Login lub e-mail Hasło   

Niestety głupota boli - w odpowiedzi na artykuł J Nitkiewicza

Jeżeli ktoś ma pomysł na wyrównanie rachunków ( hejter odrzuca nasz artykuł, a my odrzucamy artykuł autora na którego hejter głosuje - wychodzi na zero), to czekamy na propozycje
Wyświetlenia: 436 Zamieszczono 11/01/2019

We wstępie artykułu J Nitkiewicz, był zbulwersowany sposobem „wyrównania rachunków” za niepiśmiennych hejterów na „niewinnych” użytkownikach, którzy najczęściej korzystają z głosów niepiśmiennych hejterów (dzięki nim, ich artykuły przechodzą do „popularnych”). Niestety J. Nitkiewicz, nie podał bardziej sprawiedliwego sposobu „wyrównania rachunków”, więc może to jest właśnie najlepszy sposób by uczulić obojętnych dotychczas użytkowników (to mnie nie dotyczy), na największą patologię portalu eioba.pl na hejterów, szczególnie zaś niepiśmiennych hejterów, którzy seryjnie (hurtowo) odrzucają ciekawe artykuły, zamykając im drogę do „popularnych”.

 

Na temat hejterów i niepiśmiennych hejterów w eioba.pl, pisaliśmy już wielokrotnie, Zbigniew: http://www.eioba.pl/a/5oda/hejterzy-w-eioba-pl-znowu-w-akcji , http://www.eioba.pl/a/5oyh/hejterzy-w-eioba-pl-to-takze-ci-niepiszacy-wynajeci-do-odrzucania , http://www.eioba.pl/a/5p8r/msciwe-ofiary-hejterow , http://www.eioba.pl/a/5ru1/niepismienni-mistrzowie-odrzucen-artykulow , ja: http://www.eioba.pl/a/5ott/hejterzy-z-eioby-pl-nie-daja-zyc-nawet-16-letniej-werce , http://www.eioba.pl/a/5qqx/apel-do-admina-czas-na-zmiany , jednak bez jakiegokolwiek oddźwięku w społeczności eioby.pl. Dlatego będziemy stosować wybraną strategię, do czasu zaangażowania większej ilości użytkowników w doprowadzeniu do likwidacji kont niepiśmiennych hejterów (złodziei odsłon), bo to sprawa wszystkich użytkowników eioby.pl (łącznie z adminem).

 

Jeżeli ktoś myśli, że to nieistotny problem to podam trochę liczb, które zobrazują w/w problem. I tak, moje 145 artykułów odrzucono 264 razy (tj. 1,85 odrzucenia na jeden artykuł), z tego wyszczególnieni przez Zbigniewa niepiśmienni hejterzy; 195 razy (koLo – 70 razy, liwa – 60 razy, jotko49 – 45 razy, miro von kässelbach – 13 razy, skalgo - 7 razy), plus vivi91 – 40 razy, Hamilton – 14 razy, Piotr Stanisław Issel (też niepiśmienny) - 8 razy, pozostali - 7 razy. Podobnie, tylko z większą średnią na artykuł, odrzucano artykuły Zbigniewa, na 54 artykuły odrzucono go 154 razy (tj. 2,83 odrzucenia na jeden artykuł), z tego wyszczególnieni w artykule niepiśmienni hejterzy: 120 razy ( koLo – 54 razy, jotko49 - 26 razy, liwa –26 razy, skalgo – 8 razy, miro von kässelbach – 6 razy), plus vivi91 – 20 razy, Hamilton – 7 razy, Piotr Stanisław Issel (też niepiśmienny) – 3 razy, pozostali – 4 razy. Najlepiej z nas trzech, wypadł Andrzej Maria, na 25 artykułów odrzucono go 42 razy (tj. 1,68 odrzucenia na jeden artykuł), z tego wyszczególnieni przez Zbigniewa niepiśmienni hejterzy: 35 razy ( jotko49 – 20 razy, koLo - 10 razy, liwa – 4 razy, skalgo – 1 raz), plus Hamilton – 3 razy, vivi91 – 2 razy, pozostali – 2 razy. Stąd większość naszych artykułów, nie weszła do „popularnych”. A trzeba dodać, że twórca tego programu, z którego korzysta portal eioba.pl, premiował dodatkowo odrzucających, dając im 1,5 głosu za jeden głos, a więc dwóch odrzucających to jakby trzy odrzucenia.

 

Najciekawsze w tych odrzuceniach jest to, że najczęściej odrzucano nasze artykuły, które najwięcej użytkowników dodało do rekomendowanych. Muszę wspomnieć również o tym, że w największym i w najbardziej profesjonalnym serwisie społecznościowym, ja (jako jeden z nielicznych) zostałem awansowany na funkcję „redaktora”, a Zbigniew i Joanna Elżbieta na funkcję „dziennikarza”. Trudno więc przyjąć, że nasza pisanina jest nic nie warta (seryjne odrzucanie). Wielokrotnie pisaliśmy, że nikt nie musi czytać naszych artykułów, a tym bardziej ich oceniać, głosując czy odrzucając (hurtowo). Jeżeli nasze artykuły, które nie weszły do „popularnych” mają większą średnią poczytność (odsłony), od artykułów autorów, których artykuły wchodzą seryjnie do „popularnych, to chyba o czymś świadczy (pierwsze miejsca w rankingach za ostatnie 2 lata).  

 

A odnośnie kont, to większość tych kont niepiśmiennych, jakoś zbyt często głosuje na tego samego, upatrzonego piszącego użytkownika (wiele razy udowadniałem Hamiltonowi, że każdy piszący użytkownik ma kilku podejrzanych dobroczyńców, którzy głosują na niego). Rekord, raz popełnili głosujący na seta1212, którego artykuł wszedł do popularnych w parę minut po opublikowaniu z niespełna 20 odsłonami.

Co do zarzutu p. Janusza o naszych fikcyjnych kontach, to odpowiadam, że nasza rodzina jako nieliczni w eioba.pl, piszemy z „otwartą przyłbicą” pod swoim imieniem i nazwiskiem, w przeciwieństwie do autorów, których wspierają głosami niepiśmienni hejterzy. Odnośnie wzajemnego głosowania na siebie, to chyba w rodzinie to nie jest nic dziwnego. Ale trzeba pamiętać też o tym, że zanim zarejestrowała się Elżbieta, wstawiłem już 77 artykułów, zanim zarejestrował się Grzegorz wstawiłem już 78 artykułów, zanim zarejestrował się Andrzej Maria wstawiłem już 50 artykułów, zanim zarejestrowała się Eliza Kostka wstawiłem już 87 artykułów, z których większość niestety nie weszła do "popularnych".

.

Przez prawie pierwszy rok nikogo z użytkowników, nie odrzuciliśmy (chociaż nie raz pisali takie „pierdoły”, że aż ręka sama rwała się do odrzucenia), chociaż nas masowo odrzucano, wreszcie tego nie wytrzymaliśmy i nazwaliśmy hejterów po imieniu, co tylko rozjuszyło niepiśmiennych hejterów, podjudzanych przez Dyla Sowizdrzała i Hamiltona (który z zawiści, byłby gotowy do najgorszego). No właśnie, powtórzę za Zbigniewem, ile trzeba mieć nienawiści, zawiści, aby tak jak: koLo - odrzucić nasze artykuły 134 razy, czy jak jotko49 – odrzucić nasze artykuły 91 razy, czy jak liwa – odrzucić nasze artykuły 89 razy, czy jak „mroczna” vivi91 - odrzucić nasze artykuły 62 razy  

 

Cóż nam pozostaje, uaktywnić społeczność eioby.pl, w celu doprowadzeniu do likwidacji kont niepiśmiennych hejterów (złodziei odsłon), namówić użytkowników do pochylenia się nad naszymi chyba dobrymi propozycjami: http://www.eioba.pl/a/5qqx/apel-do-admina-czas-na-zmiany : "Należy zneutralizować odrzucających seryjnie, nie piszących użytkowników, poprzez zlikwidowanie dwustopniowego systemu weryfikacji artykułów, lub uniemożliwić nie piszącym użytkownikom odrzucania artykułów. Wtedy najlepszą weryfikacją artykułów "oczekujących", będzie ilość odsłon (ponad 100, czy 200) uzyskanych przez dany tekst (artykuł) w ciągu tygodnia, które będzie promować artykuł do "popularnych".

.

Pamiętajmy też  o docenianiu najpoczytniejszych obecnie użytkowników (autorów). Jeżeli do czasu usunięcia kont (lub ich zablokowania, do głosowań i odrzuceń), ma ktoś jakiś lepszy pomysł na wyrównanie rachunków (nie piszący hejter odrzuca nasz artykuł, a my odrzucamy artykuł użytkownika na którego ten hejter głosuje - wychodzi na zero), a pamiętajmy że gdybyśmy chcieli wyrównać rachunki z niepiśmiennymi hejterami, do których musimy doliczyć: vivi91 i Piotra Stanisława Issela, musielibyśmy odrzucić artykuły użytkowników 424 razy (nie licząc 27 odrzuceń Hamiltona i Dyla Sowizdrzała).

 

Niestety głupota niepiśmiennych hejterów boli i musieliśmy znaleźć jakiś sposób, by tą głupotę powstrzymać. Dlatego musimy stosować naszą strategię, do czasu uaktywnienia społeczności eioby.pl i doprowadzenia do rozwiązania problemu nie piszących hejterów, a najlepiej hejterów w ogóle. Nie wystarczy jak pisze w artykule: http://www.eioba.pl/a/5rus/niestety-glupota-nie-boli , Janusz Nitkiewicz (2 odrzucenia) pisanie dobrych tekstów i pisanie wartościowych recenzji, hejt sam nie zniknie i dopóki społeczność eioby.pl nie uaktywni się i nie doprowadzi do rozwiązania problemu niepiśmiennych hejterów, portal nie „zakwitnie”, a będzie chylił się ku upadkowi.

 

12.01.2019 r W komentarzach do tego artykułu, padła jedna propozycja:  Adam Jezierski,  18 godz. temu: Proponuję olewanie artykułów szczecińskiej rodziny. Niewchodzenie, niekomentowanie, bojkot wszelkich przejawów działalności. 
I chociaż nie na taką propozycję oczekiwaliśmy, z determinacji byliśmy gotowi ją przyjąć. Zdzisław Sadowski,  18 godz. temu: To niezła propozycja (sami na ten temat pisaliśmy), żadnych komentarzy, żadnych ocen, żadnych odrzuceń, to by nam odpowiadało. I tak, najczęściej jesteśmy czytani, przez naszych oddanych sympatyków spoza eioby.pl.                                                                                                                                                                                                                        

Okazuje się jednak, że społeczność eioby.pl, nie stać nawet na "olewanie nas" (tak przyjemnie kogoś hurtowo odrzucać i zgnoić w komentarzach), bo tak właściwie oprócz naszych ciekawych tekstów, nie byłoby czego komentować w eioba.pl (poza wzajemnym dogryzaniem sobie użytkowników eioby.pl). Chyba więc, musimy poczekać na kolejną propozycję, a do tego czasu stosować naszą strategię. Przykro nam, że w pierwszej kolejności odrzucania za jotko49, koLo i liwę padło na seta1212, którego twórczość osobiście lubimy i szanujemy, ale musimy w jakiś sposób położyć kres temu hurtowemu odrzucaniu naszych artykułów, a na razie nikt nie zaproponował jakiegoś innego sposobu, aby rozwiązać tą sytuację.

Ps. Więcej informacji w artykule Z. Kostki: http://www.eioba.pl/a/5ru1/niepismienni-mistrzowie-odrzucen-artykulow

Podobne artykuły


94
komentarze: 44 | wyświetlenia: 14848
55
komentarze: 15 | wyświetlenia: 39230
31
komentarze: 29 | wyświetlenia: 5805
29
komentarze: 18 | wyświetlenia: 3726
27
komentarze: 35 | wyświetlenia: 2128
29
komentarze: 142 | wyświetlenia: 5248
25
komentarze: 61 | wyświetlenia: 11086
26
komentarze: 14 | wyświetlenia: 1571
25
komentarze: 52 | wyświetlenia: 2296
24
komentarze: 55 | wyświetlenia: 7400
23
komentarze: 10 | wyświetlenia: 5478
24
komentarze: 10 | wyświetlenia: 2683
22
komentarze: 29 | wyświetlenia: 2385
21
komentarze: 21 | wyświetlenia: 1569
 
Autor
Artykuł



Zdzisławie twój dramatyczny art napisany przez ciebie pod lewym nickiem "Z.Kostka" wszedł do popularesów
zaledwie z trzema punktami (7-4), a ty znów beczysz, zalewasz się łzami i odchodzisz od zmysłów zamiast zamówić u hejtera Kostki kolejny entuzjastyczny artykuł o swoim sukcesie.
http://eiba.pl/1f

Hahahaha - ile nienawiści i zazdrości ma w sobie Hamilton, który odrzucił was 7 razy. Zanotowałem waszych odrzuceń 4 + 1 + 6 + 1 + 1 = 13 na ostatnich 10 artach. Zdzisiu nie odrzucałem wam artów, przez póltora roku, ale mnie do tego zmusiłeś ciągłym i podłym jazgotem, że coś ci złego robię wykorzystując jakieś rzekome lewe konta. Musiałem ci udowodnić, że nie muszę mieć lewych kont, by ci coś odrz ...  wyświetl więcej

@Hamilton: Odrzuciłeś artykuły naszej trójki 24 razy: 14 razy artykuły Zdzisława, 7 razy moje artykuły, 3 razy artykuły Joanny Elżbiety S. Pisałem ci już kilka razy, że nie nadawałbyś się na statystyka.

@Z. Kostka: gdyby głupota bolała razem ze Zdzichem wyłbyś całymi nocami do księżyca.

http://eiba.pl/5
Werka musiała oglądać twój goły tyłek z cellulitem męskim, to było dla niej pewnie gorsze hahahahaha.........
Teraz chodzi do psychologa biedna ahahaah.....
W sumie nawet nie możesz takich fot umieszczać.
"Niedozwolone jest w szczególności umieszczanie treści i zdjęć o charakterze erotycznym czy pornograficznym"

Hahaha - a gdzie Kostka, Joanna, blyskotka, kobranoc i zgred. Zagłosuję za nich i dam ci rekomendację z tej zawiści, bo o niczym nie marzę tylko o tym by mieć jak tak jak ty 156.058 odsłon. Hahahahaha. Niech ci mamusia zrobi zimny kompres.

Nie martw się Zdzisiu dojdą kolesie z głosami i wejdziesz do popularesów z jednym punktem. Taki poziom już się ustalił dzięki gwiazdorom dziennikarstwa obywatelskiego na eioba.

@Hamilton: ...Chwila zadumy...;-)

@jotko49: hmm...wiele rozumię...ale po co zwiększasz szanse. Chyba iż pozostawisz rekomendację, którą również dla hecy można anulować...

@jotko49: Ja myślę, że najlepiej dać mu spokój. To prawdopodobnie chory człowiek. Coś mi się wydaje, że już nie panuje nad sobą i swoimi emocjami. Ja się wyłączam, bo być może robimy mu krzywdę.

Zdzisiu czekasz na propozycje. Tyle razy ci proponowano byś przestał wreszcie lizać swój tyłek i gwiazdorzyć jak małpa w zoo i nic z tego wychodzi. Dalej czekasz na propozycje. Na lizanie się po tyłkach jest niewielu chętnych.

Nie denerwujcie się. Do wyrównania szans brakuje nam jeszcze około 450 odrzuceń!.

@Zdzisław Sadowski: Zdzisiu nie denerwuj się. Wszyscy już wiemy, że jesteś najlepszym dziennikarzem obywatelskim w Polsce i wybitnym redaktorem. Tak sobie tylko żartujemy z tej radości, że wybrałeś nas i eiobę a nie inne światowe portale.

@Zdzisław Sadowski: Zdzisiu w tych okularach i z tymi baretkami wyglądasz jak tajniak z ORMO. Na osiedlu musisz budzić respekt i siać grozę. Jakbyś zaniósł swoje dyplomy na makulaturę, a ordery do punktu skupu złomu to dołożysz złoty pięćdziesiąt i masz na puszkę piwa. I jak ci tu nie zazdrościć. Złodzieje odsłon jak zobaczą ten dryg, szyk i elegancję sami popełnią samobójstwo ze strachu. I to 7 razy z rzędu.

@Zdzisław Sadowski: Zdzisiu jakbyś jeszcze namalował na plecach, że masz 156.181 osłon na eioba i 450 odrzuceń to dziewczyny w Szczecinie będą sikać po nogach na twój widok a emerytki wyrwą sobie złote zęby dla ciebie.

@Zdzisław Sadowski: Zdzisiu ty chyba dalej stoisz w tym garniturku z tymi baretkami na tej ulicy i pozujesz od lipca. Postoisz jeszcze rok i będziesz miał pomnik. Gołębie będą twoimi najlepszymi kumplami. Będziesz chłopie miał odsłon tyle, że nie zdążą z szorowaniem.

@Zdzisław Sadowski: uświadomiłeś nam prawdę, Zdzisiu masz 146 art x 5 głosów od kolesi tj 730 punktów gratis, a tylko 264 odrzuceń. Należy ci jeszcze odrzucić 466 artykułów. Przed społecznością eioba mnóstwo roboty tylko z tobą, a gdzie Kostka i reszta. To operacja na miesiąc. Dobrze, że się znalazł na eioba odważny statystyk, który te dane ujawnił. Masz rację, to niewybaczalne i karygodne zaniedbania z naszej strony.

@Hamilton: Jak zwykle jesteś niedokładny (wszystko robisz "po łebkach") i masz kłopoty z liczeniem (wskazany powrót do podstawówki) Nie wziąłeś pod uwagę, że zanim zarejestrowała (zalogowała) się błyskotka, wstawiłem już 77 artykułów, zanim zarejestrował się zgred wstawiłem już 78 artykułów a zanim zarejestrowała się kobranoc wstawiłem już 87 artykułów, z których większość niestety nie weszła do "popularnych".

@Hamilton: Dodam jeszcze, że zanim zalogowała się Elżbieta Joanna S. wstawiłem do eioba.pl już 50 artykułów, które nie weszły do popularnych. Twoje rachunki można rozbić o"kant dupy".

  Hamilton,  12/01/2019

@Zdzisław Sadowski: skoro nie weszły do popularnych to widocznie były to artykuły, które można rozbić o "kant dupy". O co masz do mnie pretensje.? Ja ich nie pisałem. Ponad 90 % moich artykułów wchodziło i wchodzi do popularnych i to bez pomocy rodziny Sadowskich, Kostków i Leśniewskich.

  Hamilton,  12/01/2019

@pokrzywiony:
Linkujesz, linkujesz, linkujesz
I pogardy do siebie nie czujesz,
Boś mądry, odważny, wielki i hardy,
Gdy inni linkują toś pełen pogardy.

  Hamilton,  12/01/2019

@Zdzisław Sadowski: hahahaha - Zdzisiu, ale jak tylko się zarejestrowali ruszyli masowo do głosowania na twoje artykuły, zupełnie przypadkowo z setek innych artykułów wyniuchali tylko twoje dzieła, które nie weszły do popularnych. Taka blyskotka mało co padaczki z oczopląsem nie dostała od głosowania na twoje nieprzemijające dzieła :
http://www.eioba.pl/blyskotka/page12
Z siebie już zrobiłeś idiotę, ale nie mieszaj w to nas.

@Hamilton: e nie ...
Nie chcę Ci niczego dać ...
Wszystko czego potrzebujesz jest w Tobie ...
Choć tak naprawdę to NICZEGO nie potrzebujesz :-)))
Wszystko już otrzymałeś :-)))

  Hamilton,  12/01/2019

@Zdzisław Sadowski: Zdzisiu ci poniżej tuż po zarejestrowaniu też dostali sraczki na punkcie twoich dzieł:
http://www.eioba.pl/gregorys/page11
http://www.eioba.pl/mazepa/page11
http://www.eioba.pl/kobranoc/page10
I to zupełnie przypadkowo.

@Koriolan: w sloganach i wyświechtanych frazesach jesteś wicemistrzem. Tyle, że tak naprawdę nawet ten zasób masz ograniczony do kilkunastu zwrotów. Dodaj "życie jest piękne" i 15 % twoich głęboko przemyślanych zasobów umysłowych masz już wyczerpane.

  Hamilton,  12/01/2019

@Zdzisław Sadowski: Zdzisiu w pełni rozumiem twoją nienawiść do 'hejterów' którzy ci te twoje prymitywne i dziecinne przekręty pokazują. Pewnie to było przyczyną, że cię wywalili na zbity .... z tamtych portali na których miałeś ponoć miliony odsłon dzięki temu, że nabijajłeś wszystkich w bambus.

@pokrzywiony:
Podtrzymuje świąteczne życzenia, nie tylko z eioby won, won z Polski skoro nie odpowiada, ty też.Nie będzie społeczeństwo płacić na takich jak wy.
Paszli won, ale to już, nara ! haha

Parę naszych odrzuceń i zawrzało w eioba.pl jak w ulu, a co byście powiedzieli na kilkaset odrzuceń, które zafundowali nam wasi koledzy, niepiśmienni hejterzy, patrz powyższy artykuł. Przykro nam, że w pierwszej kolejności odrzucania za jotko49, koLo i liwę padło na seta1212, którego twórczość osobiście lubimy i szanujemy, ale musimy w jakiś sposób położyć kres temu hurtowemu odrzucaniu naszych ar ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/01/2019

@Zdzisław Sadowski: bo oni osobiście nic do pana nie mają (chyba tylko zbyt intensywne wylizywanie własnego tyłka w życiu społeczności eioby.pl), dlatego przykro im, ale zgodnie z ich strategią doprowadzenia do likwidacji kont hejterów dupowłazów, musieli odrzucić pana artykuły. w odwecie za seryjne głosowania na pana takich hejterów jak: Kostka, blyskotka, zgred, kobranoc i Joanna wielu imion. Chcieli doprowadzić sprawę uciążliwych hejterów dupowłazów do szczęśliwego końca.

O ...
Widzę, że nawet Skalna się uaktywniła ..
Fajnie :-)))

  Hamilton,  12/01/2019

@Koriolan: i nie zapytała cię o zgodę. To oburzające. Zgłoś to do admina.

Ogólnie nie chce mi się dużo gadać ...

Ale wspieram Was panie Kostka i Sadowski.
Przeciw heiterami ham-ilton i serpico ...
W/g mnie to oni sieją złą energię i ferment.

@Koriolan: Dzięki.

  Hamilton,  12/01/2019

@Koriolan: tak ogólnie to poza krzywym Mańkiem chyba niewielu ma o czym z tobą gadać. Jakoś brak zapotrzebowania na waszą 'dobrą energię' jaką z Mańkiem chcecie nas obdzielić.

  Serpico,  12/01/2019

@Koriolan:
Czytaj spasiony ślepy pajacu, a fakt, skoro ślepy to chyba nie przeczytasz, no ale jednak napiszę o tak sobie, nie ruszasz mnie, nie odzywam się, jeśli nie zauważyłeś. Wypieprzać do Caritas, albo na sugerowaną przez Zakrawarskiego eutanazję, nie będę płacił na was podatków i jeszcze was znosił.
Jeśli nie zauważyłeś worku sadła, to oni mnie nie ujmują w zestawieniach hejter ...  wyświetl więcej

  Serpico,  12/01/2019

@Zdzisław Sadowski:
Co dzięki ? Ani jednego artu wam nie odrzuciłem, ewentualnie się śmiałem. Mogę nadal hahahaha .......... skąd pan wziął okulary Jaruzelskiego ? Aukcja na allegro była ? HAHAHAH
Ja to za małolata jarałem się rockmanami i Cybulskim, on to miał okulary, każdy ma inne fascynacje.

@Serpico: he he he ...
Widzę, że Ci wali w dekiel :-)))
Akurat przeczytałem to gówno co piszesz ...
Niespecjalnie interesuje mnie kto kogo uważa za heiterami ...
Dla mnie Ty nim jesteś ...
Z dość prostej przyczyny ..
Jesteś przylepny jak gówno do butów.
Poza tym nieźle rozrabiales z Dylem ...
Hmm ...
Wygląda jakbym Cię gnoil z zemsty a ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Mnie na poważnie nie interesuje kim ja jestem dla zapchlonego zapijaczonego tłustego wieprza.Ja już się nie bawię w dyskusję z tobą. 46 dokładnie. Zanim nastąpiły wasze występy z Wróblem w tym grożenie że zniszczy Skalnej sic! karierę zawodową, tytułowałem cię per pan. Generalnie do waszego przybycia miałem blok za kulturę RAZ, jak Vivi robiła multikonta do głosowania i wyzywała ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/01/2019

@Koriolan: Ech, a ty masz 50 plus, ugruntowaną pozycję i z każdym komentarzem ją pogłębiasz jak piaskarka dno. Ciekaw jestem kiedy zaczniesz pukać od spodu.

@Koriolan:
Ty mnie gnoisz ? W jaki sposób ? Ty nawet siebie nie możesz zgnoić, bo jesteś po uszy w gównie.Poniekąd sam się w nie wpakowałeś i git, tak kończą niedorozwoje.
Z zemsty sorry za co ? Za twoje spaprane dokumentnie życie ? Gdybym doprowadził do czegoś takiego to bym się powiesił, gdybym wyglądał jak ty, powiesiłbym się z nadzieją że się linka nie urwie hahaa .... najlepsze ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
To co ty masz na stopach, to nie są buty, to dermo szpanki, to nawet CCC nie jest, a Krzywy klepie o pukaniu biedy, a ty wiecznie o pukaniu hahhah
Z drugiej strony nie ma sensu niczego lepszego na ciebie nakładać i tak będzie widać ten zarośnięty mechem pysk.

@Zdzisław Sadowski:
...Nie dziękuj, wyznam ci szczerze,
Pierwszy by pałkę strzaskał na twej głowie,
Gdyby nie krzywego Mańka pacierze...
Żłożone mu przy piwie w ofierze.

@Hamilton: "ugruntowaną pozycję" ... Gdzie ?
Na eiobie ?
W tym szambie ?
.
Całkiem Cię już powaliło ....
Eioba to całe Twoje życie ?
Dla mnie to jakiś margines społeczny :-)))
.
P.S.
Piaskarka sypie piaskiem po ulicach ...
Rzekę, czy morze pogłębienie .. pogłębiarka ...
Tak dla Twojej wiadomości specjalistów od wszystkiego :-)))
Rozumiesz już słowo ... Margines ?

@Koriolan: Braki w wykształceniu i braki w uzębieniu mają wspólną cechę. Są niewidoczne dopóki się gęby nie otworzy. https://pl.wiktionary.org/wiki/piaskarka
Gdybyś ograniczył komentarze do "hmm" też pewnie miałbym cię za myśliciela. Eioba to margines społeczny? Coś w tym jest, bo dwa menele przejawiają tu sporą aktywność..

@Koriolan:
Jasne, kolesie siedzą i robią konta do głosowań na siebie nawzajem, ty ich wspierasz jak braci, z Wróblem narobiliście z 20 kont, wyzywaliście z nich dwa tygodnie 24 na 7, przy udziale Krzywego, siedzicie na komunikatorach i się zgadujecie komu tu dosrać, teraz już nie ma co robić, to zamknąłeś ten omszały pysk, to jak już zamknąłeś to sobie go wypiaskuj, zwykły peeling nie da ra ...  wyświetl więcej

@Serpico: margines eioba spotyka się w Płaskiej i na 'posiadach' w Zakopanym zakończonych 'porzygiem' w pociągu w drodze powrotnej. Z reguły to tłum autorów eioba złożony z dwóch wybitnych i czerwonych komentatorów i jednej bezdomnej damy, która nie ma gdzie spać.

  Hamilton,  13/01/2019

@Koriolan: dziwne, bo w to 'szambo' wlazłeś z buciorami się już 6285 razy, a 6 tys razy wylazłeś jako czerwone buraczysko. A reszta to ten margines w którym rzekłeś swe mądre "hmm".

@Hamilton: to proste ...
Też lubię się pochlapać w błocie.
Jest jeszcze we mnie coś z dziecka.
Lubię też przyglądać się naczelnym świnkom :-)))
Jesteście ciekawym okazem do obserwacji.
Ty i serpico :-)))
Patrzę jak chrząkacie i rozchlapujecie swoje gówno wokół.
Ciekawe też jak inni ludzie reagują na waszą działalność ....

@Koriolan: popatrz na kolory przy komentarzach to się dowiesz. Trzy lata tu już jesteś, ponad 6 tys. razy paplesz i jeszcze tego nie zdążyłeś załapać po co to jest ? Przez 3 lata to się doktorat robi, a ty potrzebujesz 10 by zrozumieć po co są punkty przy komentarzach. Zapytaj krzywego Mańka - on już chyba wie. A jak nie to weź wnuki na spacerek i dyskretnie popytaj. Tylko nie mów im, że byłeś doktorantem, bo umrą ze śmiechu.

@Koriolan:
Następnym razem jak będziesz w tej Płaskiej, opowiedz tym miłym i życzliwym ludziom historie swojego "życia", czyli kompletne nic nie robienie 20 lat na rencie, szlajanie się, chlanie spirytusu z Czech, na rencie której nawet nie powinieneś i nie miałbyś wedle nowego orzecznictwa. Do tego zrób hihi i dodaj opowieść jak miałeś w PRL jak w uchu, dzięki tatusiowi oficerowi i czekaj ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  13/01/2019

@Koriolan: lubisz przyglądać się świniom. A pomyślałeś co czuje taka świnia jak ciebie widzi? Mógłbyś oszczędzić tym sympatycznym stworzeniom stresu. W końcu cię żywią.

@Hamilton: cóż ...
Tajemnica WSZEŚWIATEM brzmi tak ....
.
Każdy jest odpowiedzialny za swoje odczucia ...
.
Świnia też :-)))

@Koriolan: cieszę się, że już znasz wszelkie tajemnice Wszechświata. Mnie się to nie udaje i jestem pewny, że nigdy nie uda. Ty co innego. Przeczytałeś kilka broszurek, obejrzałeś youtuba i wiesz.

Proponuję olewanie artykułów szczecińskiej rodziny.
Niewchodzenie, niekomentowanie, bojkot wszelkich przejawów działalności.

@Adam Jezierski: To niezła propozycja (sami na ten temat pisaliśmy), żadnych komentarzy, żadnych ocen, żadnych odrzuceń, to by nam odpowiadało. I tak, najczęściej jesteśmy czytani, przez naszych oddanych sympatyków spoza eioby.pl.

@Zdzisław Sadowski:
Nic pan się nie martwi, odsiecz już przybyła, pokrzywiony z rozpaczy i głodu nieokiełznany znany na świecie antyhejter na swoim nieodłącznym rumaku ala wieprz hahahaha ............
Aaaa fakt .. świadomym rumaku. Widział pan kiedyś świadome zwierzę ?
To nie już nie przelewki, to world class, ja to bym się cieszył że tacy się panem zainteresowali haahah...........

@Zdzisław Sadowski: załóż sobie prywatny portal, tu musisz dostosować się do przyjętych norm i łaski nikomu nie robisz.. Jak ci się nie podoba - droga wolna. Nikt cię tu na siłę nie trzyma., a ty nie masz obowiązku uszczęśliwiania ludzkości swoimi głębokimi przemyśleniami o odsłonach, odrzuceniach, goleniu nóg, pachwin, i pełnych dramatycznych zwrotów akcji przy oddawaniu moczu i stolca na pielgrzymkach do miejsc świętych.

@Zdzisław Sadowski: no fakt, na eioba to ty zbyt dużo tych sympatyków nie masz. Koriolan, krzywy Maniek i podobny, któremu w zależności od poziomu grawitacji we krwi wszystko się podoba albo nic się nie podoba.

@Zdzisław Sadowski: jak się Sadosiu ma 5 lewych kont to nic dziwnego, że żadnych komentarzy, żadnych ocen, to by ci odpowiadało. Cicho o przekrętach, głośno o nadmuchanych 'sukcesach'..

@Hamilton: Zobacz, jak co chwila zmieniasz zdanie, porównaj ostatni komentarz pod tym artykułem do:
@pokrzywiony: 'Co z tego że Jakaś grupa publikuje artykuły i się wzajemnie wspiera w rankingach ? Gdyby nie te ciągłe awantury, wzniecane tu o nic, to takich artykuły byłyby niezauważane, dopiero emocjonalna piana bita pod tymi artykułami nabija liczniki oglądalności artykułów z treściami " ...  wyświetl więcej

  Serpico,  12/01/2019

@Z. Kostka:
To sobie załóż blog, ty nie jesteś od ustalania w jaki sposób ma działać ten portal.Mieliście bloki za multikonta czasowe ? Mieliście. Ciesz się człowieku, że to nie jest parę lat wstecz, wtedy admin był częściej i skrupulatniej traktował multikonta i inne zagrywki.Wtedy byś mógł napisać do niego o swoich urojeniach, a inne osoby o waszych multikontrach. Co chcesz jeszcze teraz ...  wyświetl więcej

@Z. Kostka: Wasza Gapowatość nie raczyła zauważyć, że zacytowałem pokrzywionego. To jego opinia, nie moja. Jeszcze raz to napiszę powoli, a szanowny pan Kostka niech też bardzo powoli czyta. Może się nam coś uda i Wasza Gapowatość coś zrozumie. To opinia pokrzywionego Mańka, nie moja. Myślałem, że gwiazdy światowego dziennikarstwa wiedzą, że to co w cudzysłowiu to cytaty. Skąd ja amator do cholery ...  wyświetl więcej

@Z. Kostka: Osobiście nic do pana nie mamy (chyba tylko zbytnia aktywnosci w lizaniu zadka Zdzicha w życiu społeczności eioby.pl), dlatego przykro nam, ale zgodnie z nową strategią doprowadzenia do likwidacji kont hejterów : Kostka, blyskotka, Joanna z domu Sadowska, zgred, kobranoc musimy odrzucać pana artykuły w odwecie za głosujących seryjnie na pana w/w w ramach odpowiedzialności (solidarności ...  wyświetl więcej

@Z. Kostka: kostuchno ty moja kochana, a kogo to kuźwa obchodzi na co wy się zgadzacie a na co się nie zgadzacie? Takie negocjacje prowadź sobie w domu, czy ci żona pierd... wałkiem w łeb czy patelnią w nos.

@Z. Kostka: Sadosiu nie wiem czy jesteś sam czy jesteście we dwóch z Kostką, ale wiem, że masz albo macie w sumie 6 kont do dyspozycji. To ci już dawno udowodniłem. Nie wiem na co czeka admin. Dla niego ustalenie tego to pestka. A to jest naruszenie regulaminu §6 pkt 6 "Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w serwisie. Jeżeli założy ich kilka, mogą one zostać zablokowane". Już was zablokował, ...  wyświetl więcej

@Z. Kostka: hahaha - zrobimy wszystko co w naszej mocy by się do was przyłączyć..
Coś mi mówi, że nie będziecie już mieli ani jednego artykułu w popularnych. :
Tańcowały dwa Michały,
Jeden duży, drugi mały.

Mały Michał ledwo dychał,
Duży Michał go popychał,
Aż na ziemię popadały
Tańcujące dwa Michały.

Zdzisław Sadowski: Odrzuca artykuł Sen

...  wyświetl więcej

Czy nie lepiej byłoby wg. mojej propozycji w art: http://eiba.pl/5 : "Należy zneutralizować odrzucających seryjnie, nie piszących użytkowników, poprzez zlikwidowanie dwustopniowego systemu weryfikacji artykułów, lub uniemożliwić nie piszącym użytkownikom odrzucania artykułów. Wtedy najlepszą weryfikacją artykułów "oczekujących" ...  wyświetl więcej

@Zdzisław Sadowski: jak to jest z tym doskonałym pomysłem Kostki. Jak on na ciebie głosuje to ja mam odrzucać ciebie i jego? A jak ty na niego głosujesz to też mam odrzucić jego i ciebie? Chyba dobrze zrozumiałem. No to z tego wychodzi, że muszę wam wszystkim odrzucić wszystko by to się zgadzało z z tym świetnym pomysłem Kostki. Inni też. Cholera roboty do wiosny. Jak trza odrzucać to trza. Nic na to już nie poradzimy.

  Hamilton,  14/01/2019

@Zdzisław Sadowski: " Wtedy najlepszą weryfikacją artykułów "oczekujących", będzie ilość odsłon (ponad 100, czy 200)". Milordzik się zweryfikował sam bez twojej pomocy
http://eiba.pl/1n
http://eiba.pl/1k
/ ...  wyświetl więcej

Czyż nie mam racji w artykule: http://eiba.pl/5 , pisząc: należy zneutralizować odrzucających seryjnie, nie piszących użytkowników, poprzez zlikwidowanie dwustopniowego systemu weryfikacji artykułów, lub uniemożliwić nie piszącym użytkownikom odrzucania artykułów. Wtedy najlepszą weryfikacją artykułów "oczekujących" (jeżeli dwu ...  wyświetl więcej

@Zdzisław Sadowski: zawsze masz rację, nawet jak nie masz racji. Ja mam takie pytanie: czy jak Sadowski odrzuca i Kostka odrzuca, a Kostka głosuje na Sadowskiego, i Sadowski głosuje na Kostkę to ile razy mam odrzucać arty Sadowskiego i Kostki, bo wychodzi mi, że chyba 8. Wiesz tak pytam, bo jestem zakuty łeb i mam wątpliwości. Na wszelki wypadek odrzucę 16 waszych artów. Mam nadzieję, że będziecie obaj zadowoleni. Odrzucającym nasze stanowcze NIE.

@Zdzisław Sadowski: jako wybitny racjonalizator wielokrotnie odznaczany zgłoś do admina wniosek racjonalizatorski. Do polularnych wchodzą te artykuły i tylko te na które głosują : - Zdzisław Sadowski - Z. Kostka - zgred- blyskotka - kobranoc - i ta pani od pielgrzymek.
Reszta to i tak zakute łby i won z eioba.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska