Login lub e-mail Hasło   

Czytelnictwo


6
głosuj
książka, która trafia na rynek, staje się towarem, tak samo, jak cement czy krem do twarzy albo proszek do prania. To jej drugie wcielenie. 22/01/2018
komentarze: 2 | wyświetlenia: 471 | Alicja Minicka w:
8
głosuj
Wyróżnić się jest bardzo trudno. Nieograniczony dostęp do Internetu spowodował lawinowy wzrost piszących i krytykujących. 20/01/2018
komentarze: 14 | wyświetlenia: 4555 | Alicja Minicka w:
4
głosuj
Nieudolna reklama jest najczęściej antyreklamą. 24/04/2017
komentarze: 16 | wyświetlenia: 1086 | Adam Jezierski w:
16
głosuj
Kto czyta ten żyje podwójnie 14/06/2016
komentarze: 9 | wyświetlenia: 3353 | Michał1999 w:
1
głosuj
Jak poradzić sobie z rosnącymi górami książek "do przeczytania" i filmów "do obejrzenia"? Czy kolekcjonowanie tych rzeczy nie stanowi zastępstwa dla realnego... 08/02/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1159 | Artur Król w:




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska