Login lub e-mail Hasło   

Marka


0
głosuj
23 stycznia 1995 to początek nowej jakości segmentu aut dostawczych. Wtedy pierwsze egzemplarze Mercedesa Sprinter opuściły linie montażowe w Düsseldorfie... 04/08/2015
komentarze: 0 | wyświetlenia: 388 | Marcin Stępień w:
0
głosuj
Czy potrafisz za pomocą jednego zdania powiedzieć, w czym jesteś lepszy od konkurencji? Jeśli chcesz rosnąć, znajdź coś indywidualnego – zdefiniuj swoją misję. 26/04/2015
komentarze: 0 | wyświetlenia: 613 | Lenkowski.net w:
1
głosuj
Prowadzenie marketingu w społecznościach internetowych to złożony proces, jednak ta forma marketingu może przekuć się na długoterminowy sukces marki. 10/12/2011
komentarze: 2 | wyświetlenia: 5873 | Mariusz Żurawek w:
0
głosuj
Poniżej prezentujemy słownictwo stosowane w branży public-relations. 04/09/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 2381 | kawatv.pl w:
3
głosuj
Najnowsze badania psychologów pokazują, że noszenie podróbek osłabia moralność. 14/07/2010
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1455 | Badania.net w:
0
głosuj
Każda firma chce być postrzegana jako uczciwa, fachowa i otwarta. Strona internetowa może wzmacniać lub osłabiać każdą z tych cech. Przyjrzyjmy się, jak to działa. 29/01/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1873 | Marek Jankowski w:
6
głosuj
Czyli jak budować PR swojej marki i jak chronić się przed utratą pracy. 14/01/2009
komentarze: 1 | wyświetlenia: 2116 | Łukasz Żyrański w:
1
głosuj
Dowiedz się jakie elementy sprawiają że marki odnoszą sukces i wykorzystaj tą wiedzę w Twoim biznesie. 12/01/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1478 | Łukasz Schab w:
0
głosuj
Jak Twoja firma powinna być postrzegana przez klientów? Jakie cechy mają jej przypisywać? Zacznij budować wizerunek Twojej marki już dziś! 11/01/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 2423 | Marek Jankowski w:
2
głosuj
Gwarantuję, że po przeczytaniu tego tekstu i użyciu w praktyce wskazówek w nim podanych znacznie zwiększysz skuteczność Twoich działań marketingowych. 30/10/2008
komentarze: 2 | wyświetlenia: 3536 | Łukasz Schab w:
12
głosuj
Jeśli natomiast zbudujesz biznesplan dla Twojej firmy, korzystając być może po drodze z pomocy mentora lub konsultanta, wtedy masz 80% szans na sukces. 28/10/2008
komentarze: 3 | wyświetlenia: 5580 | Łukasz Schab w:
6
głosuj
Powstawanie nowych nazw marketingowych jest naturalnym wymogiem rynku. Powstają nowe firmy, produkty lub te już istniejące zmieniają swoją tożsamość. 20/11/2007
komentarze: 0 | wyświetlenia: 3439 | alfabecik w:
2
głosuj
Naming (a po naszemu po prostu „nazewnictwo”) to dział marketingu, który zajmuje się nadawaniem odpowiednich nazw produktom lub usługom. Nie należy mylić go z... 03/12/2006
komentarze: 1 | wyświetlenia: 1754 | Rafal Kinde w:
2
głosuj
Treść generowana przez użytkowników to esencja Web 2.0. Podstawą filozofii Web 2.0 jest właśnie zbiorowa mądrość, która samoczynnie eliminuje „niepożądane za... 03/12/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1712 | Rafal Kinde w:
1
głosuj
Kiedy słyszysz o zarządzaniu portfelem marek, od razu wyobrażasz sobie wielkie korporacje, jak Coca-Cola czy Procter & Gamble z ich wielonarodowymi rynkami i strategami plan... 03/12/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1447 | Rafal Kinde w:
1
głosuj
Markę tworzymy nie tylko po to, by dać Konsumentowi poczucie, że kupuje coś więcej, niż suchy produkt . 03/12/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1997 | Rafal Kinde w:
2
głosuj
Wcale nie jestem przeciwnikiem markowych rzeczy. Nie zrywam metek z ubrań ale niektórych dominujących logo unikam. Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://hiperblog.blogspot.com 08/10/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1789 | Tatiana w:
0
głosuj
Aby marka odniosła sukces, nie może jedynie powielać sprawdzonych już pomysłów. Strategia naśladowcy na dłuższą metę nie zdaje egzaminu. W świadomości konsumentów... 19/06/2006
komentarze: 1 | wyświetlenia: 5037 | adryjan w:
3
głosuj
Kiedy lepiej budować markę korporacyjną, a kiedy produktową? Kiedy lepiej reklamować markę, a kiedy konkretne produkty? 20/07/2008
komentarze: 1 | wyświetlenia: 5642 | adryjan w:
0
głosuj
Każdy marketer wie, że zadowolony Klient (a właściwie rzesza zadowolonych Klientów) to podstawa sukcesu marki. Zatem projektując strategię marki należy sprawić, aby Klien... 19/06/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1848 | adryjan w:
0
głosuj
Marka, która ma odnieść sukces (w wymiarze zarówno globalnym, jak i lokalnym) powinna spełniać kilka podstawowych cech, a strategia budowy wizerunku powinna kłaść... 17/06/2006
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1448 | adryjan w:




© 2005-2017 grupa EIOBA. Wrocław, Polska