Login lub e-mail Hasło   

Kultura w czasach komunizmu !

"Finezja satyry godna radzieckiego komsomolca"
Wyświetlenia: 159 Zamieszczono 7 dni temu
System komunistczny upadł pod ciężarem własnego nieudacznictwa.
Nie udało się zrealizowac niczego co komuniści obiecywali i sobie i całym spoleczeństwom.
Jedynym co dało dobre wyniki była kultura. (dzięki czy pomimo?)
Kiedy pomniejsi -włodarze- odrzucali muzykę klasyczną, jako muzykę burżuazji,
to komuniści sowieccy powiedzieli "Podstawą muzyki klasycznej jest muzyka ludowa,
i jako taka jest skarbem całego narodu"
Wielcy muzycy, kompozytorzy jak” Szostakowicz, Rychter, Horowitz
opisali w swoich pamiętnikach jak -partia- wysyłała ich do fabryk i tam często stawiano
fortepian w hali fabrycznej; robotnicy siedzieli na swoich stanowiskach i słuchali światowych pianistów
wykonujących dzieła wielkich kompozytorów.
...
Rosja, jako naród, miała w swojej histori ogromnie uzdolnionych artystów w każdej gałęzi twórczej.
Kompozytorów, pisarzy, malarzy, mistrzów baletu oraz wielkich odtwórców w każdej dziedzinie.
Tak za czasów carskich jak i za panowania komunistów.
Kiedy w Sankt Petersburg zbudowano pierwszą operę to z braku tradycji nikt tam nie poszedł.
Wówczas Car polecił dać następujące ogłoszenie. (Ukaz)
Każda pani która przyjdzie do opery dostanie flaszkę perfum, a każdy pan flaszkę wódki.
Taki początek miała wielka -tradycja- opery, baletu w Rosji
Tą tradycję kontynuowali sowieccy komuniści.
To był niezaprzeczalnie krok we właściwym kierunku.
...
Zakładam, że to czytają ludzie którzy pamiętają ogromny -rozkwit- wszelkiej działalności artstycznej
w tamtych czasach w Polsce.
Bilety na koncerty symfoniczne były wysprzedawane do ostatniego miejsca.
Podczas konkursu Chopinowskiego również, a kiedy wszyscy usiedli na swoich
miejscach to organizatorzy wpuszczali studentów bez opłaty
i pozwalali im siadać -gdzie się da- nawet na przejściach i schodach.  
Kwitły kabarety, -piwnice literackie- kluby jazzowe !
...
Kiedy do Warszawy przyleciał Dave Brubeck Quartet to na Okęciu stała grupa
muzyków i -jazzowali- na nich powitanie.
Kiedy muzycy Qurtetu uslyszeli ten -jazgot-
to myśleli, że muzycy grają na powitanie jakiegoś polityka.
Kiedy dowiedzieli się, że to na ich powitanie, to mieli łzy w oczach.
Czegoś podobnego nie zaznali nigdy w innym kraju.
...
Przy innej okazji rozmawiałem osobiście z trębaczem z Big Band´u -Stan Kenton- (Tim Hagans)
o jego wrażeniach z pobytu w Warszawie. (rozmowa odbyłsię po latach i w Szwecji)
Opowiadał: wchodzimy do klubu jazzowego (chyba stodoła) i już na schodach
słyszymy alt saksofonistę grającego jak Charlie Parker. (ten już wówczas nie zył)
To był Zbigniew Namysłowski.
Trąbacz opowiadał -nikt z naszego Big Bandu nie grał jak ten Polak.
...
Bezmyślny myśliciel z Pcimia Górnego chcąc popisać się -swoją-elokwencją,
i chcąc mi przyłożyć zrodził nastepującą sekwencję: "Finezja satyry godna radzieckiego komsomolca"
Bezmyślny myśliciel nie wie nic o tym co ja tu piszę. (ale wydzielać musi więc wydziela co ma)
Nie wie, bo nie może wiedzieć, że -Radziecki Komsomolec- mógł być genialnym matematykiem,
mistrzem gry w szachy jak Boris Spasski, kosmonautą jak Gagarin, pilotem odrzutowca,
mistrzem olympijskim w jakiejkolwiek dziedzinie sportu, a było ich wielu, lekarzem, poetą,
światowym muzykiem jak: Władymir Aszkenazy,czy mistrzem baletu jak: Nurejew czy Barasznikow
...
Wpis myśliciela z Pcimia Górnego jest rezultatem braku jakiejkolwiek wiedzy na jakikolwiek temat.
Pozostaje rechot i flacha w jednej ręce w czasie gdy drugą drapie sie po jajach -jeśli je ma-
Oraz wydzieliny z systemu pokarmowego z jednej, lub drugiej strony, jak ten:
...
Hamilton: "@zakrawarski: a które święta masz na myśli, bo tymi 'prezentami' zasrywasz eiobę od prima aprilisa 2013 roku wesołku.
I jezdeś s tego dómny jak paff."

Podobne artykuły


17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1276
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 786
16
komentarze: 71 | wyświetlenia: 599
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 750
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 663
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 767
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 713
13
komentarze: 2 | wyświetlenia: 849
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 560
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1103
13
komentarze: 75 | wyświetlenia: 1081
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 684
12
komentarze: 15 | wyświetlenia: 939
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 564
 
Autor
Artykuł



Bidulu - no tak, gdyby nie Hamilton byłbyś Lwem Tołstojem eioby. Nie jesteś i to moja wina. To ja ci robię błędy, zjadam ci literki i wklejam zdjęcia, które się nie chcą wyświetlać. Ja ci też zabraniam poprawiania tych błędów i szczuję wszystkich na ciebie i wszyscy mnie słuchają, hahaha - bo się mnie boją?.

@Hamilton, Serpico, podobnież pełen uznania jestem i cały w skowronkach, wieści swe posiadł bodajże we Wronkach. Myśl przednia, odwagą jest wsparta, więc głosu tu mego bezwzględnie jest warta. Sięgnął swą wiedzą głęboko, wręcz Neolitu, każdy przyklaśnie pełen zachwytu. ;-)

Coraz bardziej się zastanawiam co ty robiłeś w PRL :). Poza tym, gdzie te twoje obrony Wałęsy ? Świat się nie kończy na tych twoich salach koncertowych.
https://www.youtube.com/watch?(...)9AL5YIs

Fortepiany w halach fabrycznych, gratulacje.Pylica by wyżarła klawisze.

W PRL robotnicy o niczym innym nie marzyli jak o koncertach fortepianowych w hali produkcyjnej.
Hahahaha - a szczytem marzeń był dla nich balet "Jezioro łabędzie" w kolejce po papier toaletowy albo koncert smyczkowy D-dur Czajkowskiego w szpitalu podczas leczenia duru brzusznego po obiedzie w stołówce zakładowej.

Jarosław też wyda Ukaz :
"Każda pani która przeczyta zakrawarskiego dostanie flaszkę perfum, a każdy pan flaszkę wódki".
Taki początek będzie miała wielka polska literatura bez ortografii, polskich liter za to z pozjadanymi literkami. To będzie niezaprzeczalnie krok we właściwym kierunku.

Zakrawarski ty żałuj, że komuna się skończyła. Być może partia wysylałaby cię do fabryk. Tam byś deklamował swoje "-sracze-", owacjom nie byłoby końca i kto wie może dostałbyś jakąś śrubą albo nakrętką między oczy i byłbyś ośficuny jak Koriolanek.

Kultura, w całym zakresie (film, muzyka, wiersze i proza, ale też sport), było to uważane przez komunistów za broń, miała upiększać propagandę, powodować że będzie ona bardziej strawna, jak dziś piękna muzyka w reklamach. Także to miała być broń propagandowa na zewnątrz, że tak pięknie wygląda socjalizm, tu wyjazdy po świecie zespołu Mazowsze, tu rosyjski balet, chór Aleksandrowa, orkiestry symfon ...  wyświetl więcej

"Naciski ze strony USA
ROC został 5 grudnia zawieszony przez MKOl. Karę wymierzono w związku z wielokrotnym łamaniem przepisów antydopingowych przez "Sborną" na igrzyskach w Soczi w 2014 roku. Po wykryciu zorganizowanego procederu, który doprowadził m.in. do manipulacji wynikami Rosjan przez moskiewskie laboratorium antydopingowe, dożywotnio zdyskwalifikowano już ponad 40 sportowców.

...  wyświetl więcej

Ps. Tekst lepiej się czyta, bez sześciu ostatnich linijek, czuć wtedy głębsze podsumowanie. Pytanie, wymuszające zastanowienie, zamiast krzyku zachęcającego do awantury.

@Janusz Nitkiewicz: Oczywiscie, ze temat mozna rozszerzyc o ....bardzo wiele.
Poruszylem tylko te pozytywne i oparte na faktach jak wspomnienia Szostakowicza, Horowitza.
W pamietnikach Szostakowicza przeczytalem stwierdzenie, ze Stalin traktowal -lepiej-artystow
polskiego pochodzenia, jak Rymski-Korsakowa, jego Szostakowicza, Horowitza, innych nie pamietam
Podziwial Str ...  wyświetl więcej

@zakrawarski:
Nie spoć się od tego wymieniania, na 140 mln osób, nie spoć się chłopaku.
A nie dokonywał zbrodni na Rosjanach ? Gdzieś coś mi się obiło.Tak pytam, ty to tak alfa beta omega gama, wczesna wersja beta.

Znasz się na wszystkim od pianin po skrzypce i proponowałbym przy tym zostać.

p.s.
Teraz, przed rozpadem 290+ mln.

@zakrawarski: myśl, myśl, wolno-myślicielu. Twój art ma już 29 dni i ciągle myślisz jak poprawić te swoje błędy? Hahaha - bo jak tam piszesz - ogromną tępotę intelektualną zaobserwowałeś u Hamiltona. http://eiba.pl/1l
Gdybym nie był tak tępy to już byś to dawno poprawił ale moja tępota ci to uniemożliwia.
Wybaczysz mi?

Był używany przez kulturystów w celu zwiększenia przyrostów masy mięśniowej, jednak został zakazany przez Agencję Żywności i Leków i wycofany z obrotu w Stanach Zjednoczonych[potrzebny przypis]. Jest produkowany w Meksyku, Rosji, Tajlandii. Mimo powszechnej opinii metandienon nie jest produkowany w Polsce, a dostępne obecnie na czarnym rynku leki produkcji Jelfa SA są wyłącznie imitacjami. Obecni ...  wyświetl więcej

"Wpis myśliciela z Pcimia Górnego jest rezultatem braku jakiejkolwiek wiedzy na jakikolwiek temat". Hahahaha - bo ten z Pcimia jezd gupi i chory psychicnie i o tym nie wi, tylko zakwara wi, bo umi wicie, rozumicie. A zakrawa szyćko wi i szyćko umi jak malo kto co widać, slychac i czuc..

https://www.youtube.com/watch?(...)IwtHALM

Rozcwietali jabłanie i gruszy, papłynęli tumany na eiobu

https://www.youtube.com/watch?(...)cXquXAU

I moja ulubiona :
https://www.youtube.com/watch?(...)8&t=15s

Mój chłopak znów ma kłopoty
Walczył, połkął coś w rodzaju muti
Zdenerwował mnie tak, że go rzuciłam
I teraz chcę takiego mężczyznę jak Putin ...

Takiego jak Putin pełnego sił
Takiego jak Putin co by nie pił
Takiego ja

...  wyświetl więcej

Któryś miesiąc, a nawet rok, robisz z Polski jakiś zaścianek, gdzie tylko biegają księża i gwałcą dzieci, kultura nie istnieje, a polski aktor nie wygrał kastingu do roli Polańskiego u Tarantino.
Druga Wenezuela była itd, oczywiste jest że jak trafisz na ludzi którym się w życiu nie udało i szukają winnych, to powiedzą ci że masz rację i się razem będziecie podniecać poziomem kultury w pańs ...  wyświetl więcej

Wedle niektórych behawiorystów, każdy może zostać geniuszem, tylko potrzebne są do tego warunki środowiskowe, czy tego chcesz czy nie, państwa komunistyczne takich warunków nie stwarzały.

"Dave Brubeck Quartet w 1958 roku zagrał 12 koncertów w Polsce. Dwa z nich w Poznaniu. To było jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych tamtego okresu. Pierwszy raz do Polski przyjechała amerykańska gr

...  wyświetl więcej

  awers,  6 dni temu

Doceniam tę złośliwość. Coś jest na czasie i rzeczy, choć komentatorzy nudni jak zwykle.

"Nie udało się zrealizowac niczego co komuniści obiecywali i sobie i całym społeczeństwom".

Z tym się nie zgodzę. Obiecali tysiąc szkół, a wybudowali więcej. A więc coś się udało zrealizować. Ale niewiele w porównaniu z tym, co planowano.

Koncerty w zakładach pracy przypominają mi scenę w filharmonii z komedii "Śmierć Stalina".

A jeśli chodzi o poziom kultury i sztuki w Pol

...  wyświetl więcej

@pasjonatpl: walka z analfabetyzmem też im nieźle wyszła, elektryfikacja i jeszcze kilka innych rzeczy ....

Tak było i tak nie było. Elektryfikacja, no tak, ale gdzie w Europie nie nastąpiła. Dziś mamy komputeryzację, internet, tam gdzie kto potrzebuje, czy to zasługa dzisiejszych polityków? Na szczęście nie, byłby powolny i z ograniczeniami. Obowiązek szkolny był już w zaborach i przed wojną. To młodzi umieli czytać (starzy często nie. Stąd te statystyki o analfabetyzmie i potem je fałszowano). A szkoł ...  wyświetl więcej

@Janusz Nitkiewicz: w świecie dualistycznym wszystko ma złe i dobre strony.
Ogólnie nie oceniam komunizmu wy,ej niż kapitalizmu.po prostu se gadam.

@Janusz Nitkiewicz: Za powstaniem systemu komunistycznego lezalo -cierpienie- biedoty.
Mniej wiecej z takiego powodu wybuchla rewolucja francuska.
W systemie komunistycznym byly zalazki dobra.
Szeroki dostap do szkol i kultury wszelkiej biedoty, a to bylo mozliwe poprzez odebranie
przywilejów klasie posiadaczy (jesli tak mozna to nazwac)
Niestety, kiedy zlikwidow ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Hi hi hi ...
Od ham-iltona doszliśmy do oceny systemów społecznych. W/g mnie komunizm to to samo co kapitalizm tylko trochę inne.
Już dawno określono, że to wina ... Nie nadążania rozwoju świadomości za rozwojem gospodarczym.
Ja to nazywam BRAKIEM RD - rozwoju duchowego.
Niestety nikt nie zbudował idealnego społeczeństwa ...
Może jest to NIEMOŻLIWE ?

@Koriolan: "Niestety nikt nie zbudował idealnego społeczeństwa ... "-Choć niektórzy byli blisko" http://eiba.pl/1h

@Koriolan:
Niemożliwe że zamkniesz pysk, będąc synkiem PRL owskiego bambra, tak jak nie liczę na obiektywność u innych byłych PRL-owskich oficjeli którzy się przewinęli tu, bo jak mają być pajace obiektywni ?

@Koriolan:
Z tą walką za analfabetyzmem, to tak sobie poszło, skoro niedoszli doktoranci i inni ze śmietanki, robią błędy.

"Pod koniec okresu PRL – w 1988 roku – wyższym wykształceniem legitymowało się 1,8 mln
Polaków (czyli 6,5% populacji osób mających co najmniej 15 lat), a w 2002 roku – już ponad
3,2 mln (odpowiednio 11,3%). Według szacunków GUS w 2005 roku wyższe w

...  wyświetl więcej

@Koriolan: Masz racje, zbudowanie spoleczenstwa idealnego nie jest mozliwe.
Najblizej takie opisal Thomas More w ksiazce Utopia, ktora napisal na poczatku 15- go wieku.
Ksiazka jest produktem jego fantazji i opisuje kraj ktory -rzekomo- znaleziono we wlasnie
nowoodkrytej Ameryce w ktorym to kraju zyja szczesliwi ludzie, bo wszystko jest idealne.
Sama nazwa -utopia- zapozyczona z jezyka greckiego oznacza miejsce -ktorego nie ma- czyli...nigdzie.

@Serpico: cóż ...
Jesteś tym, czym się przejmujesz ...

@zakrawarski:
Jakie były w systemie komunistycznym zalążki dobra ? Joseph Fouché to był zalążek ?

@szubrawiec: tak ...
Były fajne okresy i etapy ale wszystko i tak zalewa czerń.
I tak od tysięcy lat :-))))

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Ble ble ble, młodzi ludzie nieraz bawią się w RPG i tworzenie postaci, część idzie na studia itd, nie tkwią w swoich imaginacjach, skończ nieoskrobana świnio te podjazdy.

@zakrawarski: hi hi ...
Ja wierzę Jezusowi, że na końcu będzie idealne społeczeństwo zwane królestwem niebieskim. Tak naprawdę poprzez RD już próbuję się tam dostać ...
Ale letko nie jest :-)))

@Serpico: nauczyłeś się tylko gnoic innych ...
Bo sam jesteś gnój ...
.
Przeczytałem twój jeden komentarz i odpowiedziałem Ci na niego ...
Więcej mi się nie chce.
Nie wytrzymuje Twojego ładunku gnoju ...

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Nie wpieraj we mnie pajacu bzdetów.Nie interesuje mnie co wytrzymujesz a co nie.Gnoje kombinatorków, kłamców i zwykłą głupotę.
To good luck w niebieskim, załóżcie sobie tam sieć.

@Koriolan: " próbuję się tam dostać ... Ale letko nie jest :-))) "
...
Wejdz na drabine strazacka, Giewont, Everest, balonem ?
Bedzie ci blizej do boga !
Pamietaj, ubierz sie cieplo, bo u boga zimo jak cholera ?
Bede sie modlil aby ci sie udalo !!
Odezwij sie jak juz tam bedziesz .....powodzenia !!

@Koriolan: " Ja wierzę Jezusowi, że na końcu będzie idealne społeczeństwo zwane królestwem niebieskim. "-Co konkretnie rozumiesz pod pojęciem królestwa niebieskiego? Co to jest to królestwo? Tylko Korciu proszę o prostą odpowiedź(bez żadnych cyklonów, cyklopów, proto-atomów, proto-protonów, etc.)

@Koriolan:
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)odzenie

Tak im szła, punkty za nic, a teraz kolesie z zawodówkami to znawcy ekonomii, fizyki, psychologii, teologii, oraz kulturoznawcy. To jest lepiej ! hahaahaa ...........

@zakrawarski: "Wejdz na drabine strazacka..."-Oo, takiego Zakrawarskiego lubię!

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Ciekawostka :
"W 1914 na ziemiach polskich było: 57% analfabetów w zaborze rosyjskim, 40% w Galicji i 5% w zaborze pruskim. Według statystyk w Polsce w 1921 było 33,1% analfabetów, w 1931 – 23,1%.

Analfabeci według wyznań w 1931 w II Rzeczypospolitej:

ewangelickie – 9,9%
mojżeszowe – 15,4%
rzymskokatolickie – 17,2%
greckokatolickie – 38

...  wyświetl więcej

@zakrawarski: dzięki za poparcie ...
Niestety ...
Do królestwa prowadzi wąska ścieżka rozwoju wewnętrznego.
Drabiny nie przystawisz ...
Samolot, pociąg, autobus też tam nie kursują ...
Trzeba syzyfową praca krok po kroku ....
:-)))

@szubrawiec: ziemia ludzi oświeconych :-)))

@szubrawiec: Sorry, ze nie moge odwzajemnic twojego --lubię--
Ja nie z tej grupy.
Dla mnie -gruba baba- to ideal ....lubienia !
A drabine zaproponowalem Koriolanowi aby mu skrocic droge do boga.
Wedlug mnie to nic takiego nigdy nie istnialo.
Ale jesli on w to wierzy --a wiara przenosi gory- to niech sie wspina ! Czy nie ??

@pokrzywiony: Dzieki za....
...
Kiedy Jakub wyszedłszy z Beer-Szeby wędrował do Charanu, trafił na jakieś miejsce i tam się zatrzymał na nocleg, gdy słońce już zaszło. Wziął więc z tego miejsca kamień i podłożył go sobie pod głowę, układając się do snu na tym właśnie miejscu. We śnie ujrzał drabinę opartą na ziemi, sięgającą swym wierzchołkiem nieba, oraz aniołów Bożych, którzy wchod ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  5 dni temu

@zakrawarski: krzywy Maniek ma kawałek drewna z tej drabiny, a ty niedowiarku swoje.

  Hamilton,  4 dni temu

@Serpico: synowie wojskowych i milicyjnych trepów dostawali po 10 punktów a i to było za mało. Co setny dostawał się na wieczorowy uniwersytet marksizmu i leninizmu a skończyło dwóch. Tam wystarczyło się tylko pokazać. No ale trzeba było jako tako wyglądać. Przynajmniej ten podkoszulek wyprany w IXI, gumofilce przetarte słomą.

  Hamilton,  4 dni temu

@zakrawarski: skoro tak ci przeszkadają ci głupi Polacy to po co głąbie siedzisz na polskim portalu. Pisz Szwedom jakie my głupie czlowieki w Polsce i o tym nie wimy, a zakrawarski jaki mundry i o tym wi bo umi. Szwedy bedo cie na rencach nosic. Hahahaha - a jak nawalisz szwedzkich błędów ortograficznych i literówek to zwal na Hamiltona.

Za bardzo się przejmujesz gadaniem hejterów ham-iltona, serpico czy jotko ...
Oni są jak bobry ... Muszą ścierać swój język ...
Więc gadają cokolwiek, byle dużo ...
A ostatnie linijki dobitnie to wskazują ....
Nie usuwaj ich :-)))

@Koriolan: Jak bobry powiadasz ... :)))))))))

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
E tam, to ja się niepotrzebnie przejmuje kretynami, nie trzeba elaboratów, wystarczy porównać RFN i NRD i tyle. Wkurwiam się trochę bez sensu, bo mój ojciec by żył na znacznie wyższym poziomie w normalnym kraju, nie awansował nigdy, bo nie należał do partii, no ale był i jest człowiekiem, a ścierwa to ścierwa.
Takie jak eee .. a bo to ważne ?

@szubrawiec ...
"Choć niektórzy byli blisko"
Hmm ...
Ponownie przemyślałem Twoja wypowiedź ...
Tak naprawdę to moje pragnienie się powoli ... REALIZUJE !
.
Kiedyś Wróbel, ja, Tojfel, pokrzywiony walczyliśmy z trollami samotnie, pojedynczo.
Teraz jest nas kilku ...
Pokrzywiony,
Podobny,
Zakrawarski,
Ja,
Rozumiemy c ...  wyświetl więcej

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Wypas i co dalej ? Tojfel i Krzywy pójdą na studia ? Miała byś walka z analfabetyzmem zdaje się ? Wróbel z tą jego koszmarną ortografią też ? Malować umie, bić po ryjach umie, ale pisać już nie ?
Pozostaje im zrozumieć że edukacja jest cacy haaahaha .................

Albo choć samemu coś ze swoim dewaluującym się mózgiem zrobić, coś innego niż stany schizoidalne.

@Koriolan: Piszesz, że Zakrawarski zrozumiał...hmm.no nie wiem.Przyłączył się do was, bo zaczęli jemu "srać"pod jego artami.Dlaczego wcześniej nie reagował? Mam Ci podesłać wypowiedzi, gdzie cynicznie popierał Hamiltona, Dyla i Serpa?

@szubrawiec: w ten sposób właśnie zrozumiał. Skalna zrozumiała ... Uciekając. To samo Vivi. Henear skasował swoje artykuły itd.
Wiem, że większość nie zrozumiała nic ...
Ale jeśli my jesteśmy "dobrem" to fala antyheitowa pójdzie dalej ....
Jeśli nie to ... Niech fale gauna serpohamiltonojotkow zaleje ten portal na ament ....
:-)))

@szubrawiec: Szubra wez sobie cos na -wstrzymanie/uspokojenie.
(moze kwiat paproci? Jesli nie masz to -sztakana- ktorego masz zawsze w rece, jak widac na zdjeciu)
O serpico napisalem nawet art broniac go od atakow mentraka. (w .......2014r)
Do dyla i hama starszego odnosilem sie pozytywnie zanim oni ....oszaleli.
Zakladam, ze sam widziales to ich przeistoczenie z ludzi ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: raczej nie ...
On nadal kocha Dyla takim jaki jest :-)))
I trochę tęskni za nim :-)))
Ale ...
Nic nie trwa wiecznie :-))))

  Hamilton,  6 dni temu

@zakrawarski: rozumiem, że rozklekotani, szaleni, chorzy umysłowo i głupi są ci, którzy się z tobą nie zgadzają? I co teraz panie zakrawarski? . Posyłamy ich do psychiatryka, na eutanazję czy prosto do gazu? W końcu ktoś wysoko inteligentny i rozsądny powinien podjąć decyzję na eioba w imieniu komisji rycerzy nieskalanych do walki z chamstwem. .

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Spaślak idź spal trochę tej tkanki tłuszczowej która ci mózg zalewa, co ja mam do Henear-a ? Vivi kasowała arty, bo wstawiała non stop stare haha

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Co zrozumiała ? Vivi jej kiedyś groziła w mailach, pewnie zrozumiała jak ktoś grozi, no niestety luju, to są fakty.
Poza tym z Wróblem też jej groziliście, a Wróbel w połowie netu wisi z mobingiem.

@zakrawarski: " Do dyla i hama starszego odnosilem sie pozytywnie zanim oni ....oszaleli. "--A wyznacznikiem tego szaleństwa było to,że skrytykowali Twoje arcy-dzieła? Jeżeli tak, to masz rację!

@Koriolan: napisz znów jakiś łzawy artykuł. Zawsze to jakaś szansa, że błyśniesz. Skoro inaczej nie można, to dobre i to.

@Hamilton: zaraz łzawy ...
Po prostu ... Prawdziwy :-)))

@Koriolan: On rozdaje hojnie porady ktore on sam powinien realizowac !

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Taki prawdziwy że Henear sam odrzucił twój art o nim.I tak ciągniesz to jak smród z twoich zoranych jelit.
Tobie się nudzi, rąbnij córci kredytówkę i zrób jej debet haahhahah, Bóg ci wybaczy, jak wszystko nie ? Powiesz że znów ego wina i ludzi haha

Albo zwalisz winę na banksterów, ewentualnie zostaje że musiało tak być haaahh

  Hamilton,  6 dni temu

@zakrawarski: a może zrobimy w Polsce łapanki na ulicach i krótkie dyktando.
Tych co napiszą : "stado osłów pasie się na eioba zamiast na łące" wysyłamy do gazu.
A tych co napiszą : "stado osluf pasie sie na eioba zamiast na lace" puszczamy wolno, niech się rozmnażają i zasilają portal eioba.

@szubrawiec: Sorry, ze napisalem kilka slow o twoim ojcu chrzestnym.
Nie wiedzialem kim on jest dla ciebie.
Jesli to co on pisze nazywasz krytyka to masz rowniez racje.
Na koncu tego artu masz probe tej krytyki. (sranie i rzyganie to jego ulubione okreslenia)
A pod innymi moimi artami znajdziesz wiele takich -krytycznych- zdan twojego mistrza

  Serpico,  6 dni temu

@Koriolan:
Zapomniałem, mam coś dla ciebie :
https://www.youtube.com/watch?(...)NHpe4oU

Tylko taki jest, ale do "walki" z hejtem się nada, 120kg wytrzymuje, także powinien znieść ciebie hahahahahha

Albo to :
https://www.acer.com/ac/pl/PL/(.

...  wyświetl więcej

@zakrawarski: "   zakrawarski,  17/12/2017

 0 

odpowiedz

Hamilton Starszy ! Gdzie jestes ? 
Swistakowi pogorszylo sie jeszcze bardziej ! 
Potrzebuje twojej pomocy !! Ratuj go !!!"-Ze Świstaczka można se było podśmie-chujki robić? I wówczas to była krytyka w dobrym humorze?Teraz humor Hamiltona już Ci się nie podoba? Dlaczego? Czym się różnisz od Świstaka? On jest nawiedzony w prawą stronę, Ty w lewą...ale to ciągle....nawiedzenie?

@szubrawiec: Poniewaz nie uzywaz invektyv -jak twoj mistrz- odpowiadam.
Nie zaprzeczam, ze mialem bardzo pozytywny stosunek do Hamiltona starszego zanim.....?!
Gdzies, kiedys napisalem nawet....Hamilton starszy to pan wielce monarszy (takim byl wowczas)
Popelniasz inny niewybaczalny blad.
Przypisujac mi .....prawy-lewy.
Nigdy nie nalezalem do zadnej partii polity ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  5 dni temu

@zakrawarski: a co wyrasata z ciebie widzimimy szyćke bez bitwy i szalejemy ze szczescia ze pises, a potem sie dziwisz ze oszalalem na twoim punkcie. Jak można nie oszaleć widząc co nam tu wyrasata.

  Hamilton,  5 dni temu

@Koriolan: ludzie zaczynają rozumieć, że heit to zło. Już dawno zrozumieli i oceniają wasze komentarze w ściśle określonym kolorze.

@zakrawarski: ty ne uzywaz invektyv, ty tylko taki wysoko yntelygentny zartownis jezdes :
http://eiba.pl/5
Bo kto nie z zakrawa ten musi byc ksiundz pedofil i ujadac, a ty bolejaca ofiara.

@zakrawarski:
Wedle Koriolana, co sam napisał wspierasz "mistrza" , w jednej wypowiedzi, pisze że walczysz z hejtem, a następnie stwierdza że go wspierasz.
A co do majaczeń kto jaki jest, to akurat Koriolan jest mistrzem, cały czas jak tu jest robi jakieś smętne analizy pseudo psychologiczne, a rozbity jest w drzazgi.
To już nie mózg, to królestwo niebieskie, bez króla, nikt t ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: Skoro już zarzucasz niekonsekwentne działania, to gdzieś w zaciszu spójrz na swoje postanowienia i zbadaj własną konsekwentność w działaniu. My ludzie jesteśmy ułomni i chcąc/nie chcąc ulegamy słabościom i pułapkom tkwiącym w naturze życia. Pracuj nad własnymi słabościami i doceń trud tej pracy u swoich bliźnich, wtedy zrozumiesz co oznaczają słowa nakazujące miłość bliźniego i po co one zostały wypowiedziane.

@pokrzywiony: " Pracuj nad własnymi słabościami i doceń trud tej pracy u swoich bliźnich, wtedy zrozumiesz co oznaczają słowa nakazujące miłość bliźniego i po co one zostały wypowiedziane.-Dzięki Mariuszu za jakże mądre i cenne rady.Masz całkowitą rację.PS.Wyjaśnij proszę moja Ty chodząca dobroci co według Ciebie oznacza miłość bliźniego?

@szubrawiec: ... może ..., zrozumienie na poziomie wspólnych doświadczeń osobistych słabości ..., a może zrozumienie trudu radzenia sobie z nimi ... ?

@pokrzywiony: " może ..., zrozumienie na poziomie wspólnych doświadczeń osobistych słabości ..., a może zrozumienie trudu radzenia sobie z nimi ... ?"-Ok.pełna zgoda.Tylko nie bardzo wiem o co Tobie chodziło w poprzednim komentarzu. Rozumiem, że zareagowałeś na mój koment do Zakrawarskiego? Jeżeli tak to posłuchaj:Ja Zakrawarskiego bardzo lubię, ale facet jest, mówiąc delikatnie niekonsekwentny i ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: " mówić ludziom prawdę, a nie utwierdzać ich w uśpieniu"
Prawda, zgoda......Ale.
Odpowiedzialem, ze masz racje, twierdzac, ze traktowalem dyla. hamiltona , serpico kiedy byli zupelnie innymi osobowosciali prze kilku laty
W obronie serpico napisalem nawet .....link
...
http://eiba.pl/1 ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: Oczywiście że jest niekonsekwentny, ale czy ja lub ty jesteśmy konsekwentni ?
Czy mamy prawo się pomylić i zmienić zdanie, więc czemu on miałby tego prawa nie mieć ?
Porównaj sobie różne przekłady, przykładowo psalm 130:4 :
http://biblia.deon.pl/rozdzial(...)?id=963
"4 Ale Ty udzielasz przebaczenia, ...  wyświetl więcej

  Serpico,  5 dni temu

@pokrzywiony:
A według mnie czas wypieprzać na rowerek, kiciarzu. albo choć umyć ten omszały ryj.

@szubrawiec: A oto link do pogrzebu w Kielcach, oraz koment = patrioty= i..oty
Tu polal sie gnój po raz pierwszy.....!
...
http://eiba.pl/1m
...
@zakrawarski: Prowokatorze plujący na Polskę zza miedzy, wyjątkowo...zdjęcie z spędu typowego dla lat ówczesnych prawdziwe, łącznie z być może niektórymi bliskimi "tobie" u ...  wyświetl więcej

  Serpico,  5 dni temu

@pokrzywiony:
To proste, po to żeby znosić takich kmiotów jak ty, dlatego jestem niewierzący i nie muszę.

@szubrawiec: "Zakrawarski [...] jest niekonsekwentny"
Hmm ...
Nie widzisz rozwoju człowieka. Zakrawarski uznawał Hamiltona, serpo i Dyla do chwili gdy spowodowali oni potop chamstwa. Również pod jego artykułami. TO spowodowało jego "nawrócenie". Zrozumiał że to zło.
Ty wydajesz się nadal tkwić w przekonaniu, że Dyl był super dlatego przeszkadza Ci Zakrawarski jako przykład teg ...  wyświetl więcej

  Serpico,  4 dni temu

@Koriolan:
Srutututu, cwaniaczku, 10 lat na Jasnej Górze i raptem kler okazał się pazerny i zły, miałeś już 30+ lat, tak ? Tak.
Pajac, a Zakrawarski będzie miły dla każdego antyklerykała.Czy też anty katolika.

Myślisz, tak myślisz, jak zakombinować, całe twoje życie tak wygląda, łajzo.

@Serpico: ale jesteś strasznie nieszczęśliwy i biedny ...
I MUSISZ to znosić ...

@Koriolan:
Ble ble ble ble ble ble ble ble.

@Serpico: już pisałem widać, że twoje ego jest nieszczęśliwe w każdym komentarzu.
Gdyż nie znasz mnie a piszesz o życiu .... SWOIM.
Bo innego nie znasz - nikt nie zna .

  Serpico,  4 dni temu

@Koriolan:
Ojoj moje ego, moje ego, ty pieprzona bezdomna gruba świni w ciuchach dla meneli, ciesze się że jesteś happy ;)
Cieszę się że zona zapaliła ci buta, cieszę się z jeszcze paru rzeczy, ciesze się że masz 30+ kg nadwagi ,nie funkcjonujesz od 20 lat i jesteś zwykłym ZEREM, cieszę się w wyniku miłości bliźniego, ten stan ci odpowiada, więc się cieszę haahaha

Innego stan

...  wyświetl więcej

@zakrawarski: spokojnie ...
Szubrawiec jest wierny Dylowi i jego podświadomość cierpi bo też wie co robił Dyl.
Szubrawiec swą nienawiść do siebie próbuje projektować na Ciebie pod płaszczykiem niekonsekwencji.
Nic się nie zmieni dopóki szubrawiec nie zmierzy się z prawdą.
Wiadomo jaka ...
:-)))

  Serpico,  4 dni temu

@Koriolan:
Co ty pieprzysz jak zwykle to twoje , owszem jakbym zobaczył z rana w lustrze to co ty widzisz to bym się powiesił, a jakby miał sypiać ze śmierdzącą alkoholiczką, na dodatek grubą, także bym się nie ucieszył, ma to wszystko związek z tym jaki jestem nieszczęśliwy hahaah

@Serpico: cóż ...
O tym właśnie piszę ...
Wyrzucasz swą nienawiść do siebie wpisując mnie w swoje banały.
Nienawidzisz sam siebie, że wlazleś pod tramwaj ...
Ale niepotrzebnie ....
.
TO NIE TWOJA WINA ....
.
Po prostu Bóg chciał Ci coś powiedzieć ...
.

@Koriolan: " Zakrawarski uznawał Hamiltona, serpo i Dyla do chwili gdy spowodowali oni potop chamstwa. Również pod jego artykułami. TO spowodowało jego "nawrócenie". Zrozumiał że to zło. "-Ponieważ bardzo Ciebie lubię odpowiem Ci, choć już zaczyna brakować mi do was cierpliwości.Zakrawarski jeszcze niczego nie zrozumiał.On chce tylko by srali gdzie indziej, byle nie u niego.Czy Ty do kurwy nędzy tego nie rozumiesz, czy udajesz głupiego?

@szubrawiec: a CO w tym złego ?

  Serpico,  4 dni temu

@Koriolan:
Stosujesz idiotyczną biedną psychologię typu:
https://www.youtube.com/watch?(...)1R90kNY

To jest biedna psychologia, to samo robi Krzywy, tak by siedział nad kimś i mendził, aż w końcu ktoś by go wyliściował, obaj chcecie "kierowniczyć" bo nic dokładnie nic od was nie zależy w waszych życiach, jesteście zdani na łaskę i nie łaskę innych, na czym jeszcze bazujecie, co jest OHYDNE.

@szubrawiec: ja za większe zło uznaję Ciebie, seta1212, Hamiltona i wszystkich innych którzy WSPIERAJĄ sranie.
Smutne jest nawet dla mnie noyes który MILCZY w tej sprawie.
Żal mi wszystkich co boją się i milczą, współczuję im :-)))

@Serpico: wiesz, że znasz tylko siebie i możesz opisywać tylko SWOJE życie ...
Ja Ci jedynie współczuję takiego życia :-)))

@Koriolan:
Dalej to samo , no okay przyznam się, jestem katolikiem , chodzę do kościoła dzień w dzień, moja żona się wyskrobała i to bezprawnie, dzieci wyłożyły na mnie lachę, przesrałem mieszkanie na długi firmy.
Następnie się spasłem do granic możliwości, wyłysiałem i jestem przebudzony.

Pasuje ci mój coming out ? HAAHAAHAH

@Serpico: wiem ...
Nie widzisz tego gówna w sobie co go masz a wylewasz w każdym komentarzu .... każdym.
Może kiedyś go zobaczysz ?
Może nawet uda Ci się go trochę zmniejszyć ?

  Serpico,  4 dni temu

@Koriolan:
Dzięki ale to nie koniec, jest znacznie gorzej, kiedyś dawno temu byłem młody, pracowałem dla włoskiej mafii w Paryżu, posiadłość miałem, Porshe, Ferrari, firma była niby reklamowa, ale się okazało że to mafia, zaczęło mi to wszystko obciążać ego, chata 300 m2 , ciągle modelki łażące mi po niej, z uwagi na to że jestem wierzący, stwierdziłem że to może być uznane kiedyś za grzech ...  wyświetl więcej

  Serpico,  4 dni temu

@Koriolan:
Przecież się przyznałem że tak wygląda moje życie, tego oczekujesz, dalej masz dalszy comin out. Znów źle ?
To jak jest dobrze ?

@Koriolan: "Zakrawarski spokojnie"
Obawiam sie, ze masz racje odnosnie szubrawca.
Ten wpis zdradzil go i ukazuje jego prawdziwa strone.
On jest jednym z tych ktorzy wiedza o mnie wiecej niz ja sam !
.
".Zakrawarski jeszcze niczego nie zrozumiał.On chce tylko by srali gdzie indziej, byle nie u niego.
Czy Ty do kurwy nędzy tego nie rozumiesz, czy udajesz głupiego?"

@zakrawarski: no to szubrawiec siem zdradzil, nie jest po stronie zakrawary to je gupi i chory psychicnie i o tym nie wi. I co teraz? Napisz artykuł z instrukcjomami jak go zabic ' uprzenio przygorowny przedmiot jak: but, patelnia, łopata, i inne podobne i walnac ile sil w rece'. Hahaha i nie zapomnij wkleić zdjęcia, którego nie widać i ciesz się jak wysoko inteligentna małpa w zoo.

@Koriolan: " Żal mi wszystkich co boją się i milczą, współczuję im :-))) "-Nie wierzę Ci, nie wierzę nikomu kto mówi, że współczuje drugiemu.Gdybyś naprawdę współczuł nie trąbił byś o tym na każdym kroku.Niewiele zrozumiałeś z tego RD, albo jesteś cwanym manipulantem lub głupcem:-)

@zakrawarski: nie to, że się zdradził bo niczego nie ukrywał ...
Po prostu każdy inaczej zbudował sobie świat ...
A te uwagi o szubrawcu po prostu tak mi przyszły do głowy.
Serpico robi to samo ...
Projektuje swoje lęki ma mnie i pokrzywionego bo napisaliśmy trochę o sobie otwarcie.
To samo szubrawiec .... Chciałby, żebyś Ty zrobił ...
No właśnie nie wiado ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: uff ... Nerwy Ci puszczają ...
Dlaczego ?
Czujesz się samotny ?
Tego nie pamiętasz ale od chwili pojawienia się Dyla prosiliśmy ... Ja, Wróbel, Tojfel, pokrzywionym ...
Ludzie nie dajcie się gnoic Dolowi .... Sprzeciwianie się ...

@zakrawarski: wychodzi na to ze syćke som chore psychicnie i o tym nie wiedzom, a ty wisz. Musisz zaczonc zbierac datki na osrodek do eutanazji dla tech glupkow bo jak inacy albo do gazu z niemi moze beje sybciej. Zostaniesz ty, Koriolanek i ksywy Maniek.

@Koriolan: czyż nie widzisz wysoko uduchowiony, że się sprzeciwiają po kolorach jakie cię otaczają. Zbyt mocno wirujesz i oczodoły za tobą nie "nadanżajom".

@Koriolan:
Od momentu jak się Wróbel pojawił, krytykował katolicyzm, a potem przeszedł do promocji buddyzmu, nie cierpię czegoś takiego, łącznie z jego idiotycznymi pomysłami że Jezus był w Tybecie hahahahah .........
Przecież on wszędzie promuje buddyzm, na laickiej , u Benedyktynów. Gdzie jeszcze ?
Przynajmniej się trochę dowiedziałem dzięki niemu, jaka to kaszanka, poza tym ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: a ja myślę, że jest manipulantem i głupcem. Jedyna kwestia do dyskusji to ta czy cwanym. Mam spore wątpliwości.

@szubrawiec: sam dałeś link do mojego artykułu "Rajska eioba" gdzie cieszyłem się CHWILĄ spokoju bez trolli i hejterów.
To było jesień 2017 roku i małe zwycięstwo w potyczce z heiterami Dyl, serpico i Ham-iltonem.
Wcześniej już namawiałem ludzi do buntu przeciw heiterom.
Więc ... Możesz mi nie wierzyć jeśli nie chcesz.
.
Rajska eioba ...
http://eiba.pl/1h
.

@Koriolan:
Imo buddyzm jako taki jest znacznie gorszy niż jakikolwiek odłam chrześcijaństwa, łącznie z twoją obecnie dwuosobową sektą, kiedyś była jednoosobowa. Dlaczego ? Dlatego że na samym końcu tych wszystkich pierdół razem, pojawiają się kolesie którzy potrafią przewidzieć, w jakim ciele się inkarnują, a to już nie jest nieśmiertelność po śmierci, to jest nieśmiertelność przed śmiercią ...  wyświetl więcej

@Koriolan: hahaha - co za sukces - 4 glosy. Porywasz tłumy. Zmień nick na "tłum OK" zwyciężco. Poleciał Dyl i 3 twoich kupmli.

@szubrawiec: i na koniec ...
Ja jestem ... Wszystkim ...
Głupkiem, dupkiem i zajebistym manipulatorem ...
Manipulować takimi zwierzakami jak serpico i Ham-ilton to żadna zasluga ... Pruszczyk.
Ciebie znam to też potrafię ci wsypać trochę piachu do koła :-)))
.
Hmm ...
Chyba powinienem Cię przeprosić ..
Więc ... Sorry ...
Choć i tak jesteś moim bratem :-)))

@Koriolan: nie ma to jak uduchowieni rycerze niepokalani dla których inni to zwierzęta i skurwy.... Jesteś właściwym człowiekiem na stanowisko szeryfa walki z chamstwem. Brakuje jeszcze wróbla i tojfla - byłby komplet i eioba byłaby rajem dla idiotów, żuli i meneli.

@Koriolan: hahahaha - prawdziwy jak ten miód którym ty jesteś?

@Koriolan: Widzę, że do mnie piszesz, ale ponieważ jesteś uduchowiony i możesz pisać o sobie z wyższością, co automatycznie czyni mnie głupcem, któremu Ty masz prawo tę głupotę wytykać, tak więc reasumując ja nie jestem uduchowiony, a Ty jesteś hejterem, więc nie przeczytałem Twojego komentarza:-))).

@szubrawiec: ok ...
Trzymaj się bracie :-)))

@Koriolan: Bądź pozdrowiony Koriolanie-spadkobierco i orędowniku nauk Jezusa, Buddy i Osho, któryś po trzykroć przechytrzył tych mędrców! Ahoj!

@szubrawiec: Wlacz wyobraznie i przedstaw sobie taka sytuacje.
Kiedys zejdziesz z tego swiata i twoja dusza idzie do nieba.
Docierasz do zlotych bram nieba i pukasz do nich
Otwiera Izraelski rybak ktory lowil ryby na jeziorze Genazaret,
(i wlasnie trzy z tych ryb dostarczyl Jezusowi, a ten je rozmnozyl.)
Przez otwarte bramy nieba widzisz siedzacych na zlotych tro ...  wyświetl więcej

  Serpico,  3 dni temu

@Koriolan:
Aha, czyli manipulowanie ludźmi w necie jest celem twojego życia, to jeszcze ślepy prosiaku znajdź sobie jakieś zajęcie zarobkowe.
Nara.
p.s.
No widzisz, ale za to zwierze które żyje, zdezelowany prosiaczku.

  Serpico,  3 dni temu

@zakrawarski:
No raczej go Jezus nie pogłaszcze za usuniętą ciążę, także nie czeka go to na co czeka.

  Serpico,  3 dni temu

@Koriolan:
A nie czekaj masz, Wróblowi czyścisz tego starego Meśka hahaahhahah ......................
Ile ci płaci za godzinę :> ? HAHAAHAHA
Przepraszam ! Zapomniałem hahahahhahahahahahahha

Ty zapieprzasz czyścisz mu auto, a on wyzywa Benedyktynów.

@zakrawarski:
Zakrawarski, a nie ma w tej Szwecji żuli z którymi mógłbyś podowcipkować ? hahaahh .........
Będzie rozumiesz to samo, z tym że będą lepiej wyglądać niż twoi "koledzy", oraz będą bardziej zadbani, no i j.polski ci odpadnie, na sam koniec, nie czytają Biblii, same pozytywy, no i piją pewnie coś lepszego niż nalewki na czeskim spirytusie.
p.s.
Nie o Szubrawca chodzi, mały tip :)

Nikt sie ze mna nie musi zgadzac. Napisalem kilka zdan o czasach PRL-u bo sam bylem
wowczas mlodziencem i jako taki nie wiedzialem, ze cos bylo ... nie tak.
O tym -nie tak- przeczytalem najpierw w pryskiej kulturze.....po latach.
Ale i wowczas, i teraz nie znosze chamstwa ktore kilklu zawodowych chamow rozrzuca tu !!

@zakrawarski: no jak czytałeś pryskom kurtulem to ciem to usprawiedliwia, mimo, że kilklu siem z tobom nie zgadza. Ja też nie znoszę zarówno chamstwa jak i jajek.

  Hamilton,  6 dni temu

@zakrawarski: piszesz byle jak i niechlujnie. Drwisz sobie z czytelników. Ci którzy ośmielą się ci zwrócić na to uwagę są chamami i chorymi psycholami a ty biedną bezbłędną ofiarą hejtu. I to ty piszesz pełną jadu instrukcję jak zamordować Hamiltona w dodatku z błędami jak niedorozwinięty gimnazjalista, których nie potrafisz nawet poprawić czytelniku paryskiej Kultury. Jesteś człowiekiem kultury i sztuki. Jak się widzi takie jak ty sztuki to trudno zachować kulturę.

  Serpico,  5 dni temu

@zakrawarski:
Coraz lepiej :) , nie widziałeś że coś było nie tak ? Nie byłeś zmuszony jako młodzieniec uczyć się języka rosyjskiego ?
Macie zawsze dużo do powiedzenia o innych z czasów PRL, ty, Youngcontrarian, który się zwinął z Polski zaraz przed stanem wojennym, co jest przynajmniej dziwne.
Koriolanek pewnie też nie zauważył, skoro tato był trepem.

Z jakiś "nieznan

...  wyświetl więcej

  Serpico,  5 dni temu

@zakrawarski:
Strasznie słabo rozgarniętym dzieckiem byłeś w takim razie, ja jestem 1972 i widziałem że coś "jest nie tak" jak ZOMO rozpędzało ludzi bijąc w nich z armatek wodnych.
A potem petardy w nocy po oknach.

  Serpico,  5 dni temu

@zakrawarski:
Reasumując, nie widziałeś ze coś jest nie tak, ale wyjechałeś, w celach powiedzmy turystycznych tak ? Ale teraz widzisz że coś z tym krajem jest nie tak z zagranicy. Tak to wygląda ?
Dużą rolę w twoim życiu odgrywa prasa.

  Hamilton,  5 dni temu

@Serpico: dużo prasy czyta, m.in. "pryskom Kulturem" i "The Pcim Daily Telegraph" po vatikańsku bo zna ksiendzuf z Pcimia.. Ta pryska kurtura pisala ze kto sie z zakrawarskim nie zgadza ten oszalal.

Czas na podsumowanie dnia, dziś zwyczajowo, Koriolan zrobił z siebie kretyna, Krzywy drugie miejsce.

cytuję Koriolan:
"Kiedyś Wróbel, ja, Tojfel, pokrzywiony walczyliśmy z trollami samotnie, pojedynczo.
Teraz jest nas kilku ...
Pokrzywiony,
Podobny,
Zakrawarski,
Ja, "

Najpierw zaliczasz Zakrawarskiego do ludzi walczących z hejtem, następnie

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: "Oczywiście że jest niekonsekwentny, ale czy ja lub ty jesteśmy konsekwentni ? 
Czy mamy prawo się pomylić i zmienić zdanie, więc czemu on miałby tego prawa nie mieć ? "-Mariusz,odnoszę wrażenie, że nasza dyskusja nie będzie miała końca, dlatego napiszę po raz ostatni dzisiaj do Ciebie.Mamy prawo być niekonsekwentni, popełniać błędy, etc., ważne by z tych błędów wyciągać wnios ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: "Ja codziennie łapię się na tym jak wielkim skurwielem jestem ..." ..., skąd taką pewność o tym w sobie zbudowałeś ? Myślisz że samobiczowaniem coś osiągniesz na swej drodze, jak długo zamierzasz się tak biczować dodając sobie cierpienia i zatrzymując się w swoim rozwoju ? Kto ma w Ciebie uwierzyć jeśli sam niszczysz wiarę w siebie ?

@pokrzywiony:
Ooo prorok znów, znów masz te twoje oszmaciałe przejścia, się zdecyduj czy ty jesteś prorok, znawca Biblii, korygujący co by było gdyby coś w niej dopisali. czy zwykły kmiot, udający kozaka.
Zaorany 300 stoma chorobami, jak plagi egipskie.

@Serpico: O neandertalczyk, rzuciłbym ci kość, ale ostatnio mięsa nie jadam. Wybacz.

@pokrzywiony:
Widocznie w kuble nie było panie playboy, się ciesz pastuchu że możesz tak wegetować.Do czego ty się nadawałeś kiedykolwiek ? Do NICZEGO.

@Serpico:
"Widocznie w kuble nie było panie playboy, się ciesz pastuchu że możesz tak wegetować."
Byłeś szybszy, szacun. :))))))

  Serpico,  5 dni temu

@pokrzywiony:
Co ci szmaciarnio to daje ? Nic.

@szubrawiec: "Dyl był cały czas taki sam, a nawet śmiem twierdzić, że ewoluował ku dobremu"
Cos w tym jest ! Mozesz twierdzic ! Chociaz to dobre lezalo dalej niz Pluto !
A na ta odleglosc ziemski bog juz wplywow nie ma !!
Co radzisz zamiast .....drabiny ??

@pokrzywiony:
Nawet nie tracę czasu , by otworzyć, nawet jakby cię ubrać w jakieś normalne ciuchy to i tak ten zapuszczony ryj będzie widać, Jezus nie pomoże.
Ale dalej jesteś mega cwany.To sobie cwaniacz dalej.

  Serpico,  4 dni temu

@zakrawarski:
Ja ci radzę poczytać o NKWD i sobie przypomnieć że przecież że ty nie wiesz przecież nic na temat PRL, prawda ? Pogrom Kielecki kiedy był ? No właśnie.
Skoro nic nie wiesz i z tych twoich sal koncertowych jako młodzieniec, nie zauważyłeś nawet rosyjskiego wojska w Polsce, to tyle wiesz o tych czasach.

@pokrzywiony: he he ...
Bardzo mi się podoba Twoja rozmowa z serpico ....
Jest Super :-))))

  Koriolan,  4 dni temu

@zakrawarski: W/g mnie szubrawiec nie ma racji.
Chce wybielić Dyla by móc go dalej kochać.
Dyl traktował eiobę jak wychodek. Wyrzucał tu fontanny swojego gauna a potem znikał.
Pojawiał się gdy mu gauno zebrało się na nowo.
I tak w kółko.
Czasem jego wyzwiska wielkością przekraczały artykuł pod którym wyzywał.
Owszem, gdy już spuścił się to mu ciśnienie mal ...  wyświetl więcej

@Koriolan: wystarczy przejrzeć twoje komentarze jak się czerwienią ze wstydu za ciebie. I tak lecisz od początku jak taki uduchowiony dupek w papilotach.

@Hamilton: Te szpicbródka ile płacisz swoim klakierom za punktacje, ty naprawdę naiwny jesteś wierząc że to twoje machloje przejdą.

@Koriolan: Kogo ta postać z tych filmików przypomina pod względem zachowania ? ... :))))))))

@pokrzywiony:
https://www.youtube.com/watch?(...)-V0VvqI
Ta jest lepsza.

Aaa zapomniałem, przeczytałem ostatnio że Rybnik zjada smog , wydaje mi się że siedzisz w epicentrum hahahahha
Cały oczadziały hahhaha

ichard Gere z odzysku hahaha ..........

@pokrzywiony:
Swoim udawaniem playoboya zapewniłeś mi ubaw na przynajmniej tydzień, przypomniałem poza tym, jak Koriolan z siebie robił gigolaka i tak po zachowaniu mi się wydawało że to taki wymuskany chłopaczyna, jakże inna okazała się obiektywna rzeczywistość hahahahh

Tak mi się wydawało, bo on tak się zachowuje hahahaha .................

@Serpico: hehe, spoko już nie musisz się tak reklamować tymi filmikami wszyscy wiemy na co cię stać.
Zabawny jesteś ... :))))))))
https://www.youtube.com/watch?(...)5IHAllo

@pokrzywiony:
https://unsee.cc/f172b1e8/
A tak wyglądają te slamsy które głobmbkuu znalazłeś.
Powklejaj jeszcze troszkę z tuby i do nory hahaha

Znów jesteś grupą ? Oh ....

@pokrzywiony: to heiterzy w ich dwuwymiarowym świecie ...
Chociaż ham-ilton jest jednowymiarowy ... Szydercą ..

@Koriolan: Za to ile rozrywki dostarcza, chciał być pajacem więc nim został ... :)
Choc ostatnio troszkę osłab, może ma za mało punkcików ?

@pokrzywiony:
No no, poskrzecz :). co ty jeszcze możesz ? Nic, kompletnie nic, przyzwyczaj się. to samo Koriolan, nadajecie się na hmmmm... , no na pewno nie na przywódców :)

@pokrzywiony: na jednym z nich kapitan Ciota wpada pod po iag z takim impetem jak serpo pod tramwaj
To mu się chyba najbardziej podobało ?

@Koriolan:
Nie zadziała :)
Dlatego że ja żyję, a ty jesteś tylko ślepym wrakiem, ale próbuj dalej , mogę jak chcesz zagrać w one on one z twoim synem albo zięciem, w kosza, one on one, idę jak w dym , tylko jak wygram , klękasz, dostajesz pastę i czyścisz mi buty.

@Koriolan: "To mu się chyba najbardziej podobało ?"
No przecież ciągle się z bohaterem utożsamia, serpico, wiedźmin, kapitan ciota ... itp ...
Widocznie czuje że musi udowodnić swoje bohaterstwo, by w końcu przestano się z niego nabijać tylko mu nie wychodzi ...
https://www.youtube.com/watch?(...)BZ1DBfM

@pokrzywiony:
Ponabijać się możesz pajacu sam z siebie, panie "cipka się nie wymydli" albo rzucać do ludzi starszych o 20 lat, a ja proponuje coś prostego grę w kosza :)

No nie z wami bo to nie wyzwanie.

Takich pajacy jak ty to zjadam na śniadanie, ale bywali lepsi, już nie są :)

@pokrzywiony: myślę podobnie ...
Ma niskie poczucie własnej wartości. Musi się dowartościowywać poprzez GNOJENIE innych ...
.
Nie wie biedaczek, że ... Nie tędy droga :-)))

@Koriolan:
Normalne, adekwatne, czego akurat nie da się powiedzieć o was, fałszywą osobowość, to może sobie stworzyć każdy.
I fakt biedaczki, nie wiecie że nie tędy droga mimo że już jesteście zwykłymi no lifami.

@pokrzywiony: hahaha - przecież to nie twoja piosenka, nie twój deszcz i nie wymyśliłeś tylko skopiowałeś i wkleiłeś. Ty kopiujesz linki inni słuchają i wszyscy się zachwycają, tak to się kręci. Co będzie jeśli uwarunkowania powodujące efekt setnej małpy, zostaną zamienione na efekt jednej małpy ? Walczysz o jakość, a wywalczyłeś sobie tylko pogardę.

@Hamilton: Dzięki że kopiujesz mój tekst napisany do ciebie, czuje się teraz dowartościowany. :))))))))
Z jednej strony mnie opluwasz, a drugiej kopiujesz moje teksty jako swoje. :)
https://www.youtube.com/watch?(...)I-SqLL8

@pokrzywiony:
Daj spokój już tą agresją, jeszcze najgorsza jaka może być, bezsilność pajaca.
Sami sobie to zrobiliście i powinniście znać swoje miejsce, skoro to zrobiliście.
Porównując się z wami to się może menel dowartościować, no niestety.

@pokrzywiony: też możesz zarobić. W każdy wieczór w ryja pod biedabronką. A teraz wskakuj w rajtuzki i szoruj do prokuratury z donosem. Rozszyfrowałeś mnie. O niczym nie marzę jak o tym by mieć równie debilne komentarze jak ksywy Maniuś z Rybniczka pod Paruszowcem.

@pokrzywiony: a może ta piosenka serpa ruszy ?
Naprawdę jest piękna :-)))
https://youtu.be/B10Xe5Gm5cY
.

@Hamilton: " też możesz zarobić. W każdy wieczór w ryja pod biedabronką."
To nie moja wina że tak zarabiasz, owszem mogę ale tak nie zarabiam, bo nie muszę. :)

@Koriolan: Żartujesz sobie ? ... co ty, od gumofilca wrażliwości oczekujesz ? ... ;)

  Serpico,  4 dni temu

@pokrzywiony:
Co ty nie powiesz, wczoraj cipka się nie wymydli, a dziś jesteś romantykiem i co dalej ? A obaj jesteście pajacami.
Musisz podjąć męską decyzję, czy jesteś kozakiem, czy romantykiem.

  Hamilton,  4 dni temu

@pokrzywiony: przecież wiem. Damscy bokserzy po zmierzchu siedzą bohatersko w domu, a sąsiadki emerytki dodają ci otuchy byś nie zemdlał ze strachu na samą myśl o czyhających niebezpieczeństwach.

  Hamilton,  4 dni temu

@Serpico: taki kozi romantyk-reumatyk. I dlatego kozak. I w dodatku dow_cipny bez mydła.

@zakrawarski: zamiast drabiny kup sobie okulary i popraw to co sknociłeś, a jest tego setki. Widzisz wszystkie błędy wszechświata oprócz własnych.

@pokrzywiony: ty promieniujesz i się promujesz. Na czerwono. A wiara u ciebie jak u słynnego koziołka z Pacanowa.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska