tylko miłością własną, to miłość do mrówki, pszczółki czy kamienia jest automatyczna, tzn. dzieje sie powszechnie i nie trzeba jakiegoś specjalnego sposobu, żeby ja wyzwalać - ona po prostu jest. Miłość miedzy ludźmi też jest miłościa własną każdego osobnika - wydaje nam się, że jest dla nas czymś szcególnym, bo w każdej miłości - jak w powszechnym p ...  wyświetl więcej

@podobny: "Porównaj: 3+2 = 5, ale 3 x 2=6, 4+4 = 8, ale 4 x 4 = 16, 5+6 = 11 ale 5 x 6 = 30! Dlatego tzw. uczucia mają dużą moc." ... właśnie ;)

  Henear,  18/12/2017

@pokrzywiony: Nie żartuj. Baza jest potrzebna do rozwoju, nie jest celem końcowym.
Potem robisz co chcesz. No ale do tego trzeba posiadać ego, osobowość, cechy określające - dlatego to gadanie o bogu i poziomach robi ludziom krzywdę na dłuższą metę, pozbawia ich tego czym są dla śmiesznej idei że wszyscy są jednym.
Wszyscy mogą byćci najwyżej jednakowo bezbarwni.
Duchowy komunizm z terrorem miłości.

  Henear,  18/12/2017

@podobny: a 1+1=3!

@Henear: " 1+1=3!" ... 1+1i = 1,414213562 ... :)
"No ale do tego trzeba posiadać ego, osobowość, cechy określające - dlatego to gadanie o bogu i poziomach robi ludziom krzywdę na dłuższą metę, pozbawia ich tego czym są dla śmiesznej idei że wszyscy są jednym. "
Od pewnego poziomu te cechy staja się zbyteczne, pozostaje świadomość zdolna do samorozwoju ... :)
Czy już zrozumiałeś na czym polega zawiłość tego pytania ?
"Walka o samego siebie, czyli o co ??"

@Henear: " ludzie nazywają miłością najlepszy możliwy rezultat w poszukiwaniu partnera. "
No właśnie ja tak od roku pier...dolę o tej prawdziwej Miłości bo to jest co innego. Ale nie wiedziałem, że to tak ciężko wytłumaczyć ...
.
Normalne małżeństwa ... Wiadomo ... Klocki w układance ...
.
"Lęk przed konfrontacją to nie miłość, "
To nie tak. Konfrontacja j ...  wyświetl więcej

@Henear: fajna polska produkcja :-)
Lubię niektórych polskich autorów SF. Ty też piszesz w fajnym nastroju ... Jakby Cię zamknęli na jakimś bezludziu spróbuj rypnać jakiąś powieść. Piszesz lepiej niż kilka polskich pisarek i pisarzy ...
.
https://youtu.be/cd0WOBvfIaw
.

  Henear,  18/12/2017

@pokrzywiony: mów prosto, ni krzywo ni zawile.

  Henear,  18/12/2017

@Koriolan: Widzisz, Serpico cie nie kocha.

@gwoli_scislosci: Jezu ... Volksdojcz ...
Jezu smaria ...
Zostań w końcu mężczysnom ...
.
Ok
I tak Cię kocham ...
Jesteś qwa długotrwałym gadającym ze mną :-)))
.
Nie groź mi nigdy synku :-))))

@Henear: nie musi ... To podstawowa warstwa ... Dolna :-)))
Poza tym to idzie ode mnie do niego ... Ale nie odwrotnie :-)))

@gwoli_scislosci: no tak ...
Wielki inkwizytor ...
Odpocznij po tej pracy ... Chłopie ...
Ale Ci wali w dekiel ... Jezu wypij jakieś piwo lub coś ...
Nawet mi się nie chce śmiać :-)))

@Henear: " mów prosto, ni krzywo ni zawile." ... nie przejmuj się, jak coś nie rozumiesz to tylko tak teraz ..., z czasem samo się wyjaśni ;)
Piszesz że nasze pieprzenie o duchowości jest szkodliwe ?, a wszędobylskie reklamy i marketing nie ?
..., nawet jak wywalisz TV, radio i zaszyjesz się gdzieś na wsi, to do drzwi zapuka Ci sprzedawca odkurzaczy i też będzie robił Twojej świadomości kuku ...
Walczyć o siebie, czyli o co ? ... nie pytałem o kogo :)

@gwoli_scislosci: sorry ... Nie mogę z Tobą teraz gadać bo mi mój Złoty Bażant skwasnieje ...
Pogadamy innym razem ...

@Hannibal_Lecter: " ... że ja z ...Dylem łobuzem nie mam nic a nic wspólnego, ..."
Ale strasz w gacie, że Ty to nie Dyl :-)))
Ktoś Ci wyraźnie nakopał do dupy :-)))
Hi hi hi ...
Aż się zestrachałeś :-)))
No więc ja się nie boje :-)))
Jesteście jak chłopcy z piaskownicy ... Bo ci oczy zasypie piaskiem ...
Ech chłopaczki, chłopaczki ... Zima już ... Może nałożycie już długie spodenki ???

@gwoli_scislosci: "Jakoś nie mogę przebrnąć , że tyle lat się starałem ..."
To właśnie staram Ci się powiedzieć, że tyle lat się starałeś ... I NIC ...
Po prostu nie o to się starałeś ...
Staraj się w drugą stronę :-)))

@gwoli_scislosci: e no ... Weź to powiedz po męsku ...
A nie jakieś 'utrzymaneczku' :-)))
Nie bój się ... Nie będę Cię już dzisiaj obrażał ... Wydus to z siebie :-))))

@gwoli_scislosci: dobra ... Koniec żartów ...
.
Miłych snów słoneczko :-)))

@pokrzywiony: nieźle ....
Tak to właśnie leci ...
:-)))

@Koriolan: Lepszy od Makłowicza ...
https://www.youtube.com/watch?(...)EBf7rWQ ... :)
... chyba zostanę jego fanem ;)

@pokrzywiony: nie mogę oglądać tego ...
Czytam Dyla ... A on też jest płodny :-))))

@Koriolan: Mi placki lepiej smakują :)))))

@pokrzywiony: mi Renata jakieś fajne napiekła :-)))

@Koriolan: szczęściarz :)

@pokrzywiony: trzymaj się ... Idę spać :-)))
Miłych snów :-)))

@Hamilton: witam drugiego, przybocznego trolla heitera ...
Brakowi tu Ciebie.
Był główny troll Dyl i no dwa jego przyboczne ... Trolliki ? Pieski ?
Nazwał bym dwa psy gończe End i Hamilton ... Ale jakoś te gończe mi nie pasują ....
Pinczerki ... To owszem ...
Ale niech tam ...
Dwa przyboczne zostawię :-)))

  Hamilton,  22/04/2018

@Koriolan: "Brakowi mi Ciebie". Mnie też brakowi i nawet mrowi. Kiedyś stałeś po stronie heiterów, teraz stoisz w pierwszej linii tych co histeryzują o heiterach. Wszystko zaczyna być heitem Wytkniesz komuś bzdury, ten się obrazi, posmarka i jest heit, nie wytkniesz - nie reagujesz też heit. Poza tym odnoszę wrażenie, że zastępujesz tu kolegę powyginanego, który pewnie leży gdzieś w szpitalu w śpi ...  wyświetl więcej

Pogoda jest super ...
Choć pod ciepłymi promieniami słońca czuć już chłodek wieczorny ...
W Sandomierzu otwarcie sezonu ...
Rycerze, książęta i księżniczki :-)))
Niestety ... Tylko mi pomachała z daleka :-)))
Ale za to statki po Wiśle już kursują ... To dość rzadkie w dzisiejszych czasach :-)))



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska