Login lub e-mail Hasło   

Maria Orkwiszewska

Maria Orkwiszewska, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Do 8 lat zajmuje się namingiem. Ekspert nazewnictwa firm i produktów. W agencji ANAGRAM Naming odpowiada za prace zespołu kreatywnego. Śledzi i komentuje zmiany w nazewnictwie biznesowym. Autorka publikacji o ciekawych przypadkach nazewniczych.



0
głosuj
Nazwa marki jest podstawowym wyróżnikiem każdej marki. 15/12/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 498 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Nie każda nazwa jest dobra. Niestety, rzadko kiedy głębiej zastanawiamy się czy konkretna nazwa to dobra nazwa. 08/12/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 530 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
To, jak będzie się nazywał nowy produkt, nowa usługa lub firma, jest decyzją strategiczną. 01/12/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 529 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Nazwa marketingowa nie zawsze w pełni wyróżnia markę. 28/10/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 547 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Firmy często nie zdają sobie sprawy z konsekwencji prawnych stosowania różnych form zapisu swojej prawnej nazwy firmy. 22/09/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 542 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Posługiwanie się marką na rynku wymaga jej ochrony przed nieuczciwą konkurencją. 28/07/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 514 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Jak wymyślić dobra nazwę? Na co zwrócić uwagę i o co zadbać? 14/07/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1234 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Każdej firmie zależy by wyróżnić się na rynku poprzez własną oryginalną nazwę. 07/07/2014
komentarze: 1 | wyświetlenia: 482 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Chociaż więcej informacji odbieramy poprzez zmysł wzroku, myślimy i porozumiewamy się za pomocą języka. 30/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 592 | Maria Orkwiszewska w:
1
głosuj
Niezależnie od branży czy rynku na którym produkty będą oferowane, nazwa produktu musi uwzględniać ograniczenia i aspekty prawne. 23/06/2014
komentarze: 2 | wyświetlenia: 551 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Dobra nazwa stała się dobrem na wagę złota. 09/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 588 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Jeśli nazwa na dobre zagości w świadomości odbiorców, jest bezbłędnie kojarzona z odpowiednim produktem. 04/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 544 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Jaka nazwa dla nowej firmy? Nazwy są różne – jedne są mniej, inne bardziej atrakcyjne, łatwiej zapadające w pamięć i przyciągające uwagę. 02/06/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 677 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Piwny naming produktu. Browary Lubelskie wprowadziły na rynek nowe piwo. 30/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 523 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
W nazewnictwie jak i grafice, fotografii i sztuce pojawiają się mody i trendy. 28/05/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 614 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Na co zwracamy uwagę, dokonując wyboru produktów żywnościowych? Niewątpliwie liczy się smak, zdrowy, naturalny charakter, jakość, przyjemność, tradycja danego kraju czy regionu. 20/05/2014
komentarze: 1 | wyświetlenia: 910 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał SKOK im. F.Stefczyka w Gdyni za wprowadzanie w błąd klientów. 07/04/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 430 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
W komunikacji marketingowej coraz częściej są wykorzystywane kontrowersyjne hasła reklamowe. 01/04/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 546 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Coraz więcej samorządów dostrzega szansę, jaką jest skuteczny marketing miejsca. 28/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 559 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Na rynku produktów spożywczych, dobre slogany reklamowe mają szczególnie duże znaczenie. 27/03/2014
komentarze: 1 | wyświetlenia: 582 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Psycholingwistyka – symbolizm fonetyczny na usługach namingu. Jak kształtować perswazyjne nazwy firm i nazwy produktów? 26/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 590 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Na świecie jest ponad 20 milionów zarejestrowanych znaków towarowych, oraz ponad 250 milionów domen internetowych, z czego domen z rozszerzeniem com jest ponad 110 milionów. 24/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 535 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Nazwy produktów są częstą przyczyną problemów komunikacyjnych. Podobnie może też być z hasłami reklamowymi lub sloganami korporacyjnymi. 18/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 583 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
L’Oreal od dawna stawia na dobre hasła reklamowe. 17/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 593 | Maria Orkwiszewska w:
0
głosuj
Nowe nazwy produktów wiążą się z powołaniem do życia nowych biznesów lub wprowadzeniem na rynek nowych ofert. 14/03/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 580 | Maria Orkwiszewska w:



Akcje

Informacje podstawowe
Login: orkwiszewska
Ranga:
Ost. logowanie: 17/02/2016
Zarejestrowano: 27/09/2012

Statystyki
Punkty: 38.141
Wyświetlenia artykułów: 38.095
Odwiedziny profilu: 2.231
Przeczytane artykuły: 0
Ocenione artykuły: 0
Komentarze: 0




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska