Login lub e-mail Hasło   

Jak zrzucić zbędne kilogramy

Garść prostych, ale skutecznych wskazówek, zgodnie z którymi pozbędziemy się zbędnych kilogramów nie zamęczając swojego organizmu.
Wyświetlenia: 349 Zamieszczono 31/03/2015

Nie każdą osobę interesuje kulturystyka i nie każdy musi budować wielkie mięśnie na treningach, jednak większość z nas chce zachować zdrową, szczupłą sylwetkę. Można to zrobić bez wykupywania karnetu na siłownię, przemęczania się na treningach oraz głodowania.

Wystarczy tylko odrobinę ruszyć głową i zaplanować swoje codzienne posiłki, dobierając odpowiednie produkty.

Na samym początku bardzo istotne jest, abyśmy ustalili dzienną ilość spożywanych posiłków i ich konkretne godziny, ponieważ kiedy mamy do czynienia z nieregularnymi posiłkami o losowych porach, naturalną tendencją organizmu będzie magazynowanie węglowodanów, które zostaną zamienione w tłuszcze. Wynika to z faktu, że organizm "nie wie" kiedy może spodziewać się następnego posiłku, dlatego z obecnego zmagazynuje jak najwięcej energii w postaci tłuszczu. 

To na czym nam zależy najbardziej, to utrzymanie metabolizmu w ciągłej pracy. Regularne mniejsze posiłki, w odstępie czasowym co dwie i pół - trzy godziny, pięć do sześciu razy dziennie idealnie się do tego nadają.

Wiemy już jak jeść. Ale co jeść?

Warto przeanalizować swoją codzienną dietę i pozbyć się z niej pewnych produktów, zastępując je innymi. Dla przykładu wyeliminujmy niektóre produkty zawierające węglowodany proste i zastąpmy je węglowodanami złożonymi. Pozbądźmy się wysoko tłuszczowego mięsa wieprzowego.

Poniżej kilka prostych porad:

  • chleb biały zamieńmy na razowy;
  • masło zamieńmy na margarynę;
  • biały ryż i ziemniaki zamieńmy na kaszę gryczaną lub ryż brązowy;
  • zwykły olej zamieńmy na olej ryżowy;
  • mięso wieprzowe zamieńmy na mięso wołowe lub drobiowe;
  • słodkie napoje zamieńmy na wodę gazowaną.

Nawet takie pozornie banalne zmiany w połączeniu z regularnymi posiłkami, w dłuższym okresie czasu pomogą nam pozbyć się nadwagi, nie wprawiając nas przy tym w poczucie dyskomfortu związane z głodowaniem.

Cierpliwość i konsekwencja w trzymaniu się tak prostych zabiegów pomoże nam wypracować zdrową, smukłą sylwetkę.

Jak zrzucić zbędne kilogramy

Podobne artykuły


14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 886
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 935
14
komentarze: 9 | wyświetlenia: 1093
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 593
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 652
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 782
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 811
13
komentarze: 0 | wyświetlenia: 672
13
komentarze: 1 | wyświetlenia: 650
12
komentarze: 6 | wyświetlenia: 741
12
komentarze: 18 | wyświetlenia: 828
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 391
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 530
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 973
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 559
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  vivi91,  31/03/2015

masło zamieńmy na margarynę; - PO CO ? CZY NIE NAJWAŻNIEJSZE SA ILOŚCI??
biały ryż i ziemniaki zamieńmy na kaszę gryczaną lub ryż brązowy; - OD KIEDY TO ZIEMNIAKI I BIAŁY RYZ NALEŻY ,,ZAMIENIAĆ'' - IKONKA NA DOLE MA ZIEMNIACZKI W SWOIM SKŁADZIE :)
zwykły olej zamieńmy na olej ryżowy; - TEŻ ŚWIETNY POMYSŁ
mięso wieprzowe zamieńmy na mięso wołowe lub drobiowe; - TU JUŻ JESTEM RO ...  wyświetl więcej

"Okresie czasu" ?



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska