Login lub e-mail Hasło   

Reklama w nowoczesnej firmie

W dzisiejszych czasach zakładając własny biznes nie można już ograniczać się tylko do rynku lokalnego, ponieważ ma on to do siebie, że jest niezwykle ograniczony.
Wyświetlenia: 494 Zamieszczono 03/03/2014

Otwierając własną firmę trzeba myśleć o jej odpowiednim zareklamowaniu, tak by klienci w ogóle wiedzieli o naszym istnieniu. Jak zacząć? Co zrobić, jaką formę reklamy zastosować? Jakie poczynić kroki?

Pierwszym naszym celem będzie stworzenie własnej strony internetowej, która nie tylko zareklamuje nasz produkt, ale również przybliży potencjalnemu klientowi informacji na jego temat. Stworzenie strony internetowej najlepiej zlecić profesjonalnej firmie, która wykorzystując swoje doświadczenie wykona swoją pracę zgodnie z najnowszymi standardami i trendami. W końcu mamy swoje własne www,
co dalej? Musimy wybrać w jaki sposób chcemy się zareklamować w sieci. Najłatwiejszym sposobem jest banner, czyli graficzna forma przekazania treści reklamowych lub informacyjnych, która bardzo często jest odnośnikiem do naszej strony. Możemy również skorzystać z reklamy w wyszukiwarkach typu PPC (Pay Per Click), czyli „płać za kliknięcie”, która jest skutecznym sposobem na ściągnięcie potencjalnych klientów na naszą stronę internetową. Podobne efekty przynosi także SEO (Search Engine Optimization), czyli nic innego jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, dzięki czemu przypuszczalny nabywca wpisując w wyszukiwarce frazę określającą nasz produkt, szybko trafi na nasze www, a nie konkurencji.

Innym sposobem reklamowania w sieci jest email marketing polegający na przekazaniu informacji o naszej usłudze lub produkcie konsumentowi, poprzez skrzynkę poczty elektronicznej. Dużym plusem tego typu reklamy jest to, iż w jednym emailu możemy przekazać sporo treści popartych zdjęciami, linkami oraz informacjami. Kolejna forma promowania naszych artykułów
to media społecznościowe. W Polsce jak i na całym świecie rozwijają się one w zatrważającym tempie. Dzisiaj jeżeli firma chce zaistnieć w świadomości klientów, musi aktywnie udzielać się na portalach społecznościowych. Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, You Tube to najpopularniejsze media społecznościowe, mające miliony użytkowników, dokonujących setek milionów wpisów. Jest to kopalnia wiedzy na temat ich hobby, zainteresowań, pragnień i opinii. Możemy to wykorzystać aby dotrzeć do jeszcze większej rzeszy klientów, przy okazji podtrzymując z nimi „bliższe” relacje, co na pewno docenią, dzięki czemu będziemy mogli pomnożyć nasze zyski.

Form reklamy internetowej jest sporo, które będą odpowiednie dla Twojej firmy? SEO, PPC, media społecznościowe, a może wszystkie razem? Co wybrać? Pamiętajmy, że firmy zajmujące się tworzeniem stron internetowych, bardzo często zajmują się również doradzaniem w marketingu internetowym.

Podobne artykuły


8
komentarze: 79 | wyświetlenia: 1224
111
komentarze: 32 | wyświetlenia: 60877
54
komentarze: 56 | wyświetlenia: 32636
54
komentarze: 68 | wyświetlenia: 31327
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 63614
49
komentarze: 18 | wyświetlenia: 65038
39
komentarze: 50 | wyświetlenia: 23319
39
komentarze: 30 | wyświetlenia: 28916
37
komentarze: 9 | wyświetlenia: 28582
36
komentarze: 37 | wyświetlenia: 23606
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26347
32
komentarze: 12 | wyświetlenia: 26726
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Zgadzam się z autorem, że firma musi istnieć nie tylko w z własną strona internetową, ale również w mediach społecznościowych- fanpage na facebooku, firmowa w google+ czy profil na twitterze.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska