Login lub e-mail Hasło   

Można nie ruszyć kamienia. Nie ma sposobu zatrzymania lawiny.

Są eksperymenty, w których wynik jest nieznany.
Wyświetlenia: 1.027 Zamieszczono 10/07/2018

.

Paradoks omnipotencji


Czy wszechmocny jest w stanie ograniczyć swoją wszechmoc?

Czy istota wszechmocna (bóg albo demirug) może wytworzyć kamień, którego nie udźwignie?

.

Poza wielkim kamieniami istnieją we Wszechświecie malutkie kamyczki i o nich dzisiaj piszę.

To jest artykuł o eksperymencie.

Są dwa rodzaje eksperymentów.

Pierwszy znamy ze szkoły wyższej, średniej albo podstawowej. Na lekcji fizyki albo chemii nauczyciel demonstruje doświadczenie potwierdzające treści zawarte w podręczniku. - Zasadniczą cechą takiego eksperymentu jest to, że znamy jego wynik, a przynajmniej przeprowadzający eksperyment nauczyciel zna ten wynik albo powinien go znać. Tego rodzaju eksperymenty, nazwijmy je dydaktycznymi, niczego specjalnego nie wnoszą do świata nauki, Podobnie jak rozwiązywanie testów, gdy prowadzącemu jest wiadomym, która z odpowiedzi jest poprawna a,b,c czy d.

Drugi rodzaj eksperymentów jest zupełnie innego rodzaju. - To eksperymenty, w których wynik dla eksperymentatora lub eksperymentatorów jest nieznany. Przykładów także nie brakuje. 1) Gdy zbudujemy zderzacz hadronów jeszcze większy od największego i doprowadzimy do zderzenia otrzymamy najprawdopodobniej "bardzo interesujące wyniki". Bardzo interesujące czyli zupełnie niespodziewane, 2) Eksperymentują też politycy i ekonomiści. Eksperymentalnie wprowadziliśmy 500+ i obserwujemy efekty. Jest też propozycja eksperymentalnego wprowadzenia programu dojna zmiana+ oraz innego programu cela+...

Eksperymenty, których efekty są nieznane, należy przeprowadzać z nadzwyczajną ostrożnością. Tragiczne wyniki tego rodzaju eksperymentów zdarzały się i nadal zdarzać będą.

Do kategorii eksperymentów o nieznanych skutkach należy wiele zmian prawa uchwalanych przez sejmy i parlamenty. Musimy zatrzymać karuzelę zmian prawa. Nie wiemy kiedy poruszony kamień uruchomi lawinę.

Adam Jezierski

Podobne artykuły


36
komentarze: 45 | wyświetlenia: 3018
21
komentarze: 18 | wyświetlenia: 1435
21
komentarze: 11 | wyświetlenia: 1709
18
komentarze: 6 | wyświetlenia: 2136
11
komentarze: 1 | wyświetlenia: 783
11
komentarze: 10 | wyświetlenia: 26387
8
komentarze: 89 | wyświetlenia: 2447
44
komentarze: 12 | wyświetlenia: 41881
32
komentarze: 11 | wyświetlenia: 23318
28
komentarze: 9 | wyświetlenia: 40643
25
komentarze: 31 | wyświetlenia: 13920
24
komentarze: 12 | wyświetlenia: 6950
24
komentarze: 45 | wyświetlenia: 7532
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





"Musimy zatrzymać karuzelę zmian prawa. Nie wiemy kiedy poruszony kamień uruchomi lawinę."
Obawiam się że eksperymentatorzy nie maja pojęcia o tym co robią ... ?
Na otwartych żywych organizmach lepiej nie eksperymentować, bo łatwo go uśmiercić lub wywołać nieuleczalną chorobę, a takim organizmem jest nasza gospodarka.

  Hamilton,  10/07/2018

@pokrzywiony: słusznie!!! Eksperymentować należy na gospodarce Konga, albo lepiej na Saharze.

  Hamilton,  10/07/2018

W tej niezwykle głębokiej i interesującej analizie problemu eksperymentów wszelakich brakuje mi odnośników do twoich wcześniejszych artykułów. To dałoby naszym czytelnikowi pełniejszy obraz twojej myśli i skłaniałoby ich do głębszej refleksji i zadumy. Mógłbyś też skopiować kilka artykułów do komentarzy jak to już czyniłeś wcześniej. Jakość uzupełniłaby ilość, a ilość może przeszłaby w jeszcze wyższą jakość.

@Hamilton:
Chcesz? Masz: >>> http://eiba.pl/3

  Hamilton,  11/07/2018

@Adam Jezierski: no ten artykuł tłumaczy wszystko.
"Tragiczne wyniki tego rodzaju eksperymentów zdarzały się i nadal zdarzać będą". Święte słowa panie hrabio. Tak się zastanawiam zainspirowany głębią tych naukowych wywodów czy jeśli pan hrabia idąc po bułki zderzy się z wielkim zderzaczem hadronów to czy będzie to tragiczne zderzenie, kosmiczne czy tylko komiczne. Co na to teoria gier i rac ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/07/2018

@Adam Jezierski: Łał hrabonscu masz prawie 6 tys odsłon i aż 3 głosiki..
ha ha ha ha - zazdrość mnie owrzodzonego chyba do grobu wpędzi :
http://eiba.pl/2
http://eiba.pl/2
http://eiba.pl/2

@Hamilton:
W populacji zarozumialstwo może występować w różnym stopniu natężenia. Istotna jest skala pomiarowa i stosowana terminologia.
Oto proponowana skala zarozumialstwa:
1) Zwykłe prymitywne zarozumialstwo.
2) Hipomania.
3) Megalomania zwana też manią wielkości.
4) Wielkoduszność.
Zarozumialstwo przejawia się stałym podkreślaniem swojego znacze ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/07/2018

@Adam Jezierski: skopiuj to co mam przeczytać do swojego komentarza. Najlepiej 7 razy z rzędu. Jak poprzednio. I w tych komentarzach nie zapomnij dać linków do tych artykułów które są w tych komentarzach. W tej skali którą przytoczyłeś brakuje punktu dotyczącego twojej nad wyraz skromnej osoby. Ha ha ha ha .

  Hamilton,  12/07/2018

@Adam Jezierski: Adaśku ty nigdy nie masz żadnych wątpliwości, a nawet jak coś takiego się zdarzy to sięgasz do swoich własnych artykułów i po wątpliwościach. Ha ha ha ha ha ha - masz niezwykły dar przekonywania samego siebie do swoich racji i wielkości. Czytasz ty cokolwiek poza tym co napisał Adaśko.

  Hamilton,  12/07/2018

@Adam Jezierski: nie przyszło ci do tej wyjątkowo uzdolnionej główki, że powoływanie się w dyskusji na swój artykuł i w ten sposób pośrednio na swój domniemany autorytet cię po prostu ośmiesza. "Ja mam rację, bo skoro kiedyś coś napisałem, to muszę mieć rację". Ha ha ha ha "fizolof" z ciebie. Talesem z Miletu nie będziesz, ale Sedesem z Bakelitu kto wie.

  Hamilton,  12/07/2018

@Adam Jezierski: ha ha ha ha ha - przez wrodzoną skromność zapomniałeś o punkcie :
5). Adaś Jezierski - Megalomanus Gigantus.
najwyższy stopień w skali.

E tam ...
Po pierwsze to PiS "zna" wynik. To znaczy, że oni zrobili coś co da spodziewany wynik. Np dajmy ludziom 500+ to zamkniemy im gęby na resztę zmian, damy kościołowi zarobić bo więcej będzie się owiec rodzić i ludzie chętniej będą głosować w wyborach na PiS.
To po prostu 'chytry' plan a nie eksperyment.
Chciało by się napisać, że nie ma on znaczenia bo za parę lat będz ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Tylko że nie do końca są świadomi, skutków ubocznych tego "szatańskiego" planu. W każdym razie próbują coś osiągnąć, a to można by już traktować na równi z eksperymentowaniem na otwartym organizmie o którym nie mają pojęcia, ani wiedzy.

@pokrzywiony: życie ... To jeden wielki eksperyment :-)))
Myślisz, że Trump nie eksperymentuje bo w USA długo jest kapitalizm ?
Eksperymentuje ... Tylko amerykańcy skurwiele nauczyli się eksperymentować poza granicami własnego kraju ...
.
Przenieśmy Kaczyńskiego na zamorskie kraje ... Na jakieś wyspy ....
.
Kaczyński na wyspę ... Wolin ?

  Serpico,  10/07/2018

@Koriolan:
Spytaj się go najpierw czy on wie kto to jest Trump, ma głowę przytrzaśniętą Biblią, a w okładkach dziury na słuchawki do słuchania śpiewu ptaków.
Wojna by wybuchła, to by nie zauważył, ta III cia światowa, która ma być organizowana na terenie Polski, wedle Adasia.

A w ogóle wiesz cymbałku że nadal trwa śledztwo odnośnie wyborów w USA ? Trwa i są nowe elementy, jak

...  wyświetl więcej

@Koriolan: Masz racje, tylko że eksperymentowanie pozbawione wnioskowania jest marnotrawstwem czasu życia, a to jest przeciwne Bogu, czy też Świadomości której jesteśmy częścią.
Myślenie nie jest Świadomością, w chwili kiedy się pojawia myślenie to z naszego pola obserwacyjnego znika świadomość, a gdy zanika myślenie pojawia się kontakt z Świadomością. Oczywiście taka prawidłowość nie jest ...  wyświetl więcej

  Serpico,  10/07/2018

@pokrzywiony:
Uuu..... w sumie to szczęście że nie wziąłeś się za medytacje, choć wygląda jakbyś się wziął hahaha, standardowe operowanie ogólnikami, kiedy nie ma się o czymś bladoróżowego pojęcia :).
Siebie przenieście do jakiegoś rezerwatu.
"Przeciwne Bogu" i właśnie tak wyglądała część elektoratu Trumpa, konserwatywne wsióry.:P No, tak tak :P.

@SerpicoLightVersion: Znowu się plączesz pod nogami pinczerku, uważaj bo jak cię ktoś nadepnie to będziesz skomlał.

  Serpico,  10/07/2018

@pokrzywiony:
Bez agresji pół menelu.Pogrzeb sobie w kuble, panie psycholog, zanim weźmiesz się za analizy polityki światowej.

@SerpicoLightVersion: "Bez agresji pół menelu."
Wyszczekał spieniony pinczerek.

  Serpico,  10/07/2018

@pokrzywiony:
Jesteś pół menelem, a ja nie jestem psem, ani gnojem do rozrzucania.
Howgh

@SerpicoLightVersion: Plączesz się pod nogami, szczekasz bez sensu, skomlesz jak się cię nadepnie, więc jesteś pinczerkiem ( pieskiem ), jedyna kwestia do ustalenia pozostaje odpowiedź na pytanie, czy pańskim czy bezpańskim pieskiem ?

  Serpico,  10/07/2018

@pokrzywiony:
Mam wątpliwości czy mnie sprowokuje pól menel grzebiący po kubłach, grzebiący w nich na własne życzenie, bo mu się nie chciało nic, oprócz gadania o Bogu i czytania Biblii.
Howgh

@pokrzywiony: o świadomości i myśleniu masz całkowitą rację. Ja myślenie świadomości nazywam intuicją. O czasie też masz rację. Wynika to z tego, że świadomość jest pozaczasowa.
Świadomość była zanim pojawił się czas i będzie gdy już czas się skończy :-)))

@SerpicoLightVersion: hmm ...
Nie wiem dlaczego bysmi mieli Cię prowokować ...
Po co ?
Widzę, że ruszyło cię coś ....
Nie ma problemu uspokoisz się jakoś :-)))

  Serpico,  10/07/2018

@Koriolan:
A kto ci powiedział że nie jestem spokojny ? Jestem. Koleś po zawodówce, reformatorem systemów, świata , znawca wszystkiego. Zwykły wioskowy jełop i tyle.
Howgh
Takich idiotów jest PEŁNO, w necie szczególnie, jak mają przerwę w grzebaniu po kubłach.

Twoje stwierdzenia o świadomości też są jak zwykle "super", zaproponowałbym grę w Unreal, ale wy w to gracie c

...  wyświetl więcej

@Koriolan: Wpadłem na pewien pomysł jak można uzmysłowić sobie pozaczasowy aspekt Świadomości i jak w następstwie pewnych ograniczeń powstaje czas i myśli śledzące cień jaki zostawia w naszym umyśle Świadomość. To coś niesamowitego.

  Serpico,  10/07/2018

@pokrzywiony:
Super, w takim układzie nadajesz się na prezydenta, albo ministra gospodarki, a co sobie będziesz żałował.
Z pół godziny pracy dziennie, bo ptaki, bo świerszcze, a poza tym trzeba posiedzieć po tym wszystkim poza czasem, w dupie tam coś zrobić. Byś operował na zamkniętym organizmie, najlepiej z klocków lego, w jakimś otwartym oddziale, z parkiem, bez parku słabo.

...  wyświetl więcej

  Serpico,  10/07/2018

@pokrzywiony:
A tak % centowo, to ile czasu dziennie masz schizy ? hahaahhaahhaha ...........
W waszym może się dzieją "takie rzeczy", kim są "wy" ? "Myśli śledzące cień jakie zostawia w umyśle świadomość" , okay.I co dalej jest jakiś c.d.n. ? Swoją drogą mało dziwne, jak ty sobie ten już i tak nie specjalnie funkcjonujący beret sadzisz non stop czymś na słuchawkach, to później ci ga ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Masz teraz efekty pojenia go browarami.Warto było ? Kiedyś aż taki nie był, pytam czy warto było ?
haahahahhahaha
Teraz Krzywy, ma pół godziny dziennie bez schiz i to są posiłki haahhaah ............

Ja bym was walnął na tomograf, nie wygląda to za dobrze.

  Hamilton,  11/07/2018

@pokrzywiony: pomysł masz, czas znajdziesz na zasiłku, aspekt pożyczy ci łóświecuny, ale skąd ty u siebie wytrzaśniesz umysł? Tego nie kupisz. Jak ci mamusia tego nie urodziła to już masz przechlapane.

  Hamilton,  11/07/2018

@pokrzywiony: ha ha ha - grozisz mu nadepnięciem? To groźba karalna. Pobiegłbym z donosem do prokuratury, ale czym ty możesz nadepnąć. Nosem cię wciągnie cieniasku.

@pokrzywiony: kiedyś słyszałem wyjaśnienie w ... Ksztalcie krzyza :-))))
Pionowe ramię to świadomość a poziome czas :-)))
.
Nie do końca mi pasowało .,. Ale czemu nie ?

@Koriolan: hehe, też coś takiego dostrzegłem tylko tym krzyżem były osie X.Y, oś Y jest osią działania świadomości, oś X myśli, a współzależność Świadomości do myślenia kreśliła koło zależy z jakiej perspektywy się patrzy. :)
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)eltycki
Próbując zobaczyć świadomość na podstawie obserwacji ...  wyświetl więcej

@Koriolan: "Nie do końca mi pasowało .,. Ale czemu nie ? "
Inaczej opisują Matematycy którzy szukają prawidłowości chłodnym umysłem "szkiełko i oko", a inaczej opisują Ci co obserwują tym co czują, choć obie stony otrzymują przebłyski tej samej Świadomości to formy sennych objawień już na tym etapie są różne, więc opisy i interpretacji ich będą się różnić. To jak badanie przestrzeni słuchem ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: ogólnie świadomość w kształcie krzyża nieźle tłumaczy trochę spraw. Np intuicję.
Dla mnie intuicja to natychmiastowe pojawienie się rozwiązania bez widocznej logiki.
Ten model wyjaśnia też dlaczego nie można uzyskać świadomości (wglądu) drogą myślenia, rozumowania. Trzeba wręcz ZATRZYMAĆ myślenie. A tego nikt nie uczy w szkole.
Uczą tego buddyści ...

@SerpicoLightVersion: akurat to nie są efekty piwa.
Pokrzywiony zaczyna rozumieć świat i ludzi.
To tak naprawdę ... CUD
.
Myślałem, że i Ty dasz radę zrozumieć ...
Ale jeszcze nie teraz :-)))
Ty jeszcze widzisz tylko zewnętrzny świat ....
I smacznego Ci życzę :-)))

  Serpico,  11/07/2018

@Koriolan:
I okay , nikomu przecież nikt nie zabroni na własne życzenie wymyślać bzdety, tylko taka osoba nie nadaje się do analizowania "świata zewnętrznego".

cytuję:
"To po prostu 'chytry' plan a nie eksperyment.
Chciało by się napisać, że nie ma on znaczenia bo za parę lat będziemy eurolandem ale niestety coś mi się widzi, że zostaliśmy przeznaczeni na działkę vatyk

...  wyświetl więcej

  Serpico,  11/07/2018

@Koriolan:
Reasumując nie nadajecie się do analizowania czegokolwiek co jest w " świecie zewnętrznym" i to widać, w końcu jest jakiś wniosek z dyskusji, ci wszyscy twoi guru's się za to nie biorą, oprócz takich przypadków jak Osho, ale to odrębny przypadek, ponieważ kryminogenny.

Cud to by był jakby Krzywy wykreował inne skojarzenie niż z psami.Dla takich jak on powinni robić buty ze słomy, ekologiczne.

@SerpicoLightVersion: hi hi hi ....
Przypomnij sobie TWOJE słowa o Osho ...
Bzykanie - to wniosek z internetu.
.
A więc Ty nie masz zdania o Osho a ma go "internet" a Ty ten wniosek tylko napisałeś ... Bo internet nie ma tak.
.
A z tego wyżej co rozumiesz ?

  Koriolan,  11/07/2018

@SerpicoLightVersion: w/g mnie ludzie oświeceni nie komentują wydarzeń polityczno - ekonomicznych bo one są bez znaczenia. To po prostu zabawa ludzi. Trwa od chwili powstania małpoludów. Który małpolud jest ważniejszy i ma większą kuśkę ?
.
Ja nie jestem oświecony to mnie to jeszcze bawi. Vatykanoland jest moim komentarzem na temat abdykacji papieża, gadki Kaczki że tylko katolik to Polak itd. :-))))

@Koriolan:
Jasne, internet to pełen jest historii spiskowych, jakby rząd USA go zamordował, ale można znaleźć zestawienia jego byłych uczniów.No rzeczywiście z wypowiedzi wynikało że to o abdykacji.
Krzywy się wziął za celtyckie krzyże, jest jeden krzyż który jest pokrzywiony, nazywa się swastyka.

W sumie podobny jesteś trochę do :

...  wyświetl więcej

@Koriolan: Innymi slowy !
Ja-dyktator nie ma umiaru w swoich dyktatorskich zamierzeniach.
Jeśli udało mu się wejść na pierwszy stopień dyktatorstwa to oczywiście wchodzi
na drugi, trzeci, czwarty i jedyne co go zatrzyma na tej drodze to naturalna śmierć
lub ktoś kto ukręci mu łeb ! (jak dyktatorom rewolucji francuskiej, czy obecnym Kadafi, Sadam)
Wchodzenie na na ...  wyświetl więcej

@Koriolan:

"June Campbell Nie wiem, jakie miał ślubowania. Nigdy o nich nie rozmawialiśmy. Wiem natomiast, że w naszym związku nigdy nie byłam pełnoprawnym partnerem. Zgodnie z moim zrozumieniem ideał tantry polega na tym, że dwoje ludzi spotyka się po to, by dokonać rytualnej wymiany równych i różnych energii. W idealnym wariancie związek taki powinien być oparty na pełnoprawnym uczestnic

...  wyświetl więcej

@zakrawarski:
"w/g mnie ludzie oświeceni nie komentują wydarzeń polityczno - ekonomicznych bo one są bez znaczenia. To po prostu zabawa ludzi."

W wyborach wygrał PIS, między innymi dzięki Koriolanom i Krzywym, nie chciało im się ruszyć w jednym przypadku tłustych, w drugim skostniałych tyłków. To są "twoi" czytelnicy. Teraz możecie narzekać i narzekać, fakt jest taki że nie zrobiliś

...  wyświetl więcej

@zakrawarski: świetnie to ująłeś :-)))
Dodatkowo kościół go UMACNIA bo ... Dyktatorem jest z woli ... Boga !
.
Czy może dyktator mieć lepszą zachętę ?
Jest dyktatorem bo BOG tak chciał ...
.
A tak naprawdę Bóg go chwilowo opuścił dla próby. Jak Hioba.
POTEM dopiero się wszystko wyjaśnia :-)))
Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy !
Jak z ko ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Żadne ugrupowanie polityczne nie ruszy kościoła w Polsce, w stopniu w jakim byś sobie tego życzył, poza tym nie masz bladego pojęcia jakby to miało wyglądać. A może masz ? Grunty który zostały zwrócone po PRL, teraz im odbiorą tak ? Od tak, bo pan Zakrawarski żyjący w Szwecji, razem z Kościołem Szwecji, tego oczekuje.

Grabki i do piaskownicy, poważnie.Oczywiście nie docie

...  wyświetl więcej

@SerpicoLightVersion: no cóż .,..
Ten fragment kochanki Kału dowodzi dlaczego kobiety nie powinny być kapłanami :-))))

@Koriolan:
Nie, ten fragment dowodzi że wszędzie jest same shit, patriarchaty i pranie głów ludziom. A ja nadal nie czytam nic na temat kobiet "oświeconych". Nie ma ? Konkretów na temat finansów kościoła i tak, całej reszty związków wyznaniowych, także nie czytam.Czemu ?

Masz apostazję ? Czemu nie masz ?

A tej kobiecie, to jeszcze wciskali jakieś bzdety, że nie powinna tego

...  wyświetl więcej

@SerpicoLightVersion: odpowiem Ci wprost .,.
Internet to kupa wszystkiego z przewagą kupy.
Wyciągasz z niego co TY chcesz wyciągnąć.
Gdy sięgniesz zaraz znajdujesz seks lub pieniądze, po prostu TO chcesz mieć.
Zmień swoje nastawienie a zobaczysz inne rzeczy ... To takie proste :-)))
Każdy podnieca się tym, co go podnieca ... Mnie świadomość, ciebie seks i pieniądze, Zakrawarskiego kościół i Kaczyński itd.

@Koriolan:
Krystyna dobija do 70 ki, wiesz która ? Wiesz, teraz sobie wyobraź że oświecenie możesz osiągnąć tylko w drodze wielogodzinnego aktywnego seksu oralnego z nią, to ci uśmiech zgaśnie szybko.

@Koriolan:
Bzdury piszesz jak zwykle, 40 lat różnicy, to 6 lat, I dont think so, kombinujesz , bo nie masz NIC do powiedzenia.Trzymam kciuki za wcześniejsze oświecenie, być może zamkniesz ryj w tematach o których nie masz pojęcia, a przede wszystkim nie chcesz mieć pojęcia, co sam podkreśliłeś.

Takie to PROSTE.

Mhm , czyli Zakrawarski chce być dyktatorem, na dodatek mieć we

...  wyświetl więcej

  Serpico,  11/07/2018

@Koriolan:
Gdy Zakrawarski sięgnie,to znajduje Watykan, Kaczyńskiego itd, znacznie częściej niż ja krytykowałem, te wasz świadomościowe dyrdymały i postacie z nimi związane.

Chce być papieżem ? Czego mu brak ? Hm ? Dyktatorem ? Gdzie ? W Szwecji ? W Polsce ? Gdzie ?

Teraz już wiesz kmiocie, czemu jesteś zabawny ?

@zakrawarski:
Koriolan właśnie stwierdził, po oględzinach świadomościowych, że cię podnieca KRK i Kaczyński, oraz że chciałbyś być dyktatorem, tego ci brak, wedle jego słów, na dodatek dyktatorem z ideologią religijną.

Wiem że jesteś niewierzący, ale uwierz, lepszy adwersarz który ma mózg, niż ci którzy mają tylko świadomość.
HAHAAAHAAHAHAH ...........

p.s.
Zró

...  wyświetl więcej

@Koriolan: & @zakrawarski:
"A tak naprawdę Bóg go chwilowo opuścił dla próby. Jak Hioba."
...
Podona historia została pokazana w Nabucco
"Nieoczekiwanie pojawia się Nabucco – ogarnięty szałem żąda, by wszyscy oddali mu hołd jako bogu. "
"Nabucca razi grom. "
"Obłąkany Nabucco dowiaduje się o wyroku na Fenenę i nie zatwierdza go. Abigail nakazuje uwięzić Na ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Paszoł won krytpto nazisto z krzyżami celtyckimi od moich komentarzy, a plusować Koriego należy, niech ludzie wiedzą czym się podnieca Zakrawarski, oczywiście wedle Koriolana, twojego koleżki.
Wiochmany którzy piszą jak po urazach czaszki i guru's. Jak sobie pomyślę że miałoby od was zależeć coś więcej niż życie chomika, to mam stany lękowe.

Codziennie udowadnia

...  wyświetl więcej

@SerpicoLightVersion: hmm ...
Pokreciles wszystko ... Ale ok ...
Skoro kręcenie Cię podnieca :-)))

@pokrzywiony: bardzo podobnie ...
Zresztą dotyczy to większości ludzi. Z tym, że ten opuszczony jest sławny (kaczor).
Ktoś powiedział ....
Gdyby internet był pisany długopisem. Byłoby 95% głupot mniej.
.
Eioba jest tego dowodem ... A zwłaszcza Dyl i popierający go HEITERZY :-))))
Ech ...
Ja też masę tu głupot naprodukowałem :-)))

  Serpico,  11/07/2018

@Koriolan:
Nie pokręciłem cwaniaczku, nie umiesz jak zwykle odnieść tego co piszesz do całości i zrobiłeś z siebie tępego kmiota po raz 1000 tysięczny. Na paru polach, łącznie ze stwierdzeniem że jak już będziesz świadomy i "oświecony", to przestaniesz interesować się polityką i ekonomią, to stwierdzenie kretyna i nie jest to obrażanie ciebie.Tak czy inaczej nie masz na te tematy pojęcia. ...  wyświetl więcej

  Serpico,  11/07/2018

@Koriolan:
W końcu się z czymś zgadzamy, bez korekty, krzywy by pisał dwa zdania na tydzień, dłuższego tekstu, by się nie dało nawet czytać. Byłoby mniej na 100 % i nie czytałbym was :).

Pozostaje twój chroniczny nawyk do wstawiania emotikonów, dosłownie WSZĘDZIE, panie KMIOT.

@SerpicoLightVersion: " @zakrawarski:
Koriolan właśnie stwierdził, [...], oraz że chciałbyś być dyktatorem, tego ci brak, wedle jego słów, na dodatek dyktatorem z ideologią religijną."
.
Taka maleńka, pierdol++_--_++ona manipulacja ... Misiu.

  Serpico,  11/07/2018

@Koriolan:
Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i przestań na jeden dzień, wszędzie wstawiać emotikony, panie "długopis ",nie manipulacja, twoja "teza " tyczy się także Zakrawarskiego, nie tylko mnie.
cyt:
"odpowiem Ci wprost .,.
Internet to kupa wszystkiego z przewagą kupy.
Wyciągasz z niego co TY chcesz wyciągnąć.
Gdy sięgniesz zaraz znajdujesz seks lub p ...  wyświetl więcej

  Serpico,  11/07/2018

@Koriolan:
A teraz czas wiesz na co ? Tak na to , na zamknięcie ryjka i pracę nad ego.Chyba żebyś chciał się bardziej zakopać.
Który raz z siebie idiotę zrobiłeś ? No oprócz chronicznego zaprzeczania sobie.Liczysz ?

I bez agresji zawoalowanej sznycel, okay ? Agresywni mogą być tylko hejterzy .

Tragiczny jesteś człowieku, poważnie, obaj już "zakrawacie" na tragikomedię

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  11/07/2018

@zakrawarski: innymi słowy - przepisałeś toczka w toczkę fragment artykułu zakrawarskiego do komentarza zakrawarskiego. Powinien ci się teraz zakrawarski odwdzięczyć kopiując ten komentarz do kolejnego artykułu zakrawa.rskiego.

  Serpico,  12/07/2018

@Koriolan:
Wieczór, dość słotny, także czas na przekop sznycla hyhy :P :
cytuję Koriolan:
"o świadomości i myśleniu masz całkowitą rację. Ja myślenie świadomości nazywam intuicją. O czasie też masz rację. Wynika to z tego, że świadomość jest pozaczasowa.
Świadomość była zanim pojawił się czas i będzie gdy już czas się skończy :-)))"

cytuję Koriolan:
"A te

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/07/2018

@SerpicoLightVersion: "Góry Świętokrzyskie śladami Neandertalczyka". Ta wycieczka będzie tylko do końca lipca. Od sierpnia mają być wycieczki ""Góry Świętokrzyskie śladami krzywego Mańka z łośfieconym kolegą". Sponsorem jest browar Łomża, klub sportowy "Komża Łomża" i kółko awangardy poetyckiej "Oda do pierd.... szmaty " promujące wartości kulturalne Mańka - bohaterskiego kombatanta walk z chamstwem.

  Hamilton,  12/07/2018

@SerpicoLightVersion: po wycieczce dzieci będą tańczyć w rytm zespołu "Fekalia Band" pod dyrekcją najaktywniejszego komentatora eioba.pl. Inne atrakcje to rozwiązywanie krzyżówek z wujciem Mańkiem ze słowami "debil, bydlak, gnój, kabotyn, pies, dup..yć, złodziej, bandzior, faszysta, morderca, kretyn i inne. Potem plucie, kopanie, wymioty i oglądanie świerszczyków przy ognisku lub pod kołderką..

  Hamilton,  13/07/2018

"Do kategorii eksperymentów o nieznanych skutkach należy wiele zmian prawa uchwalanych przez sejmy i parlamenty. Musimy zatrzymać karuzelę zmian prawa. Nie wiemy kiedy poruszony kamień uruchomi lawinę".
Początek parlamentaryzmu to rok 1215 w Wielkiej Brytanii, w Polsce obchodzimy 550 lat parlamentaryzmu. I koniecznie trzeba to powstrzymać, bo Adam Jezierski zauważył zagrożenie lawinowe. Adasiu - dziękujemy.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska