Login lub e-mail Hasło   

Ku przestrodze

Ostrożnie z NETIĄ
Wyświetlenia: 1.578 Zamieszczono 15/01/2012

Cała sprawa zaczęła się od pisma, które otrzymałem od NETII w maju ubiegłego roku. Przeczytałem w nim, że firma NETIA zamierza mi wypowiedzieć swoje usługi i że zostanę o tym poinformowany kolejnym pismem, był tam również podany numer telefonu do firmy VEKTRA, z którą mogłem zawrzeć umowę w sprawie przejęcia świadczenia dotychczasowych usług. Trochę mnie to zdziwiło, bo przecież nie miałem żadnych zaległości w płatnościach, więc zatelefonowałem do NETII, żeby się co do tego upewnić. Konsultant potwierdził, że rzeczywiście firma NETIA przestaje świadczyć usługi dla mieszkańców w mojej okolicy, cokolwiek to znaczy.


W drugiej połowie lipca otrzymałem od NETII wypowiedzenie umowy ze skutkiem na dzień 22 września 2011 roku podpisane przez panią Kierownik ds. Zarządzania Danymi Joannę K.. Nawet się ucieszyłem, ponieważ wbrew wcześniejszym zapowiedziom wypowiedzenie nie dotyczyło wszystkich usług, a tylko TV – kablowej i internetu dostarczanego za pośrednictwem kabla. Ja miałem internet dostarczany za pośrednictwem telefonu, więc tylko się zdziwiłem, że NETIA tego nie wie.


W dniu 22 września – czwartek – o godzinie 19.00 wyłączono mi i telefon i internet, a TV kablową nawet dzień wcześniej. Pozostałem bez sygnału aż do poniedziałku 26 września, kiedy to instalator UPC przełączył mnie do ich kabla. Od tego dnia płacę za kablówkę, internet i telefon do UPC.


Płacąc za ostatnią fakturę do NETII, w dniu 8 października stwierdziłem, że mam zablokowane swoje konto na stronie NETII i nie mogę jej nawet obejrzeć. Numer tej faktury musiałem pozyskiwać telefonicznie od konsultanta. Śmiem więc twierdzić, że wystawianie mi faktur prze NETIĘ za świadczenie jakichkolwiek usług po 22 września jest co najmniej nieuczciwe.


Wszystkie faktury podczas trwania umowy opłacałem przecież regularnie i nie zalegałem w tym czasie z żadnymi opłatami, więc nie było w tym wyłączeniu mojej winy. Nie miałem też żadnego powodu, żeby wypowiadać lub zrywać umowę. Zerwała ją Netia. Jestem osobą niepełnosprawną i kontakt internetowy jest dla mnie bardzo istotny, więc po czterech dniach bez telefonu i internetu, w dniu 26 września (poniedziałek) zawarłem umowę z firmą UPC.


NETIA nie chce przyznać się do błędu, nie chce wziąć na siebie nawet części winy, twierdzi, że wyłączyła tylko kablówkę i że muszę płacić za całą resztę do końca umowy lojalnościowej. Poza tym odniosłem wrażenie, że firma NETIA w swej chciwości ma mnie gdzieś jako klienta. Na wysyłane pisma odpowiadały mi kolejno 3 różne osoby: Mateusz K. Dział Reklamacji i Rozliczeń Abonenckich, Małgorzata Ch. p.o. Kierownika Działu Reklamacji i Anna Sz. Specjalista ds. Reklamacji. Na szczęście moja umowa z NETIĄ już się kończy, więc kwota do zapłaty – za nic – nie jest oszałamiająca, może jednak ktoś dzięki przeczytaniu o tym przypadku nabędzie ostrożności i zaoszczędzi sobie wydatków.


Podobne artykuły


17
komentarze: 32 | wyświetlenia: 1222
14
komentarze: 21 | wyświetlenia: 921
14
komentarze: 119 | wyświetlenia: 1092
14
komentarze: 33 | wyświetlenia: 1005
14
komentarze: 60 | wyświetlenia: 671
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 660
13
komentarze: 9 | wyświetlenia: 474
13
komentarze: 68 | wyświetlenia: 376
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 963
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 588
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 1281
12
komentarze: 31 | wyświetlenia: 403
12
komentarze: 72 | wyświetlenia: 365
12
komentarze: 23 | wyświetlenia: 916
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  mss72,  15/01/2012

normalka

Odpukam, bo też mam Netię i niepełną sprawność.

  hussair  (www),  16/01/2012

Mieszko Stary i Leszek Czarny to chyba nie przypuszczali, że taka Polska się wykształci.

  barkarz  (www),  16/01/2012

Nasze państwo słabo chroni swoich obywateli przed szachrajstwami dużych firm.

  Areva,  16/01/2012

a jjest jakis przypadek osoby która nie miała z Netia problemów? aha netia to nic innego jak to samo Tele2 czy 5 tez ostro ludzi naciagaja kieszenie

O takich sprawach trzeba pisać i ostrzegać. Czasami mam wrażenie, że panuje u nas tzw. wolnaamerykanka.

Potwierdzam wyjątkową "działalność" Netii. Miałam z nią nieco inne problemy, ale bardzo uciążliwe!

to ja już wole swoją neostrade, co jak co ale od wielu lat jestem raczej zadowolony chociaż na początku ze świadczeniem usług też były problemy. co do tele2 czy netii to bardzo dużo można wyczytać o podobnych problemach.

http://www.youtube.com/watch?v(...)p_video

Czyli ta reklama kłamie ?! A tak mi się podobała...

  tler  (www),  28/05/2012

Lepiej spytać o szczegóły oferty przedstawiciela handlowego UPC - http://przedstawiciel-upc.pl , zamiast bawić się z tą Netią.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska