Login lub e-mail Hasło   

Szybkie Odchudzanie – 5 Najlepszych Sposobów

Poznaj kilka skutecznych i prostych sposobów na szybkie odchudzanie. Może wreszcie uda ci się schudnąć?
Wyświetlenia: 120.633 Zamieszczono 26/08/2008

Szybkie odchudzanie to nie coś zarezerwowanego dla osób, które mają czas chcesz męczą się ćwiczeniami, głodówkami i uciążliwą dietą. Jeżeli chcesz szybko i w dość łatwy sposób utracić na wadze to czytaj dalej. Mam dla ciebie kilka ciekawych i przydatnych wskazówek.

Zaznaczam, że to nie są moje wymysły. To są porady, które możesz usłyszeć nawet od swojego osobistego trenera, czy dietetyka.

1)      Sposób – Woda to życie

Gdy jesteś głodny wcale nie musi to oznaczać, że potrzebujesz jedzenia. Rzeczywiście może to znaczyć, że chce ci się po prostu pić! 66% twojej wagi to woda.

Więc pierwszy sposób na utratę wagi to picie dużej ilości wody. Najlepiej 8 szklanek dziennie. Gdy poczujesz głód spróbuj najpierw napić się wody i zobacz, co się stanie. Może twoje potrzebowało w tym momencie wody, a nie żywności. To jest niezbędny element szybkiego odchudzania.

Niech pierwszą rzeczą jaką będziesz robić rano będzie to wypicie szklanki wody.

2)      Sposób – Nie śpiesz się

Jedz i przeżuwaj jedzenie bardzo powoli. Wtedy szybciej poczujesz, że twój żołądek jest pełen. Delektuj się każdym kęsem.

3)      Sposób – Wodniste jedzenie

Jedz na śniadanie (nie tylko) organiczne jedzenie, które zawiera dużo wody. Takie jak: pomidory, winogrona, arbuzy, kiwi itp. Jedząc je zaspokoisz głód dodając sobie nie wiele kilogramów, ponieważ ich w ich składzie większość to woda. Jak dotąd widzisz, szybkie odchudzanie to nie mit.

4)      Sposób – Trochę ruchu

Oczywiście nie każe tobie od razu zapisać się na siłownię. Chodzi o to tylko, że przyśpieszyć trochę akcję serca i w ten sposób przyśpieszyć twój metabolizm. Możesz wyjść z psem na spacer lub pojeździć z przyjaciółmi na rowerze. 30 minut dziennie takiego ruchu na pewno tobie dobrze zrobi. I pamiętaj, żeby nie robić przerw, to zapewni tobie jeszcze optymalny poziom w szybkim odchudzaniu.

5) Sposób – Ogranicz się

Spróbuj przejąć kontrolę nad sobą i ograniczyć choć troszeczkę ilość spożywanych pokarmów w ciągu dnia. Kontroluj to co jesz i w jakich ilościach. Ustal sobie plan i zrealizuj go. Zacznij od małych kroczków np. dzisiaj ogranicz jedzenie o 1%, jutro o 2% aż np. dojdziesz do 10-15%.

Jak widzisz nic w tym skomplikowanego. Zacznij od dzisiaj - wypróbuj najpierw, chociaż jeden sposób, a potem stopniowo korzystaj z następnych. A co jeśli to naprawdę działa? Szybkie odchudzanie jest możliwe.

~~~
Szybkie Odchudzanie Bez Ćwiczeń?
Zobacz na:
http://therma.impossible.pl

Podobne artykuły


44
komentarze: 56 | wyświetlenia: 6989
21
komentarze: 10 | wyświetlenia: 72502
32
komentarze: 22 | wyświetlenia: 13700
34
komentarze: 18 | wyświetlenia: 14134
13
komentarze: 154 | wyświetlenia: 113488
29
komentarze: 7 | wyświetlenia: 2449
28
komentarze: 12 | wyświetlenia: 92986
29
komentarze: 31 | wyświetlenia: 46210
23
komentarze: 8 | wyświetlenia: 5025
21
komentarze: 19 | wyświetlenia: 6445
17
komentarze: 5 | wyświetlenia: 4030
16
komentarze: 7 | wyświetlenia: 2289
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Mam szóstą radę. Jeśli jesteś osobą o przysadzistej budowie, grubych kościach, masywnej konstrukcji, zaakceptuj siebie i co najwyżej więcej ruchu i sportu stosuj. Zawsze pozostaniesz osobą masywną w konstrukcji, a kościec nie schudnie nawet po śmierci.

Popieram przedmówcę. Trzeba zaakceptować siebie takim jakim się jest.

Warto jeść regularnie: organizm wtedy nie będzie odczuwał potrzeby magazynowania pokarmu.

Odnośnie sposobu 1: nie można posiłku zastępować wodą; Jeśli się ma dobrą dietę z regularnymi posiłkami co 3-4 h (co gwarantuje szybką przemianę materii) i mimo to ma się ochotę na podjadanie między posiłkami - wtedy picie wody jest ok.

Odchudzanie oparte na diecie jest ślepym zaułkiem i jest bezsensu, zawsze bedzie prowadzic do powrotu do wagi wyjsciowej lub nawet wyzszej. Nie mozna non stop opierac sie na takich zasadach zywieniowych jak podane sa w artykule. Dieta musi byc wlasciwie zrownowazona a sniadanie to najwazniejszy posilek dnia i moze byc wysoce kaloryczne, oczywiscie musi miec prawidlowy sklad czyli skladac sie glown ...  wyświetl więcej

  iob,  08/01/2010

Podstawa skutecznego odchudzania to moim zdaniem nie są głodówki czy jakieś "cudowne" tabletki, ale po prostu ruch, ruch i jeszcze raz ruch. To od tego wszystko zależy. Dlatego ja latem robię wszystko, co się da - gram w tenisa, biegam, jeżdżę na rowerze, a teraz staram się jak najczęściej chodzić na siłownię. Przed każdym wyjściem zażywam dodatkowo saszetkę l-karnityny direct i dzięki temu mam efekty. I nie muszę się głodzić;)

ruch niekoniecznie (moim zdaniem), przede wszystkim zdrowa dieta, dieta, dieta - nasi przodkowie wcale nie katowali się jakimiś intensywnymi aktywnościami, a otyli nie byli, za otyłość odpowiada ilość zjadanego cukru pod róznymi postaciami, to rozwala gospodarkę hormonalną a dalej... już z górki albo raczej bardzo pod górkę jeśli ktoś postanawia się odchudzać. Dla uściślenia: położyłabym większy n ...  wyświetl więcej

dla mnie najważniejsze stały się małe ale regularne (mniej więcej co 3 godziny) posiłki , naprawdę mogą zdziałać cuda :) dodatkowo stosowałam suplement diety z mango : www.africanmangoforum.pl oraz ćwiczyłam godzinę przynajmniej 4 razy w tygodniu. Wszystko to zwarte w kupie pomogło mi schudnąć 10 kg i jestem prze szczęśliwa :D

ja bym bardziej powiedziała: dużo ruchu. Z resztą, żeby odchudzanie było skuteczne trzeba by było połączyć wszystkie 5 sposobów. Można tez przejść na jakąś konkretną dietę, bo zwracamy wtedy bardziej uwagę na to co jemy. Na chudzianka.pl/4-zdrowe-przepisy-na-odchudzanie znalazłam 4 bardzo dobre i polecane diety. Sama stosowałam dash, super sprawa.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2014 grupa EIOBA. Wrocław, Polska