Login lub e-mail Hasło   

5 grzchów głównych uczestników programów partnerskich

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://ybrands.blogspot.com/2008/07/5-gr(...)mw.html
Na Zachodzie, gdzie program partnerskie rozwinęły się szybko i są bardzo popularne, nadal jest duża grupa osób, które przystąpiły do program i nic nie zarabiają.
Wyświetlenia: 1.307 Zamieszczono 14/01/2009

Na Zachodzie, gdzie program partnerskie rozwinęły się szybko i są bardzo popularne, nadal jest duża grupa osób, które przystąpiły do program i nic nie zarabiają. Rozumiem, że przystępując do nich zakładasz, że będziesz zarabiać.
Poniżej lista najpopularniejszych błędów jakich należy unikać, jeżeli chcesz osiągnąć sukces przystępując do internetowego programu partnerskiego.

1. Oczekiwanie wysokich zarobków, bez robienia czegokolwiek.

To zdaje sie być błędem numerem jeden. Niestety częściowo zawdzięczamy go grupie oszołomów obecnych w sieci i obiecujących złote góry i leżenie na plaży. Nadal można się na to natknąć w materiałach marketingowych.
W rzeczywistości na początku trzeba włożyć bardzo dużo pracy w opracowanie programu promocyjnego na bazie dostępnych materiałów, jeżeli chcesz odnieść sukces jako Partner w Programie. Kiedy już opracujesz plan promocji, sytuacja trochę się zmienia i możesz trochę odpocząć, bo ilość pracy spada bardzo szybko z dnia na dzień. Można to porównać z budowaniem mieszkania. Na początku jest dużo pracy w różnych specjalizacjach, ale kiedy już jest wszystko gotowe, można je wynająć i zbierać opłaty za wynajem.

2. Po drugiej stronie płotu trawa jest bardziej zielona, czyli poszukiwanie ciągle lepszej oferty.

Niektórzy uczestnicy programów partnerskich koncentrują się na poszukiwaniu ciągle nowych programów, zamiast skupiać się na pracy w programach do których już przystąpili. Niestety natura ludzka ma to do siebie, że lubi odkładać wszystko najbardziej jak się da i wymyśla różne sposoby na to, aby tylko nie zabrać się do pracy.
Postaraj się to zwalczyć i zamiast szukania nowych programów, zajmij się pracą w programie do którego przystąpiłeś.

3. Przystępowanie do programów, w których nie otrzymuje się prowizji od poleconych nowych uczestników, a jedynie od sprzedaży własnej.

Warto na to zwrócić uwagę przy wyborze program partnerskiego, bo od tego zależy wysokość prowizji jakie otrzymasz w przyszłości.

4. Przystępowanie do programów w dziedzinach, w których nie masz żadnej wiedzy i która Cię za bardzo nie interesuje.

Na początku wybieraj rozważnie, zgodnie ze swoją wiedzą, kompetencjami i zainteresowaniami. Trudno sprawnie i skutecznie poruszać się po zupełnie nieznanym terytorium. Kiedy już oswoisz się z programami partnerskimi, możesz wyjść poza teren który dobrze znasz.

5. Nie posiadanie strony internetowej.

Najlepsze programy partnerskie dadzą Ci stronę internetową, na której będziesz promować wybrane przez siebie produkty i którą sam będziesz mógł promować. Najskuteczniejsi w tej dziedzinie mają stronę i przy okazji promocji własnej strony i polecania produktów, budują własne listy mailingowe. Ta lista może być używana na wiele różnych sposobów w przyszłości do promowania wybranego programu partnerskiego czy produktów.

Podobne artykuły


16
komentarze: 10 | wyświetlenia: 6426
77
komentarze: 63 | wyświetlenia: 9926
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 63381
46
komentarze: 15 | wyświetlenia: 47636
32
komentarze: 12 | wyświetlenia: 2899
33
komentarze: 22 | wyświetlenia: 9277
31
komentarze: 7 | wyświetlenia: 12343
29
komentarze: 14 | wyświetlenia: 3637
26
komentarze: 40 | wyświetlenia: 2385
26
komentarze: 11 | wyświetlenia: 19615
26
komentarze: 37 | wyświetlenia: 4274
20
komentarze: 12 | wyświetlenia: 9601
24
komentarze: 29 | wyświetlenia: 2542
22
komentarze: 4 | wyświetlenia: 34074
 
Autor
Dodał do zasobów: Łukasz Żyrański
Artykuł




Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska