JustPaste.it

Kreatywność agencji reklamowych

Współcześnie plakaty reklamowe docierają do nas z każdej strony, przez co dużo mniejszą uwagę kierujemy na ich treść.

Współcześnie plakaty reklamowe docierają do nas z każdej strony, przez co dużo mniejszą uwagę kierujemy na ich treść.

 

b93b2ef9647b63ea201e1b4583088e89.jpg

W pośpiechu przeglądamy strony www, przełączamy programy w radio oraz telewizji. Czasami jednak pomimo tego chaosu wychodzi jedna kultowa reklama, którą znają wszyscy i aż obciach, że jeszcze jej nie widziałeś. Analogicznie sprawa się ma ze sloganami reklamowymi. Najpopularniejsze marki mają slogan lub logo, które jest związane z nimi od długiego czasu i tworzy nierozerwalną część.

Nowe tendencje w reklamie
Agencje zajmujące się reklamą nie mają prostego zadania. Muszą wykreować coś, czego jeszcze nie było, by zaciekawić odbiorcę, jednocześnie nie puszczając z torbami nowych kontrahentów. Powstają tym samym prekursorskie odmiany reklamy. Niedawno szeroką renomę zdobywa querilla marketing nazwany również partyzanckim, ponieważ bazuje na nietypowych metodach i drogach komunikacji.

Nowa wersja klasycznych banerów
Kreowanie totalnie nowatorskich form reklamy należy do niezwykle trudnych i wymaga czasu, dlatego niekiedy lepszym pomysłem jest ulepszanie istniejących. Przeciętny baner przejadł się już chyba wszystkim, jednakże innowacyjne techniki i rozwój nowinek technologicznych wynosi je w całkowicie inny wymiar. Ostatnimi czasy coraz częściej możemy spotkać banery wielowymiarowe, zawierające wypukłe elementy, posiadające niepospolite kształty czy wyposażone w akcesoria świetlne i dźwiękowe. Dodatki te, w niewielkim stopniu zaznajomione zwyczajnemu odbiorcy, momentalnie przyciągają jego wzrok oraz ciekawość.

Inspiracja: http://express-service.pl