Login lub e-mail Hasło   

Maria Orkwiszewska

Maria Orkwiszewska, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Do 8 lat zajmuje się namingiem. Ekspert nazewnictwa firm i produktów. W agencji ANAGRAM Naming odpowiada za prace zespołu kreatywnego. Śledzi i komentuje zmiany w nazewnictwie biznesowym. Autorka publikacji o ciekawych przypadkach nazewniczych.



Wcześniejsze wpisy
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Nazwa marki na niszowym rynku  (15/12/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Slogan firmowy a hasło reklamowe  (28/10/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Nowe nazwy dla firm i produktów  (28/07/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Jak wymyślić dobrą nazwę?  (14/07/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Jak zaprojektować dobrą nazwę?  (07/07/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Nazwa produktu eksportowego  (23/06/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Dobra nazwa kluczem do sukcesu  (09/06/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Jaka nazwa dla nowej firmy?  (02/06/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Historyczny naming produktu.  (30/05/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Trendy w nazewnictwie  (28/05/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Psycholingwistyka a wizerunek  (26/03/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Niefortunne hasło reklamowe  (18/03/2014)
Maria Orkwiszewska:   Nowy artykuł Nowe nazwy dla produktów  (14/03/2014)



Akcje

Informacje podstawowe
Login: orkwiszewska
Ranga:
Ost. logowanie: 17/02/2016
Zarejestrowano: 27/09/2012

Statystyki
Punkty: 39.741
Wyświetlenia artykułów: 39.695
Odwiedziny profilu: 2.328
Przeczytane artykuły: 0
Ocenione artykuły: 0
Komentarze: 0




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska