Login lub e-mail Hasło   

Komunizm zabija też dziś. Codziennie!

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://www.infopatria.pl/art.php?art=718
Komunizm był najbardziej zbrodniczym systemem, jaki człowiek wymyślił i praktykował. Najgorsze jednak jest w nim to, że do dziś morduje ludzkie dusze.
Wyświetlenia: 5.781 Zamieszczono 24/09/2007

Komunizm zabija też dziś. Codziennie! Komunizm był najbardziej zbrodniczym systemem, jaki człowiek wymyślił i praktykował. Pochłonął ponad 100 milionów istnień ludzkich. Najgorsze jednak jest w nim to, że do dziś morduje ludzkie dusze.

Spróbuj przejść się ruchliwą ulicą w koszulce z wizerunkiem Adolfa Hitlera lub z symbolem swastyki – masz murowane zatrzymanie, wyjaśnienia, potępienia, może proces i skazujący wyrok. Ale założysz koszulkę z wizerunkiem Wołodii Lenina, Che Guevary, lub symbolem sierpa i młota – nie wydarzy się nic.

Jak to możliwe, że symbole najbardziej zbrodniczego w dziejach ludzkości systemu, że ich twórcy i prominenci cieszą się dziś nie tylko tolerancją, ale wręcz akceptacją? Problem nie leży tylko w modzie, albo młodzieżowym fasonie. To raczej znak zepsutych dusz.

Dusze są zepsute, bo marksizm wciska się jadowicie i niepostrzeżenie zewsząd. Również wraz z tzw. kultura Zachodu. Marksizm bowiem to nie tylko policyjna pałka, KGB, stalinowskie kazamaty. Filozofia marksistowska zniewala umysły na każdym koku. Przeniknęła szkoły, katedry uniwersyteckie, także nauczanie Kościoła.

Filozofia marksistowska zaczęła zdobywać umysły w inny, subtelny sposób. Jeśli myślisz, że nie ma prawdy i dobra, że wszystko zależy od twego postrzegania – marksizm wślizgnął się w Twój mózg. Jeśli, nawet jeśli tego nie wypowiadasz, wierzysz, że to, co było dobre i prawdzie wczoraj podlega wraz z upływem czasu zmianie i dziś może jest złem – marksizm odcisnął na tobie swe piętno. Jeśli twierdzisz, że Kościół, religia i dogmaty to ograniczenia naszej wolności; że rodzina jest czymś przestarzałym, że miłość to źródło przyjemności i emocjonalnego amoku, a nie postawa wymagająca umierania sobie; że najwyższą wartością jest dowolność twoich wyborów, nawet jeśli by one były destrukcyjne dla ciebie i innych – jesteś marksistą. Jeśli walczysz o prawa pedałów, bądź pewien, że jutro, ponieważ rewolucja to postęp – będziesz walczył o prawa pedofili.

Niezwykle skuteczny jest terroryzm terroryzm kulturowy. Ty też spotykasz się z nim na co dzień. Jedną z jego broni jest koszulka z Che’. Marks ogłaszał konieczność śmierci Boga, wszelkich bogów, aby człowiek mógł być ostatecznie wyzwolony – do wyzwolenia nie wystarczy sama tylko zmiana stosunków produkcji pracy. Ateizm Marksa polega nie tyle na zaprzeczaniu istnienia Boga, co na Jego uśmierceniu. Jednakże Boga zabić naprawdę nie można. Marks był tego mniej lub bardziej świadom. Cóż zatem czyni on, a po nim wszyscy naśladowcy jego idei? Trzeba zabić obraz Boga w człowieku – twierdzą zgodnie. Trzeba zabić w człowieku wszystko, cokolwiek go z Bogiem łączy. Pierwsi naśladowcy Marksa po prostu burzyli cerkwie i kościoły, mordowali księży i zakonnice, palili religijne książki, ogłaszali szaleńcze z naukowego punktu widzenia teorie o pochodzeniu świata i człowieka, etc. Ich późniejsi, aż po współczesnych, naśladowcy, o wiele owocniej wykorzystują szatańską inteligencję. Już nie burzą kościołów, nie palą książek. Niszczą obraz Boga w człowieku, posługując się sposobami bardziej wyrafinowanymi, i bardziej skutecznymi.. Ich metodą jest podmiana znaczenia słów, rozmycie zakresu pojęć. Fundamentem ich poczynań jest, będące „szczytowym osiągnięciem” współczesnego czasu przekonanie o nieistnieniu prawdy, dobra i piękna. Jeśli zaś nie poznajemy świata, skądże możemy wiedzieć cokolwiek o jego Stwórcy, o mierze prawdy i dobra? W dzisiejszym świecie nie ma takich miar, a prawda, dobro, piękno nie zachwycają i nie pociągają człowieka gdy kontempluje świat; są swoimi karykaturami, bo powstają jako wypadkowa niskich pożądań i urojeń. Współczesny marksizm dokonał rewolucji poprzez, jak chciał Gramsci, kulturę: literaturę, teatr, film, poprzez systemy szkolnictwa i media. Dokonał odrzucenia intelektualnego, duchowego dorobku naszej cywilizacji, zdobywanego w trudzie przez stulecia. Dorobek ów pozwalał człowiekowi odnieść się racjonalnie do dramatu ludzkiego życia, do niepewności, jaką niosły ze sobą rozmaite wydarzenia i okoliczności; nawet w trudnym do rozwikłania splocie intencji, czynów, uwarunkowań, tak przecież nieodłącznym od ludzkiego życia – pozwalał odnaleźć miarę dobra i zła.

Niestety, nie bez winy jest też mój Kościół. Oto opinia jednego z biskupów, ojca soborowego, którą przedłożył w czasie Soboru Watykańskiego II, domagając się, by ten w sposób zdecydowany odniósł się (nie był w tym odosobniony, wielu ojców soborowych zdawało sobie sprawę, że komunizm trzeba nazwać złem i potępić, bo inaczej zawładnie duszami, sprowadzając na nie zgubę) do marksizmu, ogarniającego niepostrzeżenie poza państwami za żelazną kurtyną, umysły ludzi zachodu:

„Zauważam, iż zasady doktryna i duch tak zwanej Rewolucji przenika szeregi duchowieństwa i ludu chrześcijańskiego, podobnie jak kiedyś zasady, duch i umiłowanie pogaństwa przenikały średniowieczne społeczeństwo, przynosząc w efekcie pseudoreformację. Wielu duchownych nie dostrzega już błędów Rewolucji, albo im się nie przeciwstawia. Inni, znani spośród kleru, Rewolucję pokochali, jako dobrą sprawę. Propagują ją i współpracują z nią. Prześladują swych przeciwników blokując i szkalując ich pracę apostolską. Większość pasterzy milczy, wielu przesiąkło błędami i duchem Rewolucji i jawnie lub skrycie jej sprzyja (…) Demaskujących i odrzucających błędy prześladują ich właśni koledzy, przyklejając im etykietkę »integrystów«. Z seminariów samego Wiecznego Miasta wychodzą alumni z głowami nabitymi ideologią rewolucyjną. (…) Księża zwalczający Rewolucję mają niewielkie szanse na święcenia biskupie, gdy tymczasem jej zwolennicy często zasiadają w Episkopacie” (Acta et Documenta Concilio Oecumenico Vaticana II apparando, seria I, t. II, cz VII).

Niestety, sobór watykański II nie potępił komunizmu, wezwał do dialogu. Tam, gdzie Kościół trwał i był owocny, tam nie było dialogu, a nazywanie rzeczy po imieniu i głoszenie nieskażonej Ewangelii.

Marksizm niszczy stary kontynent, przybierając twarz coraz to bardziej przebiegłych socjalizmów, dialektycznie powracając w osobach i ideach.

Nie piszę i nie przypominam tego, by gorszyć, ale by wyostrzyć spojrzenie. Jest ono potrzebne; marksizm bowiem, ta trucizna duszy, czyha na każdego z nas.

Przedruk dokonany za zgodą

Podobne artykuły


386
komentarze: 337 | wyświetlenia: 412324
72
komentarze: 26 | wyświetlenia: 107430
52
komentarze: 88 | wyświetlenia: 7682
124
komentarze: 93 | wyświetlenia: 61037
21
komentarze: 11 | wyświetlenia: 4526
18
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2094
50
komentarze: 15 | wyświetlenia: 13673
48
komentarze: 17 | wyświetlenia: 6294
43
komentarze: 12 | wyświetlenia: 6291
41
komentarze: 19 | wyświetlenia: 10682
37
komentarze: 19 | wyświetlenia: 4290
34
komentarze: 17 | wyświetlenia: 6468
34
komentarze: 16 | wyświetlenia: 14998
 
Autor
Artykuł



  Artur Rumpel  (www),  24/09/2007

Bardzo ważny tekst. O tym trzeba ciągle przypominać, ze komunizm to bardziej zrodniczy ustrój od nazizmu, błednie zwanego faszyzmem

  Tatiana,  24/09/2007

Trzy cytaty, które mogę przytoczyć o komuniźmie:
"Chcieliśmy dobrze, wyszło jak zawsze",
"Komunizm jest ustrojem idealnym, ale tylko w teorii",
"Komunizm do równanie wszystkich w dół" - czyli "Jeżeli ja nie mam, on też nie będzie miał"

  tomek351,  24/09/2007

Fakty przemawiają same za siebie, każdy kto potrafi trzeźwo spojżeć na rzeczywistość, to jeszcze może dostrzec skutki tego "wspaniałego" systemu.

Jakby Hitler nie napadł na Związek Radziecki, to by 50 milionów trupów mniej było, a Stalin by nie wpadł w furię i nie miał powodu zaostrzać kursu. Wojna zawsze zezwierzęca ludzi, ale trzeba pamietać, kto pierwszy napadł na Austrię, potem na Czechy, na Polskę, a w końcu na Sowiety. To faszysta czy tam nazi, Adolf Hitler zaczął rzeź. I nic tych faktów nie zmieni. No i Stalinizm ma tyle wspólnego z ...  wyświetl więcej

  Artur Rumpel  (www),  23/11/2007

Czynienie mordercy Hidlera odpowiedzialnym za zbrodnie mordercy Stalina jest dziecinne. Stalin wymordował milony ludzi przed inwazją Hitlera na ZSRS (Wielki głód, wielkie czystki, Katyń i inne). Słowo komunizm ma wiele znaczeń. Oprócz tego, które przytoczyłeś są również: rządy komunistów i ideologia komunistyczna. Jedno i drugie zabija. Natomiast dyktatura proletariatu to komunistyczny eufemizm. N ...  wyświetl więcej

  tomek351,  30/09/2007

Jakikolwiek system, który niszczy człowieka, nie liczy się z nim, pozwala bezkarnie zabijać jest złem i MUSI być złem nazwany. Mnie najbardziej uderza zakłamywanie historii (np. "polskie obozy koncentracyjne") i że najwięcej do powiedzenia w tej sprawie mają ci, którzy nic na dobrą sprawę nie wiedzą.

  Zarmus,  04/07/2008

A gdzie w tym artykule pisze o tym kogo dziś zabija komunizm? Tytuł powinien jednak oddawać treść, prawda?

Po drugie:
"Jeśli myślisz, że nie ma prawdy i dobra, że wszystko zależy od twego postrzegania – marksizm wślizgnął się w Twój mózg. Jeśli, nawet jeśli tego nie wypowiadasz, wierzysz, że to, co było dobre i prawdzie wczoraj podlega wraz z upływem czasu zmianie i dziś może jest z

...  wyświetl więcej

Mateusz Schabek - bredzisz. hitler nie był Katolikiem; urodził się w katolickiej rodzinie, ale z Kościołem miał tyle wspólnego, co ja z tobą.

Popieram, doncarlos. Jestem ateistą, wierzę że świat schodzi na psy ii w ogóle - czy jestem marksistą? Puknij się w łeb. Mam wrażenie że autor dzieli świat na trzy grupy: Bardzo dobry katolicy, nie do końca dobrzy/trochę/umiarkowanie źli naziści i przeklęci marksiści. Jeśli nie zaliczasz się do jednej z dwóch pierwszych grup - witaj marksisto, jesteś pier**lonym komuchem i niech cię ukamienują.

max king the antichrist - Nikt tutaj nie dzieli ludzi w ten sposób. To ty masz taki spaczony obraz ludzkości. Generalizujesz w sposób iście nazistowski.

Tak jak to Max King powiedział, na podstawie jednej kwestii nie można przydzielać człowieka pod sztandar jakiejś ideologi. Każdy rodzaj światopoglądu/ideologi wymaga spełnienia szeregu warunków abym mógł się nazwać ich wyznawcą np. mogę nie wierzyć w Boski wpływ na ten świat ale to nie oznacza od razu, że jestem ateista, mogę równie dobrze być deista lub panendeista.

"Fundamentem ich poczy

...  wyświetl więcej

Pomimo tego, że komunizm pochłonął więcej - nienormalnym wręcz jest porównywanie komunizmu to nazizmu (czy po prostu nacjonalizmu skrajnego). Tak jak teraz po różnych instytucjach chowają się byłe 'partyjniaki', te Orwell'owsko 'równiejsze', tak tworzą się neonazistowskie kontrkultury.
W obu przypadkach jest to coś równie groźnego - zarówno pod względem ideologicznym jak i... fizycznym (neo ...  wyświetl więcej

Za wszystkie zbrodnie Niemców popełnione w czasie istnienia III Rzeszy Niemieckiej odpowiadają Rosjanie, bo to Rosjanie dali Hitlerowi władzę nad Niemcami.

Komunizm i nazizm, czy może lepiej totalitaryzm Stalina i Hitlera, miały wiele cech wspólnych, i ich proównywanie jest jak najbardziej uzasadnione. Oba miały wspólny cel: stworzenie nowego człowieka i nowego mocarstwa. Dla Hitlera nowy człowiek to aryjczyk, dla Stalina, to człowiek sowiecki. Oba systemy zakładały fizyczną likwidację pewnych grup ludzi: Hitler chciał się pozbyć nie-aryjczyków, chor ...  wyświetl więcej

Q: Kościół dowcipnie naucza ze równość ma wynikać z miłości to czemu nie kocha kościół swoich owieczek tylko je skubie?
A: Czysta demagogia ludzi którzy z Kościołem nic nie mają wspólnego. Jakoś nie spotkałem do tej pory nikogo należącego do Kościoła, kto by uważał że Kościół go "skubie".
Q: Czemu Watykan jest najbogatszym państwem świata, gdy w Afryce jego wierni głodują i umierają? ...  wyświetl więcej

Chyba wrzucę jakiś artykuł na temat: "Czym miał być komunizm" bo widzę, że większość ludzi używa tego słowa, a bzdury wypisuje. Komunizmu nigdy nie było, a używanie tego pojęcia w odniesieniu do jakiejś dyktatury proletariatu czy stalinizmu to mieszanie pojęć i robienie dzieciom wody z mózgu. A jedyną władzą nadrzędną jaka moralnie wspierała Hitlera był papież. Za wszystkie zbrodnie II wojny świat ...  wyświetl więcej

Za zbrodnie niemieckie w czasie WW2 jest odpowiedzialny Hitler. Ale jak to bywa, Adolf miał wspólników. Taka np. Japonia czy Włochy też mają na sumieniu kilka rzeczy. A Chamberlain, który pozwalał Hitlerowi anektować Czechosłowację? A taki Stalin, który na mocy traktatu Ribbentrop-Mołotow obiecał Hitlerowi pół Polski ? Tak się składa że po 17.09.1939 część mojej rodziny znalała się pod zbawczą opi ...  wyświetl więcej

Prema Dharmin - Polecam powieść "Mit Papieża hitlera". I dużo leków na schizofrenię.

Może ktoś tak rozrózniłby komuzm jako ideologię sprawiedliwości , idelogię w grincie rzeczy chrześcijanską od od tego co było w latach stalinowskich . W co teraz mamy super ustrój , gdzie uchwala się ustawy o odszkodowaniach dlabyłych właścicieli .
Za parę lat dzieci tych burżujów będa wyniosiły sie ponad Twoje , z twoich danych im pieniędzy i podatków.
cały świat to ewolucja układów ...  wyświetl więcej

Komunizm zakłada całkowity brak własności prywatnej, wspólnotę środków produkcji i podział wypracowanych dóbr w zależności od potrzeb członków wpólnoty. Taki system może funkcjonować w niewielkich grupach społecznych istniejących na zasadach dobrowolności i pełnego zaangażowania członków. Niestety system nie może funkcjonować gdy nie ma 100% akceptacji. Wystarczy jedna osoba, leniwa, chciwa, żądna ...  wyświetl więcej

  espe1,  13/12/2008

Socjalizm (komunizm) to system bardzo sprawiedliwy dla ludzi. Prawie wszyscy mają po równo. Zawsze mnie uczono, że wszyscy jesteśmy z tej samej gliny. Wadą każdego systemu są niedoskonali ludzie na górze. Ludzie zawsze są niedoskonali. Niedoskonali ludzie przekształcili socjalizm w dyktaturę. Nie wiem dlaczego Kościół, który głosi sprawiedliwość potępia socjalizm, a promuje kapitalizm, w którym je ...  wyświetl więcej

Podstawowym błędem komunizmu i ideologii lewicowej w ogóle jest założenie że równość da się narzucić metodami administracyjnymi. I to też jest podstawowa sprzeczność ideologii lewicowej z nauką Kościoła. Kościół naucza że równość ma wynikać z miłości i szacunku dla drugiego człowieka, ma wynikać z wewnętrznej potrzeby człowieka do czynienia dobra. Komuniści szukają drogi na skróty: nie chcą edukow ...  wyświetl więcej

  espe1,  13/12/2008

Che Guevara jest dziś symbolem rewolucji, wolności wśród nieświadomej młodzieży. Tylko, że wszyscy zapominają, że Che był mordercą i egzekutorem, partyzantem u boku Castro. Liczne zamachy bombowe i doprowadzenie do wojny domowej na Kubie w której zgięło 30 tys. ludzi. Nie rozumiem jednego: jak ludzie, którzy żyją w kapitalizmie, mają się w nim dobrze i brzydzą się komunizmem (np. Kuba wojewódzki) mogą nosić koszulki z Che, który walczył o komunizm?

Tak Che był strasznym sukinsynem. To przez niego wybuchła rewolucja na Kubie. Fakt, że Kuba była głównie amerykańskim burdelem, do tego w całości kontrolowanym przez amerykańską mafię, nie ma tu żadnego znaczenia. Prawda?
Zanim zacznie się oceniać pewne wydarzenia historyczne, dobrze jest mieć nieco większe doświadczenie życiowe, niż tylko siedzenie w kapciach przed komputerem.

  mugol  (www),  14/12/2008

Przetestowano wszystkie formacje ustrojowe i ta najlepsza do geszeftów to socjalizm . Faszyści spekulantów posyłali do gazu, a komuniści rostrzeliwali .W socjalizmie wolno wszystko i za nic się nie odpowiada, bo prawo jest tworzone pod geszefty a wymiar sprawiedliwości ściga wybiórczo, na polityczne zamówienie tych co nie płacą łapówek .
Krytyka globalnego socjalizmu to antysemityzm . Ostatnie spostrzeżenie Komisji Europejskiej . Zwłaszcza w necie !

  swistak  (www),  14/12/2008

To wymarzony system dla jewropejczyków .Wysoka ściągalność podatkowa i niewolnicza praca reszty frajerów / przez pół roku za darmo / bez żadnej odpowiedzialności z mozliwościa emisji papierowego euro .Obibokom wszczepi się chipy , załozy obroże itp.

  swistak  (www),  15/12/2008

Sabrino ! Policz sobie koszty unijnego socjjalizmu . PiT 18 do 25 % plus WAT 22 % ubezpieczenie zdrowotne i rentowe 10 % wychodzi mniej wiecej połowa zarobku . Dawniej była pańszczyzna i dzięsiecina . Zwrot Watu do firm poniżej 10 % za co płacą CiT 18 % . Przeżera i marnotrawi połowę tego administracja i biurokracja. Reszta idzie na podejrzane geszefty walki z wymyślonymi wiatrakami . Szkoły płatne, lecznictwo płatne wsposób zakamuflowany .
pozdrowienia

@sabrina:
Q: Socjalizm zakłada bezwzględnie własność prywatną.
A: Wypowiedź dotyczyła komunizmu. Socjalizm to nieco urealniona wersja komunizmu, w której pozwala się ludziom na więcej swobody w dysponowaniu wypracowanymi przez siebie środkami. Można ogólnie przyjąć że w komuniźmie 100% wypracowanych środków jest właśnoscią państwa, w idealnym kapitaliźmie 100% środków należy do tego ...  wyświetl więcej

  contra,  20/03/2009

Wszystkie systemy,nawet najlepsze niszcza dusze a w konsekwencji deprawuja czlowieka.Praktycznie nie wynaleziono zadnego,aby byl dla wszystkich rownie sprawiedliwy,gdyz sprawiedliwosc,jak wiele czynnikow na tym swiecie to pojecie wzgledne:co dla jednych jest sprawiedliwe,dla innych byc nie musi.Nie mozna tu mowic o 'komunizmie',poniewaz w ogole takiego systemu nie bylo nigdzie na ziemi.Jego prawdz ...  wyświetl więcej

contra - Katolikami byliśmy od zawsze, a nie - jak to mówisz - dopiero po komunizmie.

"w EU wszystkie urzedy sa dlla czlowieka,gdyz funkcjonuja dzieki jego podatkom" - Taaa... Nie ma to jak urzędy i biurokracja.

Po prostu ręce opadają...

Kompletnie nie zgadzam się z tezą, że komunizm jest najgorszym ustrojem w historii ludzkości. Bywały gorsze. Swoją polemikę z autorem tekstu zamieściłem tutaj:

http://eiba.pl/2424



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska