Login lub e-mail Hasło   

Uwodzenie przez internet.

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://www.warsawlair.pl/
Uwodzenie w Internecie – Wstęp i specyfika uwodzenia przez Internet Uwodzenie za pomocą Internetu, czy to poprzez czat, czy przez portale randkowe i społecznościowe, nie j...
Wyświetlenia: 3.728 Zamieszczono 11/07/2009

Uwodzenie w Internecie – Wstęp i specyfika uwodzenia przez Internet
Uwodzenie za pomocą Internetu, czy to poprzez czat, czy przez portale randkowe i społecznościowe, nie jest uważane w

społeczności uwodzicieli za sztukę wysokich lotów. Wiele osób uważa, że jest to zabawa dla zwykłych i przeciętnych mężczyzn. Jest w tym trochę prawdy, często zajmują się tym Ci, którzy nie mają odwagi poznać kobiety w inny sposób – w klubie lub w codziennych sytuacjach. Pozwól więc, że przedstawię Ci zalety i wady tego sposobu uwodzenia.

 

Wady:

✗Jesteś ograniczony tylko do kobiet z Internetu.

✗Masz ograniczony kanał komunikacji (ekran komputera).

✗Nie wiesz, kto naprawdę kryje się za fotką.

✗Jest bardzo duża konkurencja innych mężczyzn.

 



✗Kobiety są w mniejszości i, co za tym idzie, dostają więcej odpowiedzi od mężczyzn w ciągu dnia niż mężczyźni od kobiet. W Internecie kobiety mają bardzo duży wybór i nawet przeciętnie (lub mniej, niż przeciętnie) wyglądające mogą dostawać o wiele więcej maili, niż mężczyzna z ciekawym profilem.

✗Kobieta może mieć swoje uprzedzenia lub wyrobione poglądy na temat poznawania osób przez sieć i niekoniecznie będzie chciała naprawdę się spotkać, a jeśli nawet, to być może tylko po to, żeby doładować swoje ego i cieszyć się zainteresowaniem mężczyzn, upewniając się w swoim poczuciu atrakcyjności. Część kobiet jest tam po to, aby dać się wyłapać znanemu fotografowi i dostać oferty sesji foto.

✗Twój wstępny sukces (jej odpowiedź na Twoją wiadomość) bazuje w dużej mierze na Twoich fotkach i pierwszym wrażeniu, jakie one wywrą na kobiecie. Nie bazuje na Twojej pewności siebie na żywo, poczuciu humoru, umiejętnościach konwersacyjnych i innych zaletach, które na żywo mają większe znaczenie, niż Twój wygląd i prezencja. Tutaj niestety jest odwrotnie.

✗Fotki kobiety mogą być nieaktualne lub mijać się z prawdą. Być może na żywo nawet nie miałbyś ochoty zacząć z nią rozmowy, mijając ją na ulicy.

Zalety:

✔Możesz uwodzić nawet w pracy albo gdy jesteś chory i musisz siedzieć w domu.

✔Nie musisz wychodzić z domu, żeby poznawać kobiety.

✔Mniej odczuwalny jest strach przed odrzuceniem i, w konsekwencji, znacznie łatwiejsze jest rozpoczynanie znajomości.

✔Masz więcej czasu i spokoju, żeby przemyśleć, co chcesz napisać do kobiety.

Zalety randkowania internetowego są, z punktu widzenia prawdziwego uwodziciela, jednocześnie ich wadami. Relatywnie łatwiej jest napisać maila do kobiety, która Ci się spodobała, niż podejść do niej na ulicy.

Atrakcyjne kobiety (a przynajmniej te, których fotki są atrakcyjne) dostają ok. kilkudziesięciu maili dziennie (niektóre nawet po ok. 150 na dzień, rekordzistki – 400-500) w 90% z desperackimi prośbami o spotkanie. Możesz tylko wyobrazić sobie, jak podbudowuje to ego kobiety i utwierdza ją w przekonaniu o własnej atrakcyjności.

Ostatnio powstało dużo różnych serwisów randkowych. Nadal jednak przodują w nich takie jak Sympatia.pl, Randki.o2.pl, Fotka.pl i serwisy społecznościowe typu Grono.net, Nasza-klasa.pl, Znajomi. interia.pl i inne.

W tym ebooku zajmiemy się głównie poznawaniem kobiet poprzez popularne serwisy randkowe. Osobiście uważam czaty i uwodzenie za ich pośrednictwem za stratę Twojego czasu, ze względu na to, że nie wiesz, z jaką kobietą (lub nawet mężczyzną podającym się za kobietę) rozmawiasz, a po wymianie fotek jest duża szansa na to, że nie przypadniecie sobie do gustu. Szkoda czasu!

Często ludzie nowi w społeczności wyrażają się z pogardą na temat uwodzenia w sieci, często mieszają z błotem i patrzą z wyższością na osoby korzystające z tego typu portali. Nie zgodziłbym się z tym trendem. Uważam, że uwodzenie przez Internet jest dobre na samym początku Twojej drogi prowadzącej do zmiany, do nabycia umiejętności towarzyskich i do obycia się z towarzystwem kobiet.

Uwodzenia przez Internet używali przecież tak sławni uwodziciele, jak chociażby Neill Strauss „Style”, David DeAngelo i inni.

Z punktu widzenia trenera uwodzenia mogę powiedzieć tak: dla osób nieśmiałych jest to dobry początek, żeby w ogóle ruszyć z miejsca. Początkowe drobne sukcesy na tym polu mogą zbudować trochę pewności siebie wystarczającej do rozwinięcia swoich umiejętności, także w innych dziedzinach uwodzenia.

Chciałbym, żebyś potraktował ten ebook jako zestaw idei, pomysłów i reguł mających pomóc Ci w osiągnięciu sukcesów w sieci. Pamiętaj, że w uwodzeniu nie ma zasad nie do złamania i to, co w moim przypadku działa na portalu X z kobietą Y, może niekoniecznie działać u Ciebie na portalu Y z kobietą Z. Baw się tym, eksperymentuj, wnosząc w życie kobiet nową magię i powiew świeżości. Miłej zabawy!

Twój Twój internetowy profil

OK, przejdźmy do konkretu. Twój profil internetowy w serwisie jest tym, co przekazujesz o sobie i stanowi 90% Twojej generalnej atrakcyjności. Pierwsze wrażenie będzie przekazane właśnie poprzez Twój profil, a właściwie przez Twoje fotki (koniecznie), które w nim zamieścisz. Jeśli przypadniesz do gustu kobiecie wizualnie (czyli znajdziesz się wstępnie w szufladce „być może” lub „tak”) przeczyta ona dalej to, co napisałeś o sobie w swoim profilu. Nie wiń kobiety za to, że nie odpisze Ci na maila, Ty też byś to zrobił, gdybyś miał odpisać po raz pięćdziesiąty lub setny, że nie jesteś zainteresowany.

Zasady umieszczania fotek w profilu:

✔Powinny pokazywać Twoją najlepszą wersję Ciebie (więc widok Ciebie w piżamie nie jest tym, co powinieneś zamieścić, chyba że robisz to celowo dla sprawienia wrażenia, że jesteś facetem wyluzowanym, mającym dystans do siebie i życia). Fotki powinny być wyraźne (wyjątkiem są specyficzne fotografie, np. artystyczne lub czarno-białe).

✔Powinny znaleźć się na nich Twoje ciekawe zainteresowania, hobby, pasje i inne sposoby spędzania wolnego czasu, np. podróże (oczywiście powinieneś być na tych fotkach, wrzucanie zdjęć z reklamy Malediwów, gdy nawet nie wiesz, gdzie one leżą, nie mówiąc nawet o pobycie tam, wyjdzie bardzo szybko na Twoją niekorzyść, pozostawiając tylko niesmak).

✔Dobrze, jeśli ukażą Ciebie jako wesołą, uśmiechniętą i towarzyską osobę, mająca przyjaciół, pokazującą się w ciekawych i eleganckich lokalach (dobrym pomysłem jest zdjęcie z jakimś detalem – np. lampką wina w dłoni), mającą bogate w wydarzenia życie poza komputerem, np. sporty, podróże i inne aktywności.

✔Powinieneś pokazać siebie w otoczeniu kobiet ZAINTERESOWANYCH TOBĄ. Uwaga! Twoje fotki z hostessami, aktorkami nie zbudują Twojej wartościowości, ponieważ kobiety wiedzą, że mężczyźni chętnie się fotografują z modelkami, które niekoniecznie są nimi zainteresowane (wyjątkiem są te fotki, na których kobiety ewidentnie pokazują swoje zainteresowanie Tobą).

✔Odpadają fotki, na których Ty całujesz się z dziewczynami. Jeżeli zamieszczasz fotki z dziewczynami, które trzymasz pod ramię lub za rękę, upewnij się, że wyglądasz normalnie, a nie jak ktoś, komu właśnie się poszczęściło, bo np. obejmuje dwie kobiety.

✔Z podobnych względów odpadają „wypozowane” fotki z celebrytkami, które udało Ci się spotkać na jakiejś imprezie i widać, że nie znacie się dłużej, niż czas poświęcony na zrobienie zdjęcia.

✔Raczej nie pokazuj zdjęć z małymi dziećmi na rękach, chyba że są to Twoje dzieci i chcesz, aby od razu o nich wiedziano. Tak samo przemyśl swoje fotki z najnowszym BMW, które zauważyłeś na ulicy i kolega cyknął Ci zdjęcie. Pierwsze jest zbyt oczywiste, drugie wychodzi na przechwalanie się. Małe, słodkie szczeniaczki wydają się być OK.

✔Dobrym pomysłem są tzw. kolaże, czyli zdjęcia zawierające w sobie wiele innych zdjęć (niektóre serwisy mają limity co do ilości zamieszczanych fotek, np. tylko 4). Można je robić np. za pomocą programu Picassa lub Wondershare.

✔Zastanów się nad każdą fotką, którą zamieszczasz i przemyśl to, czy aby nie przekazujesz nią rzeczy odpychających kobietę. Dla jednej mogą to być tatuaże, dla innej może to być Twój zarost na plecach, duży brzuch, pijacki lub psychotyczny wzrok… różnie bywa. Ciebie może to nie razić w ogóle, ale kobieta Cię nie zna i może być pod tym względem uprzedzona.

✔Przemyśl fotki pod kątem czegoś specjalnego, co mogłoby zwrócić jej uwagę i skłonić do skomentowania czegoś w Tobie. Daj kobiecie pretekst, żeby sama się odezwała do Ciebie.

✔Tak samo przemyśl sprawę Twojej grupy docelowej kobiet. Inaczej chcesz się prezentować przed dziewczynami w wieku 17-23 lat, skoncentrowanymi tylko na szalonej zabawie i imprezach, a inaczej przed kobietami romantycznymi lub starszymi. Zastanów się też, jakie elementy swojej tożsamości chcesz przekazać; czy romantycznego kochanka, mężczyzny szukającego swojej drugiej połówki i związku, czy może szalonego playboya, którego życie wypełnia zabawa i imprezy? Zawsze pamiętaj, aby obraz Ciebie był spójny z Twoimi celami, które chcesz osiągnąć.

✔Jeżeli chodzi o kwestię „koszulka czy bez koszulki”… Zależy to wszystko od tego, jaką masz budowę ciała. Nawet jeśli jesteś muskularny, nie musisz się aż tak mocno napinać – to nie konkurs kulturystyczny. Niektóre kobiety są przeciw, inne za. Ja myślę, że takie fotki nie zaszkodzą, byle z umiarem.

✔Pozowane fotki czy nie? Zamieść i takie, i takie, stwórz szeroką i efektowną panoramę swojej osoby, bez chwalenia się.

✔Przekaż w treści profilu i fotkach, że nie traktujesz tej zabawy w Internecie zbyt poważnie.

OK, przebrnęliśmy przez temat fotek (obowiązkowych) w profilu. Jeżeli jednak nie chcesz ich zamieścić z sobie tylko znanych powodów, to już zaczynasz mnie wkurzać i nie chcę, żebyś czytał dalej mojego ebooka. ;-)

Kolej na nazwę Twojego profilu. Dobrze się zastanów i zadaj sobie pytanie: „jakiej kobiety naprawdę szukasz?”. Romantyczki, imprezówki, matki Twoich dzieci, wyluzowanej i zmysłowej kochanki?

Twoich kolegów na pewno rozśmieszą nazwy Twojego profilu typu „zabójca cipek”, „rzeźnik2008”, „madafaka8”, „ruchacz27” itp. Tylko czy podobne wrażenie wywrą na Twojej docelowej dziewczynie? Następną sprawą są Twoje cechy, jakie wpisujesz do profilu. Różne portale posiadają dość podobny schemat.

Wzrost, budowa ciała, wiek – to tematy, nad którymi możesz chwilę się zastanowić. Kobiety, wyszukując mężczyzn poprzez wyszukiwarkę, będą podawać swoje kryteria – widełki, w które Ty przez jakąś omyłkę możesz się nie załapać i wtedy kobieta nie wejdzie na Twój profil. Tym samym Ty zawężasz sobie pole manewru. Moja propozycja jest następująca – niewielkie zabiegi „kosmetyczne” mogą polepszyć Twoją skuteczność w Internecie. Na przykład, jeżeli masz 178 cm wzrostu, to zastanów się nad wpisaniem w profil 180 cm, różnica nie do dostrzeżenia z boku, a może dać Ci wiele, jeśli chodzi o wyniki wyszukiwania. Absolutnie nie popieram dużego zawyżania danych, np. masz 160 cm wzrostu, a w profilu piszesz 185 cm; masz spory brzuszek, a w opisie promieniejesz jako muskularny mężczyzna.

Kwestią dyskusyjną jest sprawa kryteriów, które na swoim profilu „zaptaszkowujesz”, np. czy palisz, czy szukasz osoby palącej, pijącej, mającej określone wyznanie itp. Możesz w ten sposób zawęzić krąg kobiet, które by były Tobą zainteresowane, a z drugiej strony pozbędziesz się osób, które zdecydowanie nie spełniają Twoich osobistych kryteriów – Twój wybór. Polityczna poprawność niekoniecznie doda Ci atrakcyjności. Natomiast posiadanie silnych kryteriów, np. w kwestii doboru kobiet, atrakcyjnych cech – na pewno wzbudza w kobietach zainteresowanie. Zatem przemyśl dobrze wypełnienie rubryk „stosunek do papierosów, alkoholu” itp. Takie kłamstwa mają wyjątkowo krótkie nogi i, nawet jeżeli kobieta się z Tobą umówi na spotkanie, przeżyjesz zażenowanie, kiedy zrobi Ci wyrzuty i po 5 minutach zostawi Cię samego w miejscu spotkania.

Pola wyboru typu: „cechy, zainteresowania, hobby”. Osobiście uważam, że mało kto to czyta. Każdy może sobie kliknąć te pola, niekoniecznie mając coś z nimi wspólnego. Jeśli jednak chcesz – zaznacz kilka pól Ciebie opisujących, np. spontaniczny, szalony, ciepły itp. Pamiętaj, aby szło to w parze ze zdjęciami, jakie zamieściłeś.

 

www.uwodzic.wordpress.com

Podobne artykuły


12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1186
12
komentarze: 24 | wyświetlenia: 1306
10
komentarze: 5 | wyświetlenia: 534
10
komentarze: 21 | wyświetlenia: 830
10
komentarze: 2 | wyświetlenia: 930
10
komentarze: 14 | wyświetlenia: 1024
9
komentarze: 102 | wyświetlenia: 307
9
komentarze: 24 | wyświetlenia: 879
9
komentarze: 5 | wyświetlenia: 883
8
komentarze: 3 | wyświetlenia: 256
8
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1243
8
komentarze: 6 | wyświetlenia: 1285
8
komentarze: 21 | wyświetlenia: 1124
7
komentarze: 3 | wyświetlenia: 224
 
Autor
Dodał do zasobów: Paweł
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska