Login lub e-mail Hasło   

TS ma się dobrze

Teoria Słowa
Wyświetlenia: 420 Zamieszczono 02/03/2019
Teoria Słowa obchodzi w tym roku 45-lecie i ma się dobrze - udowadnia, ze można być po każdej stronie tematu - i tej dobrej i tej złej. Obejmuje całe, naturalne jestestwo człowieka - z radością i z pogardą, z miłością i nienawiścią, z racjonalnością i totalną głupotą. Jest taka jaki jest człowiek w przekroju życia. Nie udaje i nie ogranicza, ale wprost przeciwnie wskazuje na istnienie innych wymiarów, możliwych do osiągnięcia, możliwych do przeżycia, przez każdego człowieka.
 
Jest przeciwieństwem umysłów dwuwymiarowych, które uparcie tkwią w swoich płaskich wyobrażeniach. Czy widziałeś kiedyś by umysł płaski potrafił się zmodyfikować i dostrzec inne wartości ponad te, które uparcie wyznaje? Taka jest zasada działania np. hejtera, który zaistniał na eioba, bo w rzeczywistym życiu nikt nie chciał go słuchać. Schronił się pod emblematem anonimowości, by się na innych wyżywać i egzekwować swoje prawo do uznania. Płasko, bez szerszego spojrzenia, jak w świecie płaszczaków opisanych przez Edwina Abbotta*
 
Normalny człowiek potrafi cieszyć się życiem, choć czasami - w skrajnych sytuacjach, może nawet człowieka zabić. Pomiędzy tymi skrajnościami rozciąga się cały wachlarz potencjalnych trójwymiarowych działań. W odróżnieniu od płaszczaka, który potrafi tylko się użalać, albo wiecznie atakować, albo dekadentyzmem emanować, albo jak narkoman "dając sobie w żyłę pozytywizm wierzeń" innych namawia do tego samego pozytywnego wierzeń narkotyzowania! Czym są ci wszyscy wyznawcy różnych poglądów i wyznań, którzy niewiele dobrego czynią dla drugiego człowieka, poza od słów narkotycznym uzależnianiem?
 
Życie jest prawdziwe wtedy, gdy akceptujemy dobro i zło w praktyce. Bo poza zwykłą demagogią, czy któryś z was, obrońców prawości na eioba, uczynił cokolwiek dobrego dla innego człowieka? Cóż poza słowem, które zaszalało, potrafiliście uczynić dla tego, kogo nie lubicie - bo on was nie lubi, albo tego którego nienawidzicie - bo on was nienawidzi?
 
Zamknięci w obskurnych, dwuwymiarowych komnatach myślenia … posłuchajcie: eksperyment TS trwa nadal ...
 
* https://pl.wikipedia.org/wiki/Płaszczak_(literatura)

Podobne artykuły


14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1064
14
komentarze: 9 | wyświetlenia: 1169
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 724
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 656
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1012
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 831
13
komentarze: 0 | wyświetlenia: 741
13
komentarze: 1 | wyświetlenia: 710
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 881
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 604
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 574
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 529
12
komentarze: 6 | wyświetlenia: 908
12
komentarze: 18 | wyświetlenia: 1002
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 488
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Pojęcie "płaszczaka" zostało fajnie zdefiniowane w książce "Bezmiar Matematycznej Wyobraźni" Krzysztofa Ciesielskiego i Zdzisława Pogody, warta przeczytania ... ;)
"Życie jest prawdziwe wtedy, gdy akceptujemy dobro i zło w praktyce."
Co właściwie oznacza akceptacja ? ... czy akceptacja to bezwolna bierność ?

  Koriolan,  02/03/2019

@pokrzywiony: akceptacja to zgadza na coś lub kogoś.
Akceptacja nie oznacza brak działania to tylko "emocja zgody", poczucia, że to co się zdarzyło czy zdarzy jest ok.
Ale może Ci się nie spodobać i następnym razem chcesz by zdarzyło się coś innego

@Koriolan: "emocja zgody" ... emocja zgody ? ... o czym ty piszesz, wystąpienie emocji jest jest już osądem
niechcianego wydarzenia co prawda nieświadomym.

@pokrzywiony: Wiem, że to trudne ...
Ale spróbujmy.
Powiedzmy, że nie zgadzasz się ze zdarzeniem, które nastąpiło. No zamoczył Cię deszcz. Nie akceptujesz tego.
Rzeczywistość wygląda tak, że jeżeli deszcz Cię zamoczył to JUŻ wcześniej dałeś na to zgodę (powiedzmy z serca). Ale gdy masz już mokre ciało, wtedy ego nie zgadza się na to by deszcz Cię moczył. Wtedy nie ma akceptacj ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Mieszasz, to jest o wiele prostsze ale pracuj nad tym wyjaśnieniem. ;)

@pokrzywiony:
"Piotr Wróbel jest idiotą. To nie obelga, to diagnoza. Oczywiście mogę się mylić, jako że nie jestem specjalistą. Tak czy tak, godzien jest politowania. Już tylko modlitwa pozostaje i to do Matki Najświętszej:

Maryjo, nie z takimi dawałaś sobie radę. Spraw, by Brat nasz, Piotr dostał się do nieba. Miałby tam wiele czasu, ba całą wieczność, na pisanie drugiego wydania s

...  wyświetl więcej

@Koriolan: ja to widze troszku inaczej, bo na przykład jak take ego wyda zgodę temu deszczowi na zmoczenie a deszczu nima od 2 tygodni to nic tylko morde zalać jakimś czeskim spirytusem. Wtedy podwójnie zyskasz, bo będziesz zamoczony i zamroczony za te same piniądze. No i co ego nie widzi to sercu nie żal.

@Serpico: o kuźwa, gdzie się te durnie nie pojawią tam zieją swą miłością. A gdzie ich brat tojfelek.

  Hamilton,  02/03/2019

@pokrzywiony: Koriolanek jak pomiesza to będzie i "prostrze i słotrze".

@Hamilton: Nikt ci nie każe jego mikstur połykać, żyj swoim życiem o ile nad nim panujesz.

@pokrzywiony: tak ...
Przemieszalem RD i świat zewnętrzny specjalnie dla Ciebie :-)))
By wciągnąć Cię na drugą stronę.
Każdy idiotą typu hejter sierp i młot potrafi wyszukać definicje słowa akceptacja. Ale to jest "normalna" definicja czyli ludzi normalnych (95% populacji).
PRAWDA chwili jest chwilą teraz zaakceptowana przez Ciebie, moja chwila przeze mnie itd.
I ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Chyba wole być idiotą niż pisać o Dąbrowskim super facet, mając skrajnie zatłuszczone narządy wewnętrzne, taki wybór, lepiej byłoby jakbyś go poczytał, a nie hejterów i idiotów :).
Życzę powodzenia w odkwaszaniu :), panie chodzący smalec.

Spuchnięty od wody + tłuszcz + akceptacja, to chyba koniec :).

@Koriolan: hahahaha - ależ biedny Maniuś pracuje nieustannie po 16 godzin na dobę i uczy się, że W Życiu najważniejsze jest ... Życie. Ja też napisałem sobie to w kajeciku i wężykiem. A jutro będę z tym wirował w pralce na razie, bo wesołe miasteczko jeszcze zamknięte. A znajomy pajac ma L4 i kaszle.

@Serpico: lubisz gnoic ludzi ...
Nie chce mi się z Tobą gadać ...
Coraz więcej ludzi widzi, że jesteś trollem ...

@Koriolan: "https://sjp.pwn.pl/sjp/akceptacja;2439112.html"
3. «pogodzenie się z czymś, czego nie można zmienić»
Jak widać w słowniku słowo akceptacja ma różne oblicza, które jej oblicze wybierasz w swoim RD ?
Akceptacja w kontekście duchowym nie oznacza rezygnacji z aktu woli, to raczej kwestia spojrzenia na jej oblicze z nieco ...  wyświetl więcej

  Serpico,  02/03/2019

@Koriolan:
Faktycznie pisanie o mnie idiota to miłość bliźniego, a to że ty się stawiasz w 5% ludzkości, to nie jest ego i nie czujesz się od tego ani trochę lepiej.
Wstaw kurwa jeszcze raz tego Włocha od skałek i stwierdź że jesteś taki jak on.

Serio ? Jakich ? Was ? Ciesz się że ten opat od Benedyktynów za mobbing nie zgłosił was na policję, pewnie mógł, a tobie i Wróblowi się zbiera kartoteka w samym necie pajacu.

@Koriolan:
http://galeria.xlx.pl/intencja(...)ent-349
A ty lubisz odpowiadać do własnych artykułów.Coraz więcej ludzi cię czyta, albo i nie, potem żal tobie i Wróblowi dupę ściska że ktoś ma posłuch, to go trollujecie rok czasu.
Jako admin piszesz art, a potem odpowiadasz do niego.
Idź się człowieku lecz z "netu".

@pokrzywiony: Widzisz, ja piszę to jak widzę świat. Staram się to robić jak najjaśniej ale to tematy o których się rzadko mówi.
Akceptacja nie wyklucza woli ... Tak.
Ale wola dotyczy już następnej chwili. Ta chwila która jest - jest już zaakceptowaną.
Powiedzmy, że opisujemy świat kwantowo, np co mikrosekundę.
Teraz PRAWDA jest jakby jedną rzeczą złożona z wszystkich mi ...  wyświetl więcej

@Serpico: GNOJENIE innych ludzi to ...
Mało zaszczytną działalność ....
Jesteś w tym przodownikiem ....

@pokrzywiony: oczywiście, to moje spojrzenie na akceptację ...
Inni ludzie mają inne spojrzenie :-)))

@Koriolan: Jeśli ustaliliśmy że PRAWDA jest poza czasem i jest aktualna zawsze, to czy zaobserwowany fakt który trwa chwilkę jest taką PRAWDĄ czy tylko jej cząstką ? A jak się mają fakty historyczne z przeszłości czy musimy po nich chodzić i je przeżywać ?
Jaka jest różnica pomiędzy wyrazem woli, a wyrazem myśli ... ?
Co powinno mieć większą żywotność wyraz woli czy myśli ... ?
/ ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Cicho tam, ze stron Koriolana, gdzie mnie jego fani podeptali, trafiłem na tego pana, coś dla ciebie :
https://www.youtube.com/watch?(...)oPkMfKI
Podobno dr fizyki nuklearnej, to jak Rosjanie się zajmowali takimi rzeczami jak on, to nie mieli szans w Zimnej Wojnie i teraz siedzi na tubie.
Anioły, Bł ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Daj żyć, ten cały "koks" wiedzy na temat KRK z książek Deschnera, jara się tym kolesiem z wyżej, coraz bardziej jestem zmartwiony, z książek Deschnera można się dowiedzieć na koniec, że w 1939 zaatakowali nas katolicy , a nie Niemcy, z wykładów Rosjanina, nie za dużo, nie za dużo, coś mów że z prochu powstałeś w proch się obrócisz, to tablica Mendelejewa i jesteśmy którąś tam ras ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: opisałem akceptację, PRAWDĘ itd. na samym dole ... Ale możemy pogadać dalej tutaj ...
Trochę mi wchodzą w paradę komentarze sierpa ale tylko troszkę :-)))

@pokrzywiony: " czy tylko jej cząstką ?"
W/g mnie chwila jest cząstką PRAWDY.
PRAWDA jest sumą ( lub iloczynem bo Ty lubisz iloczyn) wszystkich chwil w czasie i poza nim.
Czyli też jakby chwil przed Wielkim Wybuchem, choć wtedy nie było czasu i chwil.
Chwila ma też swoją PRAWDĘ ale ona NIE JEST składnikiem chwili. Tak jak sens jabłka nie jest składnikiem jabłka a dokład ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Przepraszam, możesz Mańkowi powiedzieć że jak liście są na drzewie to są na drzewie, a jak spadną to już ich tam nie ma ? Z góry dzięki i jeszcze z tą konsekwencją wypowiedzi sprawdź, na wszystkich portalach gdzie piszesz hahaahaha ............. to do zobaczenia za 20 lat hahaah

A nie , za 20 to pewnie już kipniesz , to w takim razie w następnym życiu, albo po śmierci, zależy co tam wybierzesz hahahah

@Koriolan: "Chwila ma też swoją PRAWDĘ ale ona NIE JEST składnikiem chwili."
Chwila jest cząstkowym świadectwem Prawdy, jak jedna literka złożonego słowa pomimo że tym słowem nie jest.
...
" A więc konkretne jabłko ma swój sens ale jest to jeden sens dla wszystkich jabłek."
Wszystkie jabłka powstają z tego samego sensu, czy też jak wolisz tego samego aktu ( wyrazu ) woli.

@pokrzywiony:
Czemu akurat liście, a nie na przykład penisy z japońskiego porno które ogląda podobny ? W końcu kiedyś muszą opaść, to nie ma tak że cały czas stoją hahaha ...............

@Koriolan:
Wszystkie twoje głupie pomysły i filozofowanie, mają związek ze stanem twojego ciała w tym świecie, najgłupsze co można zrobić to doprowadzić do takiego stanu i potem stwierdzić ze tak ma być, albo jest to efekt działania Boga, a w następnym punkcie, w takim układzie stwierdzić że się znalazło w Grecji i jest się filozofem.

@pokrzywiony: tak ...
Dobrze to rozumiesz ...
Co prawda wolałbym w tej sekundzie nie mieszać jeszcze "woli" i "aktu woli" ale skoro potrzebujesz to niech będzie.
Po prostu akceptacja, od czego dyskusja się rozpoczęła, jest zgodą na chwilę, która trwa, to "akt woli" w/g mnie dotyczy chwili następnej - ją zmienia.

Techniczny ...
"obskórnych" bez u ...

@Koriolan: "Techniczny ... 
"obskórnych" bez u ... "-Koro, przestań już się wygłupiać.

@szubrawiec: dlaczego ?
Nie zrozumiałeś Teorii Słowa ?
Nie rozumiesz siebie ?

@Koriolan: " To mało sympatyczne słowo, którym nisko oceniamy czystość i elegancję miejsca lub czyjąś powierzchowność, wydaje się swojskie, także ze względu na treść.

Łatwo tu wyodrębnić dość częsty przedrostek ob-, przyrostek tworzący przymiotniki –ny, a w środku rdzeń –skór-, odnoszący się niby do skóry, której wygląd także bywa oceniany estetycznie. Tymczasem nic podobnego! To słowo poc

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  02/03/2019

@szubrawiec: Kori się nie wygłupia. On taki jest od urodzenia.

@szubrawiec: Musisz im jeszcze wyjaśnić kim jest Jerzy Bralczyk. To taki antyzakrawarski. I już będziesz miał przechlapane u elyty.

@szubrawiec: ech ...
Faktycznie - masz rację ...
Pomyliłem się :-)))
.
Sorry ...

@Koriolan: "Pomyliłem się :-))) 

Sorry ... "-Masz wybaczone, idź i nie grzesz więcej!

@szubrawiec: dzięki ...
Niestety, życie jest ciągłą zmiana ...
Nie wiadomo co się zdarzy :-)))

  Hamilton,  02/03/2019

@Koriolan: niestety są tacy amatorzy tanich frazesów, że mogą tak pierdolić przez cały boży dzień, że najważniejsze w życiu jest życie, co nie zmienia faktu, że najważniejsze jest życie w życiu..

@szubrawiec: "-Masz wybaczone, idź i nie grzesz więcej!"
... Żeby to "nie grzesz więcej" było takie proste ? Przysłowie ... "czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci" nie wzięło się z powietrza, by pokonać stare nawyki ukształtowane złymi lgnięciami w przeszłości bardziej jest potrzebna siła woli niż zrozumienie. Czasem wydaje się że coś jest źle rozumiane, więc szuka się inny ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: Swoją drogą te wszystkie podstawy słowotwórcze z których się wyprowadza reguły pisowni są niepotrzebnie zbyt mocno zagmatwane co utrudnia prawidłowe i komunikatywne posługiwanie się słowami, właściwie większość istniejących w słownikach słów można spokojnie usunąć bez szkody dla komunikacji, no tak tylko co wtedy się stanie z poezją w której się stosuje słowa powstałe na potrzeby rymów ?

@pokrzywiony: Wszystko prawda Mariusz.Natomiast dla Koro te reguły są bardzo ważne, dlatego zwróciłem mu uwagę.Bo lubię polować na mądrali:-)

@szubrawiec: ... :) Niewdzięczna robota uświadamianie mądralom faktu, że komplikują życie przede wszystkim sobie nawzajem.
Gdyby nie ludzka skłonność do bufonady, to Życie na tej planecie byłoby o wiele znośniejsze ... :)

@pokrzywiony:
Naucz się angielskiego w takim razie, prosta gramatyka, czasów mało, a Bralczykowi zabierz emeryturę, za komplikowanie ci życia.

@pokrzywiony: hahahaha - pamiętaj mądralo, że W Życiu najważniejsze jest ... Życie. I nie zapomnij., bo nie wiem czy wiesz, ale W Życiu najważniejsze jest ... Życie.

To, że eksperyment trwa nadal, wszyscy wiedzą ...
Wystarczy spojrzeć przez okno.
No i faktycznie ...
W Życiu najważniejsze jest ... Życie.
.
Jako najwyższy gatunek (znany) mamy pewna swobodę ruchów ... Robaczkowych :-)))

@Koriolan: W Życiu najważniejsze jest ... Życie. Pamiętajcie słowa i przesłanie naszego wielkiego guru Koriolanka : W Życiu najważniejsze jest ... Życie. O kuźwa : W Życiu najważniejsze jest ... Życie. Klękajcie narody świata, bo W Życiu najważniejsze jest ... Życie. To rewolucyjne zmiany w życiu życia.

45 lat ....
Ale ten czas szybko leci :-)))
Świadomość też wystartowała :-)))
Szkoda że Stachura nie dożył :-)))

Jako dziecko nosiłem starszym osobom zakupy, to chyba dobrze czy nie ? Windy nie było.Kiedyś wracałem z knajpy, i zobaczyłem dziewczynę siedzącą na schodach w bramie, spytałem ją czemu tak siedzi, okazało się że się zabujała w jakimś kolesiu i przyjechała za nim do Wrocławia, a jego nie było w domu, spytałem gdzie będzie spać, ona że nie wie gdzie, że albo na schodach albo na dworzec pójdzie, chwi ...  wyświetl więcej

Pokrzywiony: akceptacja ...
Wyobraź sobie, że masz film z nagranym swoim życiem. Cała rolka to PRAWDA a każda klatka to PRAWDA chwili.
Puszczasz ten film i na nim np podnosisz łyżkę zupy do ust. Zatrzymujez film.
Chwila (klatka) na którą patrzysz już jest zaakceptowana. Powiedzmy, że łyżka jest w połowie drogi. Teraz możesz tylko postanowić swoją wolą, że dokończysz ruch do u ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Jeśli oglądasz film coś w rodzaju przeglądania zawartości takiej "czarnej skrzynki" to chcąc wyciągnąć właściwe wnioski musisz zaakceptować wszystko co na tym filmie jest zarejestrowane, nie masz możliwości cofnięcia się w czasie i może to jest dobre że nie potrafimy zmieniać przeszłości, ale możemy swoją wolą kreślić wydarzenia w przyszłości, a to oznacza że fakty z przeszłości nie są ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Nie ma nic z tego co wy piszecie miesiącami, tak jak żadne samopoznanie nie istnieje, z prostej przyczyny, nie da się wykreować tylu sytuacji w jakiej człowiek może się znaleźć jako jednostka, jest ich za dużo i nie da się sprawdzić jakby wyglądały wszystkie reakcje.
Część możesz przy obecnej technice cyfrowej, część, ale wszystkich i tak nie sprawdzisz.
Podejrzewam że prosta reakcja obronna psyche, nie pozwala wam tego zrozumieć.

  Serpico,  03/03/2019

@pokrzywiony:
Czytasz czasem co on pisze ? Przecież on nie odpowiada za kompletnie nic co zrobił w życiu, to zrobiło jego ego wykreowane przez ludzi, a do ego jeszcze nawet nie dotarł, albo je już skasował, raz jest tak raz tak, poza tym uwiesił się terminu i na nim wisi jak , zresztą wiesz :P.

@pokrzywiony: Cóż ...
Widzę to zupełnie inaczej.
Świat tysiące lat korzysta z historii i każdy widzi jak wygląda. Wynika to z tego, że nie istnieją "nie przekłamane fakty". Każdy człowiek widzi indywidualnie i na tym podejmuje decyzję.
W/g mnie chwila która trwa zawiera WSZYSTKIE informacje potrzebne do podjęcie "aktu woli" i zmiany następnej chwili. W/g mnie MOŻNA zobaczyć tą ...  wyświetl więcej

@Serpico: nie przejmuj się ...
Nie możesz tego zrozumieć ponieważ cała Twoja działalność na eioba skupia się na poprawianiu swojej samooceny poprzez GNOJENIE innych a ta dyskusja wykracza poza myślenie o samoocenie.

@pokrzywiony: spróbuj napisać - po co żyjesz :-)))

@Koriolan: M. żyje po to aby napisać - Po co żyje ! ....Wkrótce do nabycia !!

@zakrawarski: he he he ....
No to może Ty napiszesz - jaki jest cel Twojego życia ?

@Koriolan: Dziwne by było gdybyś widział tak jak ja, a poza tym nudne. :)
Ja opisuje to co składam z swoich doświadczeń jakie nabyłem, no i też tych które zaobserwowałem.
Głównie chodzi mi o moją osobistą pasje doświadczania, eksperymentowania i tworzenia, próbuje w miarę czytelny sposób opisywać proces twórczy jaki obserwuje u siebie. Drogę od pomysłu do działającego praktycznie mod ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Celuje w wiele celow ! Czasami trafiam; czasami pudlo !!
Ale ten najwazniejszy i najpiekniejszy -rodzina- byl dzielem przypadku !

@zakrawarski: https://www.youtube.com/watch?(...)FdcZNLk ... taka sobie spontaniczna "chwila prawdy", która wywołała lawinę niekontrolowanych wydarzeń no i Życie przepływało swoim nurtem. :)

@pokrzywiony: Dlatego ja Cię rozumiem ...
Długi czas (30 lat) moją pasją było pisanie i wdrażanie programów a więc podobnie jak Ty - budowanie projektu, opis wymagań użytkownika, proces ewolucji tych wymagań, praca programu, jego poręczność itd.
.
Teraz sensem mojego życia jest ... Życie.
Celem zabawy jest rozwój duchowy.
.

@zakrawarski: też miałem taki cel w młodości. Zrealizowałem go i stwierdziłem, że jednak pociąga mnie coś innego :-)))

@pokrzywiony: SDM jest super ...

@zakrawarski: x...
Chociaż za największy sukces, największą wartość w moim życiu uważam ... Dzieci :-)))

@Koriolan: Odnosnie dzieci to wybacz, ze jeszcze raz powroce do tematu -dzieci-
w potwornosciach ludzi kosciola......! Dziwisz/dziwicie sie, ze pisze o tym ????
.
https://www.youtube.com/watch?(...)ng1tsLc

@Koriolan: zaczynam cię rozumieć, a jakbyś podwoił ten swój cel i resztę życia spędził w jakimś młynie w życie.

@zakrawarski: gdybyś ty choć 1/3 swojej energii poświęcił na poprawienie swoich błędów zamiast bić w cudze piersi i wytykać innym ich grzechy, to twoje niektóre arty byłyby już na poziomie gimnazjum. Jedynie tymi swoimi zdjęciami straszyłbyś dzieci.

  Serpico,  03/03/2019

@Koriolan:
Jasne, nawet Krzywy zauważył że sobie zaprzeczasz, jakoś nie widzę odpowiedzi na :
cytuję pokrzywiony :
"Chcąc się rozwijać nie można pluć na historyczne fakty, zwłaszcza te z historii własnego życia. Ci co piszą pamiętniki i maja do nich szacunek z reguły więcej osiągają w swoim życiu, od tych którzy chętnie zapominają o wydarzeniach nawet tych co były wczoraj. Akc ...  wyświetl więcej

  Serpico,  03/03/2019

@Koriolan:
Aha
cytuję Koriolan:
" też miałem taki cel w młodości. Zrealizowałem go i stwierdziłem, że jednak pociąga mnie coś innego :-))) "

Biznes pominąłeś :
"Namówiłem ją na seks w odpowiednim czasie. Wiedziałem, że mam jedną szansę wiec ...
Zrobiłem biznes z Bogiem. Jeśli mi dasz dziecko 'od pierwszego' razu to ja wychowam go na katolika. Będę z nim c

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  03/03/2019

@Serpico: wychodzi na to, że przy Korim nawet krzywy Maniek to Cwainstein. A wszystko dlatego, bo 'w życiu najważniejsze jest hahahahaha - Życie'. Guru na przepustce.

.

  Hamilton,  03/03/2019

@jotko49: hahahaha - strasznie gadatliwy się zrobiłeś. Zakrawa ci takiej ilosci obelg nie daruje. Na razie sleczy i pszepisuje w kajecik jak go obrazas na milczonco.

  jotko49,  03/03/2019

@Hamilton: Ten komentarz jest wizualizacją głębokich przemyśleń nad zawartością artu, wspartej "logiką" komentów w fazie synaptycznych falstartów... ;-)
Odnośnie wielce szanownego skórwialskiego, 'milczem'
by nie mieć na sumieniu zwarć w 'ciemieniu' onego..
https://www.youtube.com/watch?(...)ZNkSVNg

  Hamilton,  03/03/2019

@jotko49: hahahaha - ważne, że elyta yntelekta i TS cośtam ma się dobrze.

@zakrawarski: masz rację ...
Ostatnio Polacy złożyli na ręce papieża raport o ksiedzach uwikłany w pederastję ... około Dwadzieścia nazwisko ...
Jakąś kobitka Wielgus i ktoś jeszcze to zrobił ...

  Hamilton,  03/03/2019

@Koriolan: 'złożyli na ręce papieża raport o ksiedzach uwikłany w pederastję ... około Dwadzieścia nazwisko ...'
Tsza jakiś raport jak se gimnazjalist 50 + z gimnazjalisto 50 + pogadajo o ksiendzach. A tarcze na renkawach, kretki i tornistry majo? Bo jakąś kobitko siem pitajo.

  geb  (www),  03/03/2019

@podobny:

Ali, Eli, Eli chwalim Cię każdej niedzieli,
przez Syna Twojego, a Pana Naszego!
***
Zapraszam na spotkanie w Szczecinie:
http://www.eioba.pl/admin
@Elżbieta Sadowska
@Zbigniew Sadowski
@Grzegorz Sadowski
@Andrzej Maria Sadowski
dnia 6 lipca 2019 o godz.14 w hotelu Radisson, kawi

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  03/03/2019

@geb: ło matko, to portal eioba.pl też zostanie przebóstwiony? Jako długoletni użytkownik na starość będę jakimś małym bóstwem.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska