Login lub e-mail Hasło   

Public relations


6
głosuj
ANALIZA IMMORALIZMU ZAWARTEGO W PISMACH NICCOLO MACHIAVELLIEGO 10/12/2012
komentarze: 2 | wyświetlenia: 2049 | Damian Żuchowski w:
0
głosuj
1. Zalety witryny internetowej Bez względu na profil firmy i rodzaj prowadzonej przez nią działalności, strona WWW to dziś niezbędny element strategii komunikacyjnej i identyfik... 04/09/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1413 | kawatv.pl w:
0
głosuj
Głównym zadaniem public relations jest świadome informowanie mediów i opinii publicznej o pozytywnych aspektach działalności danej firmy czy organizacji. 04/09/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 3898 | kawatv.pl w:
0
głosuj
Komunikat prasowy (z ang. news release lub press release), to tekst informacyjny adresowany do środowisk medialnych w celu zachęcenia ich do napisania artykułu na określony temat. 04/09/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 5435 | kawatv.pl w:
0
głosuj
Instrumenty dostępne za pośrednictwem popularnego e-maila, czyli poczty elektronicznej to jedne z najskuteczniejszych i najszybszych metod komunikacji w Internecie. 04/09/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1442 | kawatv.pl w:
0
głosuj
W procesie budowania marki coraz większą rolę zaczynają odgrywać działania z zakresu public relations. 15/08/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 2140 | kawatv.pl w:
1
głosuj
Public relations (z ang. – publiczne relacje, kontakty z otoczeniem) - jedna z najprężniej rozwijających się sfer działalności zawodowej i zarazem dyscyplina akademicka. 03/05/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1349 | kawatv.pl w:




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska