JustPaste.it

Zwierciadło Etruskie

Trochę starożytnej wiedzy zawartej w lustrze...

Trochę starożytnej wiedzy zawartej w lustrze...

 

 

Zwierciadło Etruskie

 

O kulturze relacji naszych Przodków w sprawach poczęcia dzieci mówią archeologiczne znaleziska piśmienne, pamiątki zapełnione runami Słowiano-Aryjskimi. Na przykład etruskie zwierciadło z brązu datowane na 4 wiek przed naszą erą przechowywane w Ermitażu przedstawia z zadziwiającym mistrzostwem ludzi i rozmaite stworzenia:

G:\loukas- every\filmy\Documents\dokumenty\Wedy\Słowiano - Aryjskie Wedy\teksty\Lustra Etruskie\zwierciadło.jpg

 

Centralną część obrazu zajmuje szykownie odziany młodzieniec obejmujący w talii dziewczynę, która lewą czule przytula się do niego i wdzięcznym ruchem prawej dłoni zrzuca z siebie odzież. Za dziewczyną stoi ogromny łabę delikatnie dotykający dziobem duchowo-energetycznego centrum (pochodni) na głowie młodzieńca. Przez to centrum człowiek przenosi swoją świadomość w świat ducha czyli staje się "Paramahamsą" - duchowym łabędziem. Za plecami młodzieńca znajduje się skrzydlata kobieta, która wyszła z świata Sławii (wyższy świat duchowy) i wskazuje w jego kierunku pałeczką do pisania - wszystko to odnosi się do świata Jawy (widzialnego). Światy duchowe (Nawii i Sławii) są zobrazowane na krawędziach lustra, tak jakby za przegrodą, za ścianą. Świat ciemnej Nawii przedstawia pyzata, gruba, niewysoka postać z ogonem - siłacz, który pochyla się nad przewróconą amforą i rozdrażniony odrzuca na bok swoją prawą jakby narzekał na to, że naczynie jest puste. Siłacza okrążają dwie drapieżne pantery, które jak widaćwnież chętnie pożywiłyby się czymkolwiek z tego naczynia lecz oczekiwania tej całej kompanii są próżne. Dla nich tu niczego nie ma - amfora jest pusta. Powyżej Nawii znajduje się świat Sławii przedstawiony za pomocą czterech skrzydlatych kobiet i dwóch mężczyzn. Dla każdego z przedstawicieli tych światów są wyjaśniające napisy. Dziewica ogłasza: sromo vopo moj rocze to je Rosu Dadaju”, czyli: "Moje jawne obnażanie sięwi o tym, że oddaję się Rusowi", gdyżsromo” - to srom, nagość, obnażenie ; "vopo" - mokra, wyzywająca, odkrywająca, ;"moj" - mój ;" rocze"-rzecz ; "to je" - to co ; "Rosu"-Rosjaninowi ; "davaju" daję, oddaję.
Skrzydlata kobieta za plecami młodzieńca wskazuje na młodożw i mówi: "Z RODA INI" czyli - Z Rodu (z duchowego świata) są oni. Druga skrzydlata kobieta znajdująca się w świecie Sławii jednoczy nad swojaową dwa dębowe liście mówiąc: "ROKA PORIE Sb" czyli: "Los ogłasza czas zjednoczenia, gdyż "ROKA" to los ,przeznaczenie czas ; "PORIE" - pora ; "Sb" (gdzie "b" to miękki znak - przyp. tłum.) oznacza ten”, czyli stosownie do tych wyjaśnień jest to zjednoczenie /"wieńczanje"- czyli małżstwo.
Skrzydlaty mężczyzna ze świata Sławii trzyma w dłoniach kuszak (pas weselny) i mówi: "DAŃ MO POŻEKIŚ", czyli "mój dar dla małżonka", gdyż "DAŃ" - dar, zaoferowanie, podarunek ; "MO" -j ; "POŻEKIŚ" - temu, który się żeni. Skrzydlata kobieta wyłaniająca się ze świata Sławii ponad głowąodzieńca wskazuje na jego centrum "łabędzie" (Pochodnię-rus. swjetocz) dodając: KI BJEROVOSZCZIE” co oznacza "otwarte centrum łabędzia", czyli możliwość widzenia światów Sławii, gdyż "KI" to łabę (według starogreckiego: "kikn" - łabę) ; "VEROVIESZCZIE" - wiara, umiejętność kontaktu ze światem duchowym.
Jeszcze jedna skrzydlata kobieta ukazująca się w świecie Sławii za plecami u młodożw łączy na swojej piersi dwa wielkie liście dębowe i powiada: "R ŻESZCZIE" czyli "R"-(Rusicz) żeni się. A latający niżej skrzydlaty mężczyzna dzierży w rękach pas małżski i dodaje: "KIVO" czyli "na łabędziu".
Poniżej stworzeń Nawii (sacz i pantery) widnieje napis: SIEROWIE SiRA czylie "nieżity" (te stworzenia-niczego nie dostają tylko) "sjera", gdyż " sjerowie" to świat ciemnej Nawii, to nieżity. W świecie tym nie ma słca i dlatego cały ten świat postrzegany jest przez człowieka w barwach zmierzchu, w szarych tonach; "SiRA "- siarka dają specyficzną woń pojawiają się przy pojawieniu "nieżytów" w świecie Jawi (widzialnym).
Stworzenia Sławii na tym wizerunku dają do zrozumienia widzom, że podczas ceremonii zaślubin z błogosławieństwem Niebios i przy wykorzystaniu relacji intymnych w celach przedłenia Rodu stworzenia ciemnej Nawii (nieczyste) nie dostaną niczego, natomiast przy relacjach seksualnych nakierowanych wyłącznie na zaspokojenie swojej żądzy przeważająca część siły życiowej człowieka jest tracona w celu tworzenia "gabbarhu"- podstawowego pożywienia nieczystych. Te ciemne zjawisko jest dokładnie pokazane na drugim Etruskim zwierciadle z brązu znalezionym w Toskanii i zaliczanym do okresu 3 wieku przed naszą erą.

 

G:\loukas- every\filmy\Documents\dokumenty\Wedy\Słowiano - Aryjskie Wedy\teksty\Lustra Etruskie\lustro etruski - 2 strona.jpg

 

Na odwrotnej stronie lustra przedstawione dwie młode pary i stojąca między nimi skrzydlata i strojna panna z wiankiem laurowym na głowie. W podniesionej lewej ręce trzyma wielki gwóź tkwiący w znajdującej się skażonej aurze nad głową obnażonego odzieńca o wyglądzie osłabionego, z tępym , matowym i martwym spojrzeniem i wskazującym palcem wiszącej bezsilnie prawej ręki na ziemię, na podziemia dokąd popłynęła jego siła. Ten zamroczony młodzieniec znajduje się razem z siedząodą kobietą, która z niezadowolonym wyrazem twarzy odwróciła się od skrzydlatej panny. Prawa ręka skrzydlatej postaci opuszczona jest w dół i trzyma młotek w taki sposób, że znajduje się on na tym samym poziomie z członkiem siedzącego młodego mężczyzny z drugiej pary a rękojeśćotka pokrywa się ze wzbudzonym członkiem młodzieńca. Ten młodzieniec ze spojrzeniem pełnym żądzy wyciąga swoją prawą w kierunku piersi stojącej obok niego ubranej dziewczyny, która w zaufaniu poła swoją lewą na prawą część pleców skrzydlatej kobiety. Przy tym wszystkim skrzydlata deva objaśnia młodym: "IJU APODAVA DAVIA I RIEŻESZCZIE AIURO ŻIERIETA". Pojąć jej instrukcje jest bardzo łatwo: wszak "IJU" - ty ; "APODAVA" - nie poddawaj się , a biorąc pod uwagę kontekst "seksowi/żądzy" ; "DAVIA" - tłumić, skaż ;"RIEŻESZCZIE"- rżnie, rwie ; "AIURO"- aurę, biopole ; "ŻIERIETA" -czyli wykarmiać, rosnąć, być zdrowym. Wynika z tego, że Deva powiada: ”Nie poddawaj się żądzy, utrata nasienia osłabia, skaża i niszczy zdrową aurę". Przy tym wskazuje ona bardzo wyraźnie, że jeśli rozbudzony członek używać nie do tego do czego jest dany przez Prarodzica, czyli nie dla poczęcia doskonałego potomstwa a dla zaspokojenia swojej żądzy to zmienia się on w "młotek" rujnujący biopole człowieka: „Ile razy zgrzeszył, tyle razy wbił sobie bolesny gwóźdź w aurę”.
I tak jak było już omawiane powyżej w ten sposób człowiek tworzy jeden z rodzajów "gabbarha" - czyli energię cierpienia, która sły jako pożywienie stworzeniom ciemnej Nawii. Wobec wszystkiego wykazanego powyżej staje się jasnym dlaczego "twary" to grzeszne działanie nazywają "ceremonią wbijania gwoździa" - im się bardzo podoba karmienie w ten sposób swoich demonicznych gospodarzy.
Podstawowymi zasadami władania energią seksualną jest panowanie nad ejakulacją, znaczenie zadowolenia kobiety i zrozumienie tego, że męski orgazm i wytrysk to nie to samo. W dawnych Wedyjskich zapiskach daje się rady w jaki sposób osiągać określone stany świadomości podczas kopulacji: "DLA UTRZYMANIA NASIENIA PANUJ NAD MYŚLĄ, WSTRZYMAJ ODDECH".
Objaśniając sens pierwszej części tej rady "Tao seksu" (przekład Iszihara i Lievi Louis Mildman "Mistyczny seks" - str. 97-98 Sofia -Kijów 1996) powiada się: Żółty imperator powiedział - Chcę usłyszeć jaki będzie rezultat jeśli będziesz podejmować dzieło [zajmować s kochaniem] lecz nie tracić (nasienia)?".
Prosta kobieta odpowiada: „Jeśli będziesz podejmował wysiłki, a nie tracił nasienia to twoja siła życiowa i energia powiększy się. Jeśli znów będziesz się trudził lecz nie utracisz nasienia twoje uszy i oczy staną się bardziej czułe. Jeśli trzeci raz będziesz czynił wysiłki lecz nie utracisz nasienia opuszczą cię wszystkie choroby. Jeśli czwarty raz........... twoja talia i plecy wzmocnią się i napełnią siła. Jeśli i siódmy raz ........twoje ciało zacznie się świecić. Jeśli dziewiąty raz podejmiesz wysiłki bez utraty nasienia nie utracisz swojej długowieczności. Jeśli i dziesiąty raz.......będziesz mógł rozmawiać z Bogami”.

 

 f1d237697f316cef12e2e2035a773484.jpg

 c5b9c8c397fe8b850251460de1b33fba.jpg