Login lub e-mail Hasło   

Jarosław Filipek




0
głosuj
Jedną ze strategii ponadprzeciętnego wzrostu jest wykorzystanie wielu marek 22/07/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 509 | Jarosław Filipek w:
1
głosuj
Rozszerzanie marki to strategia ponadprzeciętnego wzrostu. 08/07/2014
komentarze: 1 | wyświetlenia: 487 | Jarosław Filipek w:
1
głosuj
Firmy o dobrze zorganizowanym i uporządkowanym portfolio marek uzyskują ponadprzeciętną rentowność, szybciej rosną i łatwiej wchodzą na nowe rynki. 30/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 454 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Portfolio ofertowe to wszystko co firma oferuje i jak prezentuje swoim klientom. Jeżeli oferty firmy są wyróżnione unikalnym oznakowaniem, możemy mówić o portfolio marek. 27/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 398 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Analizy marki najefektywniej można przeprowadzić oceniając proces zakupowy. Właśnie nie proces handlowy, a sposób kupowania przez klientów jest decydujący o sile marki. 23/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 483 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Jednym z ważniejszych elementów wizerunku firmy lub produktów, jest tak zwana „autoekspresja”, czyli co myślą o mnie inni wiedząc, że używam danej marki 17/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 542 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Dla małych firm skala działania jest olbrzymim ograniczeniem, dlatego powstają różne koncepcje i strategie współpracy. 09/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 536 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Co wskazuje na problemy z wizerunkiem? 30/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 505 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Strategie rozszerzania są kluczowym elementem wzrostu. 26/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 521 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Markę ma ten, kto ma do niej prawa. Istnieje katalog praw, które można w procesie budowania marki nabyć. 22/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 681 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Rynki stają się coraz bardziej konkurencyjne. Ma na to wpływ coraz większe nasycenie ofertami oraz w wypadku wielu produktów rosnąca pozycja marek własnych sieci handlowych. 20/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 550 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Jednym z przykładów zarządzania portoflio marek są grupy kapitałowe i posiadane przez nie portfele spółek. Tematykę tą porządkuje architektura portfela marek. 19/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 495 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Marki stanowią coraz większą część wartości firm. Można z tego wysnuć wniosek, że rozszerzanie marki wpłynie na wzrost wartości firmy. 14/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 536 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Firmy o szerokiej ofercie konkurują na wielu mniejszych rynkach oraz oferują swoje produkty i usługi mniejszym segmentom klientów. 22/04/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 600 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Portfolio ofert jest sposobem działania i konkurowania firmy na rynku. 10/04/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 466 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Marketing traktowany jako inwestycja staje się kluczowym zasobem firmy. Budowana w ten sposób marka może stanowić znaczącą cześć wartości firmy. 07/04/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 511 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Oferta premium w portfolio H&M. 02/04/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 639 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Portfel marek jest sposobem firmy na konkurowanie na rynku. 26/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 459 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Kryzys lub recesja, to czas zmian ina rynku. Na porządku dziennym są fuzje i akwizycje. Każde przejęcie to rozszerzanie portfolio lub rozszerzanie marki – Brand extension. 24/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 447 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Zakłady Mięsne Henryk Kania są jednym z bardziej liczących się w Polsce zakładów przetwórstwa mięsnego. 18/03/2014
komentarze: 1 | wyświetlenia: 593 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
W Polsce działa kilkaset grup i holdingów. Na pytanie jak prezentować złożoną strukturę grupy i jak wykorzystać synergie odpowiada architektura portfela marek 14/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 583 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Rozszerzanie marki to wykorzystanie wizerunku silnej marki, do budowania pozycji i reputacji innej grupy asortymentów. 13/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 602 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Cybersquatting to praktyka rejestrowania domen internetowych identycznych z nazwami uznanych i znanych marek lub osób przez firmy i osoby nieposiadające praw do tych marek. 11/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 415 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Bank Pekao SA odświeżył swoją markę. 10/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 538 | Jarosław Filipek w:
0
głosuj
Firma, które chce zmienić swój wizerunek, przeprowadza rebranding. Rebranding może polegać na zmianie symboliki firmy lub zmianie pozycjonowania konkurencyjnego marki. 06/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 641 | Jarosław Filipek w:



Akcje

Informacje podstawowe
Login: astner
Ranga:
Ost. logowanie: 17/02/2016
Zarejestrowano: 30/05/2011

Statystyki
Punkty: 34.007
Wyświetlenia artykułów: 33.956
Odwiedziny profilu: 2.426
Przeczytane artykuły: 0
Ocenione artykuły: 0
Komentarze: 0




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska