Login lub e-mail Hasło   

E-marketing


0
głosuj
W czasach wielkiej rewolucji cyfrowej cały świat przenosi się do internetu. W sieci możemy pracować, wypoczywać, uczyć się, spotykać ze znajomymi czy dokonywać zakupów. 27/06/2016
komentarze: 0 | wyświetlenia: 554 | Kasia_Kasia w:
18
głosuj
Google Labs - poligon doświadczalny największej wyszukiwarki. Innowacyjne funkcje, które potrafią zaszokować. Poznaj te najciekawsze i dowiedz się jak je wykorzystać w e-marketi... 01/01/2010
komentarze: 11 | wyświetlenia: 9459 | Przemysław Jurkiewicz w:
1
głosuj
Rynek usług turystycznych, który od dwóch lat przeżywa zapaść wraca na prostą, choć nadal wyboistą drogę. Nie jest to wyłącznie zasługa aktywności internetowych bi... 05/08/2006
komentarze: 1 | wyświetlenia: 1573 | opcom w:
0
głosuj
Który producent wędek nie chciałby, żeby reklama jego produktu trafiała bezpośrednio do osób właśnie poszukujących nowego kijka na ryby? Zapewne każdy. Jednak pomi... 05/08/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1425 | opcom w:
0
głosuj
Skrzynka mailowa każdego Internauty zapełnia się każdego dnia sporą ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechc... 05/08/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1429 | opcom w:
0
głosuj
Zamieszczanie reklam w Internecie może być bardziej skuteczne niż dotychczas. Targetowanie behawioralne to pojęcie nie nowe, jednak w ostatnim czasie wywołało ono spore zamiesza... 05/08/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 2163 | opcom w:




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska