Login lub e-mail Hasło   

Zarządzanie


3
głosuj
Najbardziej zdumiewającym efektem rozbłysku świadomości jest odkrycie, że ja sam mogę wpływać na strukturę "kosmicznego scenariusza". 01/09/2017
komentarze: 1 | wyświetlenia: 107 | Jan Stasica w:
8
głosuj
Vadim Zeland, o książkach którego napisałem już kilkanaście tekstów, pyta przede wszystkim o to, czy możemy tu i teraz zarządzać otaczającym nas światem. To pytani... 11/09/2016
komentarze: 7 | wyświetlenia: 1863 | Jan Stasica w:
1
głosuj
Darmowa reklama to jest, to, co lubię najbardziej. Klienci też to lubią. Niewiele wydać, a wiele zyskać. 13/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 590 | Marek Gawłowski w:
2
głosuj
Zastanawialiście się kiedykolwiek, ile należy dawać klientowi? Czy ma to być 100% - czyli dokładnie to, za co zapłacił? 12/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 608 | Marek Gawłowski w:
0
głosuj
Były Amerykański prezydent, przeszedł do historii, nie tylko, jako głowa państwa, ale także, jako twórca tzw. „Macierzy Eisenhowera”. 09/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 668 | Marek Gawłowski w:
0
głosuj
Ostatnio wdałem się z kolegą w ciekawą dyskusję - czy przeciętnemu sklepikarzowi (przedsiębiorcy) jest potrzebne zaplecze magazynowe? 08/11/2013
komentarze: 6 | wyświetlenia: 649 | Marek Gawłowski w:
0
głosuj
Zastanawialiście się może kiedyś, dlaczego duże firmy, np. produkujące odkurzacze, praktycznie zaniechały produkcji wielorazowych worków? 07/11/2013
komentarze: 4 | wyświetlenia: 756 | Marek Gawłowski w:
0
głosuj
Ostatnio rozmawiałem z klientką, która opowiedziała mi ciekawą historię. Owa kobieta ma dwa sklepy, jeden ma dobrą sprzedaż, drugi gorszą. 07/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 544 | Marek Gawłowski w:
1
głosuj
Być może już kiedyś o niej słyszałeś lub zastanawiałeś się nad niektórymi zjawiskami związanymi z ta zasadą. 06/11/2013
komentarze: 1 | wyświetlenia: 603 | Marek Gawłowski w:
1
głosuj
Masz napisaną książkę, poradnik lub inny utwór? Chciałbyś wydać swoją pierwszą książkę, a nie wiesz jak znaleźć wydawcę? 05/11/2013
komentarze: 2 | wyświetlenia: 802 | Marek Gawłowski w:
0
głosuj
Tekst ten mówi o czymś czego 99 % polskich firm niestety nie stosuje – nie dlatego że jest to sposób nieskuteczny ( wręcz przeciwnie ) ale dlatego, że nikt i... 04/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 591 | Marek Gawłowski w:
0
głosuj
Czy każdy klient jest dla Ciebie ważny? I bynajmniej nie chodzi mi tu o kontekst upierdliwego klienta, tylko o pytanie czy chciałbyś kilku dodatkowych klientów w ciągu dnia? 03/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 628 | Marek Gawłowski w:
1
głosuj
Większość przedsiębiorców ( szczególnie tych mniejszych ) nie rozumie jak ważne jest by wiedzieć kto może być i kto jest ich klientem. Zastanawiasz się dlaczego to... 02/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 736 | Marek Gawłowski w:
2
głosuj
Czy gdybyś miał możliwość zapłacenia 10 groszy za każdego klienta, który wejdzie do Twojego sklepu i zrobi zakupy, zdecydował byś się na to?? 01/11/2013
komentarze: 0 | wyświetlenia: 612 | Marek Gawłowski w:
1
głosuj
Czynniki wpływające na inteligencję emocjonalną oraz skuteczne metody jej znacznego wzrostu. 24/09/2013
komentarze: 17 | wyświetlenia: 639 | don1 w:
14
głosuj
"Trudni ludzie to ci, których nie możesz znieść i którzy nie robią tego, co chciałbyś, aby robili, albo robią to, czego sobie nie życzysz” 06/02/2013
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2348 | alodia1949 w:
2
głosuj
Warto mieć szefa, bo on za wszystko ponosi odpowiedzialność. Jeżeli nie macie szefa, starajcie się go zdobyć. 06/11/2012
komentarze: 0 | wyświetlenia: 973 | Adam Jezierski w:
0
głosuj
Radna SLD z Łodzi, pani Iwona Bartosik, zapomniała o złotej zasadzie dobrego wizerunku - czasami warto po prostu się przyznać niż idiotycznie tłumaczyć. 09/09/2010
komentarze: 0 | wyświetlenia: 836 | tomaszpiotrowski w:
2
głosuj
Przedsiębiorstwa powstają, rosną wolniej lub szybciej bądź też upadają nie w zależności od rynków i technologii, które posiadają, ale od ludzi, którzy w przedsiębiorstwie pracują. 12/06/2010
komentarze: 2 | wyświetlenia: 31721 | traktor w:
3
głosuj
Termin Negocjacje zbiorowe stosuje się do wszystkich negocjacji, które mają miejsce między organizacjąpracodawców z jednej strony i organizacją pracowników z drugiej. 21/04/2010
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1609 | Marcin Jaworecki w:
5
głosuj
Techniki negocjacyjne to sposoby werbalizowania żądań, czynienie ustępstw, kamuflowania nadmiernej chęci szybkiego osiągnięcia porozumienia i inne temu podobne zabiegi i chwyty. 21/04/2010
komentarze: 0 | wyświetlenia: 3193 | Marcin Jaworecki w:
4
głosuj
Gdy planujemy zmianę swoich zachowań lub innych aspektów naszego życia, to zdarza się, że musimy wybierać: zmiana zachowania lub pozostanie w bezpiecznej strefie. 19/10/2009
komentarze: 3 | wyświetlenia: 1691 | Michał Mącznik w:
11
głosuj
Można w nich zmienić bardzo wiele i bardzo szybko. W dostatku nie trzeba ponosić zbędnych kosztów, wystarczy tylko bardziej efektywnie wykorzystywać zasoby i usprawnić pe... 26/06/2009
komentarze: 16 | wyświetlenia: 12895 | Mateusz Niewiński w:
0
głosuj
Jak zarządzać wrażeniem i ułatwić sobie znalezienie pracy? W ciągu mojego życia zawodowego, a także podczas pracy z moimi klientami, zaobserwowałam, jak ważna jest sztuka zarząd... 11/05/2009
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1290 | Beata Rzepka w:
14
głosuj
Pytanie, na które odpowiedź jest niezwykle trudna - jak żyć, by zrealizować swoje marzenia i pragnienia? 13/04/2009
komentarze: 4 | wyświetlenia: 8730 | Mateusz Niewiński w:




© 2005-2017 grupa EIOBA. Wrocław, Polska