Login lub e-mail Hasło   

Dla kogo WOŚP...

Orkiestra znowu nam gra! Wszystkie media na jaki by kanał nie przełączyć informują o tym "szczytnym" celu. Pomoc dzieciom, pomoc! osobom starszym! - jakie to wzruszające i piękn...
Wyświetlenia: 2.150 Zamieszczono 12/01/2014

Orkiestra znowu nam gra!

Wszystkie media na jaki by kanał nie przełączyć informują o tym "szczytnym" celu. Pomoc dzieciom, pomoc! osobom starszym! - jakie to wzruszające i piękne, że są tak "bezinteresowne" osoby w dzisiejszych  czasach jak pan Owsiak. Tysiące wolontariuszy, setki sztabów a wszystko po to by pomagać słabszym... w chorym niestety systemie państwowym.
Pogoda  w całym kraju do bani, ale dzielne dzieciaki stoją na swoich posterunkach w deszczu i śniegu oraz wietrze.
Mają wpojone, ze pomagają słabszym i starszym, jednak priorytetowa "pomoc" jest przemilczana.
WOŚP to - fundacja, a fundacja ma to do siebie,ze ma zarząd w postaci Owsiaka i jego żony oraz dr Maruszewskiego a tym samym i pobory. Około - 4 tys. miesięcznie, ktoś może powiedzieć, ze to niezbyt dużo, ale to nie są zarobione pieniądze a uzbierane od ludzi w większości co mają 1200 na miesiąc i w dodatku rodziny na utrzymaniu. Sam Owsiak mówi, że nie bierze złotówki ze swojej pensji a wszystko oddaje charytatywnie, jednak nikt się nie dopatrzył rozdzielności majątkowej w ich związku, wiec bierze jego żona i  biorą również przydzielone sami sobie premie za udany rok!
Orkiestra ma dochody praktycznie raz w roku, jednak zarząd i sztab żyje spokojnie cały rok a media podają tylko co to WOŚP zakupiła ze zbiorki i dla kogo. Fakt kupuje, tylko wcale nie za swoje a pan Owsiak jest kuty na cztery łapy i znalazł sposób na życie oraz popularność! Bardzo mnie ciekawi ile dał ze swego faktycznego dochodu dla innych bo jak na razie to daje ale czyjeś pieniądze a wtedy można być hojnym. Uważam, ze praktycznie każdy z nas mógłby rozdawać ludzkie pieniądze i zasłużyć przy okazji na uznanie społeczne.
Są i inne fundacje(zasady działania podobne) jednak media innym aż tak nie dopingują! Gdyby pan Owsiak miał zapłacić za reklamę medialną dochody były by zdecydowanie mniejsze. Mamy Caritas, działa od wielu lat, ale nikt ich tak nie promuje a pomagają ludziom cały rok, nie tylko z wielka pompą raz do roku.
Jak ktoś chce faktycznie komuś pomóc to daje kasę na konkretne personalne konto(ja tak robię), czy też wysyła paczkę na konkretny adres, pogorzelcom, powodzianom nie sponsorując przy okazji pseudo fundacji.
Wracając do sprzętu medycznego zakupionego przez Owsiaka, służy on faktycznie ludziom potrzebującym, ale tez służy...lekarzom co na państwowym sprzęcie poza kolejnością robią prywatne badania, nie płacąc przy tym ani za lokal ani podatków a pacjent idzie bo.... zdrowie jest najważniejsze. Sama korzystałam z takiej "usługi" i pytając lekarza o cenę on zaśpiewał tyle co w gabinecie. Moje "argumenty" były jednak nie do podważenia i zapłaciłam połowę ceny, fakt żadna chluba ale takie są realia w kraju, nie zgodzi się tylko ten co nie choruje!
Dopóki nasz rząd nie zmieni prawa to takie sytuacje będą. Państwo powinno być wydolne dla swoich obywateli i nie stwarzać okazji do pseudo pomocy a ta pomoc powinna być! Nikt chyba nie prosił na kolanach o koncert Madonny, ktory dał miljonowe straty, wiec gdyby ta kasa poszła na służbę zdrowia, nie trzeba by było takich ludzi z "inicjatywą" jak Owsiak!
Zbulwersuję na pewno niektórych, ale żadno moje dziecko nie było na owsiakowym wolontariacie, bo zwyczajnie na to nie pozwoliłam. Również nie wspomagam tego typu przedsięwzięć, bo to wbrew moje logice. Pomogę każdemu i nawet to robię, ale to musi być konkretna persona nie żadna fundacja!
Moje dzieci także nie odmówią nikomu pomocy ale to jest zdroworozsądkowe a nie narzucone. Ważne aby nie dać sie zwariować i poddać psychologii tłumu i tego  każdemu życzę.
To nie serce umiera, to żyje zdrowy rozsądek:)

Podobne artykuły


23
komentarze: 83 | wyświetlenia: 1186
17
komentarze: 109 | wyświetlenia: 2496
15
komentarze: 8 | wyświetlenia: 1096
14
komentarze: 22 | wyświetlenia: 1667
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2327
14
komentarze: 10 | wyświetlenia: 1480
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1382
14
komentarze: 3 | wyświetlenia: 670
13
komentarze: 134 | wyświetlenia: 1493
13
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1242
13
komentarze: 119 | wyświetlenia: 591
13
komentarze: 33 | wyświetlenia: 520
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1178
13
komentarze: 48 | wyświetlenia: 1181
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Jest to dziadowanie, uczenie dziadostwa ... brak honoru ze strony państwa. Żebractwo na taką skalę winno być zakazane... to, że służba medyczna źle działa - wynika z wielkiej biurokracji jaka zjada 1/2 funduszu ...

  *Karo*  (www),  12/01/2014

@Teresa Rembielińska: masz rację, ale co z tym robimy? poddajemy sie psychologii tłumu i jeszcze wysyłamy nasze dzieci na ulice aby żebrały, czyż nie?

  Remter,  12/01/2014

@*Karo*: Ideologia lewactwa nas niszczy ... lecz jest na nią sposób, prawowitość dziecku należy samemu wszczepić.. prawowitość nigdy nie wyciąga ręki po nie swoje ... Są trzy wyrazy, które są naszymi przewodnikami ; Bóg , Honor, Ojczyzna. I na nie został atak cały skierowany... Dumny i honorowy Polak - to Polak wolny, a jak wolny to bardzo groźny - dla szalbierstwa. Dzisiaj Polska nierządem stoi - ...  wyświetl więcej

  Areva,  12/01/2014

Caritas też między sobą się ,,dzielą".
WOŚP robi publicznie to już utrudnienie na ,,przechlojki", Caritasa nikt nie pilnuje bo jest kościelny -urząd skarbowy państwa nie ma dostępu po za tymi co podlega sam Caritas-nikt nie wie czy zarząd Caritasu przeznacza wszystkie środki czy tylko podrzuca procent (kilka milionów) i udaje że tyle uzbierali co łaska i bo że się ,,nie reklamują" i mało uz ...  wyświetl więcej

  ,  12/01/2014

@Areva:
@Areva: Na wstępie zapoznaj się z treścią tego artykułu: http://wpolityce.pl/artykuly/7(...)poploch
Teraz ciekawostka: "Czy Owsiak zdefraudował kilkaset milionów" z nawiązek sadowych? ...  wyświetl więcej

@viverti: Zmęczyłem się przy drugim artykule w którym nie ma konkretów a jedynie pomówienia typu :"Bardzo możliwe, że pod koniec 2004 r. WOŚP posiadał już 1/3 “rynku nawiązek” w Polsce", "Oceniam, że w ten sposób udział w torcie “nawiązkowym” wzrósł Owsiakowi nawet do 60%", itp. Jeżeli pan Tomasz Parol jest pewny swoich racji dlaczego nie zgłosi ich w US, na policji czy w innych instytucjach zobow ...  wyświetl więcej

  ,  12/01/2014

@roszpunek: Jak byś przeczytał do końca to byś wiedział, że wystosował odpowiednie zawiadomienie.
No cóż, skoro czytanie męczy to co dopiero myślenie.

@viverti: Czy na myśli masz "Wnoszę też publiczne zawiadomienie do Prokuratora Generalnego o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przewłaszczenia środków z nawiązek sądowych dokonanego przez Jerzego Owsiaka i Zarząd Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy"? To wg ciebie odpowiednie zawiadomienie? Myślisz ze Prokurator Generalny śledzi wypowiedzi domorosłych dziennikarzy trzeciego obiegu i prz ...  wyświetl więcej

  ulmed,  16/01/2014

@viverti: Ciekawe dlaczego Cie przywalili minusami? Szkoda, że anonimowo.

  ,  17/01/2014

@ulmed:
Lubię minusy i plusy jednakowo, bo dla mnie to pewien rodzaj informacji/reakcja na daną treść z której można wyciągnąć interesujące wnioski. Wirtualne punkciki w zasadzie nic dla mnie nie znaczą pod względem emocjonalnym, czyli lubię - nie lubię. Być może dlatego, że jestem facetem :)

  ulmed,  17/01/2014

@viverti: Przyznasz, że uzasadniona krytyka to lepsza forma niż niemy anonim :))

  *Karo*  (www),  12/01/2014

ja np.nikogo nie gloryfikuję, wręcz przeciwnie, uwazam jednak, ze trzeba pomagać ale KONKRETNEJ potrzebującej osobie i wtedy nie ma żalu i pomagam, nie wiem jak kto inny to odbiera ale służę pomocą konkretnym ludziom!

Pomagasz Karo, w ten sposób, że z realności pozornej tworzysz iluzję prawdziwą. Pomiędzy księgozbiorem słów i znaczeń, które wymyśliła nauka, a tym, co jedną Twoją wewnętrzna przepowiednią może się zdarzyć - nie ma żadnej różnicy - w zakresie kondycji ludzkiego ducha.

owiem produkcja służy pomnażaniu dobra (konsumpcja), a Twoje badania służą pomnażaniu zrozumienia nas samych.

  Remter,  12/01/2014

Niech nie wie lewica co czyni prawica - czyli daję potrzebującemu osobiście ... jeszcze mnie na taki gest stać... :)

Dziwne że to właśnie kobiety wiodą prym w tej anty WOŚP-owej dyskusji. Świetnie że pomagacie konkretnym osobom ale nie pomagacie na miarę kraju. Nie jesteście w stanie zakupić jednego urządzenia dla wcześniaków tzw. inkubatora a WOŚP kupiła ich ponad tysiąc. Oznacza to że każdego dnia można uratować tysiąc dzieci, i oby to było jak najrzadziej potrzebne, to pokazuje skalę tego co robi Owsiak. Czym ...  wyświetl więcej

  ,  12/01/2014

@roszpunek: "możesz mi wierzyć że gdybym wiedział że połowa tych pieniędzy pójdzie na inne cele niż ratowanie zdrowia i życia to nie żałowałbym ani złotówki "
Tylko, że prawdopodobnie większość ofiarodawców pieniądze w całości przeznacza na ratowanie zdrowia i życia, a nie tylko w połowie.

@viverti: Przyjdzie mi się zgodzić z tobą, Viverti, niestety...

@viverti: kobiety, ... tak często potrafią czytać między wierszami a gdy coś się napisze otwartym tekstem to nie doczytają. Kluczem jest słowo "gdyby". Naprawdę myślisz że ludzie nie wiedzą że część pieniędzy idzie na działalność fundacji a część jest przeznaczona na podziękowanie dla wolontariuszy- słynny Przystanek? Myślisz że ludzie są głupi? Kościół zrobił wszystko co mógł aby "doinformować" darczyńców. Ile lat masz viverti? Pozdrawiam :-)

@Skalny Kwiat: Czyli z czym się zgodzić? Z zaczepionym jednym zdaniem na końcu wypowiedzi, w którym wyraziłem swoje stanowisko, do czego mam prawo? Zignorować to że WOŚP uratowała setki a może tysiące osób, zignorować to że pomogła poprawić komfort życia tysięcy cukrzyków, olać że pomogła uratować słuch tysiącom dzieci. Gratuluję ;-)

  Remter,  12/01/2014

@roszpunek: Wybacz, ale nie uogólniaj kobiet, gdyż ja patrzę na tą orkiestrę pod innym kątem - niszczenia dobroczynności i kojarzenia jej ze złem, które udaje dobro. Odpowiedz mi proszę, po co Służbie zdrowia ta inicjatywa ... skoro ubiegły rok 2013 został zamknięty oszczędnością 2 mld zł w dziedzinie świadczenia usług medycznych. Czy pomyślałeś choć przez chwilę co to oznacza ? Dwadzieścia kilka ...  wyświetl więcej

@Teresa Rembielińska: dziękuję Tereso, za wyręczenie mnie w odpowiedzi Roszpunkowi. Nie gratuluj mi, Roszpunku, pracuję z dziećmi na co dzień, jeden z moich wychowanków wygrał właśnie walkę z rakiem - gdy pomagałam - wiedziałam konkretnie komu i wiedziałam, że wszystkie pieniądze pójdą na leczenie Krzysia, a nie rozejdą się na fundację i reklamę. Płacę podatki między innymi na służbę zdrowia, a rz ...  wyświetl więcej

@Teresa Rembielińska: Szkoda że nie odpowiedziałaś z czym się zgadzasz , ale cóż kobiety są różne ;-) Mieszasz dwie różne sprawy, niewydolne i skorumpowane państwo i społeczną chęć niesienia pomocy. Co jest złego w tym że jakiś tam Jurek z Polski zagospodarował chęci młodych ludzi do pomocy, że przekonał do swojego pomysłu rządzących w tv że dzięki temu uratował życie i zdrowie tysięcy dzieci i do ...  wyświetl więcej

  Remter,  12/01/2014

@roszpunek: Odpowiedziałeś sobie sam... gdzie idą pieniądze... które można by było inaczej zagospodarować, a religię przenieść do kościoła.. czyż Pismo nie mówi ; "darmo otrzymaliście - darmo przekażcie "... *84% procent podatku z moich przychodów co m-c ze mnie ściąga państwo i co czyni z tymi pieniędzmi ? Gdzie one są ? To mam się godzić z dziadowaniem i uczeniem żebractwa na skalę kraju ... zaraz będzie inna inicjatywa - poczekaj a zobaczysz ...

@Skalny Kwiat: Dziecko moich znajomych urodziło się jako wcześniak i nie miałoby szans przeżycia gdyby nie inkubator WOŚP. Gdyby Jurek nie kupił go to w szpitalu po protu umarłoby dziecko. Moja córka też urodziła się wcześniej i pierwsze trzy dni spędziła w inkubatorze, ona by prawdopodobnie przeżyła choć może przypętałyby się jakieś komplikacje. Zgadnij kto kupił ten inkubator? Ty jako osoba zajm ...  wyświetl więcej

@Teresa Rembielińska: Czyli co Tereniu, niech dzieciaki umierają, my nie godzimy się na "dziadowanie i uczenie żebractwa na skalę kraju".
Co do polityki i państwa- niestety żyjemy w takim kraju gdzie ludzie wybierają ciągle tych samych ludzi. Kto ich wybiera? Ty, ja, Skalny kwiat i inni.

  Remter,  12/01/2014

@roszpunek: Za to stadiony są areną dobrobytu tego państwa ! Zaraz i na nie trzeba będzie dawać jałmużnę ... bo są deficytowe ... Ileż to miliardów kosztowały... to wstyd, że za te pieniądze nie zakupiono sprzętu medycznego, który ratuje zdrowie i życie ... a najdroższe drogi na świecie - gdzie powstały - jak myślisz ? I ja mam taką niegospodarność wspierać ? Tak .. jak moi wsparli ongiś elektrown ...  wyświetl więcej

  Remter,  12/01/2014

@roszpunek: Nie martw się .. to tylko manipulacja na uczuciach, oni robią to dobrze z pompą , a te aparaty i tak by były zakupione... taka jest prawda .. to tylko polityka ... obrzydliwych typów ..

@Teresa Rembielińska: Dziad swoje, baba swoje. Co z tego że zgadzam się że państwo jest do doopy, Teresa dalej będzie udowadniać że tak jest ;-) Czy byłyby kupione te i inne aparaty może, a może tylko do Warszawy gdzie leczą się prominenci? Może szpital powiatowy nigdy takiego urządzenia by nie miał. Morze jest szerokie i głębokie.

@roszpunek: Roszpunku, ja nie utożsamiam WOŚP z państwem tylko z manipulacją, a to duża różnica. I zgodziłam się z Vivertim w tym, że większość z nas przeznaczyć chce 100% dla chorych, a nie 45 %, bo reszta się rozchodzi na zorganizowanie orkiestry i happeningów...

@Skalny Kwiat: Ja chciałbym aby wszyscy byli zdrowi, piękni i bogaci a do tego jeszcze szczęśliwi, niestety świat jest trochę innym ale nic nie stoi na przeszkodzie Skalny Kwiatku abyś tego dokonała, masz w sobie moc aby zebrać wokół ludzi zorganizować zbiórkę i 100% przeznaczyć dla chorych. Ja chętnie pomogę ;-)

@Teresa Rembielińska: Tereniu skończyłem na trzeciej minucie ględzenia o niczym, jeżeli było coś ciekawego dalej to napisz.

  Remter,  12/01/2014

@roszpunek: Obejrzyj całość spokojnie bez emocji ...

@roszpunek: Człowieku, popatrz bez emocji na ten cyrk medialny i ile na niego forsy idzie... Swoje robię we własnej społeczności i twoja pomoc nie jest mi potrzebna - działaj u siebie ;) Sarkazm twój także jest nie na miejscu - to nie na tym ma polegać, że będziemy organizować następną zbiórkę pieniędzy, żerując na ludzkich uczuciach, a w szczególności poczuciu winy. Manipulacja to brzydka rzecz.

@Skalny Kwiat: Jest człowiek, który skrzyknął tysiące ludzi i zbiera od milionów Polaków po złotówce, 2zł, 5zł. z tych pieniędzy kupił dla szpitali sprzętu za co najmniej 343 mln. Dzięki temu uratowano życie co najmniej jednemu dziecku, które znam a lekarze w tv mówią o tysiącach takich dzieci. To wszystko nic bo to manipulacja, bo to tylko cyrk i żerowanie na uczuciach. No cóż patrzymy inaczej na ...  wyświetl więcej

@roszpunek: Dobrej nocy. Ani ty mnie, ani ja ciebie nie przekonam, bo wychodzimy z różnych punktów bazowych.

  Remter,  12/01/2014

@roszpunek: Czy Ty nie możesz tego zrozumieć , iż inkubatory nie są wynalazkiem dnia dzisiejszego, a mój brat urodzony w 1954 r z wagą 0,95 dkg i to w 8 mym m-cu - przeżył i wyrósł z niego potężny mężczyzna ... nie ma nic gorszego jak, granie na uczuciach i manipulowanie ludźmi, wręcz terroryzowanie nabywaniem serduszek .. aby tylko pobić rekord .. a przy tym dobrze się obłowić ... dlatego o jakim ratowaniu Ty mówisz .. ? Kto ma żyć , to żyć będzie ...

  adammm,  13/01/2014

@roszpunek: :))

@Skalny Kwiat: Wiesz jaka jest między nami różnica? Ja widzę 343 mln wydane na sprzęt. Nie zastanawiam się ile wydano na identyfikatory, ile na pudełka, ile na serduszka, ile na pokojowy patrol a ile na szkolenia. Ja wiem że parę tysięcy dzieci ocalono, że parę tysięcy ludzi polepszono zdrowie. A ty?

@roszpunek: A ja to, co w poniższym cytacie i to, że Owsiakiem i orkiestrą znowu odwraca się uwagę od złodziejskich poczynań rządu za nasze pieniądze i że przykład idzie z góry, a organizatorzy szybko się uczą technik manipulacji i czerpania z koryta darczyńców. A można byłoby bez szopki fundacyjnej wpłacać na konto "inkubator dla szpitala takiego, a takiego".

"To co się działo w fundacji

...  wyświetl więcej

I jeszcze sprawdziłam, link youtube z wypowiedzią Owsiaka zniknął z netu... Czyżby przypadkiem?

@Skalny Kwiat: Ciągle rząd i rząd, zawzięta jesteś ;-) Dobranoc

  ,  12/01/2014

@roszpunek: Twoje myślenie idealnie wpisuje się w ten artykuł: http://brixen.salon24.pl/26635(...)ch-pych
oraz w ten skecz kabaretowy ;)
http://www.dailymotion.com/vid(...)start=1

@viverti: Hihi... już to kiedyś czytałam, pych, pych... wyśmienite...

  adammm,  13/01/2014

@roszpunek: :))

  adammm,  13/01/2014

Bardzo dziękuję za minuski.. :-) spodziewałem się ich, a gdybym nie dostał , to byłbym ogromnie zawiedziony, no bo czego można było oczekiwać od "MIŁOŚCI", "TOLERANCJI", Życzę miłego dnia i czystego sumienia, spokojnych snów i zdrowia , aby nie było konieczności korzystania ze sprzętu zakupionego przez WOŚP, mam nadzieję, że przeciwnicy będą odmawiać korzystania z tego sprzętu ( każdy zakupiony przez WOŚP posiada znaczek serduszka, więc nie trudno będzie rozpoznać) :-)))

@Aramis: Wiesz, myślę, że tu na eioba i tak jest zbyt dużo tolerancji, szczególnie dla różnego rodzaju podszywaczy i patologicznych oszustów... Myślę, że pojęcie "sumienia" jest przereklamowane nieco i zbyt często używane w manipulacjach w stosunku do innych ludzi i wpajania im poczucia winy. Przeciwnicy akcji "charytatywnych" przez fundacje "profit" maja prawo rozliczać te fundacje z niepotrzebny ...  wyświetl więcej

  Remter,  13/01/2014

@Aramis: I tu jest problem ! Ale problem tych, którzy uwidaczniają na sprzęcie jakichkolwiek darczyńców, gdyż w myśl "niech nie wie lewica co czyni prawica" - nie jest to bezinteresowny zakup, tylko tak jak piszesz dla darczyńców, którzy go zrefundowali... tak jak kiedyś ławki w kościołach miały swoich darczyńców, do dzisiaj są przyklejone blaszki. I człowiek nie wie kto ma prawo do korzystania z ...  wyświetl więcej

  adammm,  13/01/2014

@Skalny Kwiat: @Skalny Kwiat: Oczywiście, że należy kontrolować, sprawdzać wydatki fundacji. Na stronie WOŚP, jest wszystko publikowane. Jednak nie wszystkie fundacje rozliczają się jawnie. Rzeczą wiadomą jest, że KAŻDA fundacja ma swoje koszty i wydatki, ludzie o tym wiedzą. Wiemy też, że państwo powinno zapewnić na odpowiednim poziomie opiekę zdrowotną ale tego nie czyni i nie uczyni. W świecie ...  wyświetl więcej

  adammm,  13/01/2014

@Teresa Rembielińska: Nikt nikogo nie pyta czy popierał WOŚP a sprzęt jest dla wszystkich, bez wyjątku...niestety Ministerstwo nie płaci za usługi medyczne a NFZ, a to wymyśliło "Państwo", powołało taki twór jak Kasy Chorych a potem przekształciło w NFZ więc ani Owsiak ani służba zdrowia nie ponosi za to odpowiedzialności. Jest płatnik, wydaje zarządzenia, decyzje, ogłasza przetargi, kwestionuje, akceptuje, miesza a ....w mętnej wodzie dobrze łowi się ryby.... :))

  Remter,  13/01/2014

@Aramis: Napisałeś ; "mam nadzieję, że przeciwnicy będą odmawiać korzystania z tego sprzętu ( każdy zakupiony przez WOŚP posiada znaczek serduszka, więc nie trudno będzie rozpoznać)" Masz nadzieję! To ją miej i wiedz, że ja nie pozwolę sobie wykonywać żadnych badań na takim sprzęcie, na którym będzie reklama serduszka ... chociażby tylko dlatego, żebyś nie czuł się źle... ponadto NFZ podlega M.Z. I to ono decyduje o wszystkim wpierw...

  adammm,  13/01/2014

@Teresa Rembielińska: Cieszę się, że wszystko wiesz i na wszystkim się znasz ja jestem niestety omylny i ułomny....ale cały czas się uczę i nabieram doświadczenia. Pozdrawiam :-)

  Remter,  13/01/2014

@Aramis: To nie chodzi o wiedzę, tylko o spojrzenie na tą manipulację, a każda manipulacja wymuszona dzieli ludzi... i to jej sprzeciwiam się najbardziej ... sam wpadłeś w tą pułapkę - po prostu powiedziałeś szczerze ... tak jak Twoja logika podpowiada ... I tak myśli około 99,999 % tych darczyńców, którzy zetkną się z przeciwnikami takiej akcji ... Nie wiesz na czym polega miłość Agape... i to jej poszukaj w internecie a wówczas ujrzysz tą działalność w innym świetle ...

  adammm,  13/01/2014

@Teresa Rembielińska: Nie jestem jeszcze na tym etapie rozwoju duchowego.....

  Remter,  13/01/2014

@Aramis: Miłość Agape stanowi na ziemi pokój... natomiast ludzie walczą o pokój ... zamiast go stanowić ... dojdziesz do tego z czasem ... życzę powodzenia w spojrzeniu pokojowym na wszystko :)

@Teresa Rembielińska: Zaiste dziwną miłość Tereso proponujesz. Jesteś do tego gotowa poświęcić w imię tej miłości zarówno własne zdrowie jak i czyjeś życie, a ja czytałem że miłość nie jest zazdrosna, nie czyni nic złego, miłość wybacza i serce raduje.
Wart robotnik pracy swojej, na ile wyceniłabyś jedno ludzkie życie?

Od czasu kiedy kościół zorientował się , że WOŚP umniejsza wpływy Caritasu (Karo, spróbuj poprosić tę fundację o rozliczenie) jest nachalna nagonka na Owsiaka. Pewnie woleli byście (do wszystkich przeciwników Orkiestry ) by Owsiak organizował demonstracje w celu wymuszenia na rządzących odpowiedniego wydawania pieniędzy na nasze zdrowie ( ile osób by to zdrowie straciło w czasie tych protestów, to ...  wyświetl więcej

  viivi,  14/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: Panie Krzysztofie - zgadzam się z Panem absolutnie. Wypowiedzi Skalny Kwiat, viverti i inne zszokowały mnie na tyle, że grzecznie bym tego nie skomentowała.
Owsiak zrobił tak wiele dobrego, że wstyd mi za ludzi, którzy docenić nic nie potrafią. 22 lata zebrał ogrom pieniędzy. Nawet jeśli nie ma jednego auta - to jego sprawa. Ten CZłowiek nie utrzymuje się tylko z Orkie ...  wyświetl więcej

  viivi,  14/01/2014

hmmm minusy...

@vivi91: Ty się ostatnio za bardzo za ludzi wstydzisz, choć to nie oni są ani nie powinni być twoim problemem. Czas pokaże, albo i nie w tej skorumpowanej ojczyźnie naszej, bo prawo jest niestety zbyt surowe dla małych plotek, a omija szerokim łukiem te grube ryby z koneksjami. I tak na marginesie, ludzie potrafią wiele docenić, ale tylko wówczas, gdy nie są oszukiwani i gdy mają wpływ na zmianę t ...  wyświetl więcej

  viivi,  14/01/2014

@Skalny Kwiat: nie pouczaj mnie co powinno być moim problemem a co nie, bo bardzo nie lubię jak robi to ktoś niekompetentny.

@vivi91: W takim razie nie wmawiaj mi wstydu za moje myślenie - może wówczas nie będę musiała reagować. I nie obrażaj mnie, bo mnie nie znasz, a formowanie opinii na wycinku "obrazu" z sieci jest raczej mało wiarygodne dla innych ;)

  viivi,  14/01/2014

@Skalny Kwiat: sama sobie wmawiasz miliony rzeczy. kolejny raz pisze ci - nie pouczaj mnie i nie mów co mam robić a czego nie. Byłoby właściwie, abyś ze swoją pozycją i wiekiem potrafiła już czytać ze zrozumieniem. To dość łatwe:)

@Skalny Kwiat: Czyli wyrok już zapadł, albo udowodnią że jest przekrętem albo prawo w tym kraju ... . Czy można coś osiągnąć w dobroczynności bez szumu medialnego? Nie, i dlatego wszędzie pokazuje się chore i skrzywdzone dzieci, chorych ale walczących dorosłych czy też zniedołężniałych staruszków zachowujących pogodę ducha. To nie jest manipulacja, to jest życie, wśród nas żyją takie osoby i warto ...  wyświetl więcej

  viivi,  14/01/2014

@roszpunek: brawo! i oby nikt z tych co krytykują ,, magię serduszek'' nie musieli ratować swoich bliskich urządzeniami, które zakupiła orkiestra.

@roszpunek: Wyrok nigdy nie zapadnie, znając nasz system prawny i lawirantów, którzy łażą po stołach w poszukiwaniu słoika z pieniędzmi...Sensacja ponad wszystko - im więcej szumu, tym więcej zatartego obrazu i tym więcej rozjuszonych obrońców dobra i sprawiedliwości społecznej... Zawsze kreowanie się na ofiarę i wmawianie innym szaleństwa było niezła taktyką w osiąganiu zamierzonych celów...

  Remter,  14/01/2014

@Skalny Kwiat: Kasiu ! Opowiem Tobie zdarzenie, jakiemu sama zostałam poddana w 2001 r na międzynarodowej Konferencji Badaczy Biblii. Podeszły do mnie siostry z Nowosybirska i podały mi paczuszkę, w niej były ziemniaki... one je wiozły aż z Nowosybirska, gdyż nawet tam ludzie się dowiedzieli, iż w Polsce jest tak okropna bieda, że nawet nie stać na sprzęt medyczny do ratowania dzieci... one pomyśl ...  wyświetl więcej

  *Karo*  (www),  15/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: doskonale Cie rozumiem, ich póki co nikt nie poprosi a wałki kręcą jak nikt inny, nie myśl, że ja nie jestem tego świadoma mimo swoje wiary ale zawsze podkreślam, ze ja wierzę w Boga a nie kościół a to różnica;)

  ulmed,  16/01/2014

@Istotka: Ty też na czerwono? A czemu?

Myślę, że jak będą takie wiadomości o WOŚP jak te o Caritasie to Orkiestra zakończy swoją działalność
http://wiadomosci.gazeta.pl/wi(...)43.html
http://wiadomosci.wp.pl/kat,13(...)sc.html
...  wyświetl więcej

@Krzysztof Mrozowski: Krzysztofie, znajdą się inni do trzepania kasy na ludzkiej naiwności. Wiem jedno, że bez medialnego cyrku, można dostrzec potrzeby blisko własnego domu i wspomagać bezpośrednio tych, którzy są w potrzebie. Wyręczanie rządu we właściwym wydatkowaniu naszych pieniędzy poprzez wpieranie caritasu czy happeningów typu orkiestra, jest tym samym, co dawanie "pożądanej" forsy żebrako ...  wyświetl więcej

  adammm,  14/01/2014

@Skalny Kwiat: Znasz Owsiaka?.. Dlaczego go obrażasz? ...Na jakiej podstawie ?...Bo ktoś coś napisał?...... Nie chcesz aby Ciebie obrażano....:-)) Nie obrażaj ludzi, społeczeństwa. Wszyscy są naiwniakami manipulowanymi przez Owsiaka?....Łatwo jest oskarżać, szykanować a tu trzeba sprawdzić dwie strony medalu.
A sprzęt medyczny to niestety realna pomoc służąca ludziom. Jedyne to rzeczywiście ...  wyświetl więcej

@Skalny Kwiat: Obawiam się, że Twoja pomoc i wielu innych niewiele da przy ogromie potrzeb tego domu-być może na chwilkę Twoje pieniądze zaspokoją część potrzeb, a co dalej- dalej będzie fundacja -może pod nazwą "Skalny Kwiat", która będzie się opiekować tym domem. WOŚP daje nam poczucie tego, że kiedy wrzucamy małe sumy do puszki, to widzimy olbrzymie ilości sprzętu, który ratuje życie. Być może ...  wyświetl więcej

  viivi,  14/01/2014

@Aramis: dokładnie. Innych obrażać prosto. Ale jak słowa krytyki dotyczą nas to wielkie poruszenie i żale. Ciekawa jestem czy jak dzieci tych osób trafią na oddział to krytykanci i znawcy spokojnego snu Owsiaka zrezygnują z aparatury ratującej życie... Eh. Wstyd i tyle

@vivi91: Po raz ostatni proszę, abyś przestała pod moim adresem wypisywać bzdury i wykorzystywać wpisy innych w tym celu.
@Aramis: nie zauważyłaś, że poruszam kwestię ogólnie, w tym i orkiestry. szykanowaniem zajmują się bardziej medialni ode mnie - ja mam tylko nieszczęście to czytać. Moją opinię o profitowej charytatywności uformowało doświadczenie w kręgach ludzi się tym zajmującymi. Gdy ...  wyświetl więcej

  viivi,  14/01/2014

@Skalny Kwiat: po raz ostatni apeluję do ciebie - zmądrzej i przestań udawać mentora

  liwa,  14/01/2014

@vivi91: wiesz VIVI, tak sobie czytam i oczom własnym nie wierzę, nadal "beton"nie zmienia się, nadal stosuje manipulację.. rzygać mi się chce, jak co "poniektórzy" za wszelka cenę chcą sobie przypisać cudze chwały.. nie rozumiem, dlaczego ktoś nie może zrozumieć, że trzeba mu pomocy psychologa, psychiatry...
mijanie się z tym światem i plucie w jego kierunki, nie licuje z profesją "betonu" ...  wyświetl więcej

  liwa,  14/01/2014

@vivi91: a minusy i plusy, nie maja żadnego znaczenia.. są, bo tak twórca eioby zaprogramował i już..

  liwa,  14/01/2014

@liwa: a jeśli chodzi o mentorowanie, to "ci owi", nie udają, oni są przekonani, że są "mentorami".. tego egocentryzmu nie zmienisz.. ;(

  viivi,  14/01/2014

@liwa: i dokładnie... zrobił tyle, że jak będę mogła sama mu escalite wyślę...a poważnie... ciężko uwierzyć, że ludzie na podstawowym poziomie odczuwania - nie rozumieją...
ale jak trafią do szpitala Owsiak będzie Bogiem...

  ulmed,  16/01/2014

@Skalny Kwiat: Wieki uścisk za to i dużo słoneczka :)) A może warto by było się zastanowić dlaczego coraz więcej dzieci rodzi się bez kończyn, z dramatycznymi wadami?

@ulmed: Ulu, za dużo chemii w pożywieniu, metali ciężkich w szczepionkach, rozpylanych środków rakotwórczych, skażenie ąrodowiskowe, GMO, wciskanie lekarstw jako jedynych środków leczenia... Nad czym się zastanawiać, to już wiadomo, a będzie jeszcze gorzej jak przestaną się rodzić, impotencja wzrasta alarmująco także...

  ulmed,  16/01/2014

@Skalny Kwiat: Już minusy, strach się odezwać, dobrze, że nie biją :))
Co nas jeszcze czeka?
http://wolnemedia.net/gospodar(...)elbase/

@ulmed: Ulu, minusują mnie panie zaangażowane obecnie w dyskusji dwuosobowej na temat skalnego betonu- bezkarnie na razie sobie używają, ale do czasu... Ciekawa jestem jak długo tak sobie pograją, ale niech im tam, wystawiają sobie laurkę, aż miło. Nie będę im przeszkadzać w rozwijaniu wątku... ;)
Co nas jeszcze czeka - mój ojciec twierdzi, że niedługo będziemy łykać garść pastylek na dzień, jako pożywienie...

  liwa,  16/01/2014

hahahaaaa... haaaaaaa....

  viivi,  16/01/2014

@liwa: uuuuuu boje się, że skalna poleci na skargę do admina z usmarkanym noskiem :) - już straszy - no pacz, znowu nas wywali:)

  liwa,  16/01/2014

bardzo buhahahhaaa..
za co? ja nawet do niej sie nie zwracam, bo nie mam do kogo.. :)
dla mnie to Kowalska z ulicy a Kowalskich nie tykam..

  ulmed,  17/01/2014

@Skalny Kwiat: Ciekawe jak długo na tych tabletkach pociągniemy?

@ulmed: Jak nas genetycznie zmodyfikują, to pewnie i długo... ;)

  Noemi*,  14/01/2014

Myślę, że pomagać efektywnie można na różne sposoby. Obok tak cennego dzielenia się własnym majątkiem, można też podzielić się z potrzebującymi własnym czasem, talentem czy wiedzą. Działanie na dłuższą metę wymaga jednak często wielkiego hartu ducha. Nie brakuje go z pewnością Ewie Błaszczyk, która po podwójnej osobistej tragedii nie załamała się, lecz założyła i prowadzi fundację „Akogo”, udziela ...  wyświetl więcej

  Remter,  14/01/2014

@Noemi*: Ewa dokonuje pomocy nie wyrządzając szkody w opinii o naszym kraju, gdyż nie czyni szumu na cały świat... ale skutecznie działa wśród zainteresowanych jej działaniami ... i to mi się podoba...

@Istotka: Mnie też :)

@Noemi*: Nie jestem pewny ale czy przypadkiem WOŚP nie wsparła "Budzika"? Orkiestra budzi w ludziach pozytywną energię, daje poczucie wspólnoty i pokazuje że wielu ludzi wokół nas potrzebuje pomocy. Ni zatraćmy tego oskarżeniami i licytowaniem jaki sposób jest lepszy, cieszmy się tym jednym dniem w roku gdy gra Orkiestra, gdy każdy na miarę swoich możliwości może otworzyć swoje serce i portfel i d ...  wyświetl więcej

  Remter,  14/01/2014

@roszpunek: Tak jak mówisz jest. Instynkt stadny ma przeogromny wpływ na życie narodu. Stado jest silnie zhierarchizowane - każda próba zmiany swego statusu prowadzi;

- do nieuniknionych konfliktów ;

- stado nie lubi innych stad (ciągła walka stad partii )

- stado potrafi być wyjątkowo zgodne

- lub podzielone .

Szczególnie istotny jest drugi z ww. punktów. S

...  wyświetl więcej

  Noemi*,  14/01/2014

@roszpunek: Chcę wierzyć, że dla tych młodych wolontariuszy nie jest to tylko jednorazowy akt dobroczynności, pomaganie innym da im satysfakcję i radość, a jednocześnie nie stłumi w nich zwyczajnej ludzkiej wrażliwości.

  *Karo*  (www),  15/01/2014

@Noemi*: Pani Błaszczak wg.mnie robi więcej niżeli ktoś inny, bo ona dotknęła problemu i namacalnie go odczuwa, ale...nie ma takiego wsparcia medialnego i partyjnego ja Owsiak!

  adammm,  15/01/2014

@*Karo*: Pani Błaszczyk "grała" w WOŚP, nadal wspiera , współpracuje z Jurkiem Owsiakiem, mówi o tym głośno i nie wstydzi się tego. Owsiak jej fundację także wspiera, a przypomnę, że to media na taką skalę wykreowały WOŚP, a on z tego korzysta dla innych.Większość ludzi wspierających Owsiaka wspiera i Budzik, i A.Dymnę i wiele, wiele innych fundacji, nawet tym 1% od podatku.

O jaki niezły artykuł w sieci znalazłam... Zdziczenie? http://antyweb.pl/e-zdziczenie(...)rnecie/ Miłego wieczoru wszystkim ;)

  Remter,  14/01/2014

@Skalny Kwiat: Kasiu tylko mozna uśmiechnąć się na koniec tej dyskusji ... polecam https://www.youtube.com/watch?(...)K2nVa0c

  liwa,  14/01/2014

cyt. z art. z linka: "perwersyjna moda lustrowania ludzi pod kątem tego, kogo mieli w rodzinie."
nawet po śmierci nie dają spokoju, jakby to miało w czym pomóc...
a temu przyklaskują mądrale, którzy są pełni zawiści i mściwości a no co dzień rozchwalają kwiatuszki, motylki, zwierzątka, krówki, świnki i inne robaczątka... za pazuchą, lepiej nie wiedzieć, co mają... uuuuu..

  viivi,  14/01/2014

@liwa: chyba masz racje....cholerny świat...

@liwa: Dobrze liwo, że swoim jadem możesz pluć już tylko pod cudzymi artykułami, ulżyj sobie, po raz kolejny robiąc sobie antyreklamę.

  liwa,  15/01/2014

@Skalny Kwiat: jadem? a jak on wygląda? masz widać doświadczenie i obeznanie z tzw. "jadem"..
nie ośmieszaj sie do końca, miej trochę ambicji i honoru..

uderz w stół, a nożyce sie odezwą.. znasz to zapewne, pani mądralińska.. :
mnie nie potrzebna reklama... to ty wstawiasz te swoje pseudo poezje wszędzie, gdzie tylko sie da..

@liwa: Hehe, stara śpiewka... Starzy bywalcy pamiętający się wykruszają... zaczynamy czuć się znowu bezkarnie, co?

  viivi,  15/01/2014

@Skalny Kwiat: Ty skalna. pokazałaś dzisiaj kim jesteś. mało ci?
nie obrażaj dalej. już masz szlaban na lżenie ludzi . idz sie połóż i przytul do ukochanego

  liwa,  15/01/2014

@vivi91: ukochanego trzeba mieć Vivi...

zauważ Vivi, że "mentorzy", nie mając nic konkretnego do powiedzenia, zawsze znajdują temat zastępczy..

@vivi91: O, i ty też zaczynasz? Duet Liwa - vivi w akcji nocnej... Dziewczynki, akurat wypatruję dziury w niebie, tough luck! Rankiem to nie będzie wyglądało tak pięknie, jak pod osłoną nocy. No dobra, koniec wystawiania się na wasz celownik, pora przytulić się do Morfeusza, dzięki vivi za poradę ;)

  liwa,  15/01/2014

@Skalny Kwiat: przyjdą nocą, do drzwi załomocą i... zakują mnie w dyby... oj, juz cierpię..
pisz na temat a nie popisuj się umiejętnością manipulowania słowem, na mnie i wielu osobach, nie robi to wrażenia..

  viivi,  15/01/2014

@Skalny Kwiat: nie wypatrujesz. nie życzysz dobrze. i nie wierzę ci w ani jedno słowo. ja spędzę noc w umięśnionych ramionach a rano obudzi mnie sok z pomarańczy zrobiony przez ukochanego. a jak u ciebie noc i ranek?

@vivi91: Jeżeli szczytem twoich marzeń są umięśnione ramiona i poranny sok z pomarańczy, to wiele jeszcze masz do przerobienia... Vivi, kiedy wy się nauczycie, że sex i dokładanie ludziom posiadaniem faceta to chwyt tak niski, ze wzbudza tylko politowanie? Oj, trzecia gęstość niestety...

  viivi,  15/01/2014

@Skalny Kwiat:przerobiłam tyle ciapko, że właśnie to jest sensem. śpij dobrze sama pod kołderką. pa

  liwa,  15/01/2014

@vivi91: pamiętać musisz Vivi, ze niektórzy powstali palcem kosmicznym robieni a seks na nich działa juz, jak płachta na byka..
lepiej wzdychać do marzeń, niz marzenia spełniać i pragnienia zaspakajać..

taka mądralińska, i nie wie, co to jest człowiek komplementarny..hmmm

  viivi,  15/01/2014

@liwa: uuuuu to tylko mogę żałować, bo ja się cudownie spełniam w ,,razem'' :). trzecia gęstość to lekki trucht przed maratonem idealnego:):)

  adammm,  15/01/2014

@Skalny Kwiat: Nie jesteśmy tu aby się obrażać a wymieniać poglądy. Pracujesz z dziećmi a czy nigdy nie miałaś do czynienia z dzieckiem z cukrzycą? U dzieci ta postać cukrzycy przebiega burzliwie i trudno to optymalnie opanować, ustawić leczenie a to nawet zagraża życiu dziecka. Dzieci dostają insulinę krótkodziałającą co oznacza kłucie 4 razy dziennie ,plus kłucie na pomiar cukru glukometrem. Pom ...  wyświetl więcej

@Aramis: Syna rodziłam w Kanadzie, w domu i z akuszerkami. Moje dziecko nigdy nie widziało szpitala ani tam ani tu, bo korzystam z innych metod leczenia, bardziej naturalnych plus akupunktury. Wspieram akcje charytatywne,
niejednokrotnie, a jednej uczestniczę nawet teraz. Nikogo nie obrażam, tylko przedstawiam druga stronę medalu i nie żeruję na ludzkich emocjach, jak wiele tutaj osób biorą ...  wyświetl więcej

  Remter,  15/01/2014

@Aramis: Żyję z cukrzycą pierwszego stopnia od dziecka - mija już 55 lat jak biorę 3 x dziennie insulinę, zaczynałam
od bardzo zanieczyszczonych insulin... i nie insulina jest powodem tego, ze żyję a dieta jaką z całym rygorem stosuję Ponadto trzeba i o tym wiedzieć ;
Zakup pompy to wydatek niebagatelny, w grę wchodzi od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. ( ta cena jest kilkakrotni ...  wyświetl więcej

  adammm,  15/01/2014

@Skalny Kwiat: Mnie nie uraziłaś, a te sprawy nocne, to też myślę , za daleko poszły i w tym względzie popieram Cię. Trochę się dziwię, że do tego doszło, ale nie mnie to oceniać.

  adammm,  15/01/2014

@Istotka: Ty masz takie doświadczenia i poglądy a ja inne. Masz do tego pełne prawo, szanuję je i też pozdrawiam.

  ,  15/01/2014

@Skalny Kwiat:
Z jednej strony mam ogromną chęć rozprawić się merytorycznie z oponentami co wymagałoby niestety czasu, którego obecnie i w najbliższej przyszłości mi braknie. Z drugiej strony nawet jakbym znalazł ten czas, napisał i opublikował coś konkretnego to i tak bezmyślna tłusza, lewactwo, fanatycy religijni czy ateiści nie podejmą merytorycznej dyskusji tylko prowadzić będą "gównobu ...  wyświetl więcej

  Remter,  15/01/2014

@viverti: Prawdziwie to ująłeś ;)

@Aramis: Nie dziwisz się... ale wypada ci to powiedzieć, by zachować pewien status na eioba. Nie będę rozwijać tematu, bo wyznaję zasadę nie szkodzić, nawet jeśli wiele wiem. Natomiast jeśli jestem zmuszona do obrony koniecznej przed nadmierną napastliwością sieciową, to już inna sprawa. Czasem warto się zastanowić nad przysłowiowymi ludowymi mądrościami "kto z kim przestaje..." i "jak włazisz mię ...  wyświetl więcej

@viverti: Cóż zrobić? Kozioł musi być, a jak się trafi koza, to trzeba jej rogów przyprawić ;) Tak, świadectwo wystawiamy sobie zawsze sami. Dostrzegłeś przecież ironię sytuacji i wykorzystanie tematu do pojechania po upatrzonej zwierzynie... Zapewniam cię, nie pierwszy raz to było i pewnie nie ostatni, zdystansowałam się. Nie mój problem - cudze zachowanie, a jak nie mój, to go nie mam :)

  ,  16/01/2014

@Skalny Kwiat:
Dość ciekawe argumenty: http://www.youtube.com/watch?v(...)=18m33s
Od 18min. 33sek. jakby się nie otworzyło automatycznie od tego fragmentu.

@viverti: To są normalne argumenty... ale "Salon" ma szerokie plecy i dla mnie zastanawiające jest, co "Salon"z tego ma...

  ,  16/01/2014

@Skalny Kwiat:
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa (to ma salon)
WOŚP zorganizuje szkolenia, promocje, reklamę, konkursy za które zapłaci salonowi i dlatego salon będzie bronił swojego źródełka z pieniędzmi. A w sprawozdaniu ujmie się to ogólnie jako "inne cele".
1. "Koszty przeprowadzenia zbiórki ok. - 2mln 599tys. (m.in. serduszka, plakaty, materiały biurowe, obsługa wolontariatu, ...  wyświetl więcej

@viverti: Ano... I tu jest pogrzebany cały problem, ale jak widać, oburzenie jednych jest wodą na młyn drugich, a przy naszych niechlubnych cechach narodowych jak pieniactwo i brak decyzyjności dla dobra narodu, ludzie się tylko dzielą i "żrą" na emocje, obwiniając, argumentując za i przeciw, a orkiestra gra dalej...

Wy, które siedzicie spokojnie przed ekranem komputera i kontestujecie rzeczywistość, której nie rozumiecie, bo wymagałoby to aktywności nogi lub przynajmniej ręki. Wy, które tłuszczem obrastacie, w majestacie samozadowolenia - cóż takiego dobrego zdziałałyście? Wydałyście na świat mądre dzieci, które kochają Waszą mądrość?

Za co? Za cenę osamotnienia, gdy ojca nie ma? A jeśli nawet jest, t

...  wyświetl więcej

  bozonik,  14/01/2014

Nie che mi się nawet pisać po przeczytaniu tego "artykułu" i kilku komentarzy. Mam dobry dzień więc nie dam się sprowokować. Ciekawy jestem tylko, czy Karo zna takie pojęcie jak mniejsze zło? Z tym że tu zła nie ma, po prostu nie ma. Nawet gdyby orkiestra połowę pieniędzy brała dla siebie, to i tak bym dawał, bo taki mam światopogląd.
Niech te dwa linki powiedzą resztę za mnie.

...  wyświetl więcej

  viivi,  14/01/2014

@bozonik: oglądając Łukasza - ciężko się nie popłakać. cóż tu dodać... wstyd za wielu ludzi bez serca.

  *Karo*  (www),  15/01/2014

@bozonik: znam i mniejsze i większe, wiec na spokojnie, tylko trzeba zachować obiektywizm, POMAGA NIE ZA SWOJE, wiec jezeli nas system prawny pozwala na takie okienka to on moze byc bohaterem, tylko ten"bohater" ma obecnie posiadlosc na Mazurach, samochód za 250 tys i nieruchomości inne w postaci niedokumentowanych wydatków, jezeli dla kogos to jest standard to wszak mamy demokracje, i moza wierzyć w e wszystkie dobroci

  bozonik,  14/01/2014

Właśnie o to mi chodzi. Tacy ludzie jak on wierzą w sens istnienia tej organizacji. Dlaczego ktoś ma powody do sądzenia nawet, że ma prawo odbierać komuś resztki nadziei? Sam jestem nieuleczalnie chory i kiedyś być może będę korzystać z ich pomocy.

  viivi,  14/01/2014

@bozonik: być może i mnie uratuje sprzęt Jurka... pamiętam go zanim zagrała 1 orkiestra. Zawsze była w nim siła, pasja i nieprawdopodobny optymizm... wiara w ludzi, którzy skorzystają z Jego pomocy, ale chętnie z zawiści oczernią i zniszczą...

Istotka napisała: Opowiem Tobie zdarzenie, jakiemu sama zostałam poddana w 2001 r na międzynarodowej Konferencji Badaczy Biblii. Podeszły do mnie siostry z Nowosybirska i podały mi paczuszkę, w niej były ziemniaki... one je wiozły aż z Nowosybirska, gdyż nawet tam ludzie się dowiedzieli, iż w Polsce jest tak okropna bieda, że nawet nie stać na sprzęt medyczny do ratowania dzieci... one pomyślały, ...  wyświetl więcej

  bozonik,  15/01/2014

3,5 Miliarda złotych - taki jest coroczny dochód kleru. Ciekawe ile procent oni wydają na chore i biedne dzieci?

  feniks57,  15/01/2014

Hmm, każdy może mieć swoje racje, byleby poparte były konkretami. Jakoś w tym artykule przedstawione argumenty mnie nie przekonują. Tak się złożyło, że „odwiedziłem” już sześć szpitali, zaliczyłem dziewięć operacji i w każdym szpitalu spotkałem się ze sprzętem medycznym oznaczonym Serduszkiem WOŚP który ratuje zdrowie i w wielu przypadkach życie. I ani JEDNEGO oznaczonego, który byłby podarowany p ...  wyświetl więcej

Paszkwile na orkiestrę obalone przez internautę http://wiadomosci.gazeta.pl/wi(...)tml#Cuk

@Krzysztof Mrozowski: jeden obala inni alarmują : http://wyborcza.pl/1,75478,152(...)e_ .html

@Skalny Kwiat: link nie działa.

  Noemi*,  16/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: Według mnie bardzo dziwna jest nerwowość Owsiaka, w sytuacji, gdy twierdzi, iż wszystko jest w porządku w papierach WOŚP. Jeśli wszystko jest w porządku, najłatwiej przecież pokazać to, przedstawić dokumenty, przecież to nie są jego prywatne pieniądze, tylko fundacji, której jest twarzą.Takie zachowanie oparte na wrogości wobec innych, jawne manifestowanie agresji i używanie ...  wyświetl więcej

  viivi,  16/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: a mnie nic tak nie razi jak głupota ludzka, podłość, zawiść i wybielanie się na siłę. Nic mnie tak nie wkurza jak udawanie, manipulacyjne tłumaczenia i zazdrość. Już nawet nie razi a parzy mnie to co widzę... właściwie czytam...

@Krzysztof Mrozowski: Hehe, usunięto, niewygodna była... Cenzura w Wyborczej działa jak należy... Generalnie, wykorzystano biedne dziecko do lajkowania stron na fb - około dwudziestu paru, aby lajkować , a po odpowiednim pułapie - niektóre miały 700 tys. lajków, odsprzedać reklamodawcom, bo w takiej stronie nie można zmienić już nazwy. Matka Łukasza odcięła się od tego. Jedną z takich stron wystaw ...  wyświetl więcej

@Noemi*: Niestety, Noemi, tak jak Viverti powiedział wcześniej - zachowaniem człowiek wystawia sobie świadectwo. I agresja jako odpowiedź na ataki niezbyt pochlebnie świadczy o twarzy orkiestry... Ja mam wiele wątpliwości, których żadna z wypowiedzi Owsiaka niestety nie rozwiewa.

@Krzysztof Mrozowski: Krzysztofie z fb link działa, przed chwilą weszłam. Spróbuj raz jeszcze. rzeczywiście link z eioby nie działa...

  Noemi*,  16/01/2014

@Skalny Kwiat: Może wynika to z jego nadpobudliwości, że szybciej mówi niż myśli?...

  ,  17/01/2014

@Noemi*:
Podobne zdanie ma ten autor: http://3obieg.pl/dlaczego-nie-(...)-182121
Uważa on nawet, że Jeżeli Owsiak wyjaśniłby wszystkie wątpliwości na swoją korzyść to pomogło by to wośp finansowo i przekonało osoby powątpiewające.

  Noemi*,  17/01/2014

@viverti: Dziękuję Viverti za ciekawy link. Ciekawy o tyle, że merytoryczny i pozbawiony jarmarcznej emocjonalności. Bez wątpienia trzeba mieć mnóstwo pozytywnej energii, żeby „zarazić” ideą pomagania innym tylu ludzi, zachęcić ich do aktywności, organizowania i uczestnictwa w charytatywnej akcji. To wielki kapitał który uruchomił Jerzy Owsiak. Za to mu chwała. Natomiast moje wątpliwości zaczyna b ...  wyświetl więcej

  viivi,  16/01/2014

Mentorowania i minusowania c d... brawo! Owsiak na stos!!!!!! Owsiak do więzienia !!!!! Owsiak beeeee....

  liwa,  16/01/2014

@vivi91: Vivi, beton rozsiewa pył wokół, gdy tłucze sie go młotem... ;) :) i minusy jak minusy, to bez znaczenia dla mnie, dla Ciebie..

  viivi,  16/01/2014

@liwa: tak ....zdarta płyta jest inteligentniejsza...

  liwa,  16/01/2014

@vivi91: poniektórzy są jak słoiki, hermetycznie zamknięci i wekują się w tym, co maja we własnym środku.. to specyficzny rodzaj egocentryzmu, tego nie da się wyleczyć..

  viivi,  16/01/2014

@liwa: ale jak trafią na oddział z sprzętem Owsiaka, to się nagle pootwierają jak puszka pandory

  liwa,  16/01/2014

@vivi91: no widzisz, to taki paradoks..
maja niektórzy taki system, piszą wciąż to samo , od czasu do czasu, zmieniają tylko szyk wyrazów a czytający "niektórzy", myślą, że czytają coś nowego... przy dokładniejszym zwróceniu uwagi na treść, okazuje się, że to ten SAM BEŁKOT wydobywający się ze zbyt nabrzmiałego ego..
tu i kosmos nie pomoże, mogą tylko ci, którzy czytają, pootwierać i ...  wyświetl więcej

  viivi,  16/01/2014

@liwa: dokładnie. portal stracił wielu Autorów, wielu milczy. Eioba umarła ponad rok temu. żyła dzięki spontanicznym ludziom, którzy potrafili myśleć, czuć i chcieć nieustannie się uczyć. Nie ma tu mojej córki, a szkoda, bo było to piękne nie tylko dla mnie, ale młoda jak wiesz dake sobie rade a na innych portalach jej artykuły czyta ponad 50.000 osób. szkoda... wielka szkoda...

  liwa,  16/01/2014

@vivi91: nikt mądry nie rości sobie jedynego prawa do bycia NAJ tu, na eiobie.. a takie wpychanie się ze swoimi, wiecznymi racjami, nie przyjmowanie zwróconych uwag, zniechęca do normalnych, ludzkich komentarzy..
i nie dlatego, że ktoś czuje się mniej mądry, tylko dlatego, żeby z bardziej niepokornym, upartym, nie wchodzić w durne dyskusje..

a Leili tekstów szkoda, bo dużo młodych Ją czytało i rozumiało..

@vivi91: Coś mi się wydaje, że i na mnie czas, właściwie wszelkie dyskusje prowadzone są w gronie tych samych osób i to do niczego nie prowadzi.

  viivi,  16/01/2014

@liwa: ehhhh na szczęście moja krew się nie poddała. Piszę dalej. Czyta jeszcze więcej i mama dumna jest z tylu odsłoń i zdjęcia, które zrobiła http://interia360.pl/moim-zdan(...)u,66150
dziękując Cioci Liwie za częste wsparcie :)

  viivi,  16/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: nie prowadzi... mój mail gisabella@wp.pl .
zostaw kontakt - bo po skończeniu tatuażu i kursu instruktora robię prawo jazdy na motor :):)

@vivi91: Vivi, właśnie zmieniasz swoje życie, adres wysłałem, pozdrawiam :)))

  viivi,  16/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: :):) mam - dzięki:)

  viivi,  16/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: tylko proszę Cię nie znikaj... ja i inni potrzebują Cię. Kto tu zostanie?? ta klika nudy, hipokryzji i kłamstwa? róbmy swoje ... razem... Miłego wieczoru

  liwa,  16/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: zostań.. bo ustępując, zostaną sami mędrcy, i sami idealni "kosmici".. a Ty, który masz inne spojrzenie na świat i możesz wnieść trochę ruchu i świeżości, chcesz odejść?
nie zgadzam się.. :)

@Krzysztof Mrozowski: Krzysiu, głowa do góry. Pomału stajemy się tutejszymi bohaterami. Niedawno czytałem odrębny artykuł poświęcony w całości nam dwóm. A że napisany przez kompletne beztalencie mające o sobie niezwykle wysokie mniemanie, to już inna sprawa.
Jak to mówią: nieważne czy mówią o nas dobrze czy źle, ważne aby nazwiska nie przekręcali.
Mnie nie drażnią lecz śmieszą osoby ...  wyświetl więcej

@vivi91,@liwa serdeczne dzięki, jak to mówią przed atakami możemy się bronić, wobec pochwał jesteśmy bezbronni. Wiem, że części eiobowian nie jestem w stanie przekonać i dyskusje z ciągle tymi samymi już mnie męczą , ale mam również świadomość tego, że inni czytający moje komentarze może wyciągną jakieś korzyści z postrzegania świata po mojemu.
Lubię eiobę- jest tutaj bardzo wielu wartościo ...  wyświetl więcej

  viivi,  17/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: bardzo dziękuje z Sarą za ciepłe słowa.
co do orkiestry i dyskusji mam taki ciekawy rysunkowy komentarz
https://www.facebook.com/photo(...)theater
miłego dnia:)

@Michał Aleksy Mentrak: Michaś, musiałem przegapić to "dzieło", dzięki za pozdrowionka i vice versa :)))

@Krzysztof Mrozowski: http://eiba.pl/1c

@Michał Aleksy Mentrak: Dzięki za link, wiem dlaczego przegapiłem, nie czytam artykułów T. R.( odloty fantasmagoryczne T.R. powodują u mnie odruch wymiotny ) a i przez ten ledwo przebrnąłem. No właśnie, czy warto z takimi autorami prowadzić jakąkolwiek dyskusję?

  viivi,  18/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: faktycznie Panowie macie racje. Wczoraj nie mogłam uwierzyć jak porwało Istotkę/Panią T...ale to coraz powszechniejsza sprawa ...całe szczęście, że wina u mnie nie brakuje :)

@vivi91:..całe szczęście, że wina u mnie nie brakuje :)
...........jak przystało na rasową amazonkę (motocyklistkę), wprawiaj się :)))))

  viivi,  18/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: wprawiam, wprawiam :). Poczekaj aż zobaczysz moje Tatoo które zaczynam za kilka dni:)

@vivi91: Ja się przymierzam od kilku lat, koledzy robią kolejne, ale w przyszłym to już na bank (córcia ma mi zaprojektować) :))

  viivi,  18/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: http://zoeblog.pl/index.php/ea(...)obrazni
tekst, zdjęcia i nasza rozmowa - w ostatnim numerze - Tatuaż Ciało i Sztuka. Michał to Wielki Mistrz - nie mogę się już doczekać... Jak się zdecydujesz - dobrze pomyśl nad wyborem Tego Któremu powierzysz swoje ciało. Jak coś - służę radą

@vivi91: A może napisz arta na eiobie w temacie tatuażu( mam kilka pytań), bo w tym miejscu to chyba zaczynamy "siać" :-))

  viivi,  18/01/2014

@Krzysztof Mrozowski: pracuje nad tekstem o swoim tatuażu ale chce zacząć mojego Anioła. Ma na imię Pretend. Mam nadzieje, że z Piotrem Olejnikiem uda mi się zrobić coś wyjątkowego bo jest dooooobry... a pytania na już pisz pod moim tekstem jakimś żeby nie było:)

  bozonik,  23/01/2014

Tak mnie jakoś naszło dzisiaj. Mam kilka pytania do autorki tekstu. Jest pani wróżką z tego co widzę na Pani stronie.
Zajmuje się pani wróżeniem z fusów?
Ładnie tak "pomagać" za pieniądze?
Ile z tego idzie na biedne dzieci?
Ma Pani doktorat z psychologi? - Pomaganie zagubionym w życiu ludziom to bardzo poważna sprawa. Jeśli ktoś o pomoc zwraca się do wróżki, to ma POWAŻ ...  wyświetl więcej

  *Karo*  (www),  27/01/2014

@bozonik: nie wiem w czym masz problem powiedzmy - drogi kolego, ale czy wróżka nie ma przypadkiem rachunków, nie ma rodziny(tak większość nie ma) tak samo jak i lekarz może Tobie pomaga za darmo ale innym raczej nie, czemu uważasz to co ja robię za gorszy zawód i za taki co nie trzeba dawać kasy bo co pytam? czy lekarz Ci daje gwarancje i stawki ma wyższe od moich, nie wiem czym się zajmujesz ale ...  wyświetl więcej

  ,  27/01/2014

@bozonik: Tak mnie jakoś dzisiaj naszło :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/A(...)ersonam

@viverti: A ja znalazłam ciekawego linka... http://youtu.be/qBM0IYsTMyg...

  viivi,  27/01/2014

@Skalny Kwiat: naucz się chociaż wstawiać linki skoro dalej nic nie zrozumiałaś z Orkiestrą :(

  ,  27/01/2014

@Skalny Kwiat: Oglądałem wczoraj. Wydaje mi się, że jednak w małym stopniu jest to temat zastępczy, chociaż faktycznie ustawa o lasach dość cicho przeszła. Powracając zaś do istoty, czyli wszelkiego rodzaju fundacji to podoba mi się, że w końcu coś drgnęło i ukazane zostały rzeczywiste cele założycieli fundacji.
Śmieszy mnie to jak Max mówi, że Polskie fundacje są w porządku, bo w porównani ...  wyświetl więcej

@viverti: Dziękuję, Viverti za podrzucenie poprawnego linku ;) Bezinteresowna pomoc koleżeńska zawsze cieszy ;)

  ,  28/01/2014

@vivi91: Z Orkiestrą jest jak z tym filmikiem 2+2=5 http://www.youtube.com/watch?v(...)GA7gqFU
@Skalny Kwiat: Zakończenie bardzo mi się podoba - świetne przesłanie :)

  bozonik,  27/01/2014

Może trochę niepotrzebnie się uniosłem, ale "atakuję" jedną osobę, a nie pół narodu. Jeśli Cie Karo obraziłem, to przepraszam. Po prostu ja i moja rodzina od lat wspieramy Orkiestrę, tak jak możemy, a w tym roku odczuwam, że jest wyjątkowa nagonka na orkiestrę i część ludzi chce wmówić innym, że to nie ma sensu, a nawet jest złe i szkodliwe. Boli mnie to jak cholera.

  *Karo*  (www),  27/01/2014

@bozonik: nie obraziłeś mnie, tylko jest mi zwyczajnie przykro, myślisz, ze nie wspierałam orkiestry, robiłam to naście lat, ale przejrzałam na oczy, kiedy nie tylko sprzet trafiał na szpitale ale tez i luksusowe samochody na jego stanie oraz posiadłości na mazurach, nie ja to wymyśliłam a jest to fakt niezaprzeczalny, wiec moj drogi z mojej "pomocy" ludziom ja niczego w sumie sie nie dorobiłam a jak komus co dałam to od siebie nie od kogoś a za moja zasługa i tylko na tym polega różnica!

@*Karo*: Parę słów o zarobkach - oficjalnych... http://praca.wp.pl/title,Ile-z(...)sc.html
A poza tym, ciekawa dyskusja na ten temat się toczy na fb tutaj, gdyby ktoś chciał się przysłuchać... https://www.facebook.com/group(...)ukater/ - pod ty ...  wyświetl więcej

jak można porównywać WOSP z wróżbami?haha...nie da się mimo szczerych chęci:)

  *Karo*  (www),  28/01/2014

@samanta_85: masz rację nie można bo...on ma pieniądze:(



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska