Login lub e-mail Hasło   

Trening


0
głosuj
Czy rzeczywiście musimy tak długo i dużo trenować, aby uzyskać wymarzoną sylwetkę? Poznaj sposób na przyspieszenie metabolizmu! 03/05/2018
komentarze: 0 | wyświetlenia: 260 | Zosia Cygan w:
1
głosuj
Jeśli zaczynasz swoją przygodę z siłownią pewnie czujesz się zagubiony słysząc wiele różnych skrótów typu FBW, Split, HIIT. Postaram się trochę usystematyzować ten temat. 04/11/2017
komentarze: 0 | wyświetlenia: 610 | Zosia Cygan w:
0
głosuj
Coraz więcej w Polsce mówi się o fitness, ale niewiele słychać o samych technikach ćwiczeń. Pilates jest właśnie jedną z takich technik, o której historii chciałbym opowiedzieć. 22/04/2014
komentarze: 0 | wyświetlenia: 856 | Mariusz Mantys w:
23
głosuj
Ten tekst skierowany jest do osób, które chciałyby polepszyć swoje umiejętności w grach lub sportach. 07/10/2013
komentarze: 4 | wyświetlenia: 3550 | Mariusz Kowalczyk (Maniek) w:
14
głosuj
Ja oczywiście staram się nie poddawać masowej histerii z powodu mody na płaskie brzuszki i zgrabniutkie pupy-we mnie i tak jest tyle piękna a siła mojej osobowości i urok skutec... 06/01/2012
komentarze: 12 | wyświetlenia: 1285 | mss72 w:
0
głosuj
Czy chcesz mieć więcej energii, czuć się lepiej, wyglądać wspaniale i żyć w zdrowiu i radości przez długie lata?O to wszystko możesz zadbać już od dzisiaj. 10/07/2011
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1048 | Rafał Kołodziej w:
3
głosuj
Chodzi oczywiście o pulsometr. Każdy biegacz-amator z pewnością zetknął się z tym wspaniałym urządzeniem. Trzeba wiedzieć, jak odpowiednio go używać, by trening dał rezultaty. 21/02/2010
komentarze: 3 | wyświetlenia: 1542 | Kuba Pigóra w:
7
głosuj
Aby schudnąć i spalić tłuszcz nie wystarczy po prostu biegać. Trzeba biegać w odpowiednim tempie, aby bieganie przyniosło pożądane rezultaty. Jeśli chcesz schudnąć- przeczytaj. 15/02/2010
komentarze: 1 | wyświetlenia: 5224 | Kuba Pigóra w:
1
głosuj
Nie pozwól, aby złe nawyki „wykoleiły” twój program treningowy. Trzymanie się dobrych zasad wymaga czasu, ostrej pracy i uwagi, ale zabójcze ciało warte jest tych zasad. 02/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1649 | fafeq w:
1
głosuj
1. Nacisk na fazę negatywną Przyrost mięśni jest logiczną konsekwencją ich skurczów. Zazwyczaj podkreśla się rolę fazy koncentrycznej skurczu, gdy mięsień się skraca. Ale... 02/09/2009
komentarze: 1 | wyświetlenia: 4235 | fafeq w:
1
głosuj
Chcesz się szybko dorzeźbić? Oto dziesięciostopniowy plan, praktycznie testując każdy zalecenie, ukierunkowane na uzyskanie możliwie najlepszej rzeźby mięśni. Jest on niesamowic... 02/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1385 | fafeq w:
1
głosuj
Bardzo negatywny albo pozytywny wpływ na postępy w kulturystyce może mieć siła umysłu. 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1560 | fafeq w:
1
głosuj
Poniżej umieszczone są przykłady ćwiczeń na poszczególne partie mięśni. Mogą one być pomocne podczas układania swojego indywidualnego plant treningowego. Planów i... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 3444 | fafeq w:
2
głosuj
Zacznij od oceny swojego potencjału Gdyby starczyły tylko dobre chęci, wszyscy bylibyśmy mistrzami. A ponieważ tak nie jest, to znaczy, że nie każdy ma odpowiednie uwarunkowania... 01/09/2009
komentarze: 1 | wyświetlenia: 1589 | fafeq w:
2
głosuj
Zasada izolacji grup mięśniowych Mięśnie mogą pracować w połączeniu lub w izolacji w stosunku od innych grup mięśniowych. Każdy z nich uczestniczy, na swój sposób,... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1641 | fafeq w:
1
głosuj
Świat odżywiania zdaje się zatacza koło i wracać do protein. W modzie znów mamy diety nim naładowane. Po czasach diety Scarsdale’a Atkinsa czy diety 40/30/30, białk... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 2835 | fafeq w:
2
głosuj
1. Jedz odpowiednio dużo Odżywiaj się tak, aby twój organizm otrzymywał nieco więcej niż jest to mu potrzebne do zachowania masy mięśniowej na stałym poziomie. Jeśli robi... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 8140 | fafeq w:
0
głosuj
Plan treningów Trening całego ciała powinien być rozłożony na kilka dni. Ćwicząc codziennie jedną część ciała, osiągniesz najlepsze efekty. Wówczas cały wysiłek sk... 01/09/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 3256 | fafeq w:
9
głosuj
Dobra, czytasz to, więc pewnie jesteś świeży w temacie i nie wiesz za który koniec chwycić sztangę. Jesteś kobietą, czy facetem ? Nie ważne. 05/03/2009
komentarze: 2 | wyświetlenia: 14771 | Szalony Szeryf w:
15
głosuj
Sprawdzony zestaw ćwiczeń na idealnie płaski brzuch (spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni brzucha) bez siłowni, wystarczy trochę miejsca w domu na podłodze ;) 19/01/2009
komentarze: 11 | wyświetlenia: 80307 | rv654321 w:
2
głosuj
Jak pokazują rezultaty prowadzonych badań, wrodzony talent nie stanowi klucza do odniesienia sukcesu. W czym więc tkwi sekret? 27/11/2008
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1326 | Bartosz Zajączkowski w:
17
głosuj
Biegasz? Warto chwilę zastanowić się jak powinno wyglądać Twoje odżywianie. Dzięki temu będziesz mógł lepiej zadbać o swoje zdrowie i efektywność treningu. 08/04/2009
komentarze: 2 | wyświetlenia: 14342 | Piotr Mieszkowski w:
1
głosuj
SZOK GRAWITACYJNY W praktyce sportowej znane są przypadki zasłabnięć lub omdleń zawodników na mecie, zwłaszcza po zakończeniu konkurencji typu wytrzymałościowego. Stany... 09/05/2007
komentarze: 0 | wyświetlenia: 7128 | Piotr Mieszkowski w:
1
głosuj
HYDROLIZA ATP ATP + H20 = ADP + Fosforan + ENERGIA Powyższa reakcja chemiczna to w wielkim skrócie klucz do naszych sukcesów. Dzięki energii uwolnionej w powyżs... 09/05/2007
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1732 | Piotr Mieszkowski w:




© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska