Login lub e-mail Hasło   

Bodybuilding


0
głosuj
Kreatyna jest jednym z najlepiej sprzedających się i najczęściej stosowanych suplementów w historii sportu. Dlaczego? Bo zapewnia to, na czym zależy nie tylko kulturystom... 10/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1660 | fafeq w:
0
głosuj
Czy zauważyliście, że większość ćwiczących, którzy osiągają przyrosty masy i siły po pewnym czasie wyraźnie je tracą? Są dwie główne przyczyny takiego stanu rzeczy... 10/09/2009
komentarze: 1 | wyświetlenia: 4548 | fafeq w:
1
głosuj
Wiele osób ma kłopoty z uzyskaniem dobrego napięcia mięśni pleców. Aby temu zaradzić, można spróbować dwóch rzeczy. Postaraj się złączyć razem łopatk... 10/09/2009
komentarze: 2 | wyświetlenia: 2031 | fafeq w:
1
głosuj
Nie pozwól, aby złe nawyki „wykoleiły” twój program treningowy. Trzymanie się dobrych zasad wymaga czasu, ostrej pracy i uwagi, ale zabójcze ciało warte jest tych zasad. 02/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1674 | fafeq w:
1
głosuj
1. Nacisk na fazę negatywną Przyrost mięśni jest logiczną konsekwencją ich skurczów. Zazwyczaj podkreśla się rolę fazy koncentrycznej skurczu, gdy mięsień się skraca. Ale... 02/09/2009
komentarze: 1 | wyświetlenia: 4282 | fafeq w:
1
głosuj
Chcesz się szybko dorzeźbić? Oto dziesięciostopniowy plan, praktycznie testując każdy zalecenie, ukierunkowane na uzyskanie możliwie najlepszej rzeźby mięśni. Jest on niesamowic... 02/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1420 | fafeq w:
1
głosuj
Bardzo negatywny albo pozytywny wpływ na postępy w kulturystyce może mieć siła umysłu. 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1589 | fafeq w:
1
głosuj
Poniżej umieszczone są przykłady ćwiczeń na poszczególne partie mięśni. Mogą one być pomocne podczas układania swojego indywidualnego plant treningowego. Planów i... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 3483 | fafeq w:
2
głosuj
Zacznij od oceny swojego potencjału Gdyby starczyły tylko dobre chęci, wszyscy bylibyśmy mistrzami. A ponieważ tak nie jest, to znaczy, że nie każdy ma odpowiednie uwarunkowania... 01/09/2009
komentarze: 1 | wyświetlenia: 1622 | fafeq w:
2
głosuj
Zasada izolacji grup mięśniowych Mięśnie mogą pracować w połączeniu lub w izolacji w stosunku od innych grup mięśniowych. Każdy z nich uczestniczy, na swój sposób,... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1667 | fafeq w:
1
głosuj
Świat odżywiania zdaje się zatacza koło i wracać do protein. W modzie znów mamy diety nim naładowane. Po czasach diety Scarsdale’a Atkinsa czy diety 40/30/30, białk... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 2872 | fafeq w:
2
głosuj
1. Jedz odpowiednio dużo Odżywiaj się tak, aby twój organizm otrzymywał nieco więcej niż jest to mu potrzebne do zachowania masy mięśniowej na stałym poziomie. Jeśli robi... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 8166 | fafeq w:
0
głosuj
Plan treningów Trening całego ciała powinien być rozłożony na kilka dni. Ćwicząc codziennie jedną część ciała, osiągniesz najlepsze efekty. Wówczas cały wysiłek sk... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 3284 | fafeq w:




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska