Login lub e-mail Hasło   

Co zrobić, aby Internauci kupowiali u Ciebie?

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://www.artso.pl
Coraz więcej klientów poszukuje produktów w internecie. Co jednak sprawia, że zakupu dokonują w akurat w sklepie X a nie w sklepie Y. Czy jest to tylko cena? Okazuje się, że nie.
Wyświetlenia: 1.466 Zamieszczono 10/08/2009

Na to, czy internauta zwiąże się z wybranym sklepem wpływa ma wiele czynników:

Ciekawa grafika
Grafika powinna być dopasowana do branży w jakiej działa sklep, tak aby budziła w kliencie przekonanie, że znalazł się we właściwym miejscu i że znajdzie w nim to, czego szuka. Grafika powinna również zapadać w pamięć i wyróżniać sklep spośród konkurencji.

Szeroki asortyment sklepu
Sklepy internetowe w przeciwieństwie do tradycyjnych nie są ograniczone powierzchnią, dlatego warto prezentować w nich szeroki asortyment produktów. W sklepach internetowych klienci często kupują produkty, które trudno znaleźć w sklepie tradycyjnym – serie limitowane, nowości, rzadkie modele.

Funkcjonalność sklepu

Podobnie jak w przypadku stron internetowych, sklep internetowy powinien być maksymalnie funkcjonalny. Klient powinien szybko znaleźć w nim informacje i produkty, których szuka., bez przedzierania się przez podstrony i zakładki.

Niskie ceny i promocje
Ceny w sklepach internetowych bywają niższe nawet o kilkadziesiąt procent niż w tych tradycyjnych. Dodatkowym wabikiem są również rzucające się w oczy promocje na wybrane produkty.

Atrakcyjne zdjęcia
W sklepie internetowym klienci nie mogą dotknąć produktu, dlatego trzeba im dany produkt zaprezentować na wielu zdjęciach, oddających specyfikę produktu i jego detale. Warto również pomyśleć o zdjęciach przedstawiających zastosowanie produktu.

Wyczerpujące opisy i porady

Produkty powinny posiadać dokładne opisy, tak by klient miał pewność, że dany produkt posiada funkcje lub cech, których szuka. Pomocne przy zakupach są również porady dot. wyboru danego produkty – porady o materiałach, technologiach, tworzywach, zastosowaniu itd.


Szybkie znalezienie produktu
Wyszukiwarka produktu pozwala na wyszukanie spośród oferty sklepu, tego produktu, który najlepiej spełnia oczekiwania klienta. Wyszukiwarka pozwala znaleźć konkretny model produktu, producenta, czy produkt w pożądanym przedziale cenowym.

Więcej na www.artso.pl

Podobne artykuły


10
komentarze: 6 | wyświetlenia: 7629
7
komentarze: 3 | wyświetlenia: 6097
7
komentarze: 1 | wyświetlenia: 2423
11
komentarze: 2 | wyświetlenia: 6103
73
komentarze: 19 | wyświetlenia: 17319
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26344
31
komentarze: 8 | wyświetlenia: 47665
29
komentarze: 17 | wyświetlenia: 8918
27
komentarze: 15 | wyświetlenia: 15542
26
komentarze: 11 | wyświetlenia: 19678
22
komentarze: 11 | wyświetlenia: 85286
21
komentarze: 14 | wyświetlenia: 66183
20
komentarze: 3 | wyświetlenia: 8199
19
komentarze: 10 | wyświetlenia: 21340
 
Autor
Artykuł



  Mario K,  10/08/2009

Zabraklo w artykule jednego z podstawowych argumentow, jakim jest liczba pozytywnych opinii o sprzedajacym..

  O-herbacie  (www),  16/08/2009

Dodałbym jeszcze bezpieczeństwo sklepu oraz wiarygodność sprzedawcy (dane teleadresowe i informacja o firmie).

  pwz  (www),  06/05/2018

Tak, to też jest niezwykle ważne, żeby pokazać klientowi, że ma do czynienia z poważnym i wiarygodnym sklepem. Artykuł nie wyczerpuje zagadnienia w 100%. Klientów zachęcają nie tylko promocje, ale także programy lojalnościowe. W dzisiejszych czasach ważne jest też szyfrowane połączenie SSL dla bezpieczeństwa danych klienta, wyczerpujące informacje o dostawie, zwrotach, reklamacjach.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska