Login lub e-mail Hasło   

Wolność = samotność

Odbierają nam wolność pod pretekstem działania dla naszego bezpieczeństwa, ale wolność jest w konflikcie nie tylko z bezpieczeństwem.
Wyświetlenia: 211 Zamieszczono 16/12/2018

.

Odbierają nam wolność pod pretekstem działania dla naszego bezpieczeństwa, ale wolność jest w konflikcie nie tylko z bezpieczeństwem. 


Wolność oznacza niemal to samo, co samotność. Ten fakt łatwo do nas dociera, gdy myślimy o człowieku stanu wolnego, czyli singlu z powodu braku partnera albo z powodu własnego wyboru. Stan wolny może przekładać się na brak rodziny. Bezdzietność, która nie jest efektem własnego wyboru, uważamy za chorobę. Bezdzietność to brak wielu obowiązków (wolność od obowiązków rodzicielskich) i samotność lub co najmniej zagrożenie samotnością.

Przynależność do grupy społecznej, rodziny, partii, gangu, mafii daje poczucie bezpieczeństwa. Często jest to poczucie złudne, ale dla wielu niezbędne.

Ludzie dosyć często walczą o wolność dla swojej grupy, w której są pionkami, żołnierzami wykonującymi polecenia władzy. Niepodległość grupy może być i często jest połączona ze zniewoleniem jej członków.

Dychotomia wolności i samotności dotyczy także wolności myślenia.

Samotność dotyka innowatorów, wynalazców, odkrywców i wszystkich "innych". Samotność myślących inaczej związana jest z odrzuceniem. Inny, czyli z łaciny wariat, podlega ostracyzmowi. W czasach internetowych hejt uderza we wszystkich wyróżniających się pozytywnie i negatywnie.

PS. Rocznicę niepodległości z największym entuzjazmem obchodzi dyktator, któremu niepodległość umożliwia zniewolenie narodu. Ten sam dyktator straszy utratą niepodległości i wzywa do militaryzacji społeczeństwa, która ułatwi mu sprawowanie władzy. Wolność władzy łączy się z niewolą poddanych.

To by było tyle truizmów na dzisiaj.

Adam Jezierski

Podobne artykuły


25
komentarze: 18 | wyświetlenia: 4074
42
komentarze: 17 | wyświetlenia: 6437
52
komentarze: 20 | wyświetlenia: 8855
45
komentarze: 20 | wyświetlenia: 6285
37
komentarze: 47 | wyświetlenia: 8069
30
komentarze: 21 | wyświetlenia: 7776
28
komentarze: 8 | wyświetlenia: 3472
27
komentarze: 19 | wyświetlenia: 2959
27
komentarze: 22 | wyświetlenia: 2880
26
komentarze: 7 | wyświetlenia: 10052
23
komentarze: 37 | wyświetlenia: 2424
21
komentarze: 6 | wyświetlenia: 1698
19
komentarze: 11 | wyświetlenia: 4518
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Kompletnie nie zgadzam się z poglądami autora.
Widzę to zupełnie inaczej
Jedynie ślady tego samego co ja myślę są w ostatnich zdaniach.
Politycy starają się nas uwięzić w poglądach polityków.

Podstawowa różnica jest ... Brak Samotności.
Samotność nie istnieje, jest wymysłem.
A zniewala nas tylko ... Nasz brak Świadomości.
.
Przemyśl zdanie :
- Nie ma NICZEGO oddzielonego,
Wszystko jest połączone ZE WSZYSTKIM -
.
Dla ułatwienia ...
Najdalsza gwiazda jaką widzisz ... Jest połączona promieniem światła z Twoim okiem.
Wi ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
"Przemyśl zdanie :
- Nie ma NICZEGO oddzielonego,
Wszystko jest połączone ZE WSZYSTKIM - "
To zdanie jest w sprzeczności z moją wiedzą z zakresu fizyki. Mam to dobrze przemyślane. Istnieje coś takiego co nazywamy "horyzontem zdarzeń".

@Adam Jezierski: "To zdanie jest w sprzeczności z moją wiedzą z zakresu fizyki."
... ależ to oczywiste, bo przecież wiedzą z zakresu fizyki zwłaszcza newtonowskiej nie da się wyjaśnić przykładowo tego,
https://www.youtube.com/watch?(...)TTC2T3c bo fizyka wyjaśnia tylko część obserwowanej rzeczywistości.
Do wyjaśnienia p ...  wyświetl więcej

@Adam Jezierski: he he ...
Horyzont zdarzeń to pojęcie, którego założeniem jest ... Nieprzekraczalność prędkości światła.
A co powiesz na fizykę kwantową i splątanie elektronów ?
To właśnie JEST przekroczenie prędkości światła.

  Koriolan,  17/12/2018

@Adam Jezierski: Dodatkowo zapytajmy .. KTO jest samotny ?
.
Twoje ciało ZAWSZE dotyka czegoś. Choćby powietrza gdy nagi podskoczysz do góry. Dotyka promieni słonecznych. Fal radiowych, promieniowania itd.
A więc samotny może być ... TYLKO umysł.
Ale umysł zawsze dotyka ciała (bądźmy ateistami), zawsze ma myśli, zawsze widzi, myśli o innych ludziach lub rzeczach. A wiec ...  wyświetl więcej

@Koriolan: "splątanie elektronów ? " Nie splątanie elektronów tylko spinów. :)

@Koriolan:
Nie chce się czepiać, eh no znów czepię haha, ale to co piszesz to jest idealnie to samo co mówi w jednym filmie ten koleś od "karteczki" ten Ben coś tam.
Ben zwany karteczką :P

@pokrzywiony: he he he ...
Ja nie jestem w aptece ...
Jestem w cudownym świecie cudów :-)))

@Serpico: ech ...
Możesz się czepiać ile chcesz :-)))
.
To proste ...
Jesteśmy tym co wybieramy.
W skrócie są DWA wybory .... Miłość i Nienawiść.
Każdy wybiera SAM.

  Serpico,  17/12/2018

@Koriolan:
https://www.youtube.com/watch?(...)&t=167s
To co piszesz wyżej jest dokładnie tym co on mówi, jesteś naszpikowany tymi wszystkimi guru tak że być może już nawet tego nie zauważasz.
Ale .. mi to wieje jak wiatr hahaha ......, tylko już śmieszy te twoje robienie z siebie takie "uduchowionego", miałem zar ...  wyświetl więcej

@Serpico: he he he ...
To nieistotne co o mnie myślisz. To się nazywa wyobrażenia serpo o Koriolanie. I to jest NIEISTOTNE.
Ot ...
Chwilową zabawa w chowanego :-)))
.
ISTOTNE jest co wyobrażasz sobie o samym sobie.
Dlaczego ?
Bo dokonujesz wyboru Miłości albo Nienawiści ...
W/g tego jak widzisz siebie ...
.
Co wybierasz Teraz ?
Widać to po Twoich komentarzach, po Twoim życiu :-)))

@Koriolan:
Co wybieram ... a tak przeglądam teksty Henear-a gdzie mu pisałeś śmiejąc się że wierzy że można gdzieś dojść, albo nie wie po co żyje, ewentualnie nie wie co to jest rzeczywistość, a sam piszesz że idziesz w jakąś stronę stojąc w miejscu.
Tylko dziś zaprzeczałeś sobie i tyle ile ty masz komentarzy, które można podciągnąć pod reakcja "nienawiść" to głowa mała.

Wies

...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Jesteś chory psychicznie, nie jest istotne to co sobie na swój temat wyobrażasz istotne jest to co jest REALNE, czyli jak twój stan i ty wygląda REALNIE, idź do jakiegoś psychologa to ci to wyjaśni, masz już od twoich pomysłów, jakąś delikatną formę schizofrenii, taką która pozwala ci zjeść, spać, puknąć.
Horror, w sumie nawet nie pisze tego złośliwie, ale tak to wygląda. ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Te 15 lat na randkach to powinieneś u psychologa spędzić, całkiem możliwe że twój stan byłby o wiele bardziej normalny, gdybyś na pomysł psychologa wpadł wtedy, a nie brał się za autorskie rozwiązania, książkami "jak żyć" i filmami z tuby , ja sobie ciebie nie wyobrażam jakoś bardzo, analizuje tylko twoje zachowanie, całościowe.
Chętnie poczytam co jest takiego negatywnego ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
"Co wybierasz Teraz ?
Widać to po Twoich komentarzach, po Twoim życiu :-))) "

Serio ?

"Miasteczko pod Częstochową około 2009 rok.
Ja mam blisko pięćdziesiątkę.
Depresja spowodowana utratą dużej części wzroku ogromnieje. Starsze dzieci są dorosłe ale to małe ma 12 lat. Boję się, że nie dam rady go utrzymać. Czuję ogromny nacisk. Wreszcie pękam

...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Reasumując, w odbywaniu stosunków płciowych z żoną, którą oczywiście kochałeś, przeszkadzało 12 letnie dziecko które także kochałeś i strach że nie możesz go utrzymać, ale w twojej "drodze milości" już ci nie przeszkadzał ani strach, ani problemy zdrowotne, nie przeszkadzały ci pić nalewek z czeskiego spirytusu, albo piwa i tak "bujać się" od pani do pani.
To nie są moje " ...  wyświetl więcej

Inna rzecz ...
Wolność to STAN ŚWIADOMOŚCI.
.
Krowy i świnie są naszymi niewolnikami bo nie mają świadomości.
Ale spróbuj zniewolić ... Wiatr.

@Koriolan: "Ale spróbuj zniewolić ... Wiatr. "
Przykładowe zniewolenie wiatru, elektrownie wiatrowe. Zaraz, a czy wiatr ma świadomość ? Kiepskie te Twoje przykłady ;)

@pokrzywiony: są niezłe do myślenia ... Jeśli komuś chce się myśleć :-)))
Nie ma sprawy ...
Wymyśl lepsze :-)))

@Koriolan: Napisałeś że przestrzeń wolności jest uzależniona od poziomu świadomości i podałeś przykład który temu twierdzeniu przeczy. To Twoje myślenie, niby czemu mam je prostować ? Ja mam to poukładane, Ty ciągle się jeszcze plączesz. Wiatr ma mniejszy poziom świadomości od świni czy krowy, więc przykład jaki podałeś na poparcie swojej teorii jest gówniany, sam sobie poszukaj lepszego, ja ci ten przykład obaliłem i uzasadniłem na jakiej podstawie go obaliłem. :)

  Serpico,  17/12/2018

@Koriolan:
Zwierzęta posiadają świadomość, tylko jest ona inna, są "niewolnikami" bo zostały udomowione.Dzik żyje na wolności, świnia nie.Odpisałem ci jeszcze, zanim Marcin skasował, nie wiem czy przeczytałeś. Z grubsza jeszcze raz, co do punktu Vivi, okay, git. Dalsza część, we mnie nie ma nienawiści, moich procesów decyzyjnych i tak nie zrozumiesz, poza tym one się zmieniły i pewnie będą z wiekiem zmieniać.

  Serpico,  17/12/2018

@Koriolan:
Maniek wybuchowy, poza tym zobacz, nawet wziął i wiatr zniewolił, jego umysł jest niewolniczy, nawet jeśli ma wolność, zawsze znajdzie coś co mu ją odbiera.Przykład z wiatrem nie jest zły. Bruce Lee mówił "Be water" .Maniek nie jest gotowy, Maniek jest "gotowcem" , niby się śmieje, ale coś w tym jest haahah.........

Przywolujac na pomoc Mickiewicza mozna powiedziec ...!
Co to jest -- Wolność -- wie ten kto ja utracil !!

@zakrawarski: Natura w swym fundamentalnym uwarunkowaniu nie toleruje próżni, a próżnia to wolność której nigdy nie osiągniemy, czyli całkowita wolność to utopia ?

  Serpico,  17/12/2018

@pokrzywiony:
Czemu ? Przecież w zasadzie osiągnęliście próżniactwo, to coś jak namiastka próżni hahahaah ........

@Serpico: Napisałem "całkowita wolność" czytaj uważniej. :)

@Serpico: x...
"... we mnie nie ma nienawiści ..."

Jak to rozstrzygnąć ... Czy jest w Tobie nienawiść ?
Po pierwsze lepiej Ci się podoba określenie "wściekły wilk" niż "delikatny kochanek".
To jest wskazówka ...
.
Druga rzecz z biblii ... "Po owocach ich poznacie"
Ja czytam Twoje komentarze i po Tym poznaję jakiego wyboru dokonałeś pisząc ten komen

...  wyświetl więcej

@Serpico: x...
Ludzie górują nad zwierzętami bo świadomość ludzi góruje nad świadomością zwierząt.
W ten sam sposób świadomość ludzi białych górowała na świadomością murzynów.
Dlatego oni byli niewolnikami białych.
To samo z Indianami.
To samo też z Polakami i zaborcami.
A teraz z politykami niemieckimi i polskimi.

@Serpico: cóż ...
Nie jest łatwo zobaczyć samego siebie i swoje wybory ...
Maniek ma rację z tym wiatrem ...
Ale w tamtym momencie nic mi sensownego nie przyszło do głowy.
Świadomy człowiek jest Wolny.
I nie da się go zniewolić. Można tylko uwięzić jego ciało.
Dlatego ruscy nie zniewolili nas. Odzyskaliśmy niepodległość.

  Koriolan,  17/12/2018

@zakrawarski: ech ...
Przypadkowo nacisnąłem minusa ... Sorry :-)))
.
Masz rację ...
Utraciliśmy ją ale Wolność okazała się cenna dla Polaków ...
Więc o nią walczyli ...
I cały czas walczymy ...
Bo nie wiemy, że Świadomość jest Wolnością :-)))

@Koriolan:
Po pierwsze, przecież z tym wściekłym się naśmiewałem. Czarni i Polacy jako "zwierzęca świadomość" , wyśmienita analiza procesu kolonizacji Afryki i zaborów w Polsce.
A że tak się dopytam spokojnie, świadomość nie warunkuje myślenia czasem co się pisze ?

Jeśli chodzi o sex, to ja jestem typ "sensual" także łączysz jak zwykle rzeczy bez związku.

@pokrzywiony: w/g mnie nie utopia ...
Wolność = Świadomość
.
A prawda was Wyzwoli.
.
Ja teraz idę w tą stronę i mam coraz więcej Wolności.
Ale odbywa się to na różnych poziomach.
:-)))

@Koriolan:
Maniek ma racje, Maniek ma racje bo to twój funfel.
https://www.youtube.com/watch?(...)BwFj5nQ
Co by powiedział jemu ? Że tamy budują ? Poziom świadomości i sprawności pana Lee był kiedykolwiek dostępny dla Mańka ? Nigdy nie był.

Maniek lack of education, ty jednak jakąś masz.

Jest łatwo bo ja

...  wyświetl więcej

@Serpico: "... świadomość nie warunkuje myślenia czasem co się pisze ?"
.
Zgadza się ...
Dlatego to co napisałeś pod artykułem ból pokazuje jak myślisz a dalej jaką, ile masz Świadomości.
Ja próbuję powiedzieć to samo ...
Poziom świadomości wpływa na myślenie a komentarz jest wynikiem myślenia.
Chcę tylko zawęzić kryteria myślenia i wyborów do dwóch rzeczy ...  wyświetl więcej

@Serpico: cóż ...
Dla mnie wszyscy są przyjaciółmi.
Możesz ale nie musisz odpowiadać sobie na żadne pytania.
Ty niemniej niektóre pytania są ZAJEBISTE ...
Naprawdę potrafią ... Jebnąć człowieka w świadomość :-)))

@Koriolan:
Festiwal chamstwa w sumie, ale no jednak ja takich rzeczy nie piszę :

"Ludzie górują nad zwierzętami bo świadomość ludzi góruje nad świadomością zwierząt.
W ten sam sposób świadomość ludzi białych górowała na świadomością murzynów.
Dlatego oni byli niewolnikami białych.
To samo z Indianami.
To samo też z Polakami i zaborcami. "

Choć ..

...  wyświetl więcej

pogadamy później ...

  Serpico,  17/12/2018

@Koriolan:
Jesteście na rentach, to jest zależność i zamyka temat "wolność" , na wolność trzeba zapracować, wy chcecie sobie wmówić że jesteście wolni, a ty określający poziom mojej "świadomości" i piszący takie rzeczy, szczególnie ty, wywołujesz u mnie agresję i tyle, niczego to nie pokazuje, oprócz tego jakich osób nie znoszę.
Nie masz żadnego ani moralnego ani życiowego prawa do o ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: jak to nie toleruje próżni? Jesteś pusty jak dzban, co ci nie przeszkadza całymi dniami uszczęśliwiać eiobę swoimi popierdółkami, oklepanymi frazesami i innymi 'pozłacanymi' myślami. Dostajesz świadectwo uznania w postaci czerwonego paska na dupie i cieszysz się menelku jak koziołek Matołek.

@pokrzywiony: aha dwaj eiobowi "myśliciele" w sporze. Przypominacie mi obaj pewnego psa myśliwskiego. Cały dzień zawsze leżał i myślał, a rano i tak narobił na wycieraczkę.

  Serpico,  17/12/2018

@Koriolan:

"Nie jest łatwo zobaczyć samego siebie i swoje wybory ...
Maniek ma rację z tym wiatrem ...
Ale w tamtym momencie nic mi sensownego nie przyszło do głowy.
Świadomy człowiek jest Wolny.
I nie da się go zniewolić. Można tylko uwięzić jego ciało.
Dlatego ruscy nie zniewolili nas. Odzyskaliśmy niepodległość. "

Aha, kolejny, jak ty możesz mi

...  wyświetl więcej

  Serpico,  17/12/2018

@pokrzywiony:
Faktycznie, umknęło mi że najpierw piszesz do Koriolana :
"Zaraz, a czy wiatr ma świadomość ? Kiepskie te Twoje przykłady ;)"

A zaraz potem:
"Wiatr ma mniejszy poziom świadomości od świni czy krowy, więc przykład jaki podałeś na poparcie swojej teorii jest gówniany, sam sobie poszukaj lepszego, ja ci ten przykład obaliłem i uzasadniłem na jakiej podstawie

...  wyświetl więcej

@Serpico: otuliła ich mgła niewiedzy, ale ze świadomością, że postarają się cuś mundrego wymyślić. No i stało się. Głupota wzięła się za głośne myślenie i stąd to tornado intelektu..

  Serpico,  17/12/2018

@pokrzywiony:
Mam lepszy pomysł poza świadomościowy, ty lubisz różne rzeczy robić, weź zbuduj mini elektrownie, tak jak ten twój znajomy co niby z odpadów z wysypiska śmieci zrobił. Otóż tak Koriolan z jego dietą, to ma takie wiatry że jak się wypnie i napierdzi w wiatrak, to będziesz miał prąd za free.
HAHAAAHA...........

Ale to twoje "zadowolenie" jest "kochane" , obaliłeś

...  wyświetl więcej

@Koriolan:
cytuję Koriolan:

"Jak to rozstrzygnąć ... Czy jest w Tobie nienawiść ?
Po pierwsze lepiej Ci się podoba określenie "wściekły wilk" niż "delikatny kochanek".
To jest wskazówka ...
.
Druga rzecz z biblii ... "Po owocach ich poznacie"
Ja czytam Twoje komentarze i po Tym poznaję jakiego wyboru dokonałeś pisząc ten komentarz.
Wybrałeś

...  wyświetl więcej

@zakrawarski:
Litwo, Ojczyzno moja! ty jesteś jak zdrowie;
Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie,
Kto cię stracił. Dziś piękność twą w całej ozdobie
Widzę i opisuję, bo tęsknię po tobie.

Panno święta, co Jasnej bronisz Częstochowy
I w Ostrej świecisz Bramie!
Czytasz katolika? I nie grzmisz? Nie znałem cię z tej strony. W dodatku tyle tu polskich znaków, co by Kopernik powiedział na taki bałagan.

@Koriolan: "Bo nie wiemy, że Świadomość jest Wolnością :-))) "
Raczej świadomość wyznacza granice wolności, bo jak postawisz znak równości pomiędzy wolnością, a świadomością i potem świadomością, a wiedzą; wtedy ugrzęźniesz w bibliotekach i swoich teoriach, a rezultat tego będzie taki że ugrzęźniesz w teoriach. :) Prawda jest taka że choćbyś przeczytał zawartość wszystkich bibliotek świata to prędzej dostaniesz świra niż zyskasz świadomość.

@pokrzywiony: tyś w życiu przeczytoł ino ksionżeczka na wongiel a tyż świrujesz choby oparzony świyczkom... do utraty śfiadomości i tchu.

@pokrzywiony: x...
Oczywiście masz rację z tymi bibliotekami.
Dlatego Świadomość to NIE jest wiedza. Świadomość to intuicja, zrozumienie to biblijna mądrość wewnętrzną.
Wiedza to mądrość zewnętrzna, która Bóg odrzuca.

@pokrzywiony: nie widzisz, że jesteś bardziej wolny gdy jesteś bardziej świadomy ?
Merkel dlatego właśnie rządzi a Kaczyński udaje, że rządzi.
Merkel jest bardziej świadoma procesów politycznych i historycznych.

@Koriolan: to, że was dobry Bóg odrzucił widać, słychać i czuć. I to chyba jeszcze w podstawowej.

@Koriolan: By zrozumieć zależność pomiędzy wolnością a świadomością, wcale nie trzeba patrzeć na przykłady z polityki wzięte, kiedyś pioruny jako nieokiełznana manifestacja elektryczności budziły postrach i grozę, jednak dzięki pozyskaniu przez ludzi świadomości udało się sprawić że elektryczność dziś służy ludziom, psioczenie na nie i gorące modły nic by nie dały, gdyby nie ludzka pokora i chęć p ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Aha i dlatego zyskujesz sobie przychylność poprzez:
- "pierdolona szmato"
- "debilu"
- "gnoju"
- "bydlaku"
- "śmerdzielu"
- "faszysto"
- "morderco"
Bo ta twoje miłość jest lepszą drogą pozyskiwania świadomości, bo ona cię pyta dlaczego dzieje się coś złego i karze szukać... Kolejne mądrości pokrzywionej pokraki.

@Hamilton: Jak nie masz nic do powiedzenia to spierdalaj, gamoniu. :)
A może lepiej zostań i dalej rób to co robisz, jakoś to wykorzystam do swoich celów. ;)
Będziesz jak lokomotywa parą nienawiści napędzana, ciągnąca nas w swoich luksusowych wagonikach. :))))))))))

@pokrzywiony: a cele twe jak zwykle szczytne. Z metalowymi i ponurymi kratami w oknach w tle.

@Koriolan:
Psyche już ci całkiem wysiadła.
"Dlatego Świadomość to NIE jest wiedza. Świadomość to intuicja, zrozumienie to biblijna mądrość wewnętrzną.
Wiedza to mądrość zewnętrzna, która Bóg odrzuca. "
Czyli to co KRK robiło kiedyś, zresztą nie tylko oni, utrzymywali lud w ciemnocie.

@pokrzywiony: szepczę ci do uszka twoje własne słowa miłości aniołku, a ty niewdzięczniku wierzgasz krzywymi nóżkami i walisz swą piękną główką o posadzkę jak oszalały. Spocisz się i przeziębisz w swej zimnej melinie. Kręgi szyjne pogubisz , będziesz wyglądał na wyprostowanego i żegnaj rento..

@pokrzywiony: " ... dlaczego dzieje się coś złego i karze szukać zrozumienia ..."
Ups, miało być "każe" od kazać. Ach ta ortografia. :)

@Hamilton: "szepczę ci do uszka twoje własne słowa miłości aniołku ..." Odpowiadam z miłości do tych, którzy mnie swoja "miłością" inspirują, takimi słowami jakie pragną przeczytać. Nie moja w tym przyczyna że pragniecie takich słów, gamonie. :))))))))))

  Serpico,  18/12/2018

@pokrzywiony:
Nic się nie przejmuj, ortografia to wiedza zewnętrzna negowana przez Boga. Trzeba było pokochać szkołę, jako nieokiełznaną manifestację wiedzy zewnętrznej, no ale Bóg odrzuca wiedzę zewnętrzną, sytuacja patowa.
Niszcząc swoje ostatnie szare komórki w imię "boskiej świadomości" nasracie sobie z Koriolanem na podłogę.

Aaaa ... to o was Zakrawarski pisał "Sracze" ? hahhaha .....

@pokrzywiony: ups, wszystko jest w porządku. Ortografia cię od dziecka nieustająco karze. Gdyby cię nie wzięli do wojska z V b byłoby trochę lepiej. Armia ci też "żucała" kłody pod nogi brutalnie wyrywając w wieku 19 lat z ławki Szkoły Podstawowej dla dzieci specjalnej troski w Rybniku. Wszyscy, no wszyscy się na ciebie uwzięli.

@Hamilton:
Koriolan doprowadził swój "umysł" do stanu dziecka z podstawówki, doktorant, dlatego to tak długo trwało, 15 lat, Maniek będzie miał krótszą drogę.

Taki "koleś" głównym "prelegentem" na portalu "Polska Laicka", ze stwierdzeniami że Bóg odrzuca wiedzę zewnętrzną.
Intuicja to świadomość, aha, szkoda że nie podpowiadała im że warto się uczyć, choć być może podpowiadała, jednak uznali to za atak, na ich wewnętrzną "miłość".

@pokrzywiony: "Nie moja w tym przyczyna". Zgadza się aniołku. Ty możesz być jedynie przyczyną chorób zakaźnych i poważnych patologii społecznych.

@Serpico: bo to takie przebóstwione postaci życia laickiego. Kręgosłupy moralne i światopoglądowe z miękkiego gówna i szmaticzku w ręce badające skąd wiaterek dziś. Od lajli, zakwawarskiego, swistaka, jaki wiaterek takie fascynacje. I dlatego majo ałtorytet, bo zawsze po linii i na bazie. Motto życiowe : dzień bez podlizania się to dzień stracony.

  Serpico,  18/12/2018

@pokrzywiony:
Minusami to raczej tego nie zmienisz, ten twój dyskutant, jest upodlony po same pierdolone łokcie, ty jesteś tylko niedorajdą, on jest upodlony.Chcesz mi wyjaśnić jakie on ma moralne prawo oceniać cokolwiek ? W szczególności ludzkie wybory ? To co on zrobił to jest kurwa dla mnie abstrakcja, to że ma czelność jeszcze otworzyć ten spasiony pysk, także abstrakcja. Gdzie są te moje fałszywe oskarżenia z artykułu na mój temat ? No gdzie ?

@Serpico: Akurat nie bawię się teraz w minusy, to i tak jedna wielka ściema.
Ps. Tak na marginesie mam już pewność o co tu chodzi, a chodzi tu o konflikt między dwoma paniami. Generalnie ja już wiem co chciałem wiedzieć wiem też jaka ekipa minusatorów za tym stoi. Mi ten konflikt zwisa, szkoda że tak się rozprzestrzenił. Bywaj i dbaj o zdrowie.

  Serpico,  18/12/2018

@pokrzywiony:
"http://eiba.pl/5
"Powiedzmy to wyraźnie :
Niedojrzałość Dyla, serpico i ich wielbicieli NIE JEST niczym dobrym ani złym. Po prostu tak jest. Oczywiście tak jest w/g mnie"

Powiedzmy sobie to wyraźnie, moja niedojrzałość nie doprowadziła do tego że porzuciłem żonę i dziecko, na rzecz czytania Biblii

...  wyświetl więcej

@Serpico: "Świadomość to intuicja ..." Tak na pożegnanie intuicja nie jest Świadomością, intuicja to pewien miks podświadomości i Świadomości, a podświadomość można programować, gdyby było inaczej nie dałoby się manipulować ludźmi. Korolan siedzi w większej ciemności niż myśli, nawet mu to tłumaczyłem i dałem możliwości by sam się o tym przekonał, ty też musisz się sam przekonać przez kogo i w jak ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Jakimi paniami ? Wrocław epicentrum konfliktu hahaa ? Mną nikt nie manipuluje ....
W ciemnocie .. wrócił do średniowiecza, mentalnie jak dziecko, "nabroić" i olać, życie jest piękne.Totalny brak odpowiedzialności za własne czyny, totalny i okay luz , tylko jakie on ma prawo do swoich określeń ? Do pisania do ludzi że ktoś nie wie czym jest życie, wybory itd. ? G-R-O-T-E-S-K-A.

@Serpico: Kto jak i czemu wywołał "aferę wróblową" ? Konflikt o którym wspominam był już o wiele przedtem.
Twój sposób odnoszenia się do ludzi też nie jest taki czysty, jak masz muchy w nosie to nie przebierasz w prawdzie tylko wymyślasz byle dowalić, potem jak ktoś odpowie tym samym to się wściekasz jak rozwydrzony czterolatek.
No cóż takie masz cechy charakteru i trzeba to jakoś ak ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Wyjaśniałem parę razy, gdyby nie wypadek i moja droga, pewnie nawet bym nie zauważył takich "Koriolanów", a tak działa mi na nerwy. Jeśli stwierdzę że po czymś takim on by był kupą nieszczęścia w pół roku, będzie przekłamanie ? Nie będzie.Co to znaczy żeby dowalić i jakie są cechy mojego charakteru ? Taki jest że gdybym był tak nieodpowiedzialny jak on, to bym był po uszy w pr ...  wyświetl więcej

@Serpico: Te twoje wyjaśnienia nie trzymają się faktów, idź lepiej na spacer. Albo jak jest we Wro. smog to weź sobie butle tlenową i oddychaj głęboko. To że widzę jakie błędy wstawia Koriolan, to nie znaczy że nie widzę twoich.
Ja też robię sporo błędów ale jak je zauważam staram się je poprawiać. A nie szukam teorii by je usprawiedliwiać i namnażać dla swojej wygody. Koriolan tak pisze że ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Co ja niby wymyślam ? Te jego opisy to mój wymysł ? Raczej nie, poza tym to tylko część dla "tłumu", dopiero jak to oglądnąć na żywo to by był szok.
Teraz ? Rubaszny pan, taki miły, mily srily. Wszyscy są jego przyjaciółmi, oh ... ble ble, wyjścia nie ma.

@pokrzywiony:
Zaraz mnie wkurwisz chłopczyno z zawodówką który siedzi na rencie której nawet nie powinien mieć, za chwilę mnie wkurwisz, jakie moje błędy cepie ?
To że poskładałeś "firmę" tak samo jak on, interesuje mnie jak zeszłoroczny śnieg.
Trzeba było nie robić czegoś do czego się kompletnie nie nadajecie.
Potem będziesz miał problem z hejtem itd, intelektualnie st ...  wyświetl więcej

@Serpico A twoje bluzganie i mieszanie z błotem każdego kto ci się nie spodobał to niby mój pomysł. Jak wymyślasz bzdury i nimi oskarżasz pomimo że to ma niewiele z prawdą wspólnego, to potem skutkuje że ktoś dla jaj ci podsuwa głupie pomysły. Korilan ma swoje wady też mnie nimi czasem wkurza, ale ja też mam swoje wady i jego nieraz też wkurzam, jednak to nie jest dla nas powód by robić z tego krw ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
AHAAHAH , chętny do pomocy hahahaaahahaha .... AHAHAAHAAHAHAHA .........to mnie rozbiłeś na czynniki pierwsze, chętnie pomógł żonie z dzieckiem zostawiając ją co sam tak określił i polazł dymać inne, dobrze że wpadł na to w końcu by użyć prezerwatyw.

Ma wady .. hahahahah ... a ma jakieś zalety oprócz pieprzenia w kółko tego samego i pieprzenia ? Jakie ? W czym on ma ko

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Konkrety, co ja wymyśliłem ? Wybite siekacze Wróbla też wymyśliłem ? ?Nie .. on sam to pisał, tyle że na Laickiej i tak czytałem tylko część ich "występów".

Skoncentruj się i konkrety, gdzie ja coś wymyślam, bądź oczerniam ?

Nie oskarżałem że oszukał, de facto usunęli go z laickiej, na maile nie odpowiadał, nie będę ci tego anorekyczny badziewiu wyjaśniał po raz 100 tny, nie kombinuj tak.

@Serpico: " chętny do pomocy hahahaaahahaha ...." Widziałem to w realu na własne oczy, czasem jest zbyt dobry i przez to wykorzystywany. Ty znasz go jedynie z tutejszych zdjęć i opisów, z których większość to jaja, ja Go poznałem z osobistych relacji. Myślałeś że jak pokażesz tu wyreżyserowany przez siebie filmik to wszyscy krzykną o ty wielki serpico nasz obrońco ? Pomyliłeś się pokazałeś na tym ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Gówno cię obchodzi moja emocjonalność, to nie twój problem, poza tym to nie problem i nie sprzedawaj mi bajek o pomocy, poza tym jak wyżej w czym miałby pomagać i z jakiego powodu nie mógł pomóc sam sobie ? Zaczynasz od siebie, to się tyczy także ciebie, więcej korzystacie z pomocy niż ją dajecie, łącznie z pomocą państwa na które non stop narzekacie i jeden i drugi.

W

...  wyświetl więcej

@Serpico: "Gówno cię obchodzi moja emocjonalność, to nie twój problem"
Gdy mnie wyzywasz i opluwasz to już jest mój problem jak też każdego co go wyzywasz i opluwasz zwłaszcza publicznie.
Generujesz sobie tym tylko ludzi którzy zaczynają być niechętni wobec ciebie, a nawet i wrodzy.

@pokrzywiony:
Mhm , przy "piwku", oh .... a tyle gadania o alkoholizmie. Piwko ci nastawia łajzo kręgi ?Tak, nie ? Dlatego jesteś menelem panie Maniek , po prostu menelem, co wynikało z tych rozmów ? Nic ?
Co ty nie powiesz ? Żałuj że nie widzisz moich reakcji jak żule do mnie podchodzą, tacy o wyglądzie taki jak twój albo Koriolana, żałuj, to jest agresja wtedy, gówno mnie obchodzi ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: tym razem to minusatorzy rzucają ci kłody pod krzywe nogi. Już ich przejrzałeś. Gdyby nie oni byłbyś normalny, a tak przez nich jesteś czerwone buraczysko. Jakby mogło być inaczej. Policz sobie ile produkujesz tego czerwonego gówna przy swoich komentarzach przez jedną dobę swojego gęgania, w którym podlegasz takiemu samemu osądowi jak my.

@Serpico: Zauważ że napisałem "piwku", bezalkoholowe. Owszem napije się piwa i alkoholowego szklaneczka i mi wystarcza. Ty byś pewnie chciał żeby wszyscy ci się zaczęli tłumaczyć z tego co piją i z kim śpią, chciałbyś być taką wyrocznia która orzeka o winie i nie winie. Na szczęście nią nie jesteś i podlegasz takiemu samemu osądowi jak my.

@pokrzywiony:
Średnio mnie interesuje że oni akceptują twoje lujstwo i jeszcze pijecie razem, o wielce pokrzywdzony przez los i schorowany panie Mańku, na poważnie mnie to gówno obchodzi, jedyne co z tego wynika, to dalszy ciąg "lujowania".

Oooo okazało się że jest bezalkoholowe, a jakże .... cytrynówka o której klepie non stop Koriolan jest też bezalkoholowa ?

Ja nie jestem

...  wyświetl więcej

@Serpico: No to salutto luju. :)))))) Do admina poleciałeś ze skargą podczas wojny "Wróblowej" nie z altruizmu i troski o eiobę tylko dlatego bo ci się grunt pod nogami zaczął palić i straciłeś kontrolę nad sytuacją.

@pokrzywiony:
To emocje ? A gdzie ja jestem lujem łajzo ? Z jakiego powodu ? Stałe zarobki, mieszkanie własnościowe, to tak na start, to jest bycie lujem ? Mhm
Nie poszedłem do admina, to biuro jest "wirtualne" , siedziba firmy była niedaleko notariusza w Rynku, tak by mi się pewnie nie chciało, po prostu byłem blisko.

@Serpico: Piszesz na mnie ja piszę na ciebie, akcja reakcja pamiętasz łajzo ? Jak wyzywasz mnie to ja wyzywam ciebie.

@pokrzywiony:
Ty nie masz powodów mnie wyzywać bo jakie ? Nie napisałem nic niezgodnego z twoją ulubioną prawdą.
Ileś lat robisz z siebie strasznie pokrzywdzonego przez los , masz bóle dosłownie wszystkiego i co ? Bóle masz jak trzeba coś zrobić, bóle miałeś jak trzeba było się za siebie wziąć, a teraz jest tooooo late.
A rzucasz się za 30 stu.

Jakie to szczęście że nie macie bóli do "piwek", wtedy was nie boli, cuda, cudeńka.

@Serpico:
"Ty nie masz powodów mnie wyzywać bo jakie ? "
Takie:
"A gdzie ja jestem lujem łajzo ?"
"Średnio mnie interesuje że oni akceptują twoje lujstwo"
Miłego wieczorku, popracuj jeszcze nad sobą. :)

@pokrzywiony:
Takie sobie. Koriolan ma taką sytuacje jak ty, nawet gorszą w sumie, a Piter to ja nie wiem kto to jest i nie chce wiedzieć, górale mają nasrane w bianiach, on jest następnym tego typu.
Na szczęście nie muszę z nimi przebywać.Poza tym to kłamca.

I dalej prowokowanie, nie używaj słowa praca, bo nie pasuje do ciebie kompletnie.

@Serpico: "Poza tym to kłamca." Ty też jesteś kłamcą, kłamałeś razem z dylem co do tego jak to Niby Koriolan oszukał Zakrawarskiego. Jak kłamiesz ty , okłamują też ciebie. Proste zasady, uderzasz w dzwon on zaczyna brzmieć nie koniecznie tak jak tego chcesz.
"I dalej prowokowanie, nie używaj słowa praca, bo nie pasuje do ciebie kompletnie. "
Co mnie obchodzi co ci pasuje, a co nie. Przecież to twój problem. :)

@pokrzywiony:
Konkrety ? znów nie będzie ? Jesteś żulem już jesteś żułem, nie ma żadnego "fizyka' jest Maniek grzebiący po kubłach.
Nie ma żadnego kolesia który miał Porshe w zasięgu ręki, jest góral z wybitymi siekaczami, lekko zalkoholizowany, oraz jest Koriolan którego usunęli z laickiej, po tym jak nie odpowiadał na ich maile, a akredytacji od nich nie miał na kwestowanie.
To nie żebracy,co pani mi powiedziała TELEFONICZNIE.

@Serpico: "Jesteś żulem już jesteś żułem"
Ty jesteś gorszym żulem, zaczynamy przedszkolne przedstawienie ?
No śmiało wywal tu swoja frustracje, ja poczekam i sobie popatrzę. ;)
"maile, a akredytacji od nich nie miał na kwestowanie. " To nie było kwestowanie, pomyliłeś się i nasiałeś fermentu. To wyjaśnił Zakrawarski, ale ty wolałeś nakręcić aferę.

@pokrzywiony:
Żul pracuje, żul jest jednak wykształcony, więc co dalej ? Kurtyna chyba ? haaaah ............
Sam się stoczyłeś człowieku, sam.Nie mam czym, ewentualnie razi wasza bezczelność.
Koleś kurwa z zawodówką a się rzuca jakby miał 300 doktoratów, książki nie przeczytał, wychował go youtube i tak w kółko .........

@Serpico: Słabo i nie masz żadnych dowodów, znów se zęby wietrzysz zamiast je myć. :)

@pokrzywiony:
Aha, no to przepraszam.Tak się zastanawiam jak można takim debilnym być jak wy i jakoś nie umiem, mimo plastycznej wyobraźni.Wziąć i zrobić z siebie meneli i jeszcze być zadowolonym haah....
No, hard , na waszym miejscu jakbym nawet widział bezalkoholowe piwo w telewizji, to by mi się kojarzyło z tym co ze sobą zrobiłem, a wy luzik .. pełny.
Phi ... co tam życie jest piękne.

@Serpico: :)
Ps. Przy okazji wspomnę że wisisz mi 200zł za dzisiejszą sesje terapeutyczną, a adminowi 100zł za wykorzystanie jego serwera.

@pokrzywiony: ty własne zęby pozjadałeś podczas egzystencjonalno-banalnych dyskusji z kolegami przy tanim piwie i już nie masz czego wietrzyć. Nie wietrz swojej meliny, bo w gminie znów ogłoszą najwyższy stan zagrożenia epidemiologicznego.

  Serpico,  18/12/2018

@pokrzywiony:
Przy okazji wspomnę że zaglądnąłem na nk, eh... piękny młody , jeszcze piwa bezalkoholowego nie pijał , wyjściówka była dobra, tylko ten garek dwurzędowy taki sobie, a teraz ... cóż ....
A ci powiem widziałem iluś takich, elementy wspólne to zawodówka i piwo bezalkoholowe, oczywiście :).

Tylko jeden został genialnym fizykiem, życie, aaaa i znawcą kinematografii.

@pokrzywiony: ty wpłać adminowi 200 zł i poproś o skierowanie na miesięczne wczasy odchamiające z codzienną terapią masażu z kijów dębowych. Jak masażystom postawisz po piwie i pofikasz im chamsko jak na eioba to twoimi kręgami będzie można grać w kręgle. Tak się wzmocnisz i odżyjesz.

" Wolność władzy łączy się z niewolą poddanych". Jeśli władza zostanie zniewolona to poddani będą wolni?
Zgadzam się w pełni - dość na dziś sloganów, zwłaszcza tych nieprzemyślanych.

"Rocznicę niepodległości z największym entuzjazmem obchodzi dyktator, któremu niepodległość umożliwia zniewolenie narodu. Ten sam dyktator straszy utratą niepodległości i wzywa do militaryzacji społeczeństwa, która ułatwi mu sprawowanie władzy".
Ło matko. Wstrzymam się od komentarza, bo mogę zostać obwołany owrzodzonym dyktatorem przez szanownego pana hrabiego, ale zaczynam rozumieć smutną ...  wyświetl więcej

No dobrze, juz dobrze nie musisz juz skamlec poklapie cie, i dam ci jeden znak !
Znak zapytania, cieszysz sie ?

  Hamilton,  17/12/2018

@zakrawarski: to ty jusz sam siebie poklapajesz? Zaklapasz się na smierc..

  Serpico,  17/12/2018

@zakrawarski:
"W czasach internetowych hejt uderza we wszystkich wyróżniających się pozytywnie i negatywnie."

Który jesteś ? Ja jednostka wyróżniająca się pozytywnie.Pojęcia nie masz jak to jest.
Ale takie Zakrawarski czasy, że hejt dotyka nie tylko takich pozytywnych jak ja, takich jak ty negatywnych także :).

@Serpico: zakrawarski wyrurznia siem wszyśkim. I my wszyśkie wyrurzniamy zakrawarkiego jak tylko morzemy, by siem hłop poklapal. Poklapie siem, poklapie i napise teatralnyh "sraczy" siedem..

@zakrawarski: he he he ...
Chcesz ich klepać :-)))
Kiedyś Piotr Wróbel napisał ...
Są tacy co wystarczy powiedzieć ... I zrozumią :-)))
Ale też są tacy co tylko ... Pałą w łeb :-)))
Jak myślisz ...
Do jakiej grupy oni należą ?
:-)))

@Koriolan:
Zrozumieją.Nie chce mi się składać i pisać art "Kim jest Koriolan" , wrzuć prawdziwe nazwisko, to napisze, a tak mam małą motywację haahaha ..

  Serpico,  18/12/2018

@Koriolan:
Wróbel to takie prawdziwe nazwisko jak Kowalski, idź byłej żonie pisz że jest miłością, o tej :

"Miasteczko pod Częstochową około 2009 rok.
Ja mam blisko pięćdziesiątkę.

Depresja spowodowana utratą dużej części wzroku ogromnieje. Starsze dzieci są dorosłe ale to małe ma 12 lat. Boję się, że nie dam rady go utrzymać. Czuję ogromny nacisk. Wreszcie pękam ....

...  wyświetl więcej

@Koriolan: są też tacy co pałą w łeb 100 razy i dalej niekumaci. Jak myślisz do jakiej grupy wróbel was zapisał w swoim baranim kajeciku.? A zakrawarski nie klepie, on poklapawa jak na 'wysoko yntelygentnego' przystawa..

@Hamilton: "są też tacy co pałą w łeb 100 razy i dalej niekumaci."
No popatrz przecież ty jesteś takim przykładem, widzę że doskonale opisujesz tu swoje cechy osobowościowe. :)
Gratuluje, że ty mając ponad 70 lat nic z nimi nie zrobiłeś jeszcze się takimi cechami przechwalasz.

@pokrzywiony:
Idź i wyrzuć śmieci byłej żonie Koriolana, trójka dzieci i zostawiona z jednym, bo pan Koriolan dostał depresji, ale nie aż takiej żeby nie mieć popędu płciowego, a tym się charakteryzuje depresja.
Przy okazji pogrzebiesz w kuble haahah ..............
Koriolan empata , och.... to o sobie pisał, ty taki głupi się urodziłeś ? Albo niech on wypierdala te śmieci wyrz ...  wyświetl więcej

@Serpico: Nie lubię plotkować, dawaj te minusy nie bądź sknera pobawimy się troszkę ?
To jak gra komputerowa, trafi w czerwone czy zielone i czy za każdym razem w to co chce ? ... :))))))

@pokrzywiony: wróble świerkają , że widziałeś swe miejsce w kajeciku wróbla i dlatego łkasz i zawodzisz osobowościowo i twarzowo. Też bym nie chciał by najlepszy kumpel umieścił mnie między baranami. Tobie gratuluję niebywałych osiągów za komentarze.

@Hamilton: Słyszałem jak Wróble cierkają żeś gnida.
A teraz dawaj minusa, jak i ja ci daje Hamilton !
Nie no co ty, w czerwone trafić nie potrafisz ? ... wezwij swoich pomagierów.
No dobra wiem muszą dopić "patykiem pisane", ok jestem wyrozumiały. :))))

@pokrzywiony:
Ale to nie są plotki , tyle wynika z tego co pisał, depresja to brak popędu płciowego, to kłamca i tyle, się zbiorę w weekend może, to będzie zbiorczo.
Nie będę się bawił w żadne minusy, a w gry dawno nie gram.

@pokrzywiony: jasne, moje minusy przyczyną twojej głupoty. Napisz do admina żądanie by ci zamienił minusy na plusy ujemne. Należy ci się jak świni w ryj. Na takich cienkich bolków nie potrzebuję pomagierów, sami się wystarczająco kompromitują.

@Serpico: "Ale to nie są plotki " Przecież wiem to że Hamilton to gnida, to widać po jego postępowaniu tu.

@pokrzywiony: wystarczy, że otworzysz gębę i od razu wiadomo, że urodziłeś się, wychowałeś i ducha wyzioniesz w chlewni, oborze albo w innej brudnej melinie. Tyle już lat spędziłeś między inteligentnymi ludźmi na eioba (99 %) i niczego się od nich nie nauczyłeś.

@Hamilton: " jasne, moje minusy przyczyną twojej głupoty. " Z tym to akurat mam teraz niezły ubaw, początkowo mnie to denerwowało, bo niszczyło się dobre subtelne narzędzie na podstawie którego można było przyhamować swoje zapędy, teraz po tym jak dawano minusy i plusy z głupoty to narzędzie jest już i tak zniszczone i ta punktacja nie ma żadnego znaczenia. Możemy się bawić, dawaj tego minusa i się nie ociągaj będzie czerwono w święta na eiobie.

@Hamilton: Z tą inteligencją to nie tak, zbyt tępy jesteś by można było cie brać za ynteligentnego.

@pokrzywiony: każdy dureń ma swoje zabawki. Ty kochasz plusy ujemne w kolorze red. Nie będę ci odbierał jedynej radości jaka ci tu zostaje. Z taką yntelygencjom jaka wymalowana jest na twej urodziwej twarzy wstydziłbym się śmieci wynieść późnym wieczorem. Coś ty, koty by mnie podrapały.

@pokrzywiony: punktacja przy komentarzach nie ma dla ciebie żadnego znaczenia. A jest coś co ma dla ciebie jakieś znaczenie? Honor, wstyd, odwaga, mądrość, niezależność, elementarna uczciwość? Jedyną wartość dla ciebie ma zwykłe, ordynarne chamstwo i kłamstwo.

@Hamilton: "A jest coś co ma dla ciebie jakieś znaczenie? Honor, wstyd, odwaga, mądrość, niezależność, elementarna uczciwość?"
Jakbyś tymi wartościami się kierował to i ja bym się nimi wobec ciebie kierował, chciałbyś żeby tymi wartościami kierowali się wszyscy oprócz ciebie, bo co masz immunitet ? Zniszczyłeś te wartości swoim chamstwem i bezczelnością wywołując tu konflikty, jakbyś ty res ...  wyświetl więcej

  Serpico,  18/12/2018

@pokrzywiony:
Czy wyciąg z mojego ROR by cię satysfakcjonował ? Czy co byś chciał hmmm? Cieciu ? Czy ty w ogóle się kiedyś zainteresowałeś deklu , choćby takim tematem jak praca zdalna, żeby nie gnić na tubie ? Sam się zepchnąłeś na margines.
Ale są nowe poszlaki hahaha ... Koriolan chyba wymyślił że Bóg ( katolicki) bo wtedy był jeszcze katolikiem, pozbawił go wzroku, żeby odnalazł ...  wyświetl więcej

@Serpico: Wyciągasz mi jakieś przestarzałe teksty, nie mam ochoty tego nawet czytać.Jak masz obsesje na punkcie Koriolana, Vivi, czy też mnie to twój problem radź sobie z nim sam. Nie pisz do mnie pierdół, jak masz jakieś konkrety to pisz, ale nie absorbuj mojej uwagi swoimi głupotami które już nikogo nie obchodzą. Cały czas wracasz do staroci bez znaczenia, masz problemy to sobie je rozwiąż w koń ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: hahaha Gamoniu dostaniesz po raz setny wpierdol..... I będziesz w koło macieju pierd.... to samo. I się nakręcał tym jak stara kataryna. Ja w odróżnieniu od ciebie nie mam się tu czego wstydzić.

@Hamilton: No jasne bo wstydu nie masz i nie czujesz jak śmierdzisz gównem w którym się taplasz, stałeś się na starość tym gównem. Prędzej czy później padniesz, a ja z przyjemnością o tobie zapomnę.

@pokrzywiony:
Ja jeszcze tego nie czytałem haaah ... wyrywkowo kiedyś :), akurat to oni mieli obsesje na punkcie Skalnej, Vivi paroletnią, a Koriolan pewnie już tu był na innym nicku. Nie chcesz nie musisz wierzyć mi to wisi.
Czy ja wiem czy nie ma .. to wygląda na chorobę psychiczną, znam przynajmniej paru katolików i takich odchyleń nie mają, a on generalnie katolików piętnuje i ka ...  wyświetl więcej

@Serpico: O ile sobie coś przypominam to ty też zażarcie piętnowałeś katolicyzm i wierzących razem z dylem.
Co teraz chcesz się wybielić, jakbyś siedział cicho dawno to wszystko byłoby już zapomniane, ale ty jak katarynka nie potrafisz się uwolnić od własnej przeszłości. A problemy swoje psychiczne to zwalasz na innych. Nie masz ciekawszych tematów do rozmowy, tylko te swoje obsesje. Potrafisz nawet drewnianą deskę zanudzić.

@pokrzywiony:
To źle sobie przypominasz, ja sam jestem ateistą, ale nie wojującym.Jakie niby mam ? Neguje oszołomów, domorosłych znawców Biblii, ludzi którzy mieszają Biblię i fizykę itd.., takich tak i działa mi to czasem na nerwy, a czasem mam gdzieś.

Człowieku mnie tak sra serdecznie twoja Vivi Koriolana opinia na mój temat że bardziej nie może mnie coś nie obchodzić. Vivi mi pok

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: oto kolejne wykwity kurtury naszej kurtularnej i zdeformowanej głupotą pokraki. Ciotuchna jesteś tu uwiebiany. Ci pa.

@pokrzywiony:
A czemu mam siedzieć cicho ? Dwóch rencistów którzy nawet nie powinni mieć rent, tylko powinno zostać określone co jeszcze mogą robić i wypad do pracy , rzuca się jak wszy na kołnierzu, jeden jest guru wiedzy wszelakiej, a drugi genialny fizyk i do obu nie dociera jacy są żałośni, to się bawię, czemu miałbym tego nie robić ?

@Serpico: nie absorbuj jego uwagi, bo się zatnie i ucierpi jego chamstwo. Nie wiem czy zauważyłeś, jak ja gamoń to on też za chwilę gamoń, jak kataryna to on też kataryna, jak ja dżem to ta sierota marmelada. . Kreatywny ten nasz bidul jak ptasi móżdżek papużki.

@Hamilton:
Ta wiem :), do Zakrawarskiego zawsze "bywaj" do Marcina zawsze "pozdrawiam braciszka". następnie pisze że ja do czegoś wracam, a sam biadoli o o groźbach które nie były groźbami po raz 100 tny, do tej laickiej też sam wraca.
Potem mnie uczy kontroli emocji.

cytuję
" No jasne bo wstydu nie masz i nie czujesz jak śmierdzisz gównem w którym się taplasz, stałeś

...  wyświetl więcej

@jotko49 Co to jest obrzezana moralność???

Temat maturalny 2019.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska