Login lub e-mail Hasło   

Jak to wiek temu, kobiety odsłoniły nogi

To właśnie zmiany długości sukni (spódnic), wymusiły początkowo na kobietach rasy kaukaskiej (mocno owłosionej) golenie nóg. Rynek produktów do depilacji, jest wart miliardy
Wyświetlenia: 1.633 Zamieszczono 29/03/2018

Wyemancypowane kobiety na przełomie stuleci 1800/1900, lubiły pokazywać kobiece wdzięki. Jednak to co mogły pokazać, to tylko głębokie dekolty nawiązujące do mody oświecenia, podobnie jak żywa kolorystyka strojów. 100 lat temu wraz z prawami dla kobiet, otwarła się nowa możliwość pokazywania, kobiecych nóg. Nowością była długość sukien, kończących się często tuż pod kolanem. Od tego momentu kobieca łydka w barwnej pończosze przyprawiała gentlemanów o zawrót głowy (gołych nóg panie jeszcze dalej nie pokazywały).

Zmiana nastąpiła od roku 1920kiedy zaczęły być modne przezroczyste rękawy i suknie w stylu grecko-rzymskim. W gazetach pojawiły się reklamy mówiące o włosach pod pachami, objawiając społeczności kobiecej problem istniejący, choć dotąd nieuświadomiony: „U kobiety modnej skóra pod pachami powinna być równie gładka jak twarz”, głosiło typowe hasło. „Połączenie letnich sukien i nowoczesnych tańców, czynią koniecznym usuwanie okropnych włosów”, mówiło inne.

W latach 20-tych, wielką popularność w całej Europie (a przede wszystkim w Anglii) zdobyła moda na chłopczycę. Zdecydowanie obniżono talię, sukienki najczęściej krojono luźno, niezbyt blisko ciała. W latach 30-tych wciąż inspirowano się ubiorem męskim, na szczęście dzięki okrągłej linii bioder damska sylwetka nie przypominała litery V. Jeszcze w latach 50-tych sukienki miały klarowną, niemal prostokątną formę. Bez dekoltu, sięgająca za kolano albo odrobinę przed.

Lata 60. zmieniły w kulturze zachodniej wszystko. Jeszcze, na początku dekady triumfowała dyskretna elegancja, a ubrania noszone przez nastolatki zazwyczaj nie budziły oburzenia matek (matron). Tymczasem koniec lat 60. to już epoka konfliktu pokoleń. Hipiski ze Stanów, Francji czy Włoch chętnie ubierały się w zwiewne sukienki bawełniane, na prostych ramiączkach lub z gołą górą, marszczone na biuście.

Sukienki stawały się coraz krótsze. Tendencja do skracania sukienek przybrała na sile w latach 70., kiedy popularność zdobywały miniówki, ledwie zakrywające pośladki. Początkowo dominował fason prosty, z lekko rozszerzanym dołem. Kiedy powiał wiatr, widać było majtki. Lata przełomu 60. i 70. XX wieku przyniosły rewolucję seksualną (idea całodobowej gotowości do seksu, stała się wszechobecna), która zapoczątkowała rewolucję obyczajową, tj. radykalne zmiany społeczno-obyczajowe w cywilizacji zachodniej.

Wraz ze skróceniem spódnic i pojawieniem się cienkich pończoch,  uwaga przemysłu kosmetycznego skupiła się na damskich nogach. Walka z włosami na nogach działała na nas łagodniej, jednak generalnie walka o owłosieniem na ciele została już w dużym stopniu wygrana. Reklamiarze płodzili hasła w rodzaju „kobieta może kąpać się bez pończoch i bez zakłopotania”. Według Hope, w latach 60. golenie nóg stało się właściwie normą, przy czym ponad 50 % reklam produktów do depilacji, dotyczyło tego właśnie obszaru.

To właśnie zmiany długości sukni (spódnic) i kultury seksualnej, wymusiły początkowo na kobietach rasy kaukaskiej (mocno owłosionej) golenie nóg. Przeglądając reklamy w starych wydaniach pism Harper’s Bazaar i McCall’s, można prześledzić jak kobiety zostały stopniowo przymuszone do depilacji poprzez skrajny napór marketingowy. Kapitalistyczna wojna z kobiecym owłosieniem, przedstawianym jako nienaturalne i niehigieniczne, była przerażająco skuteczna, uczucie zawstydzenia pozostało nam do dzisiaj.

Boom na gładkie ciało zapanował najpierw w Stanach Zjednoczonych, jednak po drugiej wojnie światowej dotarł i do Europy. Moda na odważne stroje, odsłaniające z czasem coraz więcej ciała i odkrywające wcześniej zarośnięte zakątki, dopełniła konieczność depilacji. Okres rewolucji seksualnej trochę namieszał w tej kwestii (moda na naturalność), jednak nie na długo. W latach 80. wybuchła prawdziwa bomba, stworzono pierwszy elektryczny depilator. Dzisiaj rynek produktów do depilacji jest wart miliardy.

Sam z tą problematyka spotkałem się dopiero, gdy w telewizji zaczęto nachalnie reklamować sprzęt do golenia nóg i pachwin. Nie zdawałem sobie nawet sprawy z wielogodzinnych zabiegów kosmetycznych pań (związanych nieraz z bólem i cierpieniem), aby wyglądać seksownie i gładko. Może dlatego, że ani moja siostra, ani żona nigdy nie goliły nóg (mają na nogach jasny, niewidoczny meszek).

No właśnie, może kobiety gdyby nie goliły nóg od młodości, nie musiałyby się później golić (jak moja siostra i żona z niewidocznym jasnym meszkiem), bo golony włos systematycznie odrasta, stając się coraz bardziej gruby, ciemniejszy i mocniejszy (niczym męski wąs, czy broda). Ale z tym goleniem u kobiet jest jak z cnotą, rówieśniczki prawie wymuszają ośmieszeniem od innych koleżanek aby się goliły, podobnie jak wymuszają, by straciły cnotę.

Tekst źródłowy: http://feminoteka.pl/kiedy-postanowilismy-ze-kobiety-maja-golic-nogi/

Podobne artykuły


20
komentarze: 83 | wyświetlenia: 875
17
komentarze: 109 | wyświetlenia: 1961
15
komentarze: 9 | wyświetlenia: 1174
15
komentarze: 8 | wyświetlenia: 773
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1138
14
komentarze: 22 | wyświetlenia: 1416
14
komentarze: 10 | wyświetlenia: 1164
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1749
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 1934
13
komentarze: 20 | wyświetlenia: 4661
13
komentarze: 15 | wyświetlenia: 932
13
komentarze: 48 | wyświetlenia: 1027
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1034
13
komentarze: 10 | wyświetlenia: 1184
13
komentarze: 132 | wyświetlenia: 1146
 
Autor
Artykuł



Modę na chłopczycę wymyślił i wylansował król fryzjerów i fryzjer królów Antoine Cierplikowski z Sieradza.

  Vivvi,  29/03/2018

@Hamilton: jakiś czas temu oglądałam o nim ciekawy dokument - ,, Ręka fryzjera''. No Ty wiesz wszystko??:)

  Vivvi,  29/03/2018

@Dyl Sowizdrzał: już

@VIVI.: jestem taki "mundry" bo kupił dom obok mojej ciotki w Sieradzu. Widziałem go nawet raz. Dom był stary z bardzo zaniedbanym ogrodem. Kiedyś późnym wieczorem w jego ogrodzie odbywało się jakieś przyjęcie. Widok dość upiorny, ciemno, stół, świece, goście i kelnerzy. To był niesamowity oryginał. Nigdy tam nie zamieszkał.

  Vivvi,  29/03/2018

@Hamilton: moja mama bo zmarłym tacie odziedziczyła dom w Ostrówku. To niedaleko:). Spędzałam tam dzieciństwo kilka m-cy w roku od 4-8 / mniej więcej. Krówki, świnki, kaczuszki, króliczki - raj... a dom... na szczęście nie pamiętam w jakim był stanie

Panie Zdzisławie, chyba przyjęli pana do eiobowej rodzinki:-)Tylko nie sp...... tego pan!

  Hamilton,  29/03/2018

@szubrawiec: he he - jedna osłonięta noga okazała się lepsza od milionów odsłon na wiadomosci i interia. Mam nadzieję, że wreszcie dojrzał. Oby zgred, Kostka, blyskotka, Kobranoc i Juliusz II nie odrzucili.

@szubrawiec: Sztama, ja też was mimo wszystko lubię! (dzięki za głosy). W najbliższej przyszłości postaram się brać większy udział w życiu eiobowej społeczności.
Ps.Chyba ktoś znaczny, wycofał swoje artykuły z eioba, bo moje przesunęły się o jedną stronę do przodu.

  Hamilton,  30/03/2018

@Zdzisław Sadowski: wyluzuj już z tymi odsłonami, miejscami, rankingami, statystykami i innymi pierdołami a będziesz się tylko wspinał a nie spadał. Teksty decydują, a nie miejsca w konkursach piękności.

@Zdzisław Sadowski: Panie Zdzisławie, Hamilton ma rację, Ci którzy od wielu lat
są na eioba mieli już okazję obserwować jakie fatalne skutki ma tego rodzaju
konkurencja, rodzi się zawiść, nieporozumienia i nic dobrego z tego nie wynika.
Tu każdy może pisać wszystko i tylko treść danego artykułu decyduje o skali
pozytywnych ocen, pozdrawiam :)

@gnostyk: z wszystkich grzechów głównych zazdrość o miejsce na eioba jest mi najbardziej obca. Dla mnie to tylko zabawa. Dlatego tak mnie śmieszą te zabiegi, krzyżowe głosowania, rankingi, statystyki i lamenty o punkty. Jak są - dobrze, jak ich nie ma też dobrze. Do końca kwietnia niczego nie napiszę w trosce o szanse pana Zdzisława.

@Hamilton: Hamiltonie, mnie tego mówić nie musisz, znamy się od lat, mogę
się z Tobą zgadzać lub nie w tym co piszesz ale poziom Twoich artykułów
to od zawsze górna półka, punktacja, ilość odsłon od lat stawia cię na
pierwszym miejscu i to jest fakt bezapelacyjny. Wielu tu było Leksusów
i innych z którym toczyłeś boje :) Osobiście naprawdę nie pretenduję
do palestry, jestem bo jestem ale widzę tu wielu lepszych ode mnie :)

@gnostyk: Kostka się znalazł. Już jako dziecko ciociom które mi ciuciały pokazywałem język. Mam to chyba we krwi. Dziś jęzora nie wywalam, ale tych co mi słodzą traktuję podejrzliwie. Ja też nie pretenduję do palestry, bo palestra to ogół adwokatów.

@Hamilton: Tak trzymaj Hamiltonie :)

@Hamilton: " z wszystkich grzechów głównych zazdrość o miejsce na eioba jest mi najbardziej obca. Dla mnie to tylko zabawa."-wybacz Hamiltonie, Zakrawa obiecał mi dobre piwo:-)Najlepsze "ZE WSZYSTKICH":-)

@Zdzisław Sadowski: he he, wzruszyłeś mnie do łez tą swoją bezinteresowną miłością.

@szubrawiec: ja też za butelkę po piwie skoczyłbym w ogień. Zawsze to 50 groszy na jakieś tanie winko.

@Hamilton: " ja też za butelkę po piwie skoczyłbym w ogień"-wiem Hamiltonie, my alkoholicy rozumiemy się bez słów:-)Ty w pewnym momencie uświadomiłeś to sobie, ja ciągle jeszcze się waham:-)Nie odpowiadaj, minusy wystarczą:-)

@szubrawiec: tak to jest jak się człek nabzdryngoli i da dwa minusy na raz, dam ci teraz plusa. A potem następne.

@Hamilton: Spoko, widzę, że dzięki eiobie stajesz się coraz młodszy:-)Ile jeszcze potrzebujesz komplimentów by zaspokoić swoją próżność podcierając dupę Lajlami, Zakrawarskimi, Pokrzywionymi, Zdzichami i Zbychami, i innymi ludźmi? Kiedy zobaczę w swym pijackim zwidzie Hamiltona Młodszego?

@szubrawiec: wystarczy, że wyrżniesz głową i posłuchasz płyt chodnikowych. Kto wie, może zobaczysz też gwiazdy, białe myszki i mewy. Cała gama wrażeń i radosnych uniesień dopiero przed tobą.

@Hamilton: Spoko luz, nie jestem Twoim wrogiem, ale nie lubię stronniczości i kumoterstwa, skoro jesteś strażnikiem teksasu, pardon-eioby i wytropiłeś Zdzichów, dlaczego nie przyjrzysz się bliżej Liwie, która to powołała do życia perfidne koLo, które to jest wredne i skupia się tylko i wyłącznie na szkalowaniiu i odrzucaniu?Hamiltonie, apeluję do Ciebie, bądź obiektywny w 100%...wiem, jestem pijak ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: masz rację. Gnostyk, Zdzisław, Zakrawarski, Barkarz, Henear, Seta i inni mi zagrażają i muszę wściekle odrzucać ich artykuły. Innego wyjścia nie mam. Muszę utrzymać się w top30. Jak pijesz nie pisz, jak piszesz nie pij, bo przestajesz kontaktować i pieprzysz od rzeczy. Gdzie mi ta liwa i koLo liżą dupę.? Masz już zwidy jak dwa berety na kartofle. Minusa ci nie dam, bo nie kopię nabzdryngolonych.

@szubrawiec:
Stary ... olej to , nie użeraj się z kolesiami którzy maja 3cm do grobu :)
Dziadeź fight :)

@antyluj: a ja znam lujów, którzy są już 2 metry pod ziemią. Też myśleli, że dożyją do pięćdziesiątki.

@Hamilton: Nie wykręcaj kota ogonem:-)Henia proszę nie przywołuj, bo to Ostatni Mohikanin na eiobie który ma własne zdanie(oprócz Serpa)do Gnostyka nic nie mam, bo nie znam chłopa,Dyl jest moim ulubieńcem, ale ponosi go młodzieńcz fantazja, Ty Hamiltonie jesteś juuż"Starszym człekiem",i właśnie od Ciebie oczekuję czegoś więcej...fakt nie odrzucasz beznadziejnych artów(i chwała Ci za to),ale przyłą ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: wybacz mi. W przyszłości będę cię prosił o zgodę na zabranie głosu. A ty udzielisz mi wskazówek.

@Hamilton: Ok:-)Pierwsza wskazówka;nie siedź przed kompem20/h na dobę i nie śledź,czy Zdzicho nuci przed snem kobranockę, druga;Zakrawarski jest całkowicie oderwany od rzeczywistości-potraktuj chłopa z przymrużeniem oka, trzecia;nie traktuj do cholery życia, a w szczególności eioby tak poważnie:-)

@szubrawiec: niezwykle cenne rady. Dostosuję się tak grzecznie jak to tylko możliwe. Otwórz kancelarię adwokacką. Zrobisz furorę. Sam się zgłoszę jak mnie skrzywdzą. Jesteś jak ten poważny gospodarz domu co nie da krzywdy zrobić nikomu. Z powagi zaraz "penknem".

@szubrawiec: zwracam się z uprzejmą prośbą o wyznaczenie godzin na eioba i wytyczne co do zakresu mojej działalności. Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

@Hamilton: "Kochaj i rób co chcesz"

  Hamilton,  30/03/2018

@szubrawiec: uprzejmie dziękuję za humanitarną postawę. Dałeś zezwolenie, a przecież mogłeś kopnąć, albo zabić dziada.

@antyluj: Witaj"Pincerku":-)Dyl wybiera się do mnie, przyjmę chłopa, bo go lubię, choć z wieloma jego poglądami nie zgadzam się zupełnie, alem tolerancyjny:-)Mówię szczerze, mam chęć zaprosić na me wiejskie, bidne podwórko znajomków z eioby.Mańka, Kora i Wróbla zaproszę sam, Ty zajmij się Hamiltonem, Zakrawarskim i Izką(bez Oscarów) i będzie balanga:-)PS.Henia postaram się też namöwić, co Ty na to? PPS.spanie na sianie:-)

  Vivvi,  30/03/2018

@szubrawiec: dlaczego bez oscarów? to trochę słabe... Jestem przekonana, że Serpiko nie podziela tego zdania

@szubrawiec: Wywody Z S o kobiecych nogach interesujace ale warto dodac, ze pokazywaly je juz w grotach.
Gdyby nie to nikt by tu za nami nie tesknil.

Ktos chodzi za toba i zostawia "krwawy slad" pewnikiem uzdolniony poeta.

Admin zlikwidowal moj art o -madrych i glupich- zgaduje,ze powodem byl obcy tekst.
W Szwecji nie mozesz byc alkoholikiem bo cie na to nie stac.

...  wyświetl więcej

@zakrawarski:
Wolę o kobiecych nogach, niż historię KRK non stop, wszyscy już znają na pamięć.Może adminowi się skojarzyło z potopem szwedzkim, też historia.
Zależy, jak pijesz jakieś nalewki z kosmosu, na czeskim spirycie, to różnie może być, z drugiej strony jeśli trzeźwi nie rozumieją "na wejściu" że BIC i SWIFT to numery bankowe i sprawdza się je w necie, a nie w zarządach instytucji które używają danego konta, to powinni rozważyć schlanie się, czymkolwiek.

  Serpico,  31/03/2018

@szubrawiec:
Za mało dziewczyn, dziewczyny chce, mam dość facetów hahahahah ..........

@antyluj: Hmm, z chęcią bym Ci jaką wiejską, rumianą dziewkę zapodał, ale wyobraź sobie, że trudno o taką.Kiedyś bracie dziewczynki na wsi to był miodzik, opalone od słońca, spódniczka, warkoczyk, teraz to chłopczyce, włos krótki,spodnie na dupie, w kieszeni komóra, że mało portki nie zlecą, a jakie pyskate i mundre, internety mają, w szkołach się kształcą, starszemu dziadkowi dzień dobry nie mówi ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: " Slyszalem, ze alkoholicy maja -klawe zycie- 
Prawda to ?"-prawda, ale tylko prawdziwi alkoholicy, nie moczymordy spod budki z piwem, najgorsze są poranki:-)

@VIVI.: Iza, to ma być spotkanie eiobowian aktywnie uczestniczących w życiu tego portalu, to nie jest zjazd Krostków i rodzin zaprzyjaźnionych:-)...no dobra, Dede może być, tylko żeby jej mój Franek(spaniel angielski)głupich uszatych nie narobił, bo żyje psina już parę lat w celibacie:-)

@szubrawiec: ""Kiedyś bracie dziewczynki na wsi to był miodzik,""
I zwkle nie nosily majtek......hmmmmmmmmmmmmm......

@antyluj: Ser Pico wydawalo mi sie, ze ty jestes szybki "kapujacy"
Ale tu ""Zakrawarski daj żyć, ile Ty osób znasz z wysokim IQ ? Znasz jakieś ? Jak znasz podaj "fakty" , jakie i ile , określ zachowania jakie prezentują. A tak , to tylko wstawiasz jakieś bzdety ,pod pyskówki. Cały ten "artykuł" to bzdura a nie fakty , n...""
nie udalo ci sie pojac, ze art byl przetlumaczeniem z angie ...  wyświetl więcej

  Serpico,  31/03/2018

@zakrawarski:
Chyba mi się nie chce wiesz ?Ciebie "kupić" to proste jak zabawa dla dzieci, wystarczy być antyklerykalnym.
Co z tego że był tłumaczeniem z jakiegoś języka ? Co to warunkuje ?
No weź mnie nie osłabiaj już do końca, niby znasz historie, a nie dociera do Ciebie, że władcy, za czym idzie inteligencja, tego świata, to ludzie pozbawieni wręcz empatii.

Napisałe

...  wyświetl więcej

  Serpico,  31/03/2018

@zakrawarski:
Koszmar hahaha .. spytałem czy znasz jakieś osoby z wysokim IQ , dlatego że patrząc na te punkty, znając takie osoby, są dla mnie śmieszne. Ciężkie to do zrozumienia nie jest.

To że akurat poniżasz katolików też dla Ciebie jest niezrozumiałe? To jeden z punktów, czy tego chcesz czy nie.

  Hamilton,  31/03/2018

@zakrawarski: zgodnie z rozkładem Gaussa wśród bardzo inteligentnych znajdziesz tyle samo bardzo groźnych i pozbawionych skrupułów przestępców, co ludzi o obniżonej sprawności umysłowej, którzy nigdy nie mieli konfliktu z prawem. Te twoje tezy są bzdurą. Inteligencja nie jest żadnym gwarantem moralności. Kto stoi za największymi przekrętami finansowymi? Ludzie o obniżonej sprawności umysłowej? Nie ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  31/03/2018

@zakrawarski: jaki jest sens pisać na polskim portalu po szwedzku drugi raz to samo co przedtem napisałeś po szwedzku i po polsku. Na taki pomysł może wpaść jedynie ktoś z poważnym nadciśnieniem inteligencji. Admin widocznie nadciśnienia nie ma. Skoro tak zareagował to IQ ma powyżej normy, ale wybuch mu nie grozi.

@Hamilton: " jaki jest sens"......
Ano taki, ze grupa cenzorow, z toba na czele, natychmiast i bezwatpienia okreslila,
art jako ......moje glupoty.
Podalem wiec original aby uspokoic przestraszonych cenzorow, ze te glupoty (wasze okreslenie)
Nie sa moje.
Originalny art mial dodatkowe linki ktore informowaly i precyzowaly w jaki sposob, gdzie i kogo
naukowc ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: ty rzeczywiście masz nadciśnienie inteligencji. Jak mogę być twoim naczelnym cenzorem jak w komentarzach pod artem "Siedem cech które odróżniają ludzi mądrych od głupich" w ogóle nie zabierałem głosu. Weź zimny prysznic bo zaczynasz świrować. A jeśli zrozumiałeś art pana magistra i podzielasz jego jego opinię to gratuluję intelektu.

No i widzisz pan, panie Zdzich jaka zadyma pod pańskim artem? A do pierwszego maja tak będzie, nie masz pan nic przeciwko temu?Ahhhahhaaaa, ale mam ubaw:-)PS.Nie ma tego złego...odsłon panu nabijem:-)

  sanderson  (www),  03/04/2018

Tak myślę, że od tamtego czasu minęło lednie 100lat, a jak wiele się zmieniło. Kobiety odsłaniają coraz więcej i ten "trend" rozwija się coraz dynamiczniej. Jaki będzie tego finał?

@sanderson: "Jaki będzie tego finał?" ... powrót do natury, pewnie wtedy konkurowanie na oszczędności w tekstyliach i głębokość dekoltów się skończy ?

  samantaa  (www),  08/04/2018

@sanderson: też zastanawiam się nad tym. W dzisiejszych czasach niektóre kobiety chodzą praktycznie nagie i uważają, że taka moda.

  tiga,  12/04/2018

Ktoś tu zrobił kopiuj wklej...
Artykuł z 2015r.
http://feminoteka.pl/kiedy-pos(...)c-nogi/

PS. Włosy od golenia wcale nie rosną szybciej, ani nie są mocniejsze, czy tez grubsze.

Wg Zdzisława:

"Zmiana nastąpiła od roku 1920, kiedy zaczęły być modne przezroczyste rękawy i suknie w stylu grecko-rzymskim. W gazetach pojawiły się reklamy mówiące o włosach pod pachami, objawiając społeczności kobiecej problem istniejący, choć dotąd nieuświadomiony: „U kobiety modnej skóra pod pachami powinna być równie gładka jak twarz”, głosiło typowe hasło. „Połączenie letnich sukien

...  wyświetl więcej

  Vivvi,  12/04/2018

Czy Zdzisek może mi pożyczyć stare wydania Harper’s Bazaar z reklamami, które przegląda :):):) ? Zaiponował mi autor tekstu taką wiedza i zainteresowaniami, a jeszcze te kolekcjonerkie numery prasy... hohoooho... no to czekam a tymczasem pędzę ogolić nogi bo pogoda na mini:)

@VIVI.: doszło do tego, że nawet "Harper’s Bazaar" zżyna z pana Zdzisława jego ponadczasowe artykuły. Pan Kostka będzie oburzony. Źródło: Dailylife
Tekst przetłumaczyła i opracowała Ewa Świtlak. Ta pani Ewa pod sąd i won z eioba.

  Vivvi,  12/04/2018

@Hamilton: dokładnie. Ten świat oszalał. Żeby do tego doszło... No Amerykanie nigdy nie byli kreatywni:):)

@VIVI.: cały świat wzoruje się na panu Zdisku i jego artykułach. Coś panowie ZZ zamilkli. Pewnie szykują procesy o plagiat. Mnie Kostka też oskarżył o plagiat, ale go nie potrafił wskazać.

Z głębokim żalem i smutkiem muszę poinformować pana Sadowskiego , że jestem zmuszony cofnąć mój głos w/w artykuł, bo jest to plagiat zerżnięty prawie dosłownie z artykułu pani Ewy Świtlak napisanego 27 maja 2015 r. na stronach feminoteka.pl

Jednocześnie z ogromnym trudem powstrzymałem się przed jego odrzuceniem. He he - przeważył strach przed hejtem, który może mnie spotkać ze strony zakutych w zbroje i działających z "otwartą przyłbicą".

  Vivvi,  13/04/2018

@Hamilton: dobra. biorę to na siebie :)

@VIVI.: ha ha - chłopcy z "otwartą przyłbicą" ci tego nie darują, a pan Kostka za karę pominie nas w swoich statystykach i rankingach.

  Vivvi,  13/04/2018

@Hamilton: cóż... liczę się z chłostą, banicją, a nawet śmiercią :)

@VIVI.: najbardziej się boję, że pan Kostka kolejny raz krzyknie "won z mojej eioby". Na wszelki wypadek mam nitroglicerynę pod językiem i cyjanek potasu w plombie.

  Vivvi,  13/04/2018

@Hamilton: czyli żegnać Wesze??????????



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska