JustPaste.it

10 przykazań przyjaznego Programu Partnerskiego (PP)

Uczestnik programu partnerskiego (PP) zarabia pomagając sprzedawać produkty organizatora. Rozbudowany program partnerski, pozwala Uczestnikom nie tylko sprzedawać (nie każdy ma talenty i możliwości handlowe) ale także budować własny zespół współpracowników (handlowców).



Cechy dobrego programu partnerskiego, 

1. KOSZT: niski koszt przystąpienia do programu partnerskiego (bezpłatnie)
2. KLIENCI: dużo potencjalnych klientów  (małe firmy, dorabiający pracownicy, wolni strzelcy)
3. ZAKUPY: Uczestnik nie kupuje ani osobiście nie sprzedaje produktów, ale wszystko prowadzi organizator:
  a. nie ma problemu z płaceniem VAT (tak by było, gdyby Uczestnik kupował coś taniej, a sprzedawał drożej)
  b. Uczestnik nie musi inwestować własnych funduszy, płacić za transport, narażać się na zmiany cen (obniżki, promocje), nie zostanie z niesprzedanym towarem
4. PRODUKT: nowoczesny produkt do sprzedaży (informacja gospodarcza i promocja małej firmy)
  a. produkt prestiżowy a dostępny cenowo (w stosunku do swojej wartości i użyteczności) 
  b. produkt nie trzeba sprzedawać osobiście (można przez Internet, telefon, ogłoszenia, ulotki)
5. ROZWÓJ: udział Uczestnika w PP wspiera jego rozwój biznesowy:
  a. zdobywać wiedzę – szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  b. uzyskać doświadczenie biznesowe – przygotowanie do prowadzenia własnej firmy
  c. nawiązywać i utrzymywać dobre kontakty z różnymi ludźmi
6. WSPARCIE: Uczestnik otrzymuje bezpłatnie narzędzia wspierające jego działania w PP:
  a. obserwacja rozwoju zespołu – zarejestrowanych z jego polecenia
  b. łatwy kontakt z Uczestnikami z zespołu – poczta wewnętrzna
  c. autoprezentacja (własna strona WWW z łatwym adresem)
7. BONUSY: Uczestnik posiada  dobre, bezpłatne bonusy zachęcające innych do rejestracji w PP, np.:
  a. własna strona WWW bez limitu podstron
  b. sklep 
  c. pomoc prawna przez Internet, odpowiedź w 24 godziny 
  d. szkolenia dotyczące prowadzenia firmy, zdobywania klientów, tworzenia stron WWW
8. WŁASNE CELE: Uczestnik może wykorzystać PP do realizacji własnych celów - szczególnie początkowo:
  a. wsparcie przy poszukiwaniu pracy etatowej lub dodatkowej
  b. pomoc w znalezieniu klientów na swoje dotychczasowe usługi
  c. pomoc w znalezieniu współpracowników do realizacji własnych pomysłów
9. PLAN MARKETINGOWY:  maksymalnie prosty i korzystny plan marketingowy:
  a. 4 poziomy – wystarczająco żeby zrobić dużą strukturę a jednocześnie dostawać duże premie jednostkowe
  b. prowizja: 20%, 20%, 10%, 10% - sprzyja aktywności i szkoleniu bezpośrednio pozyskanych Uczestników
  c. duży procent przychodów przeznaczony na prowizje (60% przychodów)
  d. automatyczna ponowienie prowizji, przy dalszym korzystaniu przez klienta z produktu  (uzyskuje się dochód pasywny w następnych latach)
  e. nie ma obowiązku osiągania comiesięcznych limitów (można przerwać na dowolny okres,  np. w wakacje)
  f. utrzymuje się na stałe raz zdobytą pozycję
  g. pozycję można przekazać (cesja) i dziedziczyć
10. UNIA EUROPEJSKA:  dobre umocowanie w wytycznych Unii Europejskiej:
  a. wsparcie dla osób z utrudnionym dostępem dla pracy – matki na urlopie, niepełnosprawni
  b. wyrównywanie szans na rynku pracy – mieszkający na wsi, w rejonach o dużym bezrobociu
  c. uczenie na odległość i uczenie przez całe życie – elearning, staże, zmiana zawodu
  d. organizacja lokalnych społeczności – e-społeczeństwo, stowarzyszenia

 



----------

Prowadzę informację gospodarczą i program partnerski

----------

Ten artykuł pochodzi z serwisu Artykularnia.pl - źródła darmowych artykułów do przedruku!

 

Źródło: Program partnerski dla Ciebie